Dit inderdaad. Mij gaat het ook om een gezellig samenzijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
We zien wel toch, ik denk dat de langzaamsten gewoon eerlijk moeten zeggen of ze het tempo aankunnen.
Wat de uiteindelijke gemiddelde snelheid is maakt niet uit lijkt me.

Ik fiets via bunnik/odijk, dus zie jullie aan de start wel. Moet ik nog ff pondje kersen kopen voor onderweg? Ik kom vast wel langs zo'n fruitboertje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:55 schreef the_critic het volgende:
Zijn er nog mensen die zondag via Zeist naar driebergen fietsen?! DM dan even, kunnen we mogelijk samen opfietsen naar Driebergen

leuk, pitten spugen in elkaars helmquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik fiets via bunnik/odijk, dus zie jullie aan de start wel. Moet ik nog ff pondje kersen kopen voor onderweg? Ik kom vast wel langs zo'n fruitboertje.

ja snap ik.. is voor jou ook sneller. Kersen zijn altijd lekker... maar komen we vast ook onderweg nog wel tegenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik fiets via bunnik/odijk, dus zie jullie aan de start wel. Moet ik nog ff pondje kersen kopen voor onderweg? Ik kom vast wel langs zo'n fruitboertje.

quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Patroon het volgende:
Ik kom zondag niet. Geen zin om 7u al in de trein te zitten.

mag je niet bij Gripper in de tuin, in de tipi overnachten?!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:23 schreef Patroon het volgende:
Ik kom zondag niet. Geen zin om 7u al in de trein te zitten.

Nee, nu eens een keer niet. Hij wees m'n avances af de laatste nacht in Frankrijk en dat zit me nog steeds dwarsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
mag je niet bij Gripper in de tuin, in de tipi overnachten?!

Het nieuwe is er wel een beetje vanaf, en hij wil m nooit "in de moele, alleen maar oever de regge.... "quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
En Grippert, hoe laat vertrek jij vanuit je casa op de fiets?

Groots gelijk, je hebt dit jaar al aardig wat weekendjes niet samen met je meisje maar met een stel drukdoende kerels doorgebracht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:
Jongens, mijn vriendin stelde voor om zondag, haar laatste vakantiedag wat leuks te doen. Stand up paddles of bootje ofzo. Aangezien ik dit jaar veel weekenden weg ben geweest, ga ik dat doen. De volgende keer ben ik er weer bij!

Jammer, maar groot gelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:
Jongens, mijn vriendin stelde voor om zondag, haar laatste vakantiedag wat leuks te doen. Stand up paddles of bootje ofzo. Aangezien ik dit jaar veel weekenden weg ben geweest, ga ik dat doen. De volgende keer ben ik er weer bij!

Wrom ga je niet fierljeppen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:09 schreef Patroon het volgende:

Daar gaat het al mis. 9.45 koffie, 10.00 vertrekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Euh,
10 uur koffie, 11 uur weg toch? Te herkennen aan een blauwe simplon, grote verhalen en supergesoigneerde mannen.

9:45 koffie, 10 uur vertrek. Zorg zelf voor je inschrijving en voldoende eten en drinken voor onderweg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis. 9.45 koffie, 10.00 vertrekken.
Dat is namelijk de uiterste vertrektijd van de 145km.

Niet bij de fitness parkeren had ik gelezen op de site. Verder mocht je van alle parkeerplaatsten gebruik maken. Maar ik denk dat de parkeerplaats bij het voetbalveld de beste optie is...quote:

kwart voor 9 koffie, 10 uur weg. De bordjesophalers beginnen al vrij snel na sluiten van de inschrijving met hun taak, dus 11 uur is te laat. De simplon staat buiten, niet naast de koffietafel, dus daaraan herken je ons niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:49 schreef kanovinnie het volgende:
Euh,
10 uur koffie, 11 uur weg toch? Te herkennen aan een blauwe simplon, grote verhalen en supergesoigneerde mannen.

Ik heb denk ik hetzelfde shirt aan als op strava.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg. De bordjesophalers beginnen al vrij snel na sluiten van de inschrijving met hun taak, dus 11 uur is te laat. De simplon staat buiten, niet naast de koffietafel, dus daaraan herken je ons niet.
Kano, Forty-two en ik hebben wel vaker samen gefietst, dus wij vinden elkaar wel. Als je voor het eerst bent: even rondkijken naar een groepje nerds wat alleen maar met hun telefoon zit te prutsen en niet met elkaar durft te praten.
Ik zal in ieder geval voor het herkenningsgemak mn rood-witte castelli shirtje aandoen.
[ afbeelding ]

mooie castelli cervelo 2010 passend bij m'n fietsje, maar die is nergens te vinden in mijn maat. Laat staan dat ik er nog geld voor heb
 mooie castelli cervelo 2010 passend bij m'n fietsje, maar die is nergens te vinden in mijn maat. Laat staan dat ik er nog geld voor heb 

Ik vraag me nog af of ik je nog in 1 keer herken, maar ik ga mijn best doen. Ik zit nog in dubio over de broek, ik kan natuurlijk mijn craft-radioshack broek aandoen, of het wordt er 1tje van de decathlon. De radioshack past natuurlijk veeeeeeel mooier in het geheel, maar daar zit een gaatje inquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef keesfietst het volgende:
Ik drink geen koffie dus ik ben er gewoon scherp op tijd. Kano weet wel wie ik ben en andersom.
Ik heb een Quick Step-shirtje aan om de ploeg te voorzien van wat moralistische epo. Zwarte helm, zwarte broek, zwarte fiets.

Ik neem aan kwart voor 10 die koffie? Kwart voor 9 is mij toch echt wat te vroeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg. De bordjesophalers beginnen al vrij snel na sluiten van de inschrijving met hun taak, dus 11 uur is te laat. De simplon staat buiten, niet naast de koffietafel, dus daaraan herken je ons niet.
Kano, Forty-two en ik hebben wel vaker samen gefietst, dus wij vinden elkaar wel. Als je voor het eerst bent: even rondkijken naar een groepje nerds wat alleen maar met hun telefoon zit te prutsen en niet met elkaar durft te praten.
Ik zal in ieder geval voor het herkenningsgemak mn rood-witte castelli shirtje aandoen.
[ afbeelding ]

Make up laat ik wel achterwege, die loopt alleen maar uit als ik begin te zweten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef muzas het volgende:
Als een stel meisjes die naar een schoolfeest gaan

In dat geval ontbreekt het belangrijkste nog: vers geschoren en geoliede benen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef muzas het volgende:
Als een stel meisjes dat naar een schoolfeest gaat

hahaha jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:54 schreef muzas het volgende:
Als een stel meisjes die naar een schoolfeest gaan

1 uur 15 voor een koffie? Das wel een hele sloot hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
kwart voor 9 koffie, 10 uur weg.

Toen kaas me vroeg hoe laat ik thuis wegfietste zag ik pas vlak voor het posten staan dat ik 9 uur thuis weg, kwart voor 9 bij DTC had neergezet. Die kon ik er nog op het nippertje uithalen, deze dus niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
1 uur 15 voor een koffie? Das wel een hele sloot hoor.

Van waar uit het oosten precies?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef CFF het volgende:
Heb wel zin om mee te rijden maar helaas geen vervoer die kant op, mocht er iemand uit het oosten komen en een plaatsje over hebben.

Oksel komt vanuit Twente.. Oosten genoeg? Stuur hem anders ff DMquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef CFF het volgende:
Heb wel zin om mee te rijden maar helaas geen vervoer die kant op, mocht er iemand uit het oosten komen en een plaatsje over hebben.

Denk dat ik voor de verandering maar eens een pakje van De Mol aantrekquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef Gripper het volgende:

Omdat ik een lui mormel benquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef Wombcat het volgende:
Waarom staat Eentwee bij de 145 in de OP, die doet toch 210?

Ik vind dat jij zondag flink wat kopwerk mag doen, we zullen je even van je luie imago afhelpenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |