Als je 4 km voor de bocht 80 km/h zou rijden dan zou je tussen Hilversum en Bussum ook niet harder gaan rijden dan 80 km/h. Het stukje 130 km/h is daar ook maar 6 kilometer.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:47 schreef dcm360 het volgende:
[..]
Tja, leuke kop... Maar ook treinen die daar wel met ETCS rijden zullen echt nog niet 4km voor die bocht al afgeremd worden naar 80km/u.
Ik vind Brussel-Centraal ook een mooi station, ik snap ook niet dat die in die lijst staat. Hadden Brussel-Zuid en/of -Noord erin gestaan had ik het logisch gevonden, wat een rotzooi is het daar....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Brussel Centraal als een van de lelijkste stations ter wereld?
Vijf jaar geleden allicht wel, maar er is intussen gerenoveerd. Een paar plaatjes:
[ afbeelding ]
Van buiten
[ afbeelding ]
Stationshal
[ afbeelding ]
Stationsnaambordje op het perron
Als je dat bij de top 10 lelijkste ter wereld zet, dan heb je gewoon geen kaas gegeten van architectuur.
Voor mij: Venlo, Amsterdam Amstel (Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat ik daar alleen kom als het pokkeweer is.), Heerlenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef bork het volgende:
Maken we toch ons eigen lijstje![]()
Voor Nederland mag wat mij betreft wel op die lijst van lelijke stations:
Breda en Den Haag CS.
Verder is Wuppertal Hbf verschrikkelijk en Warszawa Centralna is goed lelijk, vies en donker.
Amsterdam Zuid/WTC is voor mij de ergstequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:16 schreef bork het volgende:
Maken we toch ons eigen lijstje![]()
Voor Nederland mag wat mij betreft wel op die lijst van lelijke stations:
Breda en Den Haag CS.
Eens, zeker als je kijkt naar hoe goed het station is uitgebouwd in relatie tot de functie in het netwerk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid/WTC is voor mij de ergste
Amstel, hartstikke mooie details, in de hal tegels met afbeelding van oude treinquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef remcoP het volgende:
[..]
Voor mij: Venlo, Amsterdam Amstel (Al kan dat ook te maken hebben met het feit dat ik daar alleen kom als het pokkeweer is.), Heerlen
Wanneer ik in een verlichte NID stap waan ik me in de Zeemanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Haha, conducteur verontschuldigt zich voor het gebrek aan verlichting in ons treinstel. Het was me eerlijk waar nog niet opgevallen, bovendien kostte het welgeteld 2 seconden na de omroep "Ik zal proberen ze weer aan te krijgen" om het wel te doen
Gelukkig is er met de airco niets mis
Skopje is inderdaad véle malen lelijker als Brussel. Maar in Skopje is het gewoon zo lelijk dat ik er van moest lachen toen ik er was.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:52 schreef J.B. het volgende:
De meest fenomenaal lelijke stations waar ik ooit ben geweest zijn Tbilisi en Skopje, zij het niet per trein.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het speelt niet alleen hier, laatst op Skyscrapercity ben ik zelf eens in een soort flamewar geraakt met iemand die om een of andere reden een of ander groot probleem met MVBOV heeft. Ik vermoed dat het om dezelfde persoon gaat, en het lijkt me onzin om een heel gespreksonderwerp (dat nota bene vaak de landelijke media haalt!) taboe te verklaren omdat één user zo nodig moet trollen.
Ik ben het met deze twee posts eens, dus ik quote ze voor het gemak even.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:28 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Het hoeft niet zozeer een taboe te zijn maar ik denk dat de discussies niet te lang moeten doorlopen en dat er op een gegeven moment ook een punt achter gezet moet worden. Ik ben het ook regelmatig niet eens met VBOV maar daar hoeft niet zozeer een dogmatische discussie over gevoerd te worden en daarnaast denk ik wel dat de inzet van de personen achter VBOV wel goed bedoeld is. Maar overal spelen verschillen van inzichten een rol en die hoeven niet zozeer op de spits gedreven te worden denk ik. Belangrijk is dan wel dat iedereen snapt dat die verschillen er kunnen zijn en dat niet iedereen het met iedereen eens hoeft te zijn.
De perrons zijn heel claustrofobisch, en er is weinig ruimte. Het lettertype op de bordjes kan me dan wel weer bekoren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:29 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Brussel-Centraal best een mooi station, maar die smalle, donkere perrons vind ik maar niks
Het nieuwe station is daarentegen één van de mooiste Sprinterstations van het land (voor zover ik ze ken althans).quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:19 schreef Fixers het volgende:
[..]
De perrons zijn heel claustrofobisch, en er is weinig ruimte. Het lettertype op de bordjes kan me dan wel weer bekoren.
In het kader van lelijke Nederlandse stations: het oude nieuwe station van Houten:
[ afbeelding ]
Echt zo'n blok jaren '70 deprimerendheid.
Die zit ook in de route Hamburg - Hannover. Hambug eigenlijk. Die add-on voor TS2013 kan ik momenteel niemand aanraden. Werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:26 schreef bork het volgende:
Je hebt ook hele coole natuurlijk![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ruikt ook altijd lekker daar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:24 schreef Xetran het volgende:
Moet je Arnhem Velperpoort hebben, als ik daar in dat hokje ga zitten dan heb je altijd wel iemand naast je die zichzelf met heroïne injecteert. Bovendien is het ook gewoon vies, dat dat nog kan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer ik me te bevrijden door te klimmen en dergelijke, ja hoor, controleof ik ff mee wil komen voor een proces verbaaltje. Gelukkig konden ze erom lachen toen ze om mijn ID vroegen en ik in plaats daarvan mijn abonnement gaf
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ongeloofelijk, ik ben zojuist een rondje gaan doen, en door een kapotte tourniquet kwam ik klem te zitten tussen het draaihekje en de klapdeur![]()
ZoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer ik me te bevrijden door te klimmen en dergelijke, ja hoor, controleof ik ff mee wil komen voor een proces verbaaltje. Gelukkig konden ze erom lachen toen ze om mijn ID vroegen en ik in plaats daarvan mijn abonnement gaf
![]()
Gelukkig dat ze erom konden lachen, zijn ze daar van dikke boetes of strenger?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Er is een verschil in tarief tussen een boete krijgen als je geen kaartje heb of als je geen geldig kaartje hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef bork het volgende:
[..]![]()
Gelukkig dat ze erom konden lachen, zijn ze daar van dikke boetes of strenger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |