Volgens mij valt het de meiden niet op hoor. Zij kijken natuurlijk oom net argusogen om zich heen in Nederland. Hollanders rijden belachelijk vaan een Audi, hebben ze geconcludeerd. En er zijn veel Chinezen hier, met een bungelende camera's op hun buik. Ze vinden onze eetgewoonten ook vreemd. Waarom eten we niet alle dagen een gebakje als desert? En waarom is er overal bier? Maar draagt niemand klompen??quote:Op maandag 29 juli 2013 00:36 schreef AnneX het volgende:
Lekker bezig samen,begrijp,ik.
Valt het de meiden zelf (ook) op, dat de combi met jullie de aandacht trekt?
Zo ja, vinden zij zelf dat vervelend of leuk? of gewoon zo...?
Hebben ze hun programma voor morgen in Adam al gemaakt?
Hoe laat moet je de deur uit? Sterkte met de lange dag !
# Vragen![]()
ik was afgelopen zaterdag in nemo.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:53 schreef golfer het volgende:
Als het Rijks iets te veel Cultuur met een grote K. is dan is misschien Nemo ook wel iets voor ze in Amsterdam?
Ik kom dan ook even uit de lurkstandquote:Op maandag 29 juli 2013 13:11 schreef shmoopy het volgende:
Ik kom even uit de lurkstand.
Dude, is dit niet wat, ik ga er ook naar toe volgende week: http://www.amsterdamexpo.nl/pixar/
Ah, jij bent geweest?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:15 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik kom dan ook even uit de lurkstand
Dat is een erg leuke expositie. Maar 1. het is in het NL en UK de teksten. Dus misschien minder leuk voor de Franse dames...
En daarnaast het is meer de making of... wat meer technisch van aard. Je ziet veel schetsen. Wat beelden en filmpjes. Voor volwassenen is het sowieso leuk. Voor kinderen (vanaf een bepaalde leeftijd) is het denk ik alleen leuk als je de tekenfilms ook echt kent.
terug in lurkstand
Yes vorige week! Met een volwassene die de films (allemaal!!! cultuurbarbaar is het!!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, jij bent geweest?
Ik ga er zelf met pubers heen en we kennen de films allemaal goed, dus dan zitten we safe.
Oké, bedankt voor de tip, ben benieuwd.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:28 schreef smurfinnetje78 het volgende:
met pubers is dat wel te doen en zeker als ze de films gezien hebben.
Hou er rekening mee, er is een film (in soort van bioscoop). Bekijk die film alleen als je kunt zitten want hij duurt laaaaaaaang!
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:41 schreef lady-wrb het volgende:
en niet eens hierin gefietst?
http://www.gophoto.it/vie(...)ets.jpg#.UfZ_HW3XCRM
ja erg he? om te fietsen in amsterdam moet je absoluut asociaal zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.
Voor vertrek vroegen ze of we fietsen konden huren in de hoofdstad. Ik zei: ik spreek jullie daar later nog wel over.
We waren nog nauwelijks op het Damrak en vier keer bijna omver gereden door een tram of ze smeekten of we assublief nooit zouden gaan fietsen in Amsterdam!
Wat een leuke provinciaaltjes zijn jullie toch.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben wel ergens in zo'n grote klomp gezeten, en daar hebben we een foto van. Maar ik moet er niet meer aan denken om in Amsterdam te fietsen.
Voor vertrek vroegen ze of we fietsen konden huren in de hoofdstad. Ik zei: ik spreek jullie daar later nog wel over.
We waren nog nauwelijks op het Damrak en vier keer bijna omver gereden door een tram of ze smeekten of we assublief nooit zouden gaan fietsen in Amsterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |