quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Mail dit artikel.Mail
Print dit artikel.Print
Reageer op dit artikel.Reageer
Weekendabonnement
Proefabonnement,
10 weken ¤ 30,-!
Hier elke dag met mooi weer langs de Oude Maas...........je wil het niet weten, halve kadavers liggen er dan zelfs nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook bizar. Je laat toch niet gewoon je rotzooi liggen daar?!
nou ja.. wel dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat ook bizar. Je laat toch niet gewoon je rotzooi liggen daar?!
en dan straks weer topics in klaagbaak over die eikels van stadswachten die een of andere kutuser een terechte boete hebben gegevenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou ja.. wel dus![]()
maar aan de andere kant, stuur daar dan die vervelende stadswachten op af!
Voor je winkel zitten is dan ook heel goed vergelijkbaar met het veranderen van een recreatiegebied in een storthoop...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
en dan straks weer topics in klaagbaak over die eikels van stadswachten die een of andere kutuser een terechte boete hebben gegeven
boeiend, moet je teringzooi maar bij je houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
en dan straks weer topics in klaagbaak over die eikels van stadswachten die een of andere kutuser een terechte boete hebben gegeven
En dat verbleekt nog bij hoe ze dat in Nigeria doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:02 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Ach de Shell doet het ook. Maar dan goed.
Dat bedoel ik maar, er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat verbleekt nog bij hoe ze dat in Nigeria doen
[ afbeelding ]
Dat dus. Gisteren nog stond een auto van Carglass achter mijn tuin op de dijk en die vent wilde duidelijk even tegen mijn schutting pissen......... Fijn dat ik hem al aan zijn broekriem zag staan pulken en dus even riep dat-ie dat écht niet moest dúrven te proberen. Wég was-ie(met volle blaasquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijdje terug voor me bij het stoplicht, keurig gezinnetje leek het, raampjes naar beneden en mama ruimt de auto even op, lege blikjes, lege fles, bananenschillen, hup de auto uit
KEIHARD aanpakken!@!!!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind het te asociaal voor woorden.
Dan maar kinderachtig een agentje neerzetten om boetes uit te delen.
Van mij mag er zelfs een andere straf op staan: Lekker zelf een week lang met de prikstok
rondlopen.
Oh god we mogen het weer eens ergens niet over hebben van de bagatelliseer politie...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:06 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar, er zijn ergere dingen aan de hand in de wereld.
En mensen spreken elkaar ook nergens meer op aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:11 schreef Flurry het volgende:
Het probleem zijn niet zozeer de straffen. De pakkans is alleen veel te laag. De politie kan niet overal zijn en op basis van camerabeelden kan je moeilijk de identiteit van mensen vaststellen.
ja waarom zou je, zegt de ander gewoon ''nou en"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
En mensen spreken elkaar ook nergens meer op aan.
(ben je iig je schoonmoeder kwijtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:15 schreef MsMessy het volgende:
Hoe f-ing moeilijk is het nou als je met de hele familie inclusief je schoonmoeder in het park gaat barbecueën of even een rol vuilniszakken in een van die dozen te steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |