Prima, maar dan niet zeuren dat we niet rap genoeg gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:18 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zondag flink wat kopwerk mag doen, we zullen je even van je luie imago afhelpen

Gelukkig maar, dan hoef ik tenminste niet voorop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:18 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zondag flink wat kopwerk mag doen, we zullen je even van je luie imago afhelpen

Nee we gaan je opjagenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima, maar dan niet zeuren dat we niet rap genoeg gaan.
Overigens heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat ene MarcoD stiekem toch wel heengaat.

Ik geef je wel een duwtje hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik tenminste niet voorop.
Het indekken begint al: na gisteravond flink hard rijden in de warmte (ik kan er gewoon niet zo goed tegen, die kleffe hitte) en vanochtend naar het werk heb ik al aardig lood in de benen.
En dan morgen nog tecklenburg, en zondag ons tochtje. Ik ga wel achterin hangen.

).
 ). 

Als jij graag aan een dood paard wilt trekken, prima!quote:

Leuk man, je bent lang op vakantie geweest! Ging die Stelvio wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:52 schreef MarcoD het volgende:
Zo net een dagje terug uit Italië (trainen op de stelvio en beetje rond Merano), topic doorgelezen enik ben zondag dus ook aanwezig bij de 145 (dat heeft Kano net voor mij beslist blijkbaar).
Mooi groepje!

Tijdens de marmotte wel dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:04 schreef Gripper het volgende:
Wordt een flink peloton zo. Leuk dat je meegaat Marco! heb je na de Marmotte tenslotte helemaal niet meer irl gesproken

Nja van vrijdag tot woensdag lang noemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk man, je bent lang op vakantie geweest! Ging die Stelvio wat?
 . Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
 . Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen. , wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!
, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!

Tijdens de Marmot niet heb wel gekeken of ik nog wat van die jongens zag lopen bij de finish maar niet gezien. In de week ervoor wel Gripper en Oksel gezien tijdens de verkenning van de Glandon.quote:

Oh het was niet aansluitend op de marmotte vakantie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemen. Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
48 bochten, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!

Nee was het maar zo! Heb in de tussentijd gewoon full time stage gelopen, nu nog 2 weekje en dan vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oh het was niet aansluitend op de marmotte vakantie?
 (en weer naar de collegebanken)
 (en weer naar de collegebanken)

En de Gavia? Die loopt dwars door een natuurreservaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemen. Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
48 bochten, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!

Je hebt nu in de Alpen in Frankrijk en Italie gefietst, wat heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef MarcoD het volgende:
Gavia niet gedaan, was rustig weekje met een klein beetje fietsen. En de gavia is ook net te ver om te gaan fietsen als je merano als basis heb.
Stelvio vanuit Prato

Italië, maar dan vooral voor de sfeer daar dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt nu in de Alpen in Frankrijk en Italie gefietst, wat heeft je voorkeur?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |