abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129345545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Omdat de wetenschappelijke methode alleen maar een manier is om kennis te vergaren. Maar als hun methode de verkeerde aanpak is dan zou het resultaat uiteindelijk fout zijn.
En hoe doet de Bijbelse methode dat beter?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_129345554
1. Nieuwe bevinding
2. Spreekt het de Bijbel tegen? Zo ja, dan moet de bevinding verworpen worden. Spreekt het de Bijbel niet tegen? Dan is het verder bewijs van God's glorie.

Win-win situatie als je het mij vraagt. Dat is nu wetenschap volgens Robmeister. Selectief en dogmatisch.
Ron Paul 2012
pi_129345584
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Ik heb totaal wat anders geschreven als wat jij beweert..lijdt lijd je aan dyslexie?
Ik niet nee.

Maar als je akkoord gaat dat de zon ook beweegt, dan denken we allebei hetzelfde. Mooi toch?
Ron Paul 2012
pi_129345763
quote:
14s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:33 schreef Supersoep het volgende:
1. Nieuwe bevinding
2. Spreekt het de Bijbel tegen? Zo ja, dan moet de bevinding verworpen worden. Spreekt het de Bijbel niet tegen? Dan is het verder bewijs van God's glorie.

Win-win situatie als je het mij vraagt. Dat is nu wetenschap volgens Robmeister. Selectief en dogmatisch.
Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...De Bijbel is inmiddels al meer dan 2000 jaar onder de mensheid. Het boek heeft dan ook de test van de tijd doorstaan. Evolutie is in verval en over 100 jaar gelooft niemand meer in die wetenschappelijke hoax. De Bijbel daarentegen zou nooit verdwijnen. Gods woord is onfeilbaar.
pi_129345784
quote:

[..]

Ik heb totaal wat anders geschreven als wat jij beweert..lijdt je aan dyslexie?
En wat is daar verkeerd aan? Dat is dé manier om kennis te vergaren ja. Neem de ontdekking van de Higgs Boson als voorbeeld. Mocht die gewoon echt niet gevonden zijn, kon heel het Standard Model op de schop, omdat die juist een voorspelling deed naar het bestaan van de Higgs.

Juist door syntheses te vormen tussen nieuwe bevindingen kom je er achter of (bestaande) theorieën houdbaar zijn. Als dat niet zo is, begin je weer opnieuw.

Hoe je hier iets op tegen kunt hebben, met als enige argument: ''God's woord is waarheid" is iets wat ik niet snel zal vatten.
Ron Paul 2012
pi_129345816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...De Bijbel is inmiddels al meer dan 2000 jaar onder de mensheid. Het boek heeft dan ook de test van de tijd doorstaan. Evolutie is in verval en over 100 jaar gelooft niemand meer in die wetenschappelijke hoax. De Bijbel daarentegen zou nooit verdwijnen. Gods woord is onfeilbaar.
De Bijbel blijft voorlopig bestaan dankzij mensen als jij. En neem dat alsjeblieft niet positief op. :')
Ron Paul 2012
pi_129345856
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef Supersoep het volgende:

[..]

De Bijbel blijft voorlopig bestaan dankzij mensen als jij. En neem dat alsjeblieft niet positief op. :')
Ja kan je dat bewijzen of is dat ook duimfilosofie?
pi_129345934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Mijn bewijs is empirisch. Namelijk jouw bijdrage aan deze topics. Gepaard met andere ervaringen induceer ik dat er vele zoals jou bestaan die liever dogmatisch blijven denken en alles toeschrijven aan de Bijbel, waar mogelijk, vanuit een cirkelredenering, die moeilijk uit te wissen valt.

En dat is heel vervelend. Maar het is gelukkig jouw leven, niet de mijne.
Ron Paul 2012
pi_129346112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:42 schreef Supersoep het volgende:
Mijn bewijs is empirisch. Namelijk jouw bijdrage aan deze topics.
Oo, Is dat alles, Aangezien je maar gebrekkig leest zegt dat ook weer iets over de conclusie die jij uiteindelijk trekt...
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:48:09 #160
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_129346133
quote:

[..]

Ik heb totaal wat anders geschreven als wat jij beweert..lijdt je aan dyslexie?
Jij hebt hier beweerd dat de zon stilstaat en het middelpunt van ons sterrenstelsel is.
pi_129346262
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef hoatzin het volgende:
en het middelpunt van ons sterrenstelsel is.
Die was ik alweer vergeten, wat een parel. _O-
Ron Paul 2012
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:51:04 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_129346264
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Kun jij bewijzen dat god bestaat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_129346294
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kun jij bewijzen dat god bestaat?
Ja, want de Bijbel.

Daar moet je het mee doen.
Ron Paul 2012
  donderdag 25 juli 2013 @ 21:52:33 #164
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_129346325
quote:

[..]

En rrrrammen maar met die dogma's jongen. _O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 21:54:17 #165
862 Arcee
Look closer
pi_129346409
quote:
Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...
Er even vanuit gaande dat je serieus bent: noem eens wat waarnemingen die evolutie aan alle kanten tegenspreken?

En hoe is evolutie wetenschappelijk gezien onmogelijk?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129346453
quote:

[..]

Ik zie hier duidelijk een overeenkomst.
pi_129346513
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef ATON het volgende:

[..]

_O-
Ron Paul 2012
pi_129346532
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Jij hebt hier beweerd dat de zon stilstaat en het middelpunt van ons sterrenstelsel is.
Ik heb nergens beweerd dat de zon letterlijk stilstaat..ik zeg dat er geen vastpunt is, geen hemellichaam waar hij omheen draait zoals planeten en manen dat wel doen, Dus in dat opzicht staat hij inderdaad stil...En dat kan jij verdraaien zoveel je wil, Maar het blijft een feit wat ik beweer
pi_129346574
quote:

[..]

Inderdaad:
pi_129346585
Beter lezen zou ik zeggen!
pi_129346635
quote:

[..]

Jeugdsentiment..
pi_129347762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:59 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Jeugdsentiment..
De overeenkomst is opmerkelijk.
  donderdag 25 juli 2013 @ 22:27:55 #173
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_129347868
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Ik heb nergens beweerd dat de zon letterlijk stilstaat..ik zeg dat er geen vastpunt is, geen hemellichaam waar hij omheen draait zoals planeten en manen dat wel doen, Dus in dat opzicht staat hij inderdaad stil...En dat kan jij verdraaien zoveel je wil, Maar het blijft een feit wat ik beweer
Welles. Je hebt het aangepast.

Voor de rest, je zet jezelf voor schut met je zwakke geleuter.
pi_129348543
Heren, discussiëren met Retardmeister uh Robmeister heeft geen zin.
pi_129348934
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Jawel, hier zie je een video van dat vaste punt, een gigantisch zwart gat:

http://www.eso.org/public/videos/eso1151e/

Het staat weliswaar niet absoluut stil in het centrum maar draait om het zwaartepunt van het melkwegstelsel, dat wel (relatief) stil staat, maar dat is helemaal analoog aan de beweging van de zon binnen het zonnenstelsel, die staat ook niet absoluut stil maar draait om het gezamenlijke zwaartepunt van het zonnenstelsel.

Wel merkwaardig dat de profeet Jakob Lorber al in 1850 voorspeld heeft dat er zich superzonnen in het centrum van melkwegstelsels bevinden, zoals hij vele ware voorspellingen op astronomisch gebied en breder terrein gedaan heeft:

Bewezen uitspraken in de Nieuwe Openbaring van Jezus door Jakob Lorber
pi_129350058
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Er even vanuit gaande dat je serieus bent:
en daar ging Arcee de fout in.......

Run jongen, run for the hills! Nu het nog kan...
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_129350284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 22:27 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Welles. Je hebt het aangepast.

Voor de rest, je zet jezelf voor schut met je zwakke geleuter.
Nee ik heb niets aangepast, maar jij probeert mij iets in de mond te schuiven wat ik niet heb gezegd, Je moet dan ook beter lezen en geen onzin uitkramen die je niet waar kan maken, Daarmee kom je niet al te intelligent over namelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juli 2013 @ 23:24:40 #178
862 Arcee
Look closer
pi_129350430
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:15 schreef vaarsuvius het volgende:
en daar ging Arcee de fout in.......

Run jongen, run for the hills! Nu het nog kan...
Ah, nog erger dus. ;)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_129351762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 15:40 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Ja de Bijbelse methode!
pi is drie?
Dan kom je toch echt een stukje fietsband te kort bij een diameter van 28 inch
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  donderdag 25 juli 2013 @ 23:59:20 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_129351829
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:57 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

pi is drie?
the pie is non-existent but lets all agree its delicious
pi_129352024
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 23:57 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

pi is drie?
Dan kom je toch echt een stukje fietsband te kort bij een diameter van 28 inch
Die tekst die die gast plakte heeft niets te maken met pie, maar met el, en dat was een lengtemaat
Jullie moeten dan ook helemaal niets meer beweren over geschriften waar ze niets over af weten.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:04:28 #182
323401 Kijkertje
met filter
pi_129352050
Ik heb van Robmeister begrepen dat de Bijbels methode is: "Iets van de wetenschappelijke methode maar dan alleen feitelijk waar". Hij heeft me nog steeds niet uitgelegd hoe dat werkt....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_129352323
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:03 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Die tekst die die gast plakte heeft niets te maken met pie, maar met el, en dat was een lengtemaat
Jullie moeten dan ook helemaal niets meer beweren over geschriften waar ze niets over af weten.
1 Kon 7,23
Verder goot hij de Zee, tien el in doorsnee, helemaal rond, en vijf el hoog; men kon haar met een koord van dertig el omspannen.

De verhouding tussen omtrek en diameter van een cirkel wordt hierboven toch echt op exact drie gesteld.

Nu jij weer.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juli 2013 @ 00:16:55 #184
862 Arcee
Look closer
pi_129352415
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 21:54 schreef Arcee het volgende:
Er even vanuit gaande dat je serieus bent: noem eens wat waarnemingen die evolutie aan alle kanten tegenspreken?

En hoe is evolutie wetenschappelijk gezien onmogelijk?
Robmeister, niet bewust natuurlijk, maar je hebt bovenstaande vragen overgeslagen. :s)
pi_129352457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:04 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb van Robmeister begrepen dat de Bijbels methode is: "Iets van de wetenschappelijke methode maar dan alleen feitelijk waar". Hij heeft me nog steeds niet uitgelegd hoe dat werkt....
Zou niet werken aangezien sommige lieden niets van de Bijbel begrijpen.Ze roepen wel het hardst, maar ik denk wel eens dat de mensen die het hardst roepen nog nooit een Bijbel in de hand hebben gehad. Als je het verschil nog niet begrijpt tussen pie en el dan moet je gewoon je mond houden of de Bijbel gewoon eens een keer lezen. :X

Het zelfde geld voor de stilstaande zon, en wordt dat opgevat als een letterlijke stilstaande zon, ondanks dat de zon gewoon niet onder ging voor een dag..Wat ook nog eens een natuurverschijnsel is wat met regelmaat voorkomt. Niets bijzonders hoor. Ik vraag me wel eens af hoe ze aan die onzin komen, ze kunnen het in ieder geval niet uit de Bijbel hebben gehaald want dat staat er namelijk niet in. Zou wel via de wetenschappelijke methode gaan denk ik! :O
pi_129352543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:12 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

1 Kon 7,23
Verder goot hij de Zee, tien el in doorsnee, helemaal rond, en vijf el hoog; men kon haar met een koord van dertig el omspannen.

De verhouding tussen omtrek en diameter van een cirkel wordt hierboven toch echt op exact drie gesteld.

Nu jij weer.
El is een lengtemaat van 52 cm ongeveer..hoewel het af lag van het gebied waar je woonde, de Egyptenaren hadden een andere maat als de Hebreeuwen...Heeft niets met pie te maken!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:32:28 #187
323401 Kijkertje
met filter
pi_129352796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:18 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Zou niet werken aangezien sommige lieden niets van de Bijbel begrijpen.Ze roepen wel het hardst, maar ik denk wel eens dat de mensen die het hardst roepen nog nooit een Bijbel in de hand hebben gehad. Als je het verschil nog niet begrijpt tussen pie en el dan moet je gewoon je mond houden of de Bijbel gewoon eens een keer lezen. :X

Het zelfde geld voor de stilstaande zon, en wordt dat opgevat als een letterlijke stilstaande zon, ondanks dat de zon gewoon niet onder ging voor een dag..Wat ook nog eens een natuurverschijnsel is wat met regelmaat voorkomt. Niets bijzonders hoor. Ik vraag me wel eens af hoe ze aan die onzin komen, ze kunnen het in ieder geval niet uit de Bijbel hebben gehaald want dat staat er namelijk niet in. Zou wel via de wetenschappelijke methode gaan denk ik! :O
Wat heb ik daarmee te maken? Ik heb je gewoon een vraag gesteld! Ik ben gewoon benieuwd hoe de Bijbelse methode je naar feitelijke waarheden brengt.
pi_129352961
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Kijkertje het volgende:
Wat heb ik daarmee te maken? Ik heb je gewoon een vraag gesteld! Ik ben gewoon benieuwd hoe de Bijbelse methode je naar feitelijke waarheden brengt.
De Bijbel heeft de wetenschap nog nooit tegen gesproken. Wetenschap en Bijbel is altijd te verenigen geweest. behalve de laatste 200 jaar, Maar dat komt niet door de Bijbel maar door de wetenschap zelf. De wetenschappelijke theorieen van tegenwoordig zijn niet meer te verenigen met de Bijbel, Maar logisch als de wetenschap ons allerlei sprookjes wil laten geloven over evolutie ED. Ja dan krijg je inderdaad conflicten. Daarom kan je inderdaad beter de Bijbel als wetenschappelijke bron gebruiken omdat die altijd te verenigen is geweest. En niet de wetenschap zelf want die geloven in leugens. Want elk idee is logischer als het idee van evolutie, Zelfs creationistische smurfen is nog geloofwaardiger en logischer.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:42:50 #189
323401 Kijkertje
met filter
pi_129353124
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:38 schreef Robmeister het volgende:

[..]

De Bijbel heeft de wetenschap nog nooit tegen gesproken. Wetenschap en Bijbel is altijd te verenigen geweest. behalve de laatste 200 jaar, Maar dat komt niet door de Bijbel maar door de wetenschap zelf. De wetenschappelijke theorieen van tegenwoordig zijn niet meer te verenigen met de Bijbel, Maar logisch als de wetenschap ons allerlei sprookjes wil laten geloven over evolutie ED. Ja dan krijg je inderdaad conflicten. Daarom kan je inderdaad beter de Bijbel als wetenschappelijke bron gebruiken omdat die altijd te verenigen is geweest. En niet de wetenschap zelf want die geloven in leugens. Want elk idee is logischer als het idee van evolutie, Zelfs creationistische smurfen is nog geloofwaardiger en logischer.
Hoe werkt de Bijbelse methode? Hoe verschaft die mij de benodigde kennis die naar de waarheid leidt?
pi_129353213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:42 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe werkt de Bijbelse methode? Hoe verschaft die mij de benodigde kennis die naar de waarheid leidt?
Degene die zei:"Ik ben de weg,de waarheid en het leven, Niemand komt tot de Vader dan door mij.", En Uw woord is waarheid"..Christus is de waarheid.Die leidt je naar de waarheid.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:52:57 #191
323401 Kijkertje
met filter
pi_129353372
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Degene die zei:"Ik ben de weg,de waarheid en het leven, Niemand komt tot de Vader dan door mij.", En Uw woord is waarheid"..Christus is de waarheid.Die leidt je naar de waarheid.
Maar dat is toch geen zoektocht naar de waarheid als je de waarheid zelf als uitgangspunt neemt? Dat heet geloof. Je bent niet echt een kritische denker is het wel?
pi_129353376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:46 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Ooo, je praat met je denkbeeldige vrind en dan komen de antwoorden vanzelf.
Ik heb net met god gepraat en hij zegt dat evolutietheorie correct is.
pi_129353442
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen zoektocht naar de waarheid als je de waarheid zelf als uitgangspunt neemt? Dat heet geloof. Je bent niet echt een kritische denker is het wel?
God werkt nu eenmaal zo op die manier, Dat is zijn wil. Daar kan ik niets aan doen. En dat geloof je of niet, Maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:02:12 #194
323401 Kijkertje
met filter
pi_129353583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:56 schreef Robmeister het volgende:

[..]

God werkt nu eenmaal zo op die manier, Dat is zijn wil. Daar kan ik niets aan doen. En dat geloof je of niet, Maar dat wil niet zeggen dat het niet werkt.
Heb je altijd al geloofd dat er een god bestaat en dat alles in de bijbel waar is?
pi_129353719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Heb je altijd al geloofd dat er een god bestaat en dat alles in de bijbel waar is?
Nee ik ben opgegroeid als atheist en evolutionist, Maar ik ben gaan twijfelen over die theorie, En toen heb ik eens aan God gevraagd of hij echt bestond en of hij mij de waarheid kon laten zien,. En dat heeft hij gedaan door mij naar de Bijbel te lijden. En dat is het beste en het mooiste wat mij ooit is overkomen, Mijn dank aan God is groot.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:31:37 #196
323401 Kijkertje
met filter
pi_129354339
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:07 schreef Robmeister het volgende:

[..]

Nee ik ben opgegroeid als atheist en evolutionist, Maar ik ben gaan twijfelen over die theorie, En toen heb ik eens aan God gevraagd of hij echt bestond en of hij mij de waarheid kon laten zien,. En dat heeft hij gedaan door mij naar de Bijbel te lijden. En dat is het beste en het mooiste wat mij ooit is overkomen, Mijn dank aan God is groot.
Vreemd. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Het lijkt mij juist erg beperkend. Juist in deze tijd met steeds nieuwe ontdekkingen grijp je terug op oude geschriften die in een tijd geschreven zijn toen ze nog heel weinig wisten van de wereld om ons heen. Voor mij is het geloofwaardiger dat hun onwetendheid een aanleiding was om met een god de wereld te verklaren. De mens wil immers liever antwoorden dan in het ongewisse gelaten te worden.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:51:06 #197
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_129354844
quote:

[..]

O+
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_129356916
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 01:31 schreef Kijkertje het volgende:
Vreemd. Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen. Het lijkt mij juist erg beperkend. Juist in deze tijd met steeds nieuwe ontdekkingen grijp je terug op oude geschriften die in een tijd geschreven zijn toen ze nog heel weinig wisten van de wereld om ons heen. Voor mij is het geloofwaardiger dat hun onwetendheid een aanleiding was om met een god de wereld te verklaren. De mens wil immers liever antwoorden dan in het ongewisse gelaten te worden.
Niet om het een of ander hoor, Maar de meeste mensen op de wereld geloven nog steeds in een God hoor. Globaal gezien is het maar een heel klein percentage wat niet geloofd in een God. Als jouw redenatie waar zou zijn dan zou het atheisme juist moeten toenemen, Maar het is maar een klein percentage wat atheistisch hoor.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 06:34:38 #199
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_129356921
quote:

[..]En dat heeft hij gedaan door mij naar de Bijbel te lijden.
Verrassend toepasselijke verschrijving. :Y
pi_129356927
Inhoudelijkheid is niet je sterkste kant he..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')