OLK is plava ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef Harde_Mepper het volgende:
Plaatjes zijn van de landmacht site, en met gouden diemaco's zou een plava zijn, en met witte diemaco's een OLK'er.
http://www.defensie.nl/la(...)derscheidingstekens/
Is die OLK'er niet ook gelijk een plava dan? Ken deze rot's alleen in het goud voor de plava's die de OLK hebben gedaan.
Aha... helder. Tnx.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan wordt het dit:
[ afbeelding ]
Naar mijn weten is een Leidinggevend Korporaal altijd plaatsvervangend groepscommandant. Het kan wel voorkomen dat een Lg-Kpl waarnemend groepscommandant word.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef Harde_Mepper het volgende:
Plaatjes zijn van de landmacht site, en met gouden diemaco's zou een plava zijn, en met witte diemaco's een OLK'er.
http://www.defensie.nl/la(...)derscheidingstekens/
Is die OLK'er niet ook gelijk een plava dan? Ken deze rot's alleen in het goud voor de plava's die de OLK hebben gedaan.
Eens. En is ook wel logisch, anders heb je dat stukje opleiding ook niet nodig.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Naar mijn weten is een Leidinggevend Korporaal altijd plaatsvervangend groepscommandant. Het kan wel voorkomen dat een Lg-Kpl waarnemend groepscommandant word.
Sgt admin en Wmr artillerie...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef CpV het volgende:
Is beide leidinggevend korporaal (OLK). Maar geen idee voor het waarom van het kleurverschil. Afhankelijk van 'het wapen' waarbij je dient, zoals sergeant versus wachtmeester?
Ik zou het niet weten, de KL kennende zullen er wel weer twee soorten voor hetzelfde in omloop zijn...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Harde_Mepper het volgende:
Maar waarvoor zijn die witte diemaco's dan? Zou dat iemand zijn die de OLK heeft gedaan maar niet op een plava stoel zit? Wat voor functie zou dat dan zijn?
Wie?quote:
indo?quote:
ah, daarom ben ik dus niet uitgenodigdquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja def meets... Reservisten, burgers en VeVa'ers...
Als je thuis bent kan je erbij zijn :pquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ah, daarom ben ik dus niet uitgenodigd
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je thuis bent kan je erbij zijn :p
- Een korporaal met gouden diemaco's is een leidinggevend korporaalquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:51 schreef Harde_Mepper het volgende:
Maar waarvoor zijn die witte diemaco's dan? Zou dat iemand zijn die de OLK heeft gedaan maar niet op een plava stoel zit? Wat voor functie zou dat dan zijn?
Ik heb het idee dat een DEF meet best wel supergezellig kan zijnquote:
Zeg ik ben anders nog gewoon hier hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja def meets... Reservisten, burgers en VeVa'ers...
kajm nog makelijk en tray in jógquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, al die shandy is niks voor jou.
Lemming van Thaboel...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
kajm nog makelijk en tray in jóg
Doe eens delen!!quote:
Ik kijk wel uit. Jij wint toch wel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Doen we een wedstrijd wie het meest kan zuipen?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef hoogvlieger het volgende:
BB was beetje in de mood zuipen tot we kruipen jwz. Jammer dat het na drie bier al over was
Ik weet nog dat ik jaren geleden ook aan 3 bier genoeg had!!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:49 schreef hoogvlieger het volgende:
BB was beetje in de mood zuipen tot we kruipen jwz. Jammer dat het na drie bier al over was
Ouwe zak !quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jaren geleden ook aan 3 bier genoeg had!!
Toen liepen er nog dinosauriërs door het park
Zak?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |