abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129455459
Ben benieuwd hoe ze het Rijksmuseum vinden. Ik ben er vorige week geweest en vond het erg mooi geworden. Ontzettend druk in de ruimte waar de Nachtwacht hangt, dus daar maar heel even gebleven. Opvallend rustig in alle andere ruimtes :D En airco!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 29 juli 2013 @ 00:47:09 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129455735
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:36 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig samen,begrijp,ik.

Valt het de meiden zelf (ook) op, dat de combi met jullie de aandacht trekt?
Zo ja, vinden zij zelf dat vervelend of leuk? of gewoon zo...?

Hebben ze hun programma voor morgen in Adam al gemaakt?
Hoe laat moet je de deur uit? Sterkte met de lange dag !

# Vragen :(
Volgens mij valt het de meiden niet op hoor. Zij kijken natuurlijk oom net argusogen om zich heen in Nederland. Hollanders rijden belachelijk vaan een Audi, hebben ze geconcludeerd. En er zijn veel Chinezen hier, met een bungelende camera's op hun buik. Ze vinden onze eetgewoonten ook vreemd. Waarom eten we niet alle dagen een gebakje als desert? En waarom is er overal bier? Maar draagt niemand klompen??

Morgen gaan we in elk geval een rondvaart doen. Daarna zien we wel even. het Rijks erna, lijkt ons wat veel van het goede. Mag ook nog op een andere dag. Vergeet niet: er moet ook nog gezwommen worden morgen, in het bad hier op de Landingsbaan. Een dag niet 'zwammunnn' is een dag niet geleefd.

Morgen om 11 uur met de draagvleugelboot. Rustig an dus, want ons ontbijt staat doorgaans klaar om acht uur. ;( :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 29-07-2013 10:22:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_129455900
Terechte vragen :D
# bier en klompen en audi's w/
  maandag 29 juli 2013 @ 00:53:23 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_129455936
Als het Rijks iets te veel Cultuur met een grote K. is dan is misschien Nemo ook wel iets voor ze in Amsterdam?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_129455949
Zwammun :D

En typen op een Ipad is niet dude's sterkste punt *)
  † In Memoriam † maandag 29 juli 2013 @ 07:29:40 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129459553
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 00:53 schreef golfer het volgende:
Als het Rijks iets te veel Cultuur met een grote K. is dan is misschien Nemo ook wel iets voor ze in Amsterdam?
ik was afgelopen zaterdag in nemo.
mega druk, benauwd en je kon er hangen tegen de zweetlucht :{
t is er best leuk, maar er zijn vast leukere plaatsen :)
  maandag 29 juli 2013 @ 10:19:11 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129461679
Ik vermoed, met de huidige innige band met het zwembad, dat we na de rondvaart en het kopen van souvenirs, al weldra weer op de draagvleugelboot zitten.

Ons best hoor. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 juli 2013 @ 10:53:29 #83
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_129462495
Oooh, kopen van souvenirs: dan heb je ook nog wat uit te leggen. Want waarom zijn er in Amsterdam alleen maar souvenirs te krijgen die óf over sex, óf over wiet gaan?

Mijn kinderen waren bijzonder ontstemd, vorig jaar. Sodom en Gomorra, zeg ik je!
  maandag 29 juli 2013 @ 13:03:11 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_129466545
Ja, dat is Amsterdam. Alles en iedereen draait alleen maar om wiet en seks. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_129466767
Ik kom even uit de lurkstand. :P

Dude, is dit niet wat, ik ga er ook naar toe volgende week: http://www.amsterdamexpo.nl/pixar/
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_129466870
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik kom even uit de lurkstand. :P

Dude, is dit niet wat, ik ga er ook naar toe volgende week: http://www.amsterdamexpo.nl/pixar/
Ik kom dan ook even uit de lurkstand :P

Dat is een erg leuke expositie. Maar 1. het is in het NL en UK de teksten. Dus misschien minder leuk voor de Franse dames...
En daarnaast het is meer de making of... wat meer technisch van aard. Je ziet veel schetsen. Wat beelden en filmpjes. Voor volwassenen is het sowieso leuk. Voor kinderen (vanaf een bepaalde leeftijd) is het denk ik alleen leuk als je de tekenfilms ook echt kent.

terug in lurkstand :)
pi_129466941
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef smurfinnetje78 het volgende:

Ik kom dan ook even uit de lurkstand :P

Dat is een erg leuke expositie. Maar 1. het is in het NL en UK de teksten. Dus misschien minder leuk voor de Franse dames...
En daarnaast het is meer de making of... wat meer technisch van aard. Je ziet veel schetsen. Wat beelden en filmpjes. Voor volwassenen is het sowieso leuk. Voor kinderen (vanaf een bepaalde leeftijd) is het denk ik alleen leuk als je de tekenfilms ook echt kent.

terug in lurkstand :)
Ah, jij bent geweest?
Ik ga er zelf met pubers heen en we kennen de films allemaal goed, dus dan zitten we safe. ;)
pi_129467206
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ah, jij bent geweest?
Ik ga er zelf met pubers heen en we kennen de films allemaal goed, dus dan zitten we safe. ;)
Yes vorige week! Met een volwassene die de films (allemaal!!! cultuurbarbaar is het!! :( ) niet kende. Hij vond het wel ok om de techniek achter de films te zien. Maar had dus vrij weinig met de schetsen. Ik vond de schetsen ook mooi om te zien want je ziet hoe zo een poppetje in stappen wordt opgebouwd. En dus sta je er langer bij stil. Als ik nu naar Monsters & Co ga kijken is het niet meer zomaar een tekenfilm.

met pubers is dat wel te doen en zeker als ze de films gezien hebben.
Hou er rekening mee, er is een film (in soort van bioscoop). Bekijk die film alleen als je kunt zitten want hij duurt laaaaaaaang! :)
pi_129467326
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:28 schreef smurfinnetje78 het volgende:

met pubers is dat wel te doen en zeker als ze de films gezien hebben.
Hou er rekening mee, er is een film (in soort van bioscoop). Bekijk die film alleen als je kunt zitten want hij duurt laaaaaaaang! :)
Oké, bedankt voor de tip, ben benieuwd. :)

Zo, Dude, nu mag jij weer. :P
  maandag 29 juli 2013 @ 16:29:16 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129473123
Nou, we zijn weer terug uit Amsterdam. Met tachtigduizend klomp-sleutelhangers en verbijstering inderdaad over de stad. Het begon al meteen toen ze het Sexmuseum ontwaarden. Daar moesten we van hen met de handen voor de ogen, al botsend tegen drommen toeristen, langs. Na de rondvaart (met Franse uitleg, erg leuk!) hebben we een zo preuts mogelijke route gekozen langs Zeedijk en omgeving. Ze vielen haast flauw van het zien van de tattoo-shops, sloegen afkeurende kreten bij het zien van lederen slips bij een sexshop, maar liepen straal voorbij aan twee hoeren in een deuropening. Pfjoew! O-)

En thank god voor moderne gestilleerde vibrators met koddige aapjes erop, want dan kregen we daar tenminste geen vragen over. Dat waren gewoon beeldjes voor in de vensterbank.

Waarvan we niet wisten waar de mensen die gekocht hadden. En die mensen waren heus niet thuis om aan te bellen om dat te vragen. Ja heel jammer ja, voor oma in Frankrijk. Maargoed, een sleutelhanger is ook nooit weg. O-)

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderinnetje op 29-07-2013 17:31:22 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 29 juli 2013 @ 16:35:57 #91
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_129473362
Whahahaaaaa _O-
Dat zou toch wat zijn; oma met een apenvibrator :') :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:39:49 #92
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129473499
_O- Als je ze zat begint te worden weet je wat je ze mee naar huis moet geven!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 29 juli 2013 @ 16:41:55 #93
37843 lady-wrb
kortaf
  maandag 29 juli 2013 @ 16:47:22 #94
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_129473763
Woehahaha _O- daar komt oma goed vanaf!
Of jullie ;-)
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 29 juli 2013 @ 16:48:23 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129473804
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
en niet eens hierin gefietst?
http://www.gophoto.it/vie(...)ets.jpg#.UfZ_HW3XCRM
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.

Voor vertrek vroegen ze of we fietsen konden huren in de hoofdstad. Ik zei: ik spreek jullie daar later nog wel over.

We waren nog nauwelijks op het Damrak en vier keer bijna omver gereden door een tram of ze smeekten of we assublief nooit zouden gaan fietsen in Amsterdam! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † maandag 29 juli 2013 @ 16:49:24 #96
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129473848
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.

Voor vertrek vroegen ze of we fietsen konden huren in de hoofdstad. Ik zei: ik spreek jullie daar later nog wel over.

We waren nog nauwelijks op het Damrak en vier keer bijna omver gereden door een tram of ze smeekten of we assublief nooit zouden gaan fietsen in Amsterdam! :D
ja erg he? om te fietsen in amsterdam moet je absoluut asociaal zijn.
en om er te lopen levensmoe :{
  maandag 29 juli 2013 @ 16:50:09 #97
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_129473880
Waterfiets op de gracht is nog wel te doen, maar na een boot ben je wel klaar met die grachten ook denk ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 29 juli 2013 @ 16:50:14 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_129473883
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat een leuke provinciaaltjes zijn jullie toch. :*

Hoe vonden de dames de draagvleugelboot?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 juli 2013 @ 16:52:58 #99
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_129473979
Hee Ho Stop! Ik ben vorig jaar ook spiesjaaaal naar onze bruisende hoofdstad afgereisd om in De Klomp te zitten! :7 :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:03:38 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_129474365
Kieks:

Draagvleugelboot Velsen-Amsterdam:

Rondvaartboot:

Waarin ze hun eigen taal konden kiezen:

Gisteren zijn we trouwens nog even naar Volendam gereden. We begrepen geen van vieren wat daar nu precies zo leuk aan is. :@ Maar wel lekker een visje gegeten natuurlijk!!

En dit is onze nederige stulp op De Landingsbaan:
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')