Zeker weten, mijn bbq-saus is zelfs nog beter dan vorig jaar en echtquote:
spareribsquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:28 schreef Erasmo het volgende:
Hier spareribs vandaag in de marinade, morgen op de bbq en zaterdag afbakken.
SPOILER: BBQ-saus receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dank jequote:
Te koop bij winkels die amerikaanse produkten verkoopt, en online (voor m.i. teveel geld) te bestellen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:56 schreef Erasmo het volgende:
Staat genoteerd, alles in huis behalve de rook.
Little Georgequote:
De dag is alweer bijna omquote:
Mountbatten...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
Louis? Is dat een verkapte poging om vriendjes te worden met de Fransen?
Is ook een optie.quote:
Of een "good conduct" veschil, zoals bij de US Navy na 12 jaar de strepen van rood naar goud gaan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:27 schreef hcwp het volgende:
(Hoofd) schietinstructeur?
Maar da's een gok...
De bovenste rot is de gewone voor een leidinggevend korporaal. Met de zilveren geweren is denk ik voor het AT/Groot AT.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:30 schreef Harde_Mepper het volgende:
Wat is het verschil tussen deze 2 ROT's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dan zijn ze voor Kpl en Kpl1 wit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:33 schreef CpV het volgende:
Is beide leidinggevend korporaal (OLK). Maar geen idee voor het waarom van het kleurverschil. Afhankelijk van 'het wapen' waarbij je dient, zoals sergeant versus wachtmeester?
Dat dacht ik eigenlijk al.... just a wild stab in the darkquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nee dan zijn ze voor Kpl en Kpl1 wit.
Dan wordt het dit:quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:36 schreef CpV het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al.... just a wild stab in the dark
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |