En hoe doet de Bijbelse methode dat beter?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:31 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Omdat de wetenschappelijke methode alleen maar een manier is om kennis te vergaren. Maar als hun methode de verkeerde aanpak is dan zou het resultaat uiteindelijk fout zijn.
Ik niet nee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ik heb totaal wat anders geschreven als wat jij beweert..lijdt lijd je aan dyslexie?
Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...De Bijbel is inmiddels al meer dan 2000 jaar onder de mensheid. Het boek heeft dan ook de test van de tijd doorstaan. Evolutie is in verval en over 100 jaar gelooft niemand meer in die wetenschappelijke hoax. De Bijbel daarentegen zou nooit verdwijnen. Gods woord is onfeilbaar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:33 schreef Supersoep het volgende:
1. Nieuwe bevinding
2. Spreekt het de Bijbel tegen? Zo ja, dan moet de bevinding verworpen worden. Spreekt het de Bijbel niet tegen? Dan is het verder bewijs van God's glorie.
Win-win situatie als je het mij vraagt. Dat is nu wetenschap volgens Robmeister. Selectief en dogmatisch.
En wat is daar verkeerd aan? Dat is dé manier om kennis te vergaren ja. Neem de ontdekking van de Higgs Boson als voorbeeld. Mocht die gewoon echt niet gevonden zijn, kon heel het Standard Model op de schop, omdat die juist een voorspelling deed naar het bestaan van de Higgs.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ik heb totaal wat anders geschreven als wat jij beweert..lijdt je aan dyslexie?
De Bijbel blijft voorlopig bestaan dankzij mensen als jij. En neem dat alsjeblieft niet positief op.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...De Bijbel is inmiddels al meer dan 2000 jaar onder de mensheid. Het boek heeft dan ook de test van de tijd doorstaan. Evolutie is in verval en over 100 jaar gelooft niemand meer in die wetenschappelijke hoax. De Bijbel daarentegen zou nooit verdwijnen. Gods woord is onfeilbaar.
Ja kan je dat bewijzen of is dat ook duimfilosofie?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De Bijbel blijft voorlopig bestaan dankzij mensen als jij. En neem dat alsjeblieft niet positief op.
Mijn bewijs is empirisch. Namelijk jouw bijdrage aan deze topics. Gepaard met andere ervaringen induceer ik dat er vele zoals jou bestaan die liever dogmatisch blijven denken en alles toeschrijven aan de Bijbel, waar mogelijk, vanuit een cirkelredenering, die moeilijk uit te wissen valt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ja kan je dat bewijzen of is dat ook duimfilosofie?
Oo, Is dat alles, Aangezien je maar gebrekkig leest zegt dat ook weer iets over de conclusie die jij uiteindelijk trekt...quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:42 schreef Supersoep het volgende:
Mijn bewijs is empirisch. Namelijk jouw bijdrage aan deze topics.
Jij hebt hier beweerd dat de zon stilstaat en het middelpunt van ons sterrenstelsel is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:32 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ik heb totaal wat anders geschreven als wat jij beweert..lijdt je aan dyslexie?
Die was ik alweer vergeten, wat een parel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef hoatzin het volgende:
en het middelpunt van ons sterrenstelsel is.
Kun jij bewijzen dat god bestaat?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:40 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ja kan je dat bewijzen of is dat ook duimfilosofie?
Ja, want de Bijbel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kun jij bewijzen dat god bestaat?
En rrrrammen maar met die dogma's jongen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...De Bijbel is inmiddels al meer dan 2000 jaar onder de mensheid. Het boek heeft dan ook de test van de tijd doorstaan. Evolutie is in verval en over 100 jaar gelooft niemand meer in die wetenschappelijke hoax. De Bijbel daarentegen zou nooit verdwijnen. Gods woord is onfeilbaar.
Er even vanuit gaande dat je serieus bent: noem eens wat waarnemingen die evolutie aan alle kanten tegenspreken?quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef Robmeister het volgende:
Niets spreekt de Bijbel tegen, in tegenstelling tot het evolutiesprookje die alle wetenschap zo ongeveer negeert...Want niet alleen wetenschappelijk gezien is evolutie onmogelijk, maar ook de waarneming spreekt het aan alle kanten tegen...
Ik zie hier duidelijk een overeenkomst.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:38 schreef Robmeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef ATON het volgende:
[..]
Ik zie hier duidelijk een overeenkomst.
Ik heb nergens beweerd dat de zon letterlijk stilstaat..ik zeg dat er geen vastpunt is, geen hemellichaam waar hij omheen draait zoals planeten en manen dat wel doen, Dus in dat opzicht staat hij inderdaad stil...En dat kan jij verdraaien zoveel je wil, Maar het blijft een feit wat ik beweerquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:48 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Jij hebt hier beweerd dat de zon stilstaat en het middelpunt van ons sterrenstelsel is.
Inderdaad:quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef ATON het volgende:
[..]
Jeugdsentiment..quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:55 schreef ATON het volgende:
[..]
Welles. Je hebt het aangepast.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat de zon letterlijk stilstaat..ik zeg dat er geen vastpunt is, geen hemellichaam waar hij omheen draait zoals planeten en manen dat wel doen, Dus in dat opzicht staat hij inderdaad stil...En dat kan jij verdraaien zoveel je wil, Maar het blijft een feit wat ik beweer
Jawel, hier zie je een video van dat vaste punt, een gigantisch zwart gat:quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:57 schreef Robmeister het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweerd dat de zon letterlijk stilstaat..ik zeg dat er geen vastpunt is, geen hemellichaam waar hij omheen draait zoals planeten en manen dat wel doen, Dus in dat opzicht staat hij inderdaad stil...En dat kan jij verdraaien zoveel je wil, Maar het blijft een feit wat ik beweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |