Dit is nou echt de mentaliteit van tegenwoordig. Moet nou echt alles voorgekauwd en voor je gedaan worden? Op die manier ben je er nog geld aan kwijt. Shit, je ruimt je eigen rommel gewoon op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef eigendeegcookie het volgende:
wel stom dat zo'n beheerder t de volgende ochtend pas laat opruimen, bah!
en dan nog wel door dure opruimtroepen?
waarom niet vuilniszakken klaarleggen voor jeugd die een consumptie,
of n vlieger willen verdienen in ruil voor n volle vuilniszak?
Waren vast geen Duitsers persoonlijk vind ik Duitsers toch wel stuk netter omgaan met de omgeving ook als ze in Nederland zittenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdje terug voor me bij het stoplicht, keurig gezinnetje leek het, raampjes naar beneden en mama ruimt de auto even op, lege blikjes, lege fles, bananenschillen, hup de auto uit
Nope, Nederlandersquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waren vast geen Duitsers persoonlijk vind ik Duitsers toch wel stuk netter omgaan met de omgeving ook als ze in Nederland zitten![]()
Laats ook in Den Haag man man wat een pleuris bende overal energie blikjes leeg en lege zakken chips en om paar meter vuilnisbak echt zo moeite om stukje te lopen en maar klagen dat ze hier steeds dikker worden vind niet zo vreemd als al hele moeite is om afval weg te gooien
Heeeeeeele rare gedachtengang wmb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef speknek het volgende:
Niet dat ik het zelf doe, maar als je tegenwoordig negen euro betaalt om aan een natuurplas met hek eromheen te liggen, schept dat voor een aantal minder geciviliseerde mensen waarschijnlijk wel verwachtingen van een opruimservice.
Men doet het ook bij plassen zonder hek of toegangquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef speknek het volgende:
Niet dat ik het zelf doe, maar als je tegenwoordig negen euro betaalt om aan een natuurplas met hek eromheen te liggen, schept dat voor een aantal minder geciviliseerde mensen waarschijnlijk wel verwachtingen van een opruimservice.
Dat er af en toe iemand het gebied schoonmaakt betekent toch niet dat je zo je meegebrachte of gekochte meuk neer kan flikkeren? Da's toch een enorme tokkie gedachtengang?quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:33 schreef speknek het volgende:
Want als je niet betaalt voor de schoonmaak, waar dan voor?
Op zich wel leuk, maar dat versterkt eigenlijk alleen maar die kutmentaliteit. Dat je de meest basale dingen alleen hoeft te doen als de staat er een leuke beloning voor verzint en faciliteert. Om de hoek een meneer van de gemeente die je een bosje bloemen geeft: 'Als jij vandaag niet te hard rijdt, mag je ze houden!'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:40 schreef eigendeegcookie het volgende:
wel stom dat zo'n beheerder t de volgende ochtend pas laat opruimen, bah!
en dan nog wel door dure opruimtroepen?
waarom niet vuilniszakken klaarleggen voor jeugd die een consumptie,
of n vlieger willen verdienen in ruil voor n volle vuilniszak?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld.
Het gros van de Nederlanders bestaat nu eenmaal uit Opel Astra rijdende, in vinexkrotten wonende, incapabele, asociale randdebielen met een veel te grote bek en al even bloedirritante nageboortes als nageslacht. Eigenlijk is Nederland gewoon helemaal niet meer zo'n aangenaam land om te wonen.quote:
veel mensen zijn gewoon een stuk egocentrischer dan mensen van vroeger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef sp3c het volgende:
ja maar dat doen mensen dus niet
kun je het wel laten liggen en stug blijven eisen dat de originele eigenaars het op komen ruimen maar die komen niet terug zolang het park smerig is
en straks komen de wespen weer en heb je dus overal last van die beesten omdat mensen te beroerd zijn om hun zooi in de vuilnisbak te gooien. Nee dan ga je daar nog lekker zonnen/baden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:14 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
Waren vast geen Duitsers persoonlijk vind ik Duitsers toch wel stuk netter omgaan met de omgeving ook als ze in Nederland zitten![]()
Laats ook in Den Haag man man wat een pleuris bende overal energie blikjes leeg en lege zakken chips en om paar meter vuilnisbak echt zo moeite om stukje te lopen en maar klagen dat ze hier steeds dikker worden vind niet zo vreemd als al hele moeite is om afval weg te gooien
negen euro? Als ik op de fiets naar zo'n plas ga betaal ik nietsquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef speknek het volgende:
Zo zijn er wel meer te noemen, evenals hypocriet gedrag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:01 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]wat een dooddoener altijd. Alsof je het alleen maar over de ergste dingen des levens mag hebben.
Wat hoor ik nu, buurvrouw? Is uw man overleden? Oh wat erg, maar in Mexico worden dagelijks mannen vermoord, dus stil maar over uw man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |