Wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want dan wordt het weer omin spang fittie mang?
Klein stukje mee voorin geweest. Totale overkill zoveel PK's voor vier bakken trein.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind die Frontrunner wel een machtig mooi ding om te zien hoor
Ja die cabride was een beetje een mismaakte stuurstand of zo? Plek zat om een statiefje neer te zetten trouwens, magoe. Die kopbak zag er wel bruut uit. Maar idd als je dan elke anderhalf uur met 3 of 4 bakken dubbeldeks gaat rijden.... Zat er ook iemand in of?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:24 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Klein stukje mee voorin geweest. Totale overkill zoveel PK's voor vier bakken trein.
Ja ik moet Yvonne voorbijquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mensenkinderen, wat een discussie zo diep in de nacht.
Die cabride was in de stuurstand. Ik moet ergens een foto hebben van in de cab van de dieselloc die ervoor zat maar die staat op mijn spiegelreflex en op de een of andere manier wil mijn laptop die kaart niet lezen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die cabride was een beetje een mismaakte stuurstand of zo? Plek zat om een statiefje neer te zetten trouwens, magoe. Die kopbak zag er wel bruut uit. Maar idd als je dan elke anderhalf uur met 3 of 4 bakken dubbeldeks gaat rijden.... Zat er ook iemand in of?
OV. Ik reageer zelden in dit topic. Maar het voorstel van OV is totale waanzin om dit zo in de media te brengen. En ik had toch gedacht dat dit soort organisaties wel beter wisten. Rover en al die andere belangenorganisaties geven wel nooit advies om water mee te nemen(flesje) als reiziger met dit soort temperaturen. Rover geeft nooit advies dat reizigers zelf hun rotzooi moeten opruimen(plastic zakje van thuis meenemen en je zooi bij de zuilen op het perron achterlaten). Nee maar wel janken dat de treinen niet schoon genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.
Hoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:23 schreef J.B. het volgende:
Moest ik ook een drankje mogen nuttigen opteer ik graag voor een glaasje Kriek
Jij iteejer van de kouwe grond gaat dat echt wel oplossen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die cabride was in de stuurstand. Ik moet ergens een foto hebben van in de cab van de dieselloc die ervoor zat maar die staat op mijn spiegelreflex en op de een of andere manier wil mijn laptop die kaart niet lezen.
Ik heb The Hood overleefd dus dan lukt dit ook inderdaad. 100 meter van een café waar we waren was een vrouw gevonden, opgevouwen in een trash can.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij iteejer van de kouwe grond gaat dat echt wel oplossen.
Het is er ook de temperatuur voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:05 schreef Dr_Flash het volgende:
jammer hoorp. Ik pak nog wel een biertje
Goede morgen, ummmm..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 03:23 schreef Dr_Flash het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2000772
Eindelijk
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Nicequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mensenkinderen, wat een discussie zo diep in de nacht.
Om het wat meer ontopic te trekken:
[ afbeelding ]
Op een zonnige septemberdag stond ik samen met een paar vrienden langs de toegangsweg van een klein dorpje in de buurt van Berlijn, om de oude trammetjes te fotograferen. Nadat we al een tijd stonden te wachten zonder trams te hebben gezien kwam deze combinatie voorbij. De achteroplopende blauwe tram (voorzien van reclame voor een lokale radiozender) was defect gegaan en kon niet meer zelfstandig verder rijden.
Omdat het traject vrijwel geheel enkelsporig is (met hier en daar een inhaalspoor) gooide deze kreupele tram de dienstregeling ernstig in het honderd. Deze "Thunderbird"-tram A95 kwam z'n soortgenoot ophalen om 'm naar de werkplaats te brengen.
Hier denk ik:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:22 schreef arkkey het volgende:
Wat was nou dat mysterieuze metro artikel? Al die krantjes waren hier al 100 keer op, anders had ik nog wel even een blik er op geworpen
Oké, maar dit was toch al niet meer op de HSL ... En hij zat wel onder die 200km/h max. van ASFA (maar ver boven de lokale 80km/h)quote:Er zijn twijfels gerezen of het Spaanse netwerk voor de hogesnelheidstrein voldoende is beveiligd door de Europese veiligheidsstandaard voor het spoorwegverkeer (ERTMS). De installatie van een dergelijk systeem had de treinramp bij Santiago de Compostela kunnen voorkomen, zei donderdag de leider van de Spaanse machinistenvakbond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |