Toen de kippen nog tanden hadden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik jaren geleden ook aan 3 bier genoeg had!!
Toen liepen er nog dinosauriërs door het park
Toen de lucht nog schoon en de seks vies wasquote:
okeequote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Nou bb je staat bij mij en mk nog wat verschuldigd...
Okee, heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef 026Remco het volgende:
[..]
- Een korporaal met gouden diemaco's is een leidinggevend korporaal
- Een korporaal met zilveren diemaco's is een korporaal die wel de OLK heeft gedaan en daarna een leidinggevende functie heeft gedraait, maar nu geen leidinggevende functie meer heeft
En poep nog met de lange oe geschreven werd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon en de seks vies was
Als je maar veilig thuis komtquote:
Ah duidelijk. Had gedacht dat die LK'ers weer 'gewoon' Kpl zouden worden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:42 schreef 026Remco het volgende:
[..]
- Een korporaal met gouden diemaco's is een leidinggevend korporaal
- Een korporaal met zilveren diemaco's is een korporaal die wel de OLK heeft gedaan en daarna een leidinggevende functie heeft gedraait, maar nu geen leidinggevende functie meer heeft
Ook bij de cavalerie en admeurs (zouden die LK'ers hebben?) hebben leidinggevend korporaals gouden diemaco's
Dat dacht ik ook. Dat ze die ROTten met die diemaco's moesten verruilen voor normale Kpl ROTten als ze geen LK functie meer hadden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Had gedacht dat die LK'ers weer 'gewoon' Kpl zouden worden.
Op straat?quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 26 juli 2013 01:14 schreef BredeBroeder het volgende:
Tukken
Maar ik heb een beker gekregenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:01 schreef Thaboel het volgende:
Nou bb je staat bij mij en mk nog wat verschuldigd...
nog altijd beter dan een bankje in het parkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
op een bankje langs t fietspad zeker.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nog altijd beter dan een bankje in het park
Echt helemaal thuis? Zat mij niet lekker.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]Die situatie wilden we dus juist vermijden
Maar BB is echt thuis!
ER typt beter op zijn tablet dan jij nuquote:
alles mag hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ER typt beter op zijn tablet dan jij nu![]()
Foto's mocht ik toch gewoon hier posten
Wel degelijk dat er een reservist aanwezig was hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Zeg ik ben anders nog gewoon hier hoorD'r is niet eens een reservist aanwezig daaro bij mijn weten
ben jij al thuisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel degelijk dat er een reservist aanwezig was hoor
Ja, wel 25 minuten moeten lopen omdat de laatste tram al weg wasquote:
klote zegquote:Op vrijdag 26 juli 2013 01:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wel 25 minuten moeten lopen omdat de laatste tram al weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |