No homo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel hoogtemeters zitten erin? Lijkt me wel gezellig maar moet wel effkes kijken of ik kan.
Gezien dit 50 km meer was dan de vorige keer blijf ik deze keer wel de hele tijd naar je kontje kijken
Pfff. Waar ik een beetje mee zit is dat ik net als de vorige keer jullie tempo niet kan bijbenen. Dus dat betekend voor jullie: In d1 rijden en ik d3, elke keer wachten, mij na de eerste klim kwijtzijn.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:07 schreef Gripper het volgende:
[..]
No homo?
Pin me er niet op vast, maar:
145 --> 900 hm
180 --> 1100 hm
210 --> 1300 hm
De vorige keer was je met twee redelijk snelle mannen op pad. Er zullen er dit keer misschien wel weer anderen bij zijn, en dan wordt het tempo alweer heel anders.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff. Waar ik een beetje mee zit is dat ik net als de vorige keer jullie tempo niet kan bijbenen. Dus dat betekend voor jullie: In d1 rijden en ik d3, elke keer wachten, mij na de eerste klim kwijtzijn.
In geen van 3 heb ik veel zin
Wat zit jij geheimzinnig te doen?quote:
had dan ook harder getraind het afgelopen jaar, luie kutquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, als kaas en patroon meegaan is het denk wel beter vol te houden.
Je ging liever kanoën?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef kaasplankje het volgende:
Ik wil ook naar de meet komen maar dan moeten jullie wel op mij wachten want ik was te lui om te trainen afgelopen halfjaar.
Heel attent... Maar ik ben dan écht een blok aan jullie been. 100km is echt ver voor mij, zeker als het op en neer gaat. Ik vind het prima om gewoon de 100 te rijden... En zelfs dat vind ik al 'spannend'quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:56 schreef forty-two het volgende:
Meld!
Ik sta er al in voor de juiste afstanden, thx grip
Ziet er naar uit dat er genoeg mensen willen aansluiten, gezellig
Kano & Muzas we kunnen toch afspreken een tempo aan te houden dat iedereen aankan.
Of we doen iets in de trant van een groep die een middenafstand doet en een groep die een lange afstand doet.
Ik wilde trouwens aan mij post toevoegen dat wanneer we in 2 groepen zouden rijden we achteraf zouden kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel attent... Maar ik ben dan écht een blok aan jullie been. 100km is echt ver voor mij, zeker als het op en neer gaat. Ik vind het prima om gewoon de 100 te rijden... En zelfs dat vind ik al 'spannend'
Nee. Wel 110k; boretti, maar zonder klimmetjes.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:48 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens aan mij post toevoegen dat wanneer we in 2 groepen zouden rijden we achteraf zouden kunnen afspreken.
Heb je al eens meer dan 100km en een klimmetje of 10 in 1 rit gedaan?
De 145 waren vorig jaar geloof ik een stuk op 19 klimmetjes.
Ja, doe je ook al aan darten tegenwoordig?quote:
Die pizzeria-italianen willen om een uur of half 11 's avonds ook wel een keer de oven uitzetten en naar huis hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Als jullie nou 210 doen, kan ik 180 doen en komen we elkaar toch wel weer tegen
Laatste stukkie mag je wel in mijn wiel hoor.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Die pizzeria-italianen willen om een uur of half 11 's avonds ook wel een keer de oven uitzetten en naar huis hoor.
Om zeven uur koffie drinken bij het tankstation? Uiterlijke starttijden voor de lange afstanden zijn om 8 uur al.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:01 schreef Gripper het volgende:
Hmm, om te voorkomen dat niemand elkaar ontmoet kunnen we natuurlijk op een bepaalde tijd daar afspreken en samen een bakkie koffie drinken voordat we elk onze afstand gaan rijden. Is dat een idee?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:29 schreef MCH het volgende:
Uiterlijke starttijden voor de lange afstanden zijn om 8 uur al.
Ze hebben werkzaamheden of rijdt de trein vanaf Arnhem wel?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eerste trein uit de richting Arnhem komt om 7:58 uur aan, op het station dus. Wat lekker sociaal geregeld daar. Je hebt precies twee minuten om 1, 8 kilometer naar de startplaats te rijden.
Maar om een lang verhaal kort te maken: om 7 uur aanwezig zijn zit er sowieso niet in.
Nee, het is sowieso de eerste reismogelijkheid op zondagen.quote:
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar die starttijden hoef je niet heel erg nauw te nemen geloof ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eerste trein uit de richting Arnhem komt om 7:58 uur aan, op het station dus. Wat lekker sociaal geregeld daar. Je hebt precies twee minuten om 1, 8 kilometer naar de startplaats te rijden.
Maar om een lang verhaal kort te maken: om 7 uur aanwezig zijn zit er sowieso niet in.
Daar zullen ze niet heel strikt op letten. Dat wordt wel anders als je om 10:00 nog je wilt inschrijven voor de 210, want dan wordt de kans dat je nog op tijd binnen komt wel erg klein.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar die starttijden hoef je niet heel erg nauw te nemen geloof ik.
Ik ben vorig jaar geloof ik later vertrokken dan de aangegeven tijd.
Misschien kun je navraag doen bij de organisatie.
Je kunt inderdaad best wat later starten, bij veel tochten halen ze toch niet gelijk de bordjes weg. Alleen vanaf het moment dat de splitsing naar de langste afstand is zul je even niemand meer tegenkomen. Op 't eind haal ik dan vaak wel weer mensen in.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker meer, maar die starttijden hoef je niet heel erg nauw te nemen geloof ik.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef forty-two het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef Zelva het volgende:
Wil ook wel komen, maar 180 zie ik echt niet zitten. Zo ver heb ik in mijn topperiode zelfs nog nooit gefietst.
Mooi, dan zitten we nu op 4 man die zeker komen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:11 schreef keesfietst het volgende:
Zoals de voorspelling er nu uitziet kom ik wel. Ga wel op m'n eigen tempo rijden en na afloop weer gelijk naar huis. 180 of 210 beslis ik daar wel. Probeer vroeg aanwezig te zijn.
Iemand een idee wat de opkomst is?
Ik vind het voorstel van forty-two wel een goede: niet te veel verschillende afstanden kiezen, dus een 180 en een 100 km groep.quote:Wie heeft er interesse, en naar welke afstand gaat je voorkeur uit?
-Forty Two: 180
-Gripper: 180
Muzas 100
Wombcat 180
Zelva 180?
Keesfietst 180?
Mch 100
Eentwee 210
Oksel 180
Kanovinnie 180?
Grootste punt is nog wel snelheidsverschil. Het is voor de snelle niet leuk om de hele tijd in te houden voor de langzame niet leuk om de hele tijd in het rood te rijden en het dan net wel net niet bij te kunnen houden.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:05 schreef the_critic het volgende:
is dan niet de gulden middenweg 145 voor iedereen te doen? Zodat je idee van een Meet overeind blijft? Nu zijn het gewoon verschillende mensen die toevallig dezelfde toertocht gaan fietsen?!
Als iedereen een eigen afstand wil rijden, vooral lekker doen. Dacht dat het idee was een Meet te doen.. dat betekend dan i.m.o aan elkaar aanpassen lijkt me. Maar wil me er niet mee bemoeien.. ieder vooral zijn ding doenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grootste punt is nog wel snelheidsverschil. Het is voor de snelle niet leuk om de hele tijd in te houden voor de langzame niet leuk om de hele tijd in het rood te rijden en het dan net wel net niet bij te kunnen houden.
Daar heb je ook wel weer gelijk in ja. 145 vind ik ook goed, weet niet wat de rest er van vind.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef the_critic het volgende:
[..]
Als iedereen een eigen afstand wil rijden, vooral lekker doen. Dacht dat het idee was een Meet te doen.. dat betekend dan i.m.o aan elkaar aanpassen lijkt me. Maar wil me er niet mee bemoeien.. ieder vooral zijn ding doen
Ja, da's goed. 9.45 koffiedrinken en inschrijven. Ik doe naar de definitieve aanmelders nog wel een PM rond voor tel. nummers. En verder moet je die zondag in de kantine van de rugbyclub maar ff rondkijken naar een groepje drukdoende kerels in overwegend castelli pakjes denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef keesfietst het volgende:
Klinkt als een goed idee. 145 is wat mij betreft ook prima. Als we om 10u kunnen starten, 9:45 als verzameltijd afspreken?
Als we allebei gaan, zullen we dan samen rijden? Scheelt in de eurotjes. Of wil je niet met mij gezien worden?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef keesfietst het volgende:
Klinkt als een goed idee. 145 is wat mij betreft ook prima. Als we om 10u kunnen starten, 9:45 als verzameltijd afspreken?
Idee is prima, 't is alleen dat ik met een maatje kom en we allebei een kleine auto hebben. Drie man + fietsen gaat hem niet worden dus. Volgens mij twijfelde Marco ook nog om te gaan, wellicht dat dat een optie is?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als we allebei gaan, zullen we dan samen rijden? Scheelt in de eurotjes. Of wil je niet met mij gezien worden?
Ja, ik weet het jezelf quotenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:31 schreef Wombcat het volgende:
Ik ga niet
Wil me wat meer concentreren op trainingskoersjes momenteel. Duurvermogen is er wel voldoende (min of meer), maar snelheid en explosiviteit ontbreekt. Dan kan ik beter trainingskoersjes gaan rijden dan toertochten.
Top ideequote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, da's goed. 9.45 koffiedrinken en inschrijven.
Voor mij helaas geen castelli pakje, ik moet nog steeds bloeden voor de aanschaf van m'n dure fietsquote:En verder moet je die zondag in de kantine van de rugbyclub maar ff rondkijken naar een groepje drukdoende kerels in overwegend castelli pakjes denk ik
Ik denk dat je meer kan dan je zelf denktquote:
Haha dat is aardig. Maar simpelweg kijkend naar wat ik gefietst heb, en hoe ik me daarbij voelde.. 145 vlak zou ik aandurven. Heb 1x eerder 110 gereden (op een fitnessgeval door de platte polder) en dat ging 'goed'. Maar heuvels rammen me echt helemaal kapot. Zodra 't over de 7% gaat, komt mijn hartslag niet onder de 180. (en dan rijd ik 30/23)quote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer kan dan je zelf denkt
Jongen, overal in Nederland (minus Limburg) is het vlak. Dat overdreven gelul van de organisatie dat je een echte klimmer moet zijn of bent als je de lange afstanden fietst is bullshit.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha dat is aardig. Maar simpelweg kijkend naar wat ik gefietst heb, en hoe ik me daarbij voelde.. 145 vlak zou ik aandurven. Heb 1x eerder 110 gereden (op een fitnessgeval door de platte polder) en dat ging 'goed'. Maar heuvels rammen me echt helemaal kapot. Zodra 't over de 7% gaat, komt mijn hartslag niet onder de 180. (en dan rijd ik 30/23) [ afbeelding ]
Dat gegeven zet me tot het idee dat ik een 145 gewoonweg niet moet proberen, en eerst maar eens moet kijken hoe een 100 met een aantal heuvels me bekomt. Ik heb nog nooit in zelfs een glooiend gebied sportief gefietst... En hier is alles spiegelglad. Op het kopje na.
Daarom leek 100 me nog leuk...
Wat niet wegneemt dat het wel verstandig van hem is om niet de 145 km mee te gaan fietsen met een groep die hij niet kent en waar waarschijnlijk een groot deel een betere conditie hebben dan hem en waar de kans groot is dat hij totaal uitgewoond aan de finish komt. Het moet wel leuk bljven. En elke keer die hobbeltjes opsprinten dat sloopt je als je dat niet gewend bent.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Jongen, overal in Nederland (minus Limburg) is het vlak. Dat overdreven gelul van de organisatie dat je een echte klimmer moet zijn of bent als je de lange afstanden fietst is bullshit.
Klopt maar om daar nou gelijk weer dat geklets over je hartslag erbij te halen is wel een beetjequote:Op maandag 29 juli 2013 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat niet wegneemt dat het wel verstandig van hem is om niet de 145 km mee te gaan fietsen met een groep die hij niet kent en waar waarschijnlijk een groot deel een betere conditie hebben dan hem en waar de kans groot is dat hij totaal uitgewoond aan de finish komt. Het moet wel leuk bljven. En elke keer die hobbeltjes opsprinten dat sloopt je als je dat niet gewend bent.
Dus ik vind het een verstandige beslissing.
Ik ken m'n lijf, en kan het nog onderbouwen ook. Niks 'quote:Op maandag 29 juli 2013 17:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Klopt maar om daar nou gelijk weer dat geklets over je hartslag erbij te halen is wel een beetjeVoor je het weet vliegen de D1 termen je weer om de oren.
Dit is pas geklets. Hangt er toch compleet van af hoe je je na die 4 uur voelt? Met jouw redenering kun je eindeloos doorgaan. Maar jah, als je 5,5 kan fietsen is 7 ook geen probleem. Dat ik me niet inschrijf voor ivo's 300... Is een peuleschilletje. Ik kan toch immers ook 2 uur fietsen?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:55 schreef MCH het volgende:
Bovendien als je 4 uur lang kan fietsen dan kun je ook 5,5 uur fietsen.
Een 33 km/h zeker.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:02 schreef MCH het volgende:
Maar ik ben wel een beetje bang geworden van de gemiddeldes van de snelle groep, hoe hoog zijn die dan ongeveer?
Je hoeft niet gelijk zo als een wijf lopen te gaan janken hoor. Ik dacht dat de enige reden was dat mensen kwamen posten in Recreatief Wielrennen was dat je lekker kon gaan opscheppen. Net alsof iedereen niet snapt dat elke tocht boven de 150/175 kilometer gekkenwerk is.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ken m'n lijf, en kan het nog onderbouwen ook. Niks '' aan. Ik voel én zie dat heuvels me zwaar vallen.
En ja die onderbouwing gebruik ik hier voordat er van die pindadoppen hier stoer komen doen over dat alles in nederland plat is en 145 net zo zwaar is als 100. Niet iedereen kan zo geweldig fietsen als jij.
[..]
Dit is pas geklets. Hangt er toch compleet van af hoe je je na die 4 uur voelt? Met jouw redenering kun je eindeloos doorgaan. Maar jah, als je 5,5 kan fietsen is 7 ook geen probleem. Dat ik me niet inschrijf voor ivo's 300... Is een peuleschilletje. Ik kan toch immers ook 2 uur fietsen?
Als ik na 4 uur compleet gesloopt ben, en ik zou me nog 1,5 uur vooruit moeten slepen zou ik daar niet gelukkiger van worden. Zoals ik al zei, ik kijk al tegen die 100 op. Te veel hooi op mijn vork nemen doe ik liever in de buurt van mn thuisbasis, zodat de busrit wat minder lang is.
Ja precies, we gaan zaterdag al 150 km fietsen in tecklenburg, dus ik ben zondag geen knip voor de neus waard joh.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:00 schreef keesfietst het volgende:
Juist, gewoon goed afwegen en niet laten opnaaien. Misschien heeft Gripper wel een slechte dag en fietst ie huilend in je wiel de 100 met je mee.
Sjonge jonge. Ik reageerde gewoon serieus. Blijkbaar niet aan jou besteed. Prima.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk zo als een wijf lopen te gaan janken hoor..
Easy brother, als je net begint met fietsen is 100 kilometer geen verkeerde afstand. Maar net zoals wat anderen hier ook al gezegd hebben in groepsvorm rijden is lang niet zo intensief. Scheelt je heel wat krachten. Ik zou ook in m'n broekie schijten als ik met de echte Fokbazen mee moest fietsen daarom heb ik toch ook afgezegd.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Sjonge jonge. Ik reageerde gewoon serieus. Blijkbaar niet aan jou besteed. Prima.
We zullen ook ergens moeten afspreken uiteraard.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef Wombcat het volgende:
145 km 9.45 koffie drinken 10 uur vertrekken, heb ik begrepen
Lekker, baal echt vaak dat ik zo hoog in N-H woon, 'even' naar de Veluwe is voor mij al dik 1.5u rijden.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja precies, we gaan zaterdag al 150 km fietsen in tecklenburg, dus ik ben zondag geen knip voor de neus waard joh.
Maar uiteindelijk moet je lekker doen waar jij je goed bij voelt, en t is al leuk als we 100 van die 145 wél samen kunnen rijden
Het is wel zo dat je hart en lichaam moeten wennen aan dat soort inspanningen, het is niet vreemd dat je hart dat nu doet. Later wordt dat natuurlijk beter.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha dat is aardig. Maar simpelweg kijkend naar wat ik gefietst heb, en hoe ik me daarbij voelde.. 145 vlak zou ik aandurven. Heb 1x eerder 110 gereden (op een fitnessgeval door de platte polder) en dat ging 'goed'. Maar heuvels rammen me echt helemaal kapot. Zodra 't over de 7% gaat, komt mijn hartslag niet onder de 180. (en dan rijd ik 30/23) [ afbeelding ]
Dat gegeven zet me tot het idee dat ik een 145 gewoonweg niet moet proberen, en eerst maar eens moet kijken hoe een 100 met een aantal heuvels me bekomt. Ik heb nog nooit in zelfs een glooiend gebied sportief gefietst... En hier is alles spiegelglad. Op het kopje na.
Daarom leek 100 me nog leuk...
Zo snel de langzaamste het kan bijhouden wat mij betreft. En degene die sneller willen rijden, die rijden zich gewoon suf op de heuveltjes en wachten boven.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:49 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Lekker, baal echt vaak dat ik zo hoog in N-H woon, 'even' naar de Veluwe is voor mij al dik 1.5u rijden.
Maatje net gesproken, hij ziet het wel zitten dus schrijf ons maar gewoon op. Hij vroeg zich wel af hoe hard er ongeveer gereden gaat worden.
That's the spirit!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:49 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Maatje net gesproken, hij ziet het wel zitten dus schrijf ons maar gewoon op. Hij vroeg zich wel af hoe hard er ongeveer gereden gaat worden.
Lijkt me inderdaad de juiste insteek.. Rustig en gezellig touren.. af en toe even de beentjes en elkaar testen en dan weer netjes op elkaar wachten..quote:Op maandag 29 juli 2013 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo snel de langzaamste het kan bijhouden wat mij betreft. En degene die sneller willen rijden, die rijden zich gewoon suf op de heuveltjes en wachten boven.
Het moet wel een meet gevoel hebben en uiteraard is het een toertocht, geen wedstrijd.
nee joh nie lullen maar doorgaan. Ik zag er toch ook nog piekfijn uit na de amerongse berg?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik stel dan wel voor dat wachten ook echt wachten is en niet ietsje langzamer doorrijden.
Ja, maar daar hebben we ook effe gestaanquote:Op maandag 29 juli 2013 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee joh nie lullen maar doorgaan. Ik zag er toch ook nog piekfijn uit na de amerongse berg?
Zeer zeker. Als ik met iemand fiets doe niet zo hard gaat als mij, dan doe ik dat altijd.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik stel dan wel voor dat wachten ook echt wachten is en niet ietsje langzamer doorrijden.
Dat is wel aan te raden als je nog een paar km samen wilt rijden ja. De heuveltjes volgen elkaar redelijk snel op dus dan is er niet veel te sparen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:57 schreef Wombcat het volgende:
Lijkt me ook prima, komt goed. Zin in!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
That's the spirit!
Gewoon niet idioot hard van start, en we rijden een kruissnelheid van 30-33 ofzo. Wees gerust: in een groep, tussen andere rijders in voelt dat als 28![]()
En aanpassen kan altijd.
Serieus? Ik heb nog wel mooie route in Teckelenburg.. 120k. En niets te doen zaterdag. Heb eventueel nog wel een gids die misschien mee wil.. Die heb ik ook voor zondag uitgenodigd. Ouwe cyclorijder, soort Ivo, maar dan 20km/h sneller.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja precies, we gaan zaterdag al 150 km fietsen in tecklenburg, dus ik ben zondag geen knip voor de neus waard joh.
Maar uiteindelijk moet je lekker doen waar jij je goed bij voelt, en t is al leuk als we 100 van die 145 wél samen kunnen rijden
Begrijp ik goed dat jullie de 145km met deze snelheid rijden? Zo ja, schrijf mij dan ook maar op. Tenminste als lurkers ook zijn toegestaan en er nog een wiel beschikbaar is waar ik in kan gaan zitten.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
That's the spirit!
Gewoon niet idioot hard van start, en we rijden een kruissnelheid van 30-33 ofzo. Wees gerust: in een groep, tussen andere rijders in voelt dat als 28![]()
En aanpassen kan altijd.
Ik heb een blauwe broek met een Alpe d'Heuz shirtje aan. Van santini nog wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, da's goed. 9.45 koffiedrinken en inschrijven. Ik doe naar de definitieve aanmelders nog wel een PM rond voor tel. nummers. En verder moet je die zondag in de kantine van de rugbyclub maar ff rondkijken naar een groepje drukdoende kerels in overwegend castelli pakjes denk ik
Waarom zou je niet zijn toegestaan?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:50 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat jullie de 145km met deze snelheid rijden? Zo ja, schrijf mij dan ook maar op. Tenminste als lurkers ook zijn toegestaan en er nog een wiel beschikbaar is waar ik in kan gaan zitten.
Gerrit Theunis?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:33 schreef Oksel het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog wel mooie route in Teckelenburg.. 120k. En niets te doen zaterdag. Heb eventueel nog wel een gids die misschien mee wil.. Die heb ik ook voor zondag uitgenodigd. Ouwe cyclorijder, soort Ivo, maar dan 20km/h sneller.
nee, samen met Jitze (die er ook bij was met de AGR)quote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Gripper, ga je weer met Patroon naar Tecklenburg?
is nog even mijn trainer geweest heel kort (bij Junioren of bij amatuers weet ik niet meer.. al even geleden)... Best genant als de trainer harder rijd dan de jongens die hij traintquote:
Dus die gaat ons uit de wind houden zondag?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:31 schreef Oksel het volgende:
Hij rijdt harder dan de meesten, ongeacht leeftijd. Aardige vent, goede voorrijder.
Jij moet ook kopwerk doen hoor, niemand ontkomt eraan (zelfs Oksel nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus die gaat ons uit de wind houden zondag?
Komt goed. Vanochtend al even een trainingssessie gedaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij moet ook kopwerk doen hoor, niemand ontkomt eraan (zelfs Oksel niet)
Wut! Ik doe altijd kopwerk!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij moet ook kopwerk doen hoor, niemand ontkomt eraan (zelfs Oksel niet)
Geen idee, leek me wel zo netjes om even te vragen. Count me in dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet zijn toegestaan?
Ja, doe ik ook. 7 euro voor 145km als je geen NTFU lid bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik schrijf me ter plekke wel ff in. Dat kan ook toch?
Er is nog net ruimte:quote:Op maandag 29 juli 2013 23:50 schreef fl4puit het volgende:
en er nog een wiel beschikbaar is waar ik in kan gaan zitten.
Ja maar dat moet ik wel op tijd weten hoor, om een tafel te reserveren bij die snackbar in rhenen met het friet-mannetje! Straks zitten ze helemaal vol...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik zal eens zien misschien kom ik ook wel, misschien niet.
Die ken ikquote:
Waar zit dat in de route ongeveer? Als ik nou 2,5u eerder de 210 neem kan ik misschien het laatste stuk nog meerijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja maar dat moet ik wel op tijd weten hoor, om een tafel te reserveren bij die snackbar in rhenen met het friet-mannetje! Straks zitten ze helemaal vol...
we gaan heus niet halfweg de route (na 105km zijn we terug in rhenen) een patatje eten lijkt me..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Waar zit dat in de route ongeveer? Als ik nou 2,5u eerder de 210 neem kan ik misschien het laatste stuk nog meerijden.
Wel een erg mooi rondje. Heb deze meteen opgeslagen voor mezelf. (mocht het niet de route zijn, dan iig is het een erg mooi trainingsrondje voor mijzelf)quote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dit zou de 145km route zijn? 880hm.
http://www.bikemap.net/en(...)de-heuvelrug-145-km/
Is dat niet onmogelijk uit te kienen? Voor hetzelfde geld gaan wij een kwartier later weg of rij jij 3 keer lek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Waar zit dat in de route ongeveer? Als ik nou 2,5u eerder de 210 neem kan ik misschien het laatste stuk nog meerijden.
GA je ook heen? Want dan zet ik je erbij in de OPquote:
Ik wil wel ff kijken, maar zie nu dat ik op zijn vroegste om 10:18 op station Driebergen Zeist kan zijn. Dus alleen wanneer het mogelijk is om tussen 10:45 en 11:00uur te vertrekken, wil ik de reis maken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GA je ook heen? Want dan zet ik je erbij in de OP
Ik zie dat je er een half uur over doet om met de bus van centraal naar dreibergen te komen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik wil wel ff kijken, maar zie nu dat ik op zijn vroegste om 10:18 op station Driebergen Zeist kan zijn. Dus alleen wanneer het mogelijk is om tussen 10:45 en 11:00uur te vertrekken, wil ik de reis maken.
Al eens geprobeerd om een racefiets mee te nemen in de bus?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie dat je er een half uur over doet om met de bus van centraal naar dreibergen te komen.
https://maps.google.nl/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wl
Fietsen kan ook. Ben je 20 min ofzo bezig.
klik hier voor de juiste linkquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd om een racefiets mee te nemen in de bus?
(Ik niet, maar denk dat de chauffeur er niet blij van wordt).
En dat stukkie met de bus doen, terwijl je een fiets bij je hebt, slaat echt nergens op. Is hooguit 5 km, volgens mij.
Met de treinTijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetailsquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Utrecht Centraal gaan? Station Driebergen-Zeist is véél dichterbij.
De eerste optie ben ik 9:48uur op Driebergen Zeist. Maar...dan moet ik een stuk met de bus, dat ga ik niet doen met de fiets. 2e optie is de trein die 10:18 aankomt, moet ik 1x overstappen en geen bus. Ik ga niet eerst met een grote tas en normale kleding aan 20min op fietsen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie dat je er een half uur over doet om met de bus van centraal naar dreibergen te komen.
Optie 2:quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met de treinTijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
07:04 + Leeuwarden 4 Zwolle Intercity (NS)
07:51 + Meppel 2
07:55 + Meppel 2 Zwolle Intercity (NS)
09:11 + Utrecht Centraal 5b
Met de bus 09:18 + Utrecht Centraal Driebergen-Zeist
Stopbus i.p.v. Trein (NS) +
09:48 + Driebergen-Zeist
Half uur reistijd van utrecht naar driebergen door werkzaamheden, en daardoor een bus.
ah, dat zou super zijn. Ik DM je even.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik kan wel iemand oppikken op CS Utrecht. Dan hoeft die niet met de bus/fietsend naar driebergen.
Arnhem of Utrecht maakt qua treinreizen niet uit. Realbizkit666 pikt mij op om 9:11 op Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:15 schreef Wombcat het volgende:
Oh, dat zou ik ook kunnen doen.
Zou Oksel je niet kunnen oppikken op een station ergens onderweg, Arnhem of zo? Dan hoef je minder te treinen.
Ik vetrek om 07.00 (ongeveer) uit het diepe zuiden. Normaal is het binnen 2 uur te doen, en ik verwacht al helemaal geen file dan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
Arnhem of Utrecht maakt qua treinreizen niet uit. Realbizkit666 pikt mij op om 9:11 op Utrecht Centraal.
van utrecht CS naar driebergen in 20 minuten.. dan moet je wel flink volle bak doortrappen hoor..quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
D3quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:25 schreef the_critic het volgende:
[..]
van utrecht CS naar driebergen in 20 minuten.. dan moet je wel flink volle bak doortrappen hoor..
Slechts 41,1 km/h gemiddeld dan. Met de stoplichten in de binnenstad moet je denk ik continue op maximale hartslag gaan zitten.quote:
Patroon is toch wel profwaardig ondertussen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slechts 41,1 km/h gemiddeld dan. Met de stoplichten in de binnenstad moet je denk ik continue op maximale hartslag gaan zitten.
Of een profcontract hebben natuurlijk.
Ik kom toch langs Utrecht, dus het is een kleine moeite.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:31 schreef Patroon het volgende:
Goede oplossing dus dat oppikken RealBizkit!
Bedankt voor het aanbod. Terugweg vind ik niet zo'n probleem om vanaf Driebergen te gaan, gezien ik dan toch geen tijd hoef te halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
En mocht hij onverwacht niet kunnen kan je ook met mij rijden (terug ook) al is het in mijn auto wel wat meer prakken om alles er in te krijgen.
poeh, net wakker blijkbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat kan. Maar dan moet ik het woord niet uit die zin halen.
Dat was toch verplaatst naar ergens tussendoor?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef Wombcat het volgende:
Gripper had het er over om daarna nog iets te gaan eten in Driebergen of Zeist. Dan moeten we reserveren als we met zoveel zijn
nee naar Koffie voorafquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was toch verplaatst naar ergens tussendoor?
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef muzas het volgende:
Ik heb erg zin om in op die heuvelrug te rijden. Voor het eerst echt ergens anders dan waar ik normaal fiets. Ben ook heel benieuwd hoe het me gaat vallen. Beetje spannend vind ik het eerlijk gezegd wel.
Meet-technisch denk ik dat jullie me van de lijst kunnen strepen. Ik heb eens met mn maat overlegt, maar we gaan proberen om 9u te starten... We hebben smiddags nog een bbq/verjaardag van een vriend dus we willen daar niet te laat aankomen.
Mochten jullie me nou inhalen (corpulente rooie aap, witte helm, huilend en hijgend naast een gozer op een mtb) roep maar iets...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was toch verplaatst naar ergens tussendoor?
Jullie hebben allebei gelijk!quote:
Als je na elk klimmetje stilstaat vanwege het wachten, haal je dat denk niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:52 schreef Gripper het volgende:
Als we om 10 uur starten, en ongeveer 5 uur over 145 km doen
De weg moet het idd wel toelaten. Kunt ook na de afdaling wachten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef keesfietst het volgende:
- Wachten boven op elke klim lijkt me op sommige smalle weggetjes wel wat irritant? Misschien beter om die ook gewoon gegroepeerd op te rijden en rustig te dalen zodat achterblijvers kans hebben aan te sluiten? Je rijdt elkaar toch niet op tientallen minuten daar en het is mijn plan in ieder geval niet louter voor de Strava-posities te gaan. Met dat mooie weer zullen er wel meer mensen op de weg zijn dus met zo'n groep rijden zorgt dan al voor genoeg irritatie bij de medeweggebruikers.
Ja, zo laat mogelijk. Zie dmquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm eentwee wil jij de 210 rijden? Zo ja, hoe laat vertrek je dan?
We zien wel toch, ik denk dat de langzaamsten gewoon eerlijk moeten zeggen of ze het tempo aankunnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef the_critic het volgende:
vind 30 gem ook wel erg ambitieus. Met de vele klimmetjes, drukte op de wegen, en wachten op elkaar ga je dat denk ik niet redden..
Dit inderdaad. Mij gaat het ook om een gezellig samenzijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
We zien wel toch, ik denk dat de langzaamsten gewoon eerlijk moeten zeggen of ze het tempo aankunnen.
Wat de uiteindelijke gemiddelde snelheid is maakt niet uit lijkt me.
Ik fiets via bunnik/odijk, dus zie jullie aan de start wel. Moet ik nog ff pondje kersen kopen voor onderweg? Ik kom vast wel langs zo'n fruitboertje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef the_critic het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag via Zeist naar driebergen fietsen?! DM dan even, kunnen we mogelijk samen opfietsen naar Driebergen
leuk, pitten spugen in elkaars helmquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik fiets via bunnik/odijk, dus zie jullie aan de start wel. Moet ik nog ff pondje kersen kopen voor onderweg? Ik kom vast wel langs zo'n fruitboertje.
ja snap ik.. is voor jou ook sneller. Kersen zijn altijd lekker... maar komen we vast ook onderweg nog wel tegenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik fiets via bunnik/odijk, dus zie jullie aan de start wel. Moet ik nog ff pondje kersen kopen voor onderweg? Ik kom vast wel langs zo'n fruitboertje.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Patroon het volgende:
Ik kom zondag niet. Geen zin om 7u al in de trein te zitten.
mag je niet bij Gripper in de tuin, in de tipi overnachten?!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Patroon het volgende:
Ik kom zondag niet. Geen zin om 7u al in de trein te zitten.
Nee, nu eens een keer niet. Hij wees m'n avances af de laatste nacht in Frankrijk en dat zit me nog steeds dwarsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
mag je niet bij Gripper in de tuin, in de tipi overnachten?!
Het nieuwe is er wel een beetje vanaf, en hij wil m nooit "in de moele, alleen maar oever de regge.... "quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
En Grippert, hoe laat vertrek jij vanuit je casa op de fiets?
Groots gelijk, je hebt dit jaar al aardig wat weekendjes niet samen met je meisje maar met een stel drukdoende kerels doorgebracht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:
Jongens, mijn vriendin stelde voor om zondag, haar laatste vakantiedag wat leuks te doen. Stand up paddles of bootje ofzo. Aangezien ik dit jaar veel weekenden weg ben geweest, ga ik dat doen. De volgende keer ben ik er weer bij!
Jammer, maar groot gelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:
Jongens, mijn vriendin stelde voor om zondag, haar laatste vakantiedag wat leuks te doen. Stand up paddles of bootje ofzo. Aangezien ik dit jaar veel weekenden weg ben geweest, ga ik dat doen. De volgende keer ben ik er weer bij!
Wrom ga je niet fierljeppen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:
Daar gaat het al mis. 9.45 koffie, 10.00 vertrekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Euh,
10 uur koffie, 11 uur weg toch? Te herkennen aan een blauwe simplon, grote verhalen en supergesoigneerde mannen.
9:45 koffie, 10 uur vertrek. Zorg zelf voor je inschrijving en voldoende eten en drinken voor onderweg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis. 9.45 koffie, 10.00 vertrekken.
Dat is namelijk de uiterste vertrektijd van de 145km.
Niet bij de fitness parkeren had ik gelezen op de site. Verder mocht je van alle parkeerplaatsten gebruik maken. Maar ik denk dat de parkeerplaats bij het voetbalveld de beste optie is...quote:
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg. De bordjesophalers beginnen al vrij snel na sluiten van de inschrijving met hun taak, dus 11 uur is te laat. De simplon staat buiten, niet naast de koffietafel, dus daaraan herken je ons niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Euh,
10 uur koffie, 11 uur weg toch? Te herkennen aan een blauwe simplon, grote verhalen en supergesoigneerde mannen.
Ik heb denk ik hetzelfde shirt aan als op strava.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg. De bordjesophalers beginnen al vrij snel na sluiten van de inschrijving met hun taak, dus 11 uur is te laat. De simplon staat buiten, niet naast de koffietafel, dus daaraan herken je ons niet.![]()
Kano, Forty-two en ik hebben wel vaker samen gefietst, dus wij vinden elkaar wel. Als je voor het eerst bent: even rondkijken naar een groepje nerds wat alleen maar met hun telefoon zit te prutsen en niet met elkaar durft te praten.
Ik zal in ieder geval voor het herkenningsgemak mn rood-witte castelli shirtje aandoen.
[ afbeelding ]
Ik vraag me nog af of ik je nog in 1 keer herken, maar ik ga mijn best doen. Ik zit nog in dubio over de broek, ik kan natuurlijk mijn craft-radioshack broek aandoen, of het wordt er 1tje van de decathlon. De radioshack past natuurlijk veeeeeeel mooier in het geheel, maar daar zit een gaatje inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef keesfietst het volgende:
Ik drink geen koffie dus ik ben er gewoon scherp op tijd. Kano weet wel wie ik ben en andersom.
Ik heb een Quick Step-shirtje aan om de ploeg te voorzien van wat moralistische epo. Zwarte helm, zwarte broek, zwarte fiets.
Ik neem aan kwart voor 10 die koffie? Kwart voor 9 is mij toch echt wat te vroeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg. De bordjesophalers beginnen al vrij snel na sluiten van de inschrijving met hun taak, dus 11 uur is te laat. De simplon staat buiten, niet naast de koffietafel, dus daaraan herken je ons niet.![]()
Kano, Forty-two en ik hebben wel vaker samen gefietst, dus wij vinden elkaar wel. Als je voor het eerst bent: even rondkijken naar een groepje nerds wat alleen maar met hun telefoon zit te prutsen en niet met elkaar durft te praten.
Ik zal in ieder geval voor het herkenningsgemak mn rood-witte castelli shirtje aandoen.
[ afbeelding ]
Make up laat ik wel achterwege, die loopt alleen maar uit als ik begin te zweten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef muzas het volgende:
Als een stel meisjes die naar een schoolfeest gaan
In dat geval ontbreekt het belangrijkste nog: vers geschoren en geoliede benen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef muzas het volgende:
Als een stel meisjes dat naar een schoolfeest gaat
hahaha jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef muzas het volgende:
Als een stel meisjes die naar een schoolfeest gaan
1 uur 15 voor een koffie? Das wel een hele sloot hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg.
Toen kaas me vroeg hoe laat ik thuis wegfietste zag ik pas vlak voor het posten staan dat ik 9 uur thuis weg, kwart voor 9 bij DTC had neergezet. Die kon ik er nog op het nippertje uithalen, deze dus niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
1 uur 15 voor een koffie? Das wel een hele sloot hoor.
Van waar uit het oosten precies?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef CFF het volgende:
Heb wel zin om mee te rijden maar helaas geen vervoer die kant op, mocht er iemand uit het oosten komen en een plaatsje over hebben.
Oksel komt vanuit Twente.. Oosten genoeg? Stuur hem anders ff DMquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef CFF het volgende:
Heb wel zin om mee te rijden maar helaas geen vervoer die kant op, mocht er iemand uit het oosten komen en een plaatsje over hebben.
Denk dat ik voor de verandering maar eens een pakje van De Mol aantrekquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
Omdat ik een lui mormel benquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Wombcat het volgende:
Waarom staat Eentwee bij de 145 in de OP, die doet toch 210?
Ik vind dat jij zondag flink wat kopwerk mag doen, we zullen je even van je luie imago afhelpenquote:
Prima, maar dan niet zeuren dat we niet rap genoeg gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:18 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zondag flink wat kopwerk mag doen, we zullen je even van je luie imago afhelpen
Gelukkig maar, dan hoef ik tenminste niet voorop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:18 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zondag flink wat kopwerk mag doen, we zullen je even van je luie imago afhelpen
Nee we gaan je opjagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima, maar dan niet zeuren dat we niet rap genoeg gaan.
Overigens heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat ene MarcoD stiekem toch wel heengaat.
Ik geef je wel een duwtje hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik tenminste niet voorop.
Het indekken begint al: na gisteravond flink hard rijden in de warmte (ik kan er gewoon niet zo goed tegen, die kleffe hitte) en vanochtend naar het werk heb ik al aardig lood in de benen.
En dan morgen nog tecklenburg, en zondag ons tochtje. Ik ga wel achterin hangen.
Als jij graag aan een dood paard wilt trekken, prima!quote:
Leuk man, je bent lang op vakantie geweest! Ging die Stelvio wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:52 schreef MarcoD het volgende:
Zo net een dagje terug uit Italië (trainen op de stelvio en beetje rond Merano), topic doorgelezen enik ben zondag dus ook aanwezig bij de 145 (dat heeft Kano net voor mij beslist blijkbaar).
Mooi groepje!
Tijdens de marmotte wel dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:04 schreef Gripper het volgende:
Wordt een flink peloton zo. Leuk dat je meegaat Marco! heb je na de Marmotte tenslotte helemaal niet meer irl gesproken
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk man, je bent lang op vakantie geweest! Ging die Stelvio wat?
Tijdens de Marmot niet heb wel gekeken of ik nog wat van die jongens zag lopen bij de finish maar niet gezien. In de week ervoor wel Gripper en Oksel gezien tijdens de verkenning van de Glandon.quote:
Oh het was niet aansluitend op de marmotte vakantie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemen. Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
48 bochten, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!
Nee was het maar zo! Heb in de tussentijd gewoon full time stage gelopen, nu nog 2 weekje en dan vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oh het was niet aansluitend op de marmotte vakantie?
En de Gavia? Die loopt dwars door een natuurreservaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemen. Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
48 bochten, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!
Je hebt nu in de Alpen in Frankrijk en Italie gefietst, wat heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef MarcoD het volgende:
Gavia niet gedaan, was rustig weekje met een klein beetje fietsen. En de gavia is ook net te ver om te gaan fietsen als je merano als basis heb.
Stelvio vanuit Prato
Italië, maar dan vooral voor de sfeer daar dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt nu in de Alpen in Frankrijk en Italie gefietst, wat heeft je voorkeur?
Ik ben er ook rond die tijd. En zoals eerder gemeld ben ik ook wel makkelijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef the_critic het volgende:
42 en ik zijn er ook al rond 9.30.. en zoals Wombcat zegt, zal wel niet meer heel druk zijn. Oksel herken ik ook wel.. Komt vast allemaal wel goed
Die mensen hebben allemaal zelf al een fiets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef ddx het volgende:
Maar hoe doen julie dat allemaal met julie met z'n allen koffie gaan drinken, neem niet aan dat julie allemaal hangsloten meenemen ? (of komt iedereen met een auto dan kan je hem er natuurlijk in laten)
Als je nu het topic gelezen had, dan had je kunnen weten dat ik je op Utrecht CS kan oppikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef ddx het volgende:
Zat er trouwens ook over te denken om te komen, alleen twijffel ik nog over de afstand.
Moet iig al fietsen vanaf utrecht cs ivm werkzaamheden ns. (wel lekkere opwarmer natuurlijk)
En om dan nog eens 145km te gaan fietsen... (mijn max afstand is 180km en dan redelijk vlak door noord holland)
Er gaat niemand meer mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef ddx het volgende:
Ik heb het gelezen ja, maar heb je een bus dan ?
9:11 als ik me niet vergis. Dan zijn we mooi om 9.30 in Driebergen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef ddx het volgende:
Ok klinkt goed dan, welke tijd zou dan dan op utrecht dan zijn ?
Gewoon buiten zetten, naast een dure bmc ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef ddx het volgende:
Maar hoe doen julie dat allemaal met julie met z'n allen koffie gaan drinken, neem niet aan dat julie allemaal hangsloten meenemen ? (of komt iedereen met een auto dan kan je hem er natuurlijk in laten)
Met al die FOK!kers wordt deze ook wel grootschalig hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Het gebeurt toch wel met enige regelmaat dat er fietsen worden gestolen bij een toertocht.
Meestal is dat trouwens wel bij de grootschalige toertochten. Na de AGR zijn er altijd wel wat mensen die hun fiets missen.
Voor Fok!kers wel idd, want die zitten natuurlijk normaal autistisch op hun zolderkamer berichten te tikken. Dan is een groep van 12-14 man al een heel evenement.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met al die FOK!kers wordt deze ook wel grootschalig hoor.
Vorig jaar heb ik het zonder slot gedaan, maar toen had ik niet echt een heel dure fiets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Het gebeurt toch wel met enige regelmaat dat er fietsen worden gestolen bij een toertocht.
Meestal is dat trouwens wel bij de grootschalige toertochten. Na de AGR zijn er altijd wel wat mensen die hun fiets missen.
Goed plan, als jullie hard genoeg gaan ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:51 schreef Oksel het volgende:
Ik kom ws. met Teunis. Overigens ga ik gewoon rijden, ik ga geen 180km mensen ophouden, of opgehouden worden door mensen. Zal ws. met Teunis gaan fietsen, degenen die aanhaken, of bij wie wij aanhaken; ik vind het prima. De niveauverschillen zullen (veel) te groot zijn in zo'n grote groep, dat worden (en moeten worden) toch subgroepjes van 3-5 man.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed plan, als jullie hard genoeg gaan ben ik van de partij.
ik denk dat jij best een aardig eindje kunt fietsen... maar ik denk, dat ook jij aardig kun afzien in het wiel van Teunis.. Klasbak!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed plan, als jullie hard genoeg gaan ben ik van de partij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |