quote:
Ja, ik en mk met ons goeie gedrag hem naar de trein gebracht (zie inkorting van onze biertijd) en kan ineens onleesbaar typen... Nu gaat het met goed nederlands...quote:
totdat thab kwam was t primaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
alsof jij daar zo veel van heb meegekregen
Kwaad was toen al geschied hoor.quote:
Dan mag hij inderdaad jullie verloren zuivere zuip tijd wel eens compenseren.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja, ik en mk met ons goeie gedrag hem naar de trein gebracht (zie inkorting van onze biertijd) en kan ineens onleesbaar typen... Nu gaat het met goed nederlands...
Jij had zelfs nog een half biertje staanquote:
Nuchter van een meet afkomen is zelfs voor mij een zeldzaamheidquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag hij inderdaad jullie verloren zuivere zuip tijd wel eens compenseren.
Die was al op toen we gingen roken hoor! Dat soort dingen gebeuren me nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had zelfs nog een half biertje staan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die was al op toen we gingen roken hoor! Dat soort dingen gebeuren me niet
Maar wel een heerlijk Grottenbiertje gehad (Had wat geschreeuw nodig maar toch)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]In ieder geval is er minder bier door gegaan dan de vorige keer
Blijft toch echt een toppertquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar wel een heerlijk Grottenbiertje gehad (Had wat geschreeuw nodig maar toch)
Hoho ik had gelijk afgerekend!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja..... ouderwets Thaboel komt binnen, wijst dat hij hoort bij dat andere zooitje ongeregeld en dat het grottenbiertje op dezelfde bon mag..... wordt hij nog net niet de kroeg uit gezet
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ja..... ouderwets Thaboel komt binnen, wijst dat hij hoort bij dat andere zooitje ongeregeld en dat het grottenbiertje op dezelfde bon mag..... wordt hij nog net niet de kroeg uit gezet
Domoor, was mijn verjaardagfeestjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 02:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoho ik had gelijk afgerekend!En die vent was gewoon doof!!!!!!!
Dus? Ik had geen kadoquote:
Ik van jou ook nietquote:
M.k, Hoogvlieger of jijquote:
Die stoere jongen dan misschienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |