Ik geef je wel een duwtje hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik tenminste niet voorop.
Het indekken begint al: na gisteravond flink hard rijden in de warmte (ik kan er gewoon niet zo goed tegen, die kleffe hitte) en vanochtend naar het werk heb ik al aardig lood in de benen.
En dan morgen nog tecklenburg, en zondag ons tochtje. Ik ga wel achterin hangen.

).
 ). 

Als jij graag aan een dood paard wilt trekken, prima!quote:

Leuk man, je bent lang op vakantie geweest! Ging die Stelvio wat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:52 schreef MarcoD het volgende:
Zo net een dagje terug uit Italië (trainen op de stelvio en beetje rond Merano), topic doorgelezen enik ben zondag dus ook aanwezig bij de 145 (dat heeft Kano net voor mij beslist blijkbaar).
Mooi groepje!

Tijdens de marmotte wel dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:04 schreef Gripper het volgende:
Wordt een flink peloton zo. Leuk dat je meegaat Marco! heb je na de Marmotte tenslotte helemaal niet meer irl gesproken

Nja van vrijdag tot woensdag lang noemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk man, je bent lang op vakantie geweest! Ging die Stelvio wat?
 . Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
 . Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen. , wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!
, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!

Tijdens de Marmot niet heb wel gekeken of ik nog wat van die jongens zag lopen bij de finish maar niet gezien. In de week ervoor wel Gripper en Oksel gezien tijdens de verkenning van de Glandon.quote:

Oh het was niet aansluitend op de marmotte vakantie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemen. Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
48 bochten, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!

Nee was het maar zo! Heb in de tussentijd gewoon full time stage gelopen, nu nog 2 weekje en dan vakantiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oh het was niet aansluitend op de marmotte vakantie?
 (en weer naar de collegebanken)
 (en weer naar de collegebanken)

En de Gavia? Die loopt dwars door een natuurreservaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:16 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nja van vrijdag tot woensdag lang noemen. Stelvio ging prima lekker temperatuurtje en niet te warm, maar ik vind de Galibier (vanuit Valloire) mooier om te klimmen.
48 bochten, wel mooie berg om je bochtenskills te trainen!

Je hebt nu in de Alpen in Frankrijk en Italie gefietst, wat heeft je voorkeur?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef MarcoD het volgende:
Gavia niet gedaan, was rustig weekje met een klein beetje fietsen. En de gavia is ook net te ver om te gaan fietsen als je merano als basis heb.
Stelvio vanuit Prato

Italië, maar dan vooral voor de sfeer daar dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hebt nu in de Alpen in Frankrijk en Italie gefietst, wat heeft je voorkeur?

Ik ben er ook rond die tijd. En zoals eerder gemeld ben ik ook wel makkelijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef the_critic het volgende:
42 en ik zijn er ook al rond 9.30.. en zoals Wombcat zegt, zal wel niet meer heel druk zijn. Oksel herken ik ook wel.. Komt vast allemaal wel goed

Die mensen hebben allemaal zelf al een fiets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef ddx het volgende:
Maar hoe doen julie dat allemaal met julie met z'n allen koffie gaan drinken, neem niet aan dat julie allemaal hangsloten meenemen ? (of komt iedereen met een auto dan kan je hem er natuurlijk in laten)

Als je nu het topic gelezen had, dan had je kunnen weten dat ik je op Utrecht CS kan oppikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef ddx het volgende:
Zat er trouwens ook over te denken om te komen, alleen twijffel ik nog over de afstand.
Moet iig al fietsen vanaf utrecht cs ivm werkzaamheden ns. (wel lekkere opwarmer natuurlijk)
En om dan nog eens 145km te gaan fietsen... (mijn max afstand is 180km en dan redelijk vlak door noord holland)

Er gaat niemand meer mee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:57 schreef ddx het volgende:
Ik heb het gelezen ja, maar heb je een bus dan ?

9:11 als ik me niet vergis. Dan zijn we mooi om 9.30 in Driebergen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:00 schreef ddx het volgende:
Ok klinkt goed dan, welke tijd zou dan dan op utrecht dan zijn ?

Gewoon buiten zetten, naast een dure bmc ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:19 schreef ddx het volgende:
Maar hoe doen julie dat allemaal met julie met z'n allen koffie gaan drinken, neem niet aan dat julie allemaal hangsloten meenemen ? (of komt iedereen met een auto dan kan je hem er natuurlijk in laten)

Met al die FOK!kers wordt deze ook wel grootschalig hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Het gebeurt toch wel met enige regelmaat dat er fietsen worden gestolen bij een toertocht.
Meestal is dat trouwens wel bij de grootschalige toertochten. Na de AGR zijn er altijd wel wat mensen die hun fiets missen.

Voor Fok!kers wel idd, want die zitten natuurlijk normaal autistisch op hun zolderkamer berichten te tikken. Dan is een groep van 12-14 man al een heel evenement.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met al die FOK!kers wordt deze ook wel grootschalig hoor.

Vorig jaar heb ik het zonder slot gedaan, maar toen had ik niet echt een heel dure fiets.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:32 schreef Wombcat het volgende:
Het gebeurt toch wel met enige regelmaat dat er fietsen worden gestolen bij een toertocht.
Meestal is dat trouwens wel bij de grootschalige toertochten. Na de AGR zijn er altijd wel wat mensen die hun fiets missen.

Goed plan, als jullie hard genoeg gaan ben ik van de partij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:51 schreef Oksel het volgende:
Ik kom ws. met Teunis. Overigens ga ik gewoon rijden, ik ga geen 180km mensen ophouden, of opgehouden worden door mensen. Zal ws. met Teunis gaan fietsen, degenen die aanhaken, of bij wie wij aanhaken; ik vind het prima. De niveauverschillen zullen (veel) te groot zijn in zo'n grote groep, dat worden (en moeten worden) toch subgroepjes van 3-5 man.

quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed plan, als jullie hard genoeg gaan ben ik van de partij.
ik denk dat jij best een aardig eindje kunt fietsen... maar ik denk, dat ook jij aardig kun afzien in het wiel van Teunis.. Klasbak!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed plan, als jullie hard genoeg gaan ben ik van de partij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |