quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mail dit artikel.Mail
Print dit artikel.Print
Reageer op dit artikel.Reageer
Weekendabonnement
Proefabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Hier elke dag met mooi weer langs de Oude Maas...........je wil het niet weten, halve kadavers liggen er dan zelfs nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook bizar. Je laat toch niet gewoon je rotzooi liggen daar?!
nou ja.. wel dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook bizar. Je laat toch niet gewoon je rotzooi liggen daar?!
en dan straks weer topics in klaagbaak over die eikels van stadswachten die een of andere kutuser een terechte boete hebben gegevenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou ja.. wel dus![]()
maar aan de andere kant, stuur daar dan die vervelende stadswachten op af!
Voor je winkel zitten is dan ook heel goed vergelijkbaar met het veranderen van een recreatiegebied in een storthoop...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
en dan straks weer topics in klaagbaak over die eikels van stadswachten die een of andere kutuser een terechte boete hebben gegeven
boeiend, moet je teringzooi maar bij je houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
en dan straks weer topics in klaagbaak over die eikels van stadswachten die een of andere kutuser een terechte boete hebben gegeven
En dat verbleekt nog bij hoe ze dat in Nigeria doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ach de Shell doet het ook. Maar dan goed.
Dat bedoel ik maar, er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat verbleekt nog bij hoe ze dat in Nigeria doen
[ afbeelding ]
Dat dus. Gisteren nog stond een auto van Carglass achter mijn tuin op de dijk en die vent wilde duidelijk even tegen mijn schutting pissen......... Fijn dat ik hem al aan zijn broekriem zag staan pulken en dus even riep dat-ie dat écht niet moest dúrven te proberen. Wég was-ie(met volle blaasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdje terug voor me bij het stoplicht, keurig gezinnetje leek het, raampjes naar beneden en mama ruimt de auto even op, lege blikjes, lege fles, bananenschillen, hup de auto uit
KEIHARD aanpakken!@!!!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind het te asociaal voor woorden.
Dan maar kinderachtig een agentje neerzetten om boetes uit te delen.
Van mij mag er zelfs een andere straf op staan: Lekker zelf een week lang met de prikstok
rondlopen.
Oh god we mogen het weer eens ergens niet over hebben van de bagatelliseer politie...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld.
En mensen spreken elkaar ook nergens meer op aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef Flurry het volgende:
Het probleem zijn niet zozeer de straffen. De pakkans is alleen veel te laag. De politie kan niet overal zijn en op basis van camerabeelden kan je moeilijk de identiteit van mensen vaststellen.
ja waarom zou je, zegt de ander gewoon ''nou en"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
En mensen spreken elkaar ook nergens meer op aan.
(ben je iig je schoonmoeder kwijtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef MsMessy het volgende:
Hoe f-ing moeilijk is het nou als je met de hele familie inclusief je schoonmoeder in het park gaat barbecueën of even een rol vuilniszakken in een van die dozen te steken.
Of als je je zooi in tassen hebt: gebruik een plastic tas voor afval en breng die naderhand naar een prullenbak. Zoveel moeite is het echt niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef MsMessy het volgende:
Hoe f-ing moeilijk is het nou als je met de hele familie inclusief je schoonmoeder in het park gaat barbecueën of even een rol vuilniszakken in een van die dozen te steken.
Ik heb dit gewoon geleerd, vroeger. Rommel bij je houden tot vuilnisbak/zak. Klaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef MsMessy het volgende:
Dit dus, zo hoort het en niet anders.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik heb dit gewoon geleerd, vroeger. Rommel bij je houden tot vuilnisbak/zak. Klaar.
Ik kijk wel link uit... dan voelen ze zich direct aangevallen en krijg je een grote bek of dit soort shit:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
En mensen spreken elkaar ook nergens meer op aan.
Meestal zijn dat nigerianen die olie willen gappen en gaten borenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat verbleekt nog bij hoe ze dat in Nigeria doen
[ afbeelding ]
Er staat om de tig meter een vuilnisbak. En is die vuilnisbak vol, dan neem je gewoon je eigen rotzooi mee naar huis en gooi je het dáár in je eigen vuilnisbak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef eigendeegcookie het volgende:
waarom niet vuilniszakken klaarleggen voor jeugd die een consumptie,
of n vlieger willen verdienen in ruil voor n volle vuilniszak?
Ja, nu het zegt...quote:
Kijkcijfer kanon, gegarandeerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, nu het zegt...
Zou wel een mooi programma voor Alberto Stegeman kunnen zijn. Eerst de hele dag in een snikhete bestelbus de recreanten in de gaten houden. Als ze dan vervolgens naar huis gaan en ze laten hun troep achter gewoon keihard CONFRONTEREN.
Meh, dat gaat net iets te ver, maar iets in die richting is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik roep al jaren om een model Singapore
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef eight het volgende:
Veel tokkies in Nederland.
Ook irritant is dat bij elk buitenbad het grasveld bezaait is met peuken.
Je vindt haast geen enkele roker die dat opruimt.
En Rob Geus die aandacht besteed aan het microbiologische aspect, tussen de patatje mayo-etende badgasten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, nu het zegt...
Zou wel een mooi programma voor Alberto Stegeman kunnen zijn. Eerst de hele dag in een snikhete bestelbus de recreanten in de gaten houden. Als ze dan vervolgens naar huis gaan en ze laten hun troep achter gewoon keihard CONFRONTEREN.
Dat er überhaupt buurtpreventie nodig in jouw buurt zegt al voldoende over de leefbaarheid daar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Afgezien van de rommel ook de vernielzucht. Ze zijn overal met die glasvezel bezig dus staan er voor de hardwerkende mannen van die mobiele toiletten her en der. Elk weekend is het ráák, al die mobiele plees ondersteboven en vernield, de rest in bitterkoekjes, elk weekend zijn er prullenbakken, verkeersborden, straatnaamborden gewoon totaal vernield. En dan hebben we hier notabene buurtpreventie. Ze wachten gewoon tot die de hoek om zijn, die stoere al dan niet bezopen pubers
Dit is nou echt de mentaliteit van tegenwoordig. Moet nou echt alles voorgekauwd en voor je gedaan worden? Op die manier ben je er nog geld aan kwijt. Shit, je ruimt je eigen rommel gewoon op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef eigendeegcookie het volgende:
wel stom dat zo'n beheerder t de volgende ochtend pas laat opruimen, bah!
en dan nog wel door dure opruimtroepen?
Waren vast geen Duitsers persoonlijk vind ik Duitsers toch wel stuk netter omgaan met de omgeving ook als ze in Nederland zittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdje terug voor me bij het stoplicht, keurig gezinnetje leek het, raampjes naar beneden en mama ruimt de auto even op, lege blikjes, lege fles, bananenschillen, hup de auto uit
Nope, Nederlandersquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waren vast geen Duitsers persoonlijk vind ik Duitsers toch wel stuk netter omgaan met de omgeving ook als ze in Nederland zitten![]()
Laats ook in Den Haag man man wat een pleuris bende overal energie blikjes leeg en lege zakken chips en om paar meter vuilnisbak echt zo moeite om stukje te lopen en maar klagen dat ze hier steeds dikker worden vind niet zo vreemd als al hele moeite is om afval weg te gooien
Heeeeeeele rare gedachtengang wmb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef speknek het volgende:
Niet dat ik het zelf doe, maar als je tegenwoordig negen euro betaalt om aan een natuurplas met hek eromheen te liggen, schept dat voor een aantal minder geciviliseerde mensen waarschijnlijk wel verwachtingen van een opruimservice.
Men doet het ook bij plassen zonder hek of toegangquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef speknek het volgende:
Niet dat ik het zelf doe, maar als je tegenwoordig negen euro betaalt om aan een natuurplas met hek eromheen te liggen, schept dat voor een aantal minder geciviliseerde mensen waarschijnlijk wel verwachtingen van een opruimservice.
Dat er af en toe iemand het gebied schoonmaakt betekent toch niet dat je zo je meegebrachte of gekochte meuk neer kan flikkeren? Da's toch een enorme tokkie gedachtengang?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:33 schreef speknek het volgende:
Want als je niet betaalt voor de schoonmaak, waar dan voor?
Op zich wel leuk, maar dat versterkt eigenlijk alleen maar die kutmentaliteit. Dat je de meest basale dingen alleen hoeft te doen als de staat er een leuke beloning voor verzint en faciliteert. Om de hoek een meneer van de gemeente die je een bosje bloemen geeft: 'Als jij vandaag niet te hard rijdt, mag je ze houden!'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef eigendeegcookie het volgende:
wel stom dat zo'n beheerder t de volgende ochtend pas laat opruimen, bah!
en dan nog wel door dure opruimtroepen?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld.
Het gros van de Nederlanders bestaat nu eenmaal uit Opel Astra rijdende, in vinexkrotten wonende, incapabele, asociale randdebielen met een veel te grote bek en al even bloedirritante nageboortes als nageslacht. Eigenlijk is Nederland gewoon helemaal niet meer zo'n aangenaam land om te wonen.quote:
veel mensen zijn gewoon een stuk egocentrischer dan mensen van vroeger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef sp3c het volgende:
ja maar dat doen mensen dus niet
kun je het wel laten liggen en stug blijven eisen dat de originele eigenaars het op komen ruimen maar die komen niet terug zolang het park smerig is
en straks komen de wespen weer en heb je dus overal last van die beesten omdat mensen te beroerd zijn om hun zooi in de vuilnisbak te gooien. Nee dan ga je daar nog lekker zonnen/baden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waren vast geen Duitsers persoonlijk vind ik Duitsers toch wel stuk netter omgaan met de omgeving ook als ze in Nederland zitten![]()
Laats ook in Den Haag man man wat een pleuris bende overal energie blikjes leeg en lege zakken chips en om paar meter vuilnisbak echt zo moeite om stukje te lopen en maar klagen dat ze hier steeds dikker worden vind niet zo vreemd als al hele moeite is om afval weg te gooien
negen euro? Als ik op de fiets naar zo'n plas ga betaal ik nietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef speknek het volgende:
Zo zijn er wel meer te noemen, evenals hypocriet gedrag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]wat een dooddoener altijd. Alsof je het alleen maar over de ergste dingen des levens mag hebben.
Wat hoor ik nu, buurvrouw? Is uw man overleden? Oh wat erg, maar in Mexico worden dagelijks mannen vermoord, dus stil maar over uw man.
En het gebeurd overal, midden in natuurgebieden flikkeren mensen hun verpakkingen, papieren zakdoeken, etc weg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Mensen die rotzooi in de natuur achterlaten zijn gewoon niet zindelijk.
Wat mij betreft bestraffen ze zulk asociaal gedrag met zeer forse boetes
Ach, dat is plantaardig en ook zo weer verdwenen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het gebeurd overal, midden in natuurgebieden flikkeren mensen hun verpakkingen, papieren zakdoeken, etc weg.
Als ik met mijn hond loop heb ik zakjes bij me om zijn stront op te ruimen, komen er mensen te paard voorbij, hup, daar ligt een berg waar je U tegen zegt.
Vind ik ook. Je laat ook geen cola blik en lege zak chips in je bed liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Het is asociaal en smerig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat is plantaardig en ook zo weer verdwenen.
Zo smerig is het volgens mij nou juist niet. Anders dan hondenpoep. Wat de rest van de rotzooi betreft geef ik je gelijk, dat is zonder meer asociaal.quote:
Dit is precies de mentaliteit waar ik moeite mee heb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo smerig is het volgens mij nou juist niet.
En dat uit de mond van een D66'er...quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Wat had je verwacht. Dat ik voor praatsessies was geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een D66'er...
Ik heb het uitsluitend over paardenvijgen, hè. Zelf ben ik heel netjes, ik laat nooit iets slingeren, ook niet midden in de stad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is precies de mentaliteit waar ik moeite mee heb.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is precies de mentaliteit waar ik moeite mee heb.
Zijn smerig en stinken, asociaal die gewoon maar te laten liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het uitsluitend over paardenvijgen, hè.
Dan is het enige wat helpt, het gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:55 schreef Ferdo het volgende:
Niet echt nieuws, hoewel het toch geen hele grote moeite is om je zooi op te ruimen. Maar "dat wordt toch wel gedaan"...
oh, zeker, oude accus, hup in de berm geflikkerd, lood en zwavelzuur, hoe erg wil je het hebben. Mediterrane relaxedheid is dat zeker. Vreselijk. En in derde wereld is het alleen maar erger.quote:
Zoiets. Of in elk geval iets milds, zoals de plaatsing van bordjes of een leuke SIRE-campagne.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat had je verwacht. Dat ik voor praatsessies was geweest?
Hier gebeurt dat weinig hoor. En laten we wel wezen, de Nederlandse mentaliteit is een schizophrene liefdesbaby van volledige vrijheid en slaafs regeltjes volgen. Normaal gevolg dat mensen compleet los staan van de rest van de maatschappij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, zeker, oude accus, hup in de berm geflikkerd, lood en zwavelzuur, hoe erg wil je het hebben. Mediterrane relaxedheid is dat zeker. Vreselijk. En in derde wereld is het alleen maar erger.
Het is het niet verantwoordelijk voelen, geen eigen verantwoording tov van anderen hebben. Deze mentaliteit komt trouwens niet alleen terug in het weggooien van afval. Net zo goed het al de trein in willen stappen terwijl de passagiers nog moeten uitstappen (gek genoeg zie ik vooral bejaarden dat doen) of het niet kunnen ritsen op de snelweg, het blijven staan op roltrappen, overal gaan staan pissen, etc etcquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan is het enige wat helpt, het gewoon laten liggen
Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld in je hoofd zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets. Of in elk geval iets milds, zoals de plaatsing van bordjes of een leuke SIRE-campagne.
Beer ook niet want dat trekt nog meer rotzooi aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan is het enige wat helpt, het gewoon laten liggen
Johquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld in je hoofd zitten.
Dus toch meer een model Singapore.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |