Dat is een conclusie die je niet kan trekken uit wat ik zei en daarnaast kan je prima een prijs plakken op een mensenleven. Als er slechts 4 treinen per jaar rijden dan is 4 ontsporingen veel en veel teveel maar als er honderdduizend bewegingen plaatsvinden stelt dat geen kut voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:55 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat is echt de briljantste opmerking. "Oh het komt slechts 4x per jaar voor dat treinen ontsporen, laten we daar maar niks aan doen".
Nee, acht mensen in een trein. Maar gezien je toon ben ik nu klaar met de discussie. Ik heb niet met je op school gezeten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou acht mensen in hoeveel jaar? Whooptiefuckingdoo. Bak een taart en vier dat je iets te zeggen hebt. Dit is echt om te huilen.
Nee, drama maken helpt niet, je (NS in dit geval) moet er wat aan DOEN. En als dat dus blijkbaar bij herhaling niet gebeurt, moet je escalerenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar dat betekent niet dat je dan maar gelijk zowat kamervragen moet gaan stellen.
Nog steeds compleet irrelevant. Eerst twee en toen maarliefst vier keer zoveel. Holy shit wat een aantal bel de krant. Zie je echt niet wat voor een ongelofelijk gemierenneuk dit is?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.
Ik kan het natuurlijk nooit bewijzen, maar ik weet zeker dat het, als het er bij 2 gebleven waren er ook van de toren was geschreeuwd...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
FYI: volgens eerste berichten waren er slechts twee mensen onwel. Dat duidde op individuele problemen, zoals diabetes en hartfalen. Reden voor ons om geen lawaai te gaan maken. Pas toen later duidelijk werd dat het er acht waren, toen was natuurlijk wel duidelijk dat er iets aan de (lucht/temperatuur in) de trein mankeerde en zijn we in actie gekomen. Eerst een avondje te vergeefs mailen met Ingrid Thijssen, en pas de volgende ochtend op RTL aandacht voor de zaak gevraagd.
Heel typisch. Schreeuwen en vervolgens niet de discussie er over aan willen gaan. Prima hoor, bevestigt mijn beeld alleen maar harder.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:57 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Nee, acht mensen in een trein. Maar gezien je toon ben ik nu klaar met de discussie. Ik heb niet met je op school gezeten.
Wat voor threshold value wou jij voorstellen dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nog steeds compleet irrelevant. Eerst twee en toen maarliefst vier keer zoveel. Holy shit wat een aantal bel de krant. Zie je echt niet wat voor een ongelofelijk gemierenneuk dit is?
Anderhalf uur bij Bretigny in de volle zon laatst nog, wie zich rustig houd en stilzit kan dat volhouden...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HMaar goed, anders strand zelf maar eens lekker 2 uur in zo'n trein bij 35 graden zonder airco. Misschien dat je je dan een beeld kunt vormen
Nee, dat moet je dus niet. Als het nou nog een keer gebeurt moet je bezorgd worden. Als het daarna nog een keer gebeurt dán moet je misschien aan de bel trekken. Maar serieus, ACHT hele mensen onwel? You've got to be fucking kidding me. Op de metrostations van New York City is het gemiddeld 52 graden (twee-en-vijftig) graden celsius) en daar worden ook mensen onwel. Ja ga niet met de metro als je niet tegen de hitte kan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, drama maken helpt niet, je (NS in dit geval) moet er wat aan DOEN. En als dat dus blijkbaar bij herhaling niet gebeurt, moet je escalerenDat weet je zelf ook wel
Ik ga geen arbitraire grens trekken om dezelfde reden die jij al genoemd hebt. Grenzen zijn arbitrair.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor threshold value wou jij voorstellen dan?
Ach, als er niet minstens 8 weken achter elkaar 100 man flauwvalt is er niks aan de hand?
Jij kan ook wel een beetje inbinden vriend.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Heel typisch. Schreeuwen en vervolgens niet de discussie er over aan willen gaan. Prima hoor, bevestigt mijn beeld alleen maar harder.
Hier zit je er zelf gewoon naast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Holy fuck. Zuurstofgebrek? Het is geen drukcabine, wtf man. Dit getuigt echt van pure onwetendheid!
En dit is bagatelliseren omdat je zelf ook geen idee van een poging tot richting voor een oplossing hebt. Buitengewoon zwak optreden.quote:Nou acht mensen in hoeveel jaar? Whooptiefuckingdoo. Bak een taart en vier dat je iets te zeggen hebt. Dit is echt om te huilen.
Zo. Met jou ben ik ook klaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
VBOV geeft tenslotte iedere zaadlozing op het spoor een staatsbegrafenis...
Ja zo kan je je hele leven lang wel lekker makkelijk blijven schreeuwen over van alles natuurlijk. Opnieuw buitengewoon zwak optreden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik ga geen arbitraire grens trekken om dezelfde reden die jij al genoemd hebt. Grenzen zijn arbitrair.
Waarom? Ik ben het gewoon spuugzat dat er onwaarheden rondgestrooid worden die compleet ononderbouwd zijn en waar de halve wereld vanwege de populistische gedachte die er op dit moment heerst gewoon maar achteraan loopt. Het is gewoon een keer klaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij kan ook wel een beetje inbinden vriend.
Enlighten me.quote:Hier zit je er zelf gewoon naast.
Helemaal niet. Om de hele simpele reden dat één persoon die onwel is net zo erg is als 300 personen die onwel geworden zijn. Ik kan die grens niet trekken. Ik vind het voor iedereen die wel onwel geworden is heel erg maar kom op zeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo kan je je hele leven lang wel lekker makkelijk blijven schreeuwen over van alles natuurlijk. Opnieuw buitengewoon zwak optreden.
Dat zouden de media eens met jou moeten doen. Gewoon klaar met MVBOV. Want Beter OV streven jullie niet na. Het enige wat jullie nastreven is géén NS meer op het HRN. Dat blijkt wel uit het continue slikken van het zaad van Manu LaGeirse.quote:
Ik heb nooit beweerd dat ik dan wel een oplossing heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben het gewoon spuugzat dat er onwaarheden rondgestrooid worden die compleet ononderbouwd zijn en waar de halve wereld vanwege de populistische gedachte die er op dit moment heerst gewoon maar achteraan loopt. Het is gewoon een keer klaar.
[..]
Enlighten me.
[quote[En dit is bagatelliseren omdat je zelf ook geen idee van een poging tot richting voor een oplossing hebt. Buitengewoon zwak optreden.
Maar kom op zeg wat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vind het voor iedereen die wel onwel geworden is heel erg maar kom op zeg.
Je doet niks anders dan schreeuwen om het schreeuwen. En dat is precies van je VBOV verwijt. Het beste wat je eruit kunt halen is af en toe een gelijspelletje, maar meestal verlies je het toch gewoon. Zelf kom je ook met niks inhoudelijks. Je komt op geen enkel moment op geen enkel punt met een inhoudelijke weerlegging van dingen die op VBOV gepost worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik dan wel een oplossing heb.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Dat was dat van jou natuurlijk ook best wel...
ik zal een gezellig linkje posten... http://nos.nl/artikel/756(...)ver-aan-de-kant.htmlquote:
Ja, als je mij van het gebruik van drogredeneringen meent te moeten beschuldigen om je eigen gelijk te halen, ga je gang.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat is echt totale waanzin. Ik zeg dat je niet moet schreeuwen maar dat je alle partijen een kans moet geven. VBOV doet dat niet, VBOV roept alleen dat NS zijn biezen moet pakken en dat een niet staatsbedrijf, de vrije markt, het over moet nemen. De vrije markt bestaat in dit geval uit fucking Deutsche Bahn of SNCF. Yeah Right. Marktwerking overal. Ik heb al mijn standpunten beargumenteerd maar als jij vindt dat je drogredeneringen mag gebruiken; prima, ga je gang.
Ik vind dit serieus een steek onder de gordel. In het verleden behaalde resultaten en dergelijke. Daarnaast kan Driek redelijk discussieren als hij zich niet achter stokpaardjes verschuilt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
[..]
ik zal een gezellig linkje posten... http://nos.nl/artikel/756(...)ver-aan-de-kant.html
Heel makkelijk....
Is natuurlijk ook niet voor Jean lul gebeurd, Ik bedoel ik geloof niet dat alleen voor die Halsema Column is gebeurd, daar moet iets aan zijn voorafgegaan
Ik snap echt niet hoe jij steeds tekst leest die ik niet geschreven heb.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, als je mij van het gebruik van drogredeneringen meent te moeten beschuldigen om je eigen gelijk te halen, ga je gang.
Als je woordvoerder bent voor een dergelijke organisatie moet je hier gewoon tegen kunnen.quote:
Wacht even, was dit niet dezelfde persoon die gelijk een conclusie had getrokken over tienduizend dingen zonder daar daadwerkelijk over na te denken? Ohkay dan.quote:
Tienduizend? Nee dat gaat niet over mij. Enkele tientallen misschien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wacht even, was dit niet dezelfde persoon die gelijk een conclusie had getrokken over tienduizend dingen zonder daar daadwerkelijk over na te denken? Ohkay dan.
Het is een drogreden. Om het even heel grafisch te illustreren; Iemand die de wet overtreden heeft kan je niet voor de voeten gooien dat hij dat heeft gedaan en daarmee zijn argumenten invalideren. Dat kan je écht niet maken. Dan moet je de discussie niet aangaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:12 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik vind ook dat ie prima dingen op de Radio uit kan leggen; en dat heb ik geloof ik al weleens gezegd. En Drieks is erg correct, daar kan ik ook nog wat van leren...
Ik hang hier nu,nou wat zal het zijn? 8 jaar rond? 1 post onder de gordel.... nounoupoepoe... Shame me, de oetlul...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus een steek onder de gordel. In het verleden behaalde resultaten en dergelijke. Daarnaast kan Driek redelijk discussieren als hij zich niet achter stokpaardjes verschuilt.
Ach, morgen drinken we allemaal weer een glaasje prik met elkaar. Of ja, Ik met Deadlock, ik met darkwing, ik met driek. Drie glaasjes prik voor mij, de rest blijft vermoedelijk wel op 1 staanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef J.B. het volgende:
Joh mensen doe toch eens wat vriendelijker tegen elkaar! Dit gekat is toch nergens voor nodig
biertje ook goed?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, morgen drinken we allemaal weer een glaasje prik met elkaar. Of ja, Ik met Deadlock, ik met darkwing, ik met driek. Drie glaasjes prik voor mij, de rest blijft vermoedelijk wel op 1 staan
Hier snap ik helemaal niets van. Maar dat zal ongetwijfeld met mijn eigen beperkte verstandelijke vermogens verband houdenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Om het even heel grafisch te illustreren; Iemand die de wet overtreden heeft kan je niet voor de voeten gooien dat hij dat heeft gedaan en daarmee zijn argumenten invalideren. Dat kan je écht niet maken. Dan moet je de discussie niet aangaan.
Ik jas er zo weer een reisadvies uit voor DeaDLocK2K als het moet, met liefde en plezier..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, morgen drinken we allemaal weer een glaasje prik met elkaar. Of ja, Ik met Deadlock, ik met darkwing, ik met driek. Drie glaasjes prik voor mij, de rest blijft vermoedelijk wel op 1 staan
Hij haalt het Halsema-debacle aan. Ik vind dat je dat niet kan doen omdat dat compleet niets te maken heeft met de autoriteit die een persoon in deze discussie heeft.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier snap ik helemaal niets van. Maar dat zal ongetwijfeld met mijn eigen beperkte verstandelijke vermogens verband houden
Ik ben niet op de hoogte van wat er verstaan dient te worden onder "het Halsema-debacle"quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:20 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hij haalt het Halsema-debacle aan. Ik vind dat je dat niet kan doen omdat dat compleet niets te maken heeft met de autoriteit die een persoon in deze discussie heeft.
Heb je ook vette compilatiefilmpjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik drink er nog een en kijk nog een keer mijn foto's van NYC
Ik stuur je wel een linkje, maar misschien beter niet hier...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van wat er verstaan dient te worden onder "het Halsema-debacle"
Want dan wordt het weer omin spang fittie mang?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een linkje, maar misschien beter niet hier...
Ik heb een filmpje van een trein die 120 bakken heen en weer rangeert terwijl de overweg 20 minuten gesloten blijft en een filmpje in de metro van NYC en een filmpje van een voorbijrijdende "HST" in Newark. Maar die staan nog niet online helaas.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je ook vette compilatiefilmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |