Zeker weten, mijn bbq-saus is zelfs nog beter dan vorig jaar en echtquote:
spareribsquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:28 schreef Erasmo het volgende:
Hier spareribs vandaag in de marinade, morgen op de bbq en zaterdag afbakken.
SPOILER: BBQ-saus receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dank jequote:
Te koop bij winkels die amerikaanse produkten verkoopt, en online (voor m.i. teveel geld) te bestellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef Erasmo het volgende:
Staat genoteerd, alles in huis behalve de rook.
Little Georgequote:
De dag is alweer bijna omquote:
Mountbatten...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
Louis? Is dat een verkapte poging om vriendjes te worden met de Fransen?
Is ook een optie.quote:
Of een "good conduct" veschil, zoals bij de US Navy na 12 jaar de strepen van rood naar goud gaan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef hcwp het volgende:
(Hoofd) schietinstructeur?
Maar da's een gok...
De bovenste rot is de gewone voor een leidinggevend korporaal. Met de zilveren geweren is denk ik voor het AT/Groot AT.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is het verschil tussen deze 2 ROT's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dan zijn ze voor Kpl en Kpl1 wit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef CpV het volgende:
Is beide leidinggevend korporaal (OLK). Maar geen idee voor het waarom van het kleurverschil. Afhankelijk van 'het wapen' waarbij je dient, zoals sergeant versus wachtmeester?
Dat dacht ik eigenlijk al.... just a wild stab in the darkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze voor Kpl en Kpl1 wit.
Dan wordt het dit:quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef CpV het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al.... just a wild stab in the dark
OLK is plava ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef Harde_Mepper het volgende:
Plaatjes zijn van de landmacht site, en met gouden diemaco's zou een plava zijn, en met witte diemaco's een OLK'er.
http://www.defensie.nl/la(...)derscheidingstekens/
Is die OLK'er niet ook gelijk een plava dan? Ken deze rot's alleen in het goud voor de plava's die de OLK hebben gedaan.
Aha... helder. Tnx.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan wordt het dit:
[ afbeelding ]
Naar mijn weten is een Leidinggevend Korporaal altijd plaatsvervangend groepscommandant. Het kan wel voorkomen dat een Lg-Kpl waarnemend groepscommandant word.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef Harde_Mepper het volgende:
Plaatjes zijn van de landmacht site, en met gouden diemaco's zou een plava zijn, en met witte diemaco's een OLK'er.
http://www.defensie.nl/la(...)derscheidingstekens/
Is die OLK'er niet ook gelijk een plava dan? Ken deze rot's alleen in het goud voor de plava's die de OLK hebben gedaan.
Eens. En is ook wel logisch, anders heb je dat stukje opleiding ook niet nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naar mijn weten is een Leidinggevend Korporaal altijd plaatsvervangend groepscommandant. Het kan wel voorkomen dat een Lg-Kpl waarnemend groepscommandant word.
Sgt admin en Wmr artillerie...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef CpV het volgende:
Is beide leidinggevend korporaal (OLK). Maar geen idee voor het waarom van het kleurverschil. Afhankelijk van 'het wapen' waarbij je dient, zoals sergeant versus wachtmeester?
Ik zou het niet weten, de KL kennende zullen er wel weer twee soorten voor hetzelfde in omloop zijn...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Harde_Mepper het volgende:
Maar waarvoor zijn die witte diemaco's dan? Zou dat iemand zijn die de OLK heeft gedaan maar niet op een plava stoel zit? Wat voor functie zou dat dan zijn?
Wie?quote:
indo?quote:
ah, daarom ben ik dus niet uitgenodigdquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja def meets... Reservisten, burgers en VeVa'ers...
Als je thuis bent kan je erbij zijn :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ah, daarom ben ik dus niet uitgenodigd
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je thuis bent kan je erbij zijn :p
- Een korporaal met gouden diemaco's is een leidinggevend korporaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Harde_Mepper het volgende:
Maar waarvoor zijn die witte diemaco's dan? Zou dat iemand zijn die de OLK heeft gedaan maar niet op een plava stoel zit? Wat voor functie zou dat dan zijn?
Ik heb het idee dat een DEF meet best wel supergezellig kan zijnquote:
Zeg ik ben anders nog gewoon hier hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja def meets... Reservisten, burgers en VeVa'ers...
kajm nog makelijk en tray in jógquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, al die shandy is niks voor jou.
Lemming van Thaboel...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kajm nog makelijk en tray in jóg
Doe eens delen!!quote:
Ik kijk wel uit. Jij wint toch wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen we een wedstrijd wie het meest kan zuipen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef hoogvlieger het volgende:
BB was beetje in de mood zuipen tot we kruipen jwz. Jammer dat het na drie bier al over was
Ik weet nog dat ik jaren geleden ook aan 3 bier genoeg had!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef hoogvlieger het volgende:
BB was beetje in de mood zuipen tot we kruipen jwz. Jammer dat het na drie bier al over was
Ouwe zak !quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jaren geleden ook aan 3 bier genoeg had!!
Toen liepen er nog dinosauriërs door het park
Zak?quote:
Toen de kippen nog tanden hadden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jaren geleden ook aan 3 bier genoeg had!!
Toen liepen er nog dinosauriërs door het park
Toen de lucht nog schoon en de seks vies wasquote:
okeequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Nou bb je staat bij mij en mk nog wat verschuldigd...
Okee, heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef 026Remco het volgende:
[..]
- Een korporaal met gouden diemaco's is een leidinggevend korporaal
- Een korporaal met zilveren diemaco's is een korporaal die wel de OLK heeft gedaan en daarna een leidinggevende functie heeft gedraait, maar nu geen leidinggevende functie meer heeft
En poep nog met de lange oe geschreven werd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon en de seks vies was
Als je maar veilig thuis komtquote:
Ah duidelijk. Had gedacht dat die LK'ers weer 'gewoon' Kpl zouden worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef 026Remco het volgende:
[..]
- Een korporaal met gouden diemaco's is een leidinggevend korporaal
- Een korporaal met zilveren diemaco's is een korporaal die wel de OLK heeft gedaan en daarna een leidinggevende functie heeft gedraait, maar nu geen leidinggevende functie meer heeft
Ook bij de cavalerie en admeurs (zouden die LK'ers hebben?) hebben leidinggevend korporaals gouden diemaco's
Dat dacht ik ook. Dat ze die ROTten met die diemaco's moesten verruilen voor normale Kpl ROTten als ze geen LK functie meer hadden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Had gedacht dat die LK'ers weer 'gewoon' Kpl zouden worden.
Op straat?quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Tukken
Maar ik heb een beker gekregenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Nou bb je staat bij mij en mk nog wat verschuldigd...
nog altijd beter dan een bankje in het parkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
op een bankje langs t fietspad zeker.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een bankje in het park
Echt helemaal thuis? Zat mij niet lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]Die situatie wilden we dus juist vermijden
Maar BB is echt thuis!
ER typt beter op zijn tablet dan jij nuquote:
alles mag hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER typt beter op zijn tablet dan jij nu![]()
Foto's mocht ik toch gewoon hier posten
Wel degelijk dat er een reservist aanwezig was hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg ik ben anders nog gewoon hier hoorD'r is niet eens een reservist aanwezig daaro bij mijn weten
ben jij al thuisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel degelijk dat er een reservist aanwezig was hoor
Ja, wel 25 minuten moeten lopen omdat de laatste tram al weg wasquote:
klote zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wel 25 minuten moeten lopen omdat de laatste tram al weg was
quote:
Ja, ik en mk met ons goeie gedrag hem naar de trein gebracht (zie inkorting van onze biertijd) en kan ineens onleesbaar typen... Nu gaat het met goed nederlands...quote:
totdat thab kwam was t primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
alsof jij daar zo veel van heb meegekregen
Kwaad was toen al geschied hoor.quote:
Dan mag hij inderdaad jullie verloren zuivere zuip tijd wel eens compenseren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja, ik en mk met ons goeie gedrag hem naar de trein gebracht (zie inkorting van onze biertijd) en kan ineens onleesbaar typen... Nu gaat het met goed nederlands...
Jij had zelfs nog een half biertje staanquote:
Nuchter van een meet afkomen is zelfs voor mij een zeldzaamheidquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag hij inderdaad jullie verloren zuivere zuip tijd wel eens compenseren.
Die was al op toen we gingen roken hoor! Dat soort dingen gebeuren me nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had zelfs nog een half biertje staan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die was al op toen we gingen roken hoor! Dat soort dingen gebeuren me niet
Maar wel een heerlijk Grottenbiertje gehad (Had wat geschreeuw nodig maar toch)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In ieder geval is er minder bier door gegaan dan de vorige keer
Blijft toch echt een toppertquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar wel een heerlijk Grottenbiertje gehad (Had wat geschreeuw nodig maar toch)
Hoho ik had gelijk afgerekend!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja..... ouderwets Thaboel komt binnen, wijst dat hij hoort bij dat andere zooitje ongeregeld en dat het grottenbiertje op dezelfde bon mag..... wordt hij nog net niet de kroeg uit gezet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja..... ouderwets Thaboel komt binnen, wijst dat hij hoort bij dat andere zooitje ongeregeld en dat het grottenbiertje op dezelfde bon mag..... wordt hij nog net niet de kroeg uit gezet
Domoor, was mijn verjaardagfeestjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoho ik had gelijk afgerekend!En die vent was gewoon doof!!!!!!!
Dus? Ik had geen kadoquote:
Ik van jou ook nietquote:
M.k, Hoogvlieger of jijquote:
Die stoere jongen dan misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |