SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Hun' kamer:
Het bed schuiven we uiteen tot twee bedden. Dat vinden ze reuze gezellig en het valt mee hoe lang ze keten 's avonds. We zorgen wel dat ze totaal afgedraaid hun bedjes induiken natuurlijk.
Enkele impressies door de jaren heen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar:
Snobs have more fun!
KLIK!
Ik zeg voorzichtig 'ja'. Ze hebben al twee jaar gezwommen in een speelweek/-dag waaraan ze meededen en van de begeleiders heb ik geen problemen gehoord, qua zwemmen. In Frankrijk hebben ze geen schoolzwemmen en diploma's halen is geen vanzelfsprekendheid. Beide moeders hebben me meermalen verzekerd dat de meiden kunnen zwemmen. Wij zullen ons daar uiteraard ook zelf van gaan overtuigen, zodra we op het vakantiepark zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:57 schreef AnneX het volgende:
Ah... Merci voor de update.
Kunnen ze eigenlijk zwemmen ?
Ik heb geen idee wat het is!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Superlief van ze, dat wel
Dat is een lepelplant toch? Even oppassen met de katten als het plantenknagers zijn, die dingen zijn giftig voor katten...![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:23 schreef golfer het volgende:
Verder gewoon die plant diepvriezen en weer eens per jaar ontdooien?
/flora en fauna noob
Beide, dit nemen ze mee voor laterquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had vandaag ook wel weer een heel onzeker moment hoor. We waren in Giethoorn, met mijn zus en vrienden van haar. Opeens begint L (grootste mond, kleinste hartje) zó te huilen. En hoewel ik haar snel kon troosten en ook wel wist waardoor het kwam (meisje dat zich altijd té stoer voordoet, een boel heeft meegemaakt, door adrenaline de eerste week nauwelijks laapt hier, en ons deze dag moest delen met anderen: dat worden traantjes. Én ze hadden geen slagroom op de cola.) vind ik dan toch zo naar voor haar.
Ik voel me dan best onzeker, omdat ik in eerste instantie bang ben dat ze het niet naar haar zin heeft. Ik roep mezelf wel tot de orde omdat ik wéét dat we niets verkeerd doen en ze niet voor niets drie weken op vakantie is gestuurd.
Maar ik vraag me, heel eerlijk gezegd wel eens af: doen we die kinderen nú een plezier, of kweken we herinneringen in hun hoofd die het toekomstige leven draaglijker maken?
/ contemplatie
Diplomazwemmen doen ze ook alleen in Nederlandquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
In Frankrijk hebben ze geen schoolzwemmen en diploma's halen is geen vanzelfsprekendheid.
Is een lepelplant (Spathiphyllum), zijn echt onwijs makkelijke planten. Gewoon af en toe (als de blaadjes slap gaan hangen) water geven en verder niet te veel naar omkijkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
We kregen overigens voor onze trouwdag een 'bos bloemen', zo vonden de de dames, toen ze dit stiekem bij de Plus hadden aangeschaft:
[ afbeelding ]
Heb ik weer, een bos bloemen die een plant is. Nu moet ik elk jaar voordat ze komen weer zo'n zelfde plant kopen, want ik heb geen groene binnenplantvingers. Maar het was wel onwijs lief natuurlijk! Misschien wordt dit wel de eerste plant waarvoor ik echt mijn best ga doen.
Die heb ik (Ík!quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Duderinnetje het volgende:
We kregen overigens voor onze trouwdag een 'bos bloemen', zo vonden de de dames, toen ze dit stiekem bij de Plus hadden aangeschaft:
[ afbeelding ]
Heb ik weer, een bos bloemen die een plant is. Nu moet ik elk jaar voordat ze komen weer zo'n zelfde plant kopen, want ik heb geen groene binnenplantvingers. Maar het was wel onwijs lief natuurlijk! Misschien wordt dit wel de eerste plant waarvoor ik echt mijn best ga doen.
En-en.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar ik vraag me, heel eerlijk gezegd wel eens af: doen we die kinderen nú een plezier, of kweken we herinneringen in hun hoofd die het toekomstige leven draaglijker maken?
/ contemplatie
Ja tuurlijk is dat leuk! Ik stuur een DM. Fijn om jullie weer even te zien.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:19 schreef golfer het volgende:
Dude, als jullie hier om de hoek in de buurt zijn (bij die 'landingsbaan') willen we graag een keertje langskomen.
Geef even per DM het adres en een telefoonnummer door als jullie het ook een leuk idee vinden?
Oh paklijsten heb ik wel in mijn hoofd hoor! Ik leef werkelijk op lijsten.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:21 schreef AnneX het volgende:
Een soort hh.- vacances -nesteldrang dus![]()
Stapeltjes maken en laders klaarleggen!
Heb je een check lijst? http://www.samoon.nl/paklijst.asp
Ach die tranen...het is vast ook heerlijk om getroost te worden door jou.
Oooh ik kwam laatst een notitieboekje (*hijg*) tegen met allemaal lijstjesonderwerpen (*hijg*) in de boekwinkel (*hyperventileer*). Het zou kunnen dat ik in een onbewaakt moment toch nog eens terugrijdt om 'm te kopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh paklijsten heb ik wel in mijn hoofd hoor! Ik leef werkelijk op lijsten.Als er ooit een nucleaire ramp gebeurt waardoor, op miraculeuze wijze - dat geef ik toe, alle pen, papier zou verdwijnen (dit zou dan gaan om een soort inkt- en papierverslindende bom), dan houdt mijn leven ook op.
We kunnen wel een lijstjes-topic oprichten op FOK! Ik ben ook van de Lijstjesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:06 schreef lady-wrb het volgende:
hier ook iemand met overal lijstjes voor
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:59 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oooh ik kwam laatst een notitieboekje (*hijg*) tegen met allemaal lijstjesonderwerpen (*hijg*) in de boekwinkel (*hyperventileer*). Het zou kunnen dat ik in een onbewaakt moment toch nog eens terugrijdt om 'm te kopen
Ik ben ook een heel onhandige ouder geweest. En het kwam allemaal goed hoor! Jullie willen van de meiden houden, daar gaat het om!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor jullie geruststellende woorden. Als je daar opeens zit met zo'n verdrietig kind en je bent een compleet onhandige non-ouder, dan slaat soms even de twijfel toe. Dan denk ik: voor wie doen we dit nu eigenlijk, die meiden op een ellenlange busreis sturen, naar een vreemd land verweg van hun familie en vrienden?
Ik probeer er kritisch op te blijven dat we het niet doen voor onszelf. Om ons charitas-geweten te sussen, za'k maar zeggen. Maar ik weet ook dat de organisatie niet al 50 jaar zou bestaan, als het niet iets oplevert voor de kinderen die meedoen.
Goed, voorlopig weer even een streep onder de twijfel en weer aan de gang!
Oh en dank voor jullie plantentips.![]()
Wie de plant gedurende het komende jaar wil adopteren, mag zich melden. Uiteraard vergoed ik de Pokon.![]()
Ik heb er vanmorgen al een dood blad uitgeknipt, dus ik vrees het ergste. Ik hou ook helemaal niet van planten in huis en volgens mij voelen cadeauplanten dat aan.Hoewel er boven ook een orchidee staat die ik maar niet kapot kan krijgen. Dan is het bijna zo ver, en dan komt er toch weer zo'n knop in.
En laten versterven vind ik dan toch ook weer zielig.
Vandaag houden we een daglange siësta. De dames althans. Ze hangen achter Youtube. Meezingen en elkaar hun favoriete liedjes laten horen. En diep zuchten om knappe popartiesten (die ik niet ken. Ik heb ze Jacques Brel getipt, en toen keken ze me aan alsof ik een zonnesteek had opgelopen).
Ik ben bezig met mijn favoriete dagbesteding: Iets Voorbereiden (vind ik oprecht leuk). Morgen gaan we naar ons chalet op de landingsbaan, dus maak ik stapeltjes van van alles en nog wat, laad ik apparaten op en maak ik lunchpakketjes klaar voor tijdens de autorit (pakketjes die we nooit tijdens de rit opeten, want van te voren wil ik altijd avontuurlijk picknicken in de berm van een parkeerplaats aan de snelweg, waar Poolse chauffeurs hun roes uitslapen, vermoeide toeristen hun kinderen uitschelden en waar degene onder ons die als eerste een buitenechtelijke ontmoeting spot, een ijsje mag halen bij de benzinepomp. In werkelijkheid rijden we altijd in één ruk door naar de bestemming, want de meiden houden van autorijden, wij ook en hoe lang zit je in Nederland nou in feite in de auto? Maar dit alles terzijde).
Hoe dan ook heb ik net koelelementen in de vriezer gelegd (ik weet nog niet helemaal waarom, maar dat leek me zo'n typisch Voorbereidings-Ding) en ik was de wasmand leeg. Dat is trouwens geen overbodige luxe, want ik hoorde dat L. alweer in de onderbroeken van K. loopt.
L. heeft eigenlijk elk jaar te weinig kleding bij zich. De meiden regelen dat onderling moeiteloos, merkte ik vorig jaar al. Dan denk ik dat iets na wassen op de plank van L. hoort, en dan blijkt het van K. te zijn.
Ik ga even kijken of ik een dezer dagen wat ondergoed voor L. kan kopen.
Ja!quote:
Nou, we hadden het er hier net over:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:10 schreef Modus het volgende:
Nog weinig lange verslagen tot nu toe? Nog niet zo veel bijzonders gedaan door het weer wellicht?
Vierde keer zelfs!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:48 schreef Modus het volgende:
Ja zo'n vermoeden had ik al. Ze zijn hier nou voor de 3e keer, dus het 'enge' is er nu wel af, waarmee ze jullie ook minder 'nodig hebben' om de dag door te komen zeg maar. En ze worden ook ouder, kunnen daarom ook steeds makkelijker zelfstandig dingen doen, lijkt me. Zou je ze al een keer naar de super om de hoek sturen voor een eenvoudige boodschap?
Merk je ook al dat ze nu andere dingen willen/leuk vinden dan 2 jaar geleden?
En de verhalen van vorige edities waren er natuurlijk ook omdat jullie zelf ook allerlei dingen voor het eerst gingen doen (die speelhal enzo). Wat dat betreft gaan jullie nu niet weer iets totaal anders doen wat voor jullie 2 ook een soort avontuur gaat zijn?
gevlucht voor de gay pride?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even iets kwijt over dit park. Wij zitten dus 'boven' de rook van Amsterdam, maar tot onze verbazing zit het campinggedeelte vol met Amsterdammers!Pourquoi??
De Vraag is dit jaar ook eindelijk weer gevallen: 'Hoe zit dat met jullie, want jullie zijn Nederlands, maar de kinderen praten Frans, maar jullie óók en is er dan eentje geadopteerd of zo?'
Altijd weer even gokken wie van de mensen die ons aanstaren, het durft te vragen. Vandaag een man in de supermarkt. Hij achtervolgde ons al even, boodschappen-zoekend-veinzend. Ik dacht al, wat moet zo'n oude man bij de roze koeken, Danone en knetterkauwgom?
en wat zeg je dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik wil trouwens nog wel even iets kwijt over dit park. Wij zitten dus 'boven' de rook van Amsterdam, maar tot onze verbazing zit het campinggedeelte vol met Amsterdammers!Pourquoi??
De Vraag is dit jaar ook eindelijk weer gevallen: 'Hoe zit dat met jullie, want jullie zijn Nederlands, maar de kinderen praten Frans, maar jullie óók en is er dan eentje geadopteerd of zo?'
Altijd weer even gokken wie van de mensen die ons aanstaren, het durft te vragen. Vandaag een man in de supermarkt. Hij achtervolgde ons al even, boodschappen-zoekend-veinzend. Ik dacht al, wat moet zo'n oude man bij de roze koeken, Danone en knetterkauwgom?
Dat is wel een goeie!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat zeg je dan?
de krullenbol is van ons, de ander is geadopteerd.
ik wist niet eens dat dat gedoe een hele week duurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, misschien gevlucht voor de Gaypride lady-wrb! Hoewel ik het idee krijg dat heel Osdorp hier al een eeuw tezamen vertoeft.
AnneX, dat is ook zo, zo zal het hier ook vast gaan. Dat het gewoon handig is dat het dicht bij huis is.
Nee, de canal pride, volgend weekend, vermijden we wijselijk. Vooral vanwege de drukte, overigens. We gaan maandag! Met de draagvleugelboot.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat dat gedoe een hele week duurt.
ik was vanmiddag met mijn zoon in amsterdam (we gingen naar nemo) en ik vond er al zo opvallend veel homo's rondlopen. vlak bij nemo was kennelijk een homofeestje want er stonden een paar kerels in een roze glitterpakje voor een deuropening met gekleurde ballonnen, compleet met cameraploeg. toen pas viel bij mij het kwartje. ik dacht echt dat het alleen volgend weekend was.
ben je er dan ook? leuk voor de meiden al die leernichten en relclowns
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, misschien gevlucht voor de Gaypride lady-wrb! Hoewel ik het idee krijg dat heel Osdorp hier al een eeuw tezamen vertoeft.
Ik vind dat zo grappig!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:27 schreef moussy het volgende:
[..]op de camping zelf staan ook mensen uit ijmuiden
De dames zijn zichtbaar gegroeid! Al een beetje puberig? Fijn dat het op de een of andere manier gelijk een soort van 'natuurlijk' verloopt. Voor jullie alle vier. Leuk!quote:Op zondag 28 juli 2013 10:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Giethoorn en bij Zus thuis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alwéér champagne!
[ afbeelding ]
Golfen op het minigazonnetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer thuis. Ze werkt aan een pointilistisch schilderij van een banaan (was nog goed gelukt ook!):
[ afbeelding ]
Gisteren, op de Landingsbaan. Rondspoken door het chalet. Tot Arty ze besluipt en het gegil de Boings spontaan deed afbuigen:
[ afbeelding ]
Gek genoeg vond ik ze vorig jaar puberiger. In gedrag bedoel ik. Hangeriger, en af en toe van die diepe puberzuchten.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Smallish het volgende:
[..]
De dames zijn zichtbaar gegroeid! Al een beetje puberig? Fijn dat het op de een of andere manier gelijk een soort van 'natuurlijk' verloopt. Voor jullie alle vier. Leuk!
Volgens mij valt het de meiden niet op hoor. Zij kijken natuurlijk oom net argusogen om zich heen in Nederland. Hollanders rijden belachelijk vaan een Audi, hebben ze geconcludeerd. En er zijn veel Chinezen hier, met een bungelende camera's op hun buik. Ze vinden onze eetgewoonten ook vreemd. Waarom eten we niet alle dagen een gebakje als desert? En waarom is er overal bier? Maar draagt niemand klompen??quote:Op maandag 29 juli 2013 00:36 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig samen,begrijp,ik.
Valt het de meiden zelf (ook) op, dat de combi met jullie de aandacht trekt?
Zo ja, vinden zij zelf dat vervelend of leuk? of gewoon zo...?
Hebben ze hun programma voor morgen in Adam al gemaakt?
Hoe laat moet je de deur uit? Sterkte met de lange dag !
# Vragen![]()
ik was afgelopen zaterdag in nemo.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:53 schreef golfer het volgende:
Als het Rijks iets te veel Cultuur met een grote K. is dan is misschien Nemo ook wel iets voor ze in Amsterdam?
Ik kom dan ook even uit de lurkstandquote:Op maandag 29 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik kom even uit de lurkstand.
Dude, is dit niet wat, ik ga er ook naar toe volgende week: http://www.amsterdamexpo.nl/pixar/
Ah, jij bent geweest?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik kom dan ook even uit de lurkstand
Dat is een erg leuke expositie. Maar 1. het is in het NL en UK de teksten. Dus misschien minder leuk voor de Franse dames...
En daarnaast het is meer de making of... wat meer technisch van aard. Je ziet veel schetsen. Wat beelden en filmpjes. Voor volwassenen is het sowieso leuk. Voor kinderen (vanaf een bepaalde leeftijd) is het denk ik alleen leuk als je de tekenfilms ook echt kent.
terug in lurkstand
Yes vorige week! Met een volwassene die de films (allemaal!!! cultuurbarbaar is het!!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, jij bent geweest?
Ik ga er zelf met pubers heen en we kennen de films allemaal goed, dus dan zitten we safe.
Oké, bedankt voor de tip, ben benieuwd.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:28 schreef smurfinnetje78 het volgende:
met pubers is dat wel te doen en zeker als ze de films gezien hebben.
Hou er rekening mee, er is een film (in soort van bioscoop). Bekijk die film alleen als je kunt zitten want hij duurt laaaaaaaang!
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
en niet eens hierin gefietst?
http://www.gophoto.it/vie(...)ets.jpg#.UfZ_HW3XCRM
ja erg he? om te fietsen in amsterdam moet je absoluut asociaal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.
Voor vertrek vroegen ze of we fietsen konden huren in de hoofdstad. Ik zei: ik spreek jullie daar later nog wel over.
We waren nog nauwelijks op het Damrak en vier keer bijna omver gereden door een tram of ze smeekten of we assublief nooit zouden gaan fietsen in Amsterdam!
Wat een leuke provinciaaltjes zijn jullie toch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.
Voor vertrek vroegen ze of we fietsen konden huren in de hoofdstad. Ik zei: ik spreek jullie daar later nog wel over.
We waren nog nauwelijks op het Damrak en vier keer bijna omver gereden door een tram of ze smeekten of we assublief nooit zouden gaan fietsen in Amsterdam!
Nou nee hoor, ik heb het grootste deel van mijn leven in de randstad gewoond. Maar ik ga dus écht niet met twee Franse meisjes in Amsterdam fietsen. Ik vind er ook niets aan. Je moet zó opletten dat je niets van de omgeving ziet. Doe mij maar tram en benenwagen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een leuke provinciaaltjes zijn jullie toch.
Hoe vonden de dames de draagvleugelboot?
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hee Ho Stop! Ik ben vorig jaar ook spiesjaaaal naar onze bruisende hoofdstad afgereisd om in De Klomp te zitten!![]()
Och jee, wat loopt oma nu toch mis! Mooie ervaring weer voor de dames, dat Vreselijke Verdorven Amsterdam.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, we zijn weer terug uit Amsterdam. Met tachtigduizend klomp-sleutelhangers en verbijstering inderdaad over de stad. Het begon al meteen toen ze het Sexmuseum ontwaarden. Daar moesten we met de handen voor de ogen, al botsend tegen drommen toeristen, langs. Na de rondvaart (met Franse uitleg, erg leuk!) hebben we een zo preuts mogelijke route gekozen langs Zeedijk en omgeving. Ze vielen haast flauw van het zien van de tattoo-shops, sloegen afkeurende kreten bij het zien van lederen slips bij een sexshop, maar liepen straal voorbij aan twee hoeren in een deuropening. Pfjoew!![]()
En thank god voor moderne gestilleerde vibrators met koddige aapjes erop, want dan kregen we daar tenminste geen vragen over. Dat waren gewoon beeldjes voor in de vensterbank.
Waarvan we niet wisten waar de mensen die gekocht hadden. En die mensen waren heus niet thuis om aan te bellen om dat te vragen. Ja heel jammer ja, voor oma in Frankrijk. Maargoed, een sleutelhanger is ook nooit weg.![]()
met mijquote:Op maandag 29 juli 2013 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Hee Ho Stop! Ik ben vorig jaar ook spiesjaaaal naar onze bruisende hoofdstad afgereisd om in De Klomp te zitten!![]()
...sneu voor oma...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Als ze niet wakker worden van uit bed rollen dan worden ze vast ook niet wakker van 'even kijken'
Wat geweldig weer. Al vind ik t sneu voor oma.
Dat oma geen aapje uit Amsterdam kreeg, maar het moet doen met een klompjes-sleutelhanger!quote:
nou dat!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat oma geen aapje uit Amsterdam kreeg, maar het moet doen met een klompjes-sleutelhanger!
letterbak.quote:
En eigenlijk zo lief en ontroerend dat 2 meiden die totaal verschillend zijn (...) en elkaar maar een paar weken per jaar ontmoeten zo close met elkaar zijn geworden dat ze samen in bedje willen liggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
De meiden vinden het maar niets dat ze hier in aparte bedden slapen (in Grunn slapen ze in een tweepersoons bed). We hebben al gekeken of de bedjes hier aanneen konden, maar dat ging niet. Vanavond vroegen ze of ze samen in één bed mochten slapen, omdat er aan de ene kant van het kamertje een spin zat. Wij de spin weggehaald en toen zagen we ietwat teleurgestelde gezichtjes. Toen ik zei dat ze gerust alsnog in één bed mochten als ze dat gezellig vonden, deden ze een dansje.
Maar nu hoor ik twee seconden geleden een enorme klap (al klinkt het nogal snel hard, in dit kartonnen vakantiehuisje), dus ik denk dat er eentje uit bed gekletterd is. Het blijft verder echter stil, dus ik maak maar geen slapende draakjes wakker door ook te gaan kijken. Er zal er morgen wel eentje op de vloer liggen, schat ik zo.![]()
Maar dat is dan nog altijd gezelliger dan helemaal in een ander bed natuurlijk!
Geen plek voor. Heel klein kamertje in het chalet: muur, bedje, nachtkastje, bedje , muur.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
En de matrasjes los op de grond? Dat een optie?
Dat is toch om te smelten!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
En eigenlijk zo lief en ontroerend dat 2 meiden die totaal verschillend zijn (...) en elkaar maar een paar weken per jaar ontmoeten zo close met elkaar zijn geworden dat ze samen in bedje willen liggen.
En 1 matras op de vloer er tussen frotten? Vallen ze iig niet een bed uit, maar schuiven ze gentile de grond op...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geen plek voor. Heel klein kamertje in het chalet: muur, bedje, nachtkastje, bedje , muur.
Bedden staan vast. Maar kennelijk hebben ze prima geslapen zo. Ze herinnerden zich wel iets over vallen. Haalden ze hun schouders over op.
Buiten de vakanties hebben ze af en toe contact gehad afgelopen jaar. K. neemt daar het initiatief voor (ze heeft een keer gebeld). De moeders hebben ook contact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ze vallen niet hoog en ook niet hard.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En 1 matras op de vloer er tussen frotten? Vallen ze iig niet een bed uit, maar schuiven ze gentile de grond op...
Gesproken als een ware logeermoederquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze vallen niet hoog en ook niet hard.
Thuis vallen ze ook wel eens uit bed. Zeker L.
Die wandelt in haar slaap het hele bed door en eindigt regelmatig op de vloer, hoe groot het bed ook is. Ze houden er echt geen narigheid aan over.
Ja hč? Tijdloos vermaak kennelijk. De meidjes amuseren zich er uitstekend mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
SpijkerbedGeweldig vond ik dat vroeger
Absoluut!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:24 schreef golfer het volgende:
Pin-art, zoals het heet, was een schot in de roos.
Het was zo gezellig op de Landingsbaan! Ik wil ook wel zulke lieve leuke vakantie-ouders!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
Goed gekozen hoor, opa golfer.
Neuh. En er werd ook nog bij gemarcheerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:19 schreef golfer het volgende:
Nu ik ze ontmoet heb kan ik mij voorstellen dat het niet echt zachtjes gezongen geweest zal zijn.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neuh. En er werd ook nog bij gemarcheerd.![]()
Ik moet wel zeggen dat ze bij visite altijd een beetje éxtra uit de bocht vliegen hoor, qua volume. Is een kwestie van piketpaaltjes plaatsen denk ik: 'Wij zijn er ook nog!'
Ze vonden jullie trouwens heel leuk en 'helemaal niet oud'.Ik had namelijk van te voren (naderende visite wordt uitgebreid voorbereid door de dames: Hoe heten ze? Waar wonen ze? Hoe oud zijn ze? Hoe zien ze eruit? Op wie lijken ze? Waar gaan jullie over praten? Hebben ze kinderen? Spelen ze voetbal? Hoe laat komen ze? Wat voor kleur auto hebben ze? Houden ze van blauwe of roze oogschaduw?) verteld dat jullie al oma en opa waren.
Nou, dat kon nooit kloppen, vonden ze, want jullie hadden geen baard.
Zij ook met jou.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Welles. Ik heb een zorgvuldig gekweekt en onderhouden stoppelbaardje.
Oké, Bluezz had die van haar net vandaag afgeschoren, dat wel.
Ik had met L. nog wel even verder willen praten over haar verkeerde voetbalclub- en spelerskeuzes.
Ssst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 05:46 schreef Gulara het volgende:
Muhahaha!Wat een geweldig plan. Voor dag en dauw opstaan om te kunnen uitslapen.
Dit is een van m'n lievelingstopics.Bij het lezen weet ik alleen nooit of ik nou zelf graag twee van die Fransozen in huis wil, of dat ik graag bij jullie wil logeren zoals de Fransozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |