Hij laat het bij de kapper doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Haar uit je neus trekken kost geld?
Gefeliciteerd.quote:
Ik scheer het weg met een speciaal opzetstuk voor m'n tondeuse. Eens in de twee maanden zoiets. Bij mij groeien ze helemaal m'n neus uit en dat is niet al te fris.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:03 schreef robin007bond het volgende:
Wat doen jullie overigens met neushaartjes die net iets te lang zijn?
Nou en?quote:
Zo te zien is het er mooi weer. Vermaak je je?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:36 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier hebben ze ploppers. En semi overdekt roken.
Grote neuzen zijn een teken van echte mannelijkheid.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef betyar het volgende:
Mijn neus is zo groot dat de haartjes er helemaal niet buiten kunnen komen.
Familie van waht?quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:30 schreef betyar het volgende:
Mijn neus is zo groot dat de haartjes er helemaal niet buiten kunnen komen.
Top lokatie. En echt idioot veel haptentjes en kroegen hier. Ze hebben zelfs winkeltjes die 24/7 alcohol verkopenquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo te zien is het er mooi weer. Vermaak je je?
Oh lekker, je hebt dus voldoende keuze - dag en nacht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Top lokatie. En echt idioot veel haptentjes en kroegen hier. Ze hebben zelfs winkeltjes die 24/7 alcohol verkopen
Jeetje.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga een open sollicitatie sturen naar de TMG.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Deze stad lijkt in bijzonder veel opzichten op Praag. Maar de sfeer hier bevalt me net iets beter.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh lekker, je hebt dus voldoende keuze - dag en nacht.
Ze zijn bij de TMG vooral op zoek naar autisten met dyslectische trekjes.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga een open sollicitatie sturen naar de TMG.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Welke taal spreek je eigenlijk als je iets bestelt of vraagt? Engels? Of Duits?quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze stad lijkt in bijzonder veel opzichten op Praag. Maar de sfeer hier bevalt me net iets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |