En het gebeurd overal, midden in natuurgebieden flikkeren mensen hun verpakkingen, papieren zakdoeken, etc weg.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Mensen die rotzooi in de natuur achterlaten zijn gewoon niet zindelijk.
Wat mij betreft bestraffen ze zulk asociaal gedrag met zeer forse boetes
Ach, dat is plantaardig en ook zo weer verdwenen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En het gebeurd overal, midden in natuurgebieden flikkeren mensen hun verpakkingen, papieren zakdoeken, etc weg.
Als ik met mijn hond loop heb ik zakjes bij me om zijn stront op te ruimen, komen er mensen te paard voorbij, hup, daar ligt een berg waar je U tegen zegt.
Vind ik ook. Je laat ook geen cola blik en lege zak chips in je bed liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Het is asociaal en smerig.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, dat is plantaardig en ook zo weer verdwenen.
Zo smerig is het volgens mij nou juist niet. Anders dan hondenpoep. Wat de rest van de rotzooi betreft geef ik je gelijk, dat is zonder meer asociaal.quote:
Dit is precies de mentaliteit waar ik moeite mee heb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo smerig is het volgens mij nou juist niet.
En dat uit de mond van een D66'er...quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Wat had je verwacht. Dat ik voor praatsessies was geweest?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een D66'er...
Ik heb het uitsluitend over paardenvijgen, hè. Zelf ben ik heel netjes, ik laat nooit iets slingeren, ook niet midden in de stad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is precies de mentaliteit waar ik moeite mee heb.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is precies de mentaliteit waar ik moeite mee heb.
Zijn smerig en stinken, asociaal die gewoon maar te laten liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het uitsluitend over paardenvijgen, hè.
Dan is het enige wat helpt, het gewoon laten liggenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:55 schreef Ferdo het volgende:
Niet echt nieuws, hoewel het toch geen hele grote moeite is om je zooi op te ruimen. Maar "dat wordt toch wel gedaan"...
oh, zeker, oude accus, hup in de berm geflikkerd, lood en zwavelzuur, hoe erg wil je het hebben. Mediterrane relaxedheid is dat zeker. Vreselijk. En in derde wereld is het alleen maar erger.quote:
Zoiets. Of in elk geval iets milds, zoals de plaatsing van bordjes of een leuke SIRE-campagne.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat had je verwacht. Dat ik voor praatsessies was geweest?
Hier gebeurt dat weinig hoor. En laten we wel wezen, de Nederlandse mentaliteit is een schizophrene liefdesbaby van volledige vrijheid en slaafs regeltjes volgen. Normaal gevolg dat mensen compleet los staan van de rest van de maatschappij.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
oh, zeker, oude accus, hup in de berm geflikkerd, lood en zwavelzuur, hoe erg wil je het hebben. Mediterrane relaxedheid is dat zeker. Vreselijk. En in derde wereld is het alleen maar erger.
Het is het niet verantwoordelijk voelen, geen eigen verantwoording tov van anderen hebben. Deze mentaliteit komt trouwens niet alleen terug in het weggooien van afval. Net zo goed het al de trein in willen stappen terwijl de passagiers nog moeten uitstappen (gek genoeg zie ik vooral bejaarden dat doen) of het niet kunnen ritsen op de snelweg, het blijven staan op roltrappen, overal gaan staan pissen, etc etcquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan is het enige wat helpt, het gewoon laten liggen
Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld in je hoofd zitten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zoiets. Of in elk geval iets milds, zoals de plaatsing van bordjes of een leuke SIRE-campagne.
Beer ook niet want dat trekt nog meer rotzooi aan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:46 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dan is het enige wat helpt, het gewoon laten liggen
Johquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt een heel verkeerd beeld in je hoofd zitten.
Dus toch meer een model Singapore.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:12 schreef Hexagon het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |