poeh, net wakker blijkbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat kan. Maar dan moet ik het woord niet uit die zin halen.

Dat was toch verplaatst naar ergens tussendoor?quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:52 schreef Wombcat het volgende:
Gripper had het er over om daarna nog iets te gaan eten in Driebergen of Zeist. Dan moeten we reserveren als we met zoveel zijn

nee naar Koffie voorafquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was toch verplaatst naar ergens tussendoor?

Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:01 schreef muzas het volgende:
Ik heb erg zin om in op die heuvelrug te rijden. Voor het eerst echt ergens anders dan waar ik normaal fiets. Ben ook heel benieuwd hoe het me gaat vallen. Beetje spannend vind ik het eerlijk gezegd wel.
Meet-technisch denk ik dat jullie me van de lijst kunnen strepen. Ik heb eens met mn maat overlegt, maar we gaan proberen om 9u te starten... We hebben smiddags nog een bbq/verjaardag van een vriend dus we willen daar niet te laat aankomen.
Mochten jullie me nou inhalen (corpulente rooie aap, witte helm, huilend en hijgend naast een gozer op een mtb) roep maar iets...
 Wel jammer maar begrijpelijk.
 Wel jammer maar begrijpelijk.

quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was toch verplaatst naar ergens tussendoor?
Jullie hebben allebei gelijk!quote:

Als je na elk klimmetje stilstaat vanwege het wachten, haal je dat denk niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:52 schreef Gripper het volgende:
Als we om 10 uur starten, en ongeveer 5 uur over 145 km doen

De weg moet het idd wel toelaten. Kunt ook na de afdaling wachten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef keesfietst het volgende:
- Wachten boven op elke klim lijkt me op sommige smalle weggetjes wel wat irritant? Misschien beter om die ook gewoon gegroepeerd op te rijden en rustig te dalen zodat achterblijvers kans hebben aan te sluiten? Je rijdt elkaar toch niet op tientallen minuten daar en het is mijn plan in ieder geval niet louter voor de Strava-posities te gaan. Met dat mooie weer zullen er wel meer mensen op de weg zijn dus met zo'n groep rijden zorgt dan al voor genoeg irritatie bij de medeweggebruikers.

Ja, zo laat mogelijk. Zie dmquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:31 schreef kaasplankje het volgende:
Hmm eentwee wil jij de 210 rijden? Zo ja, hoe laat vertrek je dan?

We zien wel toch, ik denk dat de langzaamsten gewoon eerlijk moeten zeggen of ze het tempo aankunnen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef the_critic het volgende:
vind 30 gem ook wel erg ambitieus. Met de vele klimmetjes, drukte op de wegen, en wachten op elkaar ga je dat denk ik niet redden..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |