De kids geleerd dat mama terwijl ze aan het zonnen is een grassprietje in haar neus fijn vindt.quote:
Wegfikken met een Zippo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie overigens met neushaartjes die net iets te lang zijn?
EU4, I repeat EU4.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:53 schreef robin007bond het volgende:
Soms probeer ik me voor te houden dat ik een rationeel handelend economisch mens ben en nooit impulsaankopen doe.
Nu is Resident Evil 4 HD tijdelijk in de aanbieding op PSN voor ¤10. De twijfel slaat toe. Ben ik wel zo rationeel? Ben ik een puppet van Capcom, Sony Computer Entertainment en het andere grootkapitaal en laat ik mij verleiden tot aanbiedingen?![]()
Aan de ene kant, deze game koop ik toch wel ooit en nu zou ik dan toch mooi een tientje besparen. Lastig, lastig.
Verwijderen met een pincet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Dikke anus voor hem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:50 schreef Friek_ het volgende:
Oke, ik moest net best lachen. Blijkbaar heeft een maat van me abces bij zijn anus.
Je tanden poets je ook niet zeker?quote:
Jawel, want gratis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je tanden poets je ook niet zeker?
Haar uit je neus trekken kost geld?quote:
Hij laat het bij de kapper doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Haar uit je neus trekken kost geld?
Gefeliciteerd.quote:
Ik scheer het weg met een speciaal opzetstuk voor m'n tondeuse. Eens in de twee maanden zoiets. Bij mij groeien ze helemaal m'n neus uit en dat is niet al te fris.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Nou en?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |