Wacht maar tot jij 25 wordt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
Wat een kutverhalen allemaal weer, mensen. Dit schiet niet op.
Een ander liberaal geluid.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:40 schreef Friek_ het volgende:
Volgende keer maar VVD stemmen. Kom ik lekker kritisch over.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik zojuist alle drie de kratten koud heb gezet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Tem het volgende:
Friek_ is aan zijn achtste halve krat bezig.
Waarom heeft ze geen kont?quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
Maar als je een interessant verhaal wilt lezen, dan moet je hier eens kijken. Ook nog Brabants, natuurlijk. Ik zie haar als een romanfiguur.
Dat werkt tegen je in de mode-industrie.quote:
Beetje een in de categorie Marlies Dekkers.. Knap, ondernemend, vrouwelijk, slim.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:44 schreef Nautilus. het volgende:
Maar als je een interessant verhaal wilt lezen, dan moet je hier eens kijken. Ook nog Brabants, natuurlijk. Ik zie haar als een romanfiguur.
Flinke koelkast.quote:Op woensdag 24 juli 2013 22:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik zojuist alle drie de kratten koud heb gezet.
Ons gloednieuwe stadsstrand dat is aangelegd met dank aan de gemeente.quote:
Een privaat strand waar enkel bestuurders en genodigden mogen komen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ons gloednieuwe stadsstrand dat is aangelegd met dank aan de gemeente.
De meeste POL'ers kennen mijn woonplaats, maar ik houd het maar op het midden van het land.
Geen joden, in ieder geval.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Een privaat strand waar enkel bestuurders en genodigden mogen komen.
Ik zou zeggen net onder het midden tenzij je België ook bij Nederland rekent.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ons gloednieuwe stadsstrand dat is aangelegd met dank aan de gemeente.
De meeste POL'ers kennen mijn woonplaats, maar ik houd het maar op het midden van het land.
Net erboven eigenlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen net onder het midden tenzij je België ook bij Nederland rekent.
Anuskanker.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Friek_ het volgende:
Oke, ik moest net best lachen. Blijkbaar heeft een maat van me abces bij zijn anus.
Het zwaartepunt van Nederland ligt lager dan Koos zijn woonplaats.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:30 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen net onder het midden tenzij je België ook bij Nederland rekent.
De kids geleerd dat mama terwijl ze aan het zonnen is een grassprietje in haar neus fijn vindt.quote:
Wegfikken met een Zippo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie overigens met neushaartjes die net iets te lang zijn?
EU4, I repeat EU4.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:53 schreef robin007bond het volgende:
Soms probeer ik me voor te houden dat ik een rationeel handelend economisch mens ben en nooit impulsaankopen doe.
Nu is Resident Evil 4 HD tijdelijk in de aanbieding op PSN voor ¤10. De twijfel slaat toe. Ben ik wel zo rationeel? Ben ik een puppet van Capcom, Sony Computer Entertainment en het andere grootkapitaal en laat ik mij verleiden tot aanbiedingen?![]()
Aan de ene kant, deze game koop ik toch wel ooit en nu zou ik dan toch mooi een tientje besparen. Lastig, lastig.
Verwijderen met een pincet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie overigens met neushaartjes die net iets te lang zijn?
Dikke anus voor hem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Friek_ het volgende:
Oke, ik moest net best lachen. Blijkbaar heeft een maat van me abces bij zijn anus.
Je tanden poets je ook niet zeker?quote:
Jawel, want gratis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je tanden poets je ook niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |