Mooi, dan zitten we nu op 4 man die zeker komen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:11 schreef keesfietst het volgende:
Zoals de voorspelling er nu uitziet kom ik wel. Ga wel op m'n eigen tempo rijden en na afloop weer gelijk naar huis. 180 of 210 beslis ik daar wel. Probeer vroeg aanwezig te zijn.
Iemand een idee wat de opkomst is?

Ik vind het voorstel van forty-two wel een goede: niet te veel verschillende afstanden kiezen, dus een 180 en een 100 km groep.quote:Wie heeft er interesse, en naar welke afstand gaat je voorkeur uit?
-Forty Two: 180
-Gripper: 180
Muzas 100
Wombcat 180
Zelva 180?
Keesfietst 180?
Mch 100
Eentwee 210
Oksel 180
Kanovinnie 180?

Grootste punt is nog wel snelheidsverschil. Het is voor de snelle niet leuk om de hele tijd in te houden voor de langzame niet leuk om de hele tijd in het rood te rijden en het dan net wel net niet bij te kunnen houden.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:05 schreef the_critic het volgende:
is dan niet de gulden middenweg 145 voor iedereen te doen? Zodat je idee van een Meet overeind blijft? Nu zijn het gewoon verschillende mensen die toevallig dezelfde toertocht gaan fietsen?!

Als iedereen een eigen afstand wil rijden, vooral lekker doen. Dacht dat het idee was een Meet te doen.. dat betekend dan i.m.o aan elkaar aanpassen lijkt me. Maar wil me er niet mee bemoeien.. ieder vooral zijn ding doenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grootste punt is nog wel snelheidsverschil. Het is voor de snelle niet leuk om de hele tijd in te houden voor de langzame niet leuk om de hele tijd in het rood te rijden en het dan net wel net niet bij te kunnen houden.

Daar heb je ook wel weer gelijk in ja. 145 vind ik ook goed, weet niet wat de rest er van vind.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:13 schreef the_critic het volgende:
[..]
Als iedereen een eigen afstand wil rijden, vooral lekker doen. Dacht dat het idee was een Meet te doen.. dat betekend dan i.m.o aan elkaar aanpassen lijkt me. Maar wil me er niet mee bemoeien.. ieder vooral zijn ding doen

Ja, da's goed. 9.45 koffiedrinken en inschrijven. Ik doe naar de definitieve aanmelders nog wel een PM rond voor tel. nummers. En verder moet je die zondag in de kantine van de rugbyclub maar ff rondkijken naar een groepje drukdoende kerels in overwegend castelli pakjes denk ikquote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef keesfietst het volgende:
Klinkt als een goed idee. 145 is wat mij betreft ook prima. Als we om 10u kunnen starten, 9:45 als verzameltijd afspreken?

Als we allebei gaan, zullen we dan samen rijden? Scheelt in de eurotjes. Of wil je niet met mij gezien worden?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:42 schreef keesfietst het volgende:
Klinkt als een goed idee. 145 is wat mij betreft ook prima. Als we om 10u kunnen starten, 9:45 als verzameltijd afspreken?

Idee is prima, 't is alleen dat ik met een maatje kom en we allebei een kleine auto hebben. Drie man + fietsen gaat hem niet worden dus. Volgens mij twijfelde Marco ook nog om te gaan, wellicht dat dat een optie is?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als we allebei gaan, zullen we dan samen rijden? Scheelt in de eurotjes. Of wil je niet met mij gezien worden?

Ja, ik weet het jezelf quotenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:31 schreef Wombcat het volgende:
Ik ga niet
Wil me wat meer concentreren op trainingskoersjes momenteel. Duurvermogen is er wel voldoende (min of meer), maar snelheid en explosiviteit ontbreekt. Dan kan ik beter trainingskoersjes gaan rijden dan toertochten.

(dus je pakt me toch niet)
 (dus je pakt me toch niet) 

Top ideequote:Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja, da's goed. 9.45 koffiedrinken en inschrijven.
Voor mij helaas geen castelli pakje, ik moet nog steeds bloeden voor de aanschaf van m'n dure fietsquote:En verder moet je die zondag in de kantine van de rugbyclub maar ff rondkijken naar een groepje drukdoende kerels in overwegend castelli pakjes denk ik

Ik denk dat je meer kan dan je zelf denktquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |