En we mogen er morgen weer naar kijkenquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef tong80 het volgende:
Was leuk. Van Rossem is wel in m'n achting gezonken.
Hij heeft niks met voetbal of VI, vermoed ik.quote:
Om eerlijk te zijn vond ik de tweede VI uitzending waarin Van Rossem te gast was niet de beste ooit.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal of VI, vermoed ik.
Verder was die Dennis van der Ven rete-irritant aan het proberen steeds maar grappig te zijn en z'n domheid daarmee aan het verbloemen en duurde het even voordat Sjoerd door had wat de bedoeling van het spelletje was.
Hij zeek Gijppie af.quote:
Dan moet ie er niet te gast willen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal of VI, vermoed ik.
Is dat inclusief de 13.780 kijks op uitzendinggemist?quote:
Nee, dat komt er nog bij. Zijn uitgestelde kijkers.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat inclusief de 13.780 kijks op uitzendinggemist?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1357023
Dat ja.quote:
Er zijn allemaal verschillende rondes met een verschillend spel. Degene met de meeste punten gaat door naar morgen, de andere twee moeten elkaars punten wegspelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja.
Hoe werkt het ook alweer? Ik heb vorig jaar wel gekeken maar weet het niet meer precies.
Oh ja dat laatste wist ik niet meer, tx.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn allemaal verschillende rondes met een verschillend spel. Degene met de meeste punten gaat door naar morgen, de andere twee moeten elkaars punten wegspelen.
Ik vond meteoor eigenlijk al lekentaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
was wel een hele makkelijke vraag.
Hoi zoemquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef zoem het volgende:
Gezellig in de kleedkamer littekens uitwisselen
Ja dat maakte die vraag ook lastig, dan raak je even in verwarring.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond meteoor eigenlijk al lekentaal
ja op tv ja maar buiten beeld is het een lul volgens mijquote:
Ik vind die Sjoerd best wel een leuke man.quote:
Vriendje Stokvisquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind die Sjoerd best wel een leuke man.
Kwisvraag wie werd de zwarte meteoor genoemd ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond meteoor eigenlijk al lekentaal
Frans de Munck? Oh nee die was zwarte panter? Geen idee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwisvraag wie werd de zwarte meteoor genoemd ?
heracles held.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kwisvraag wie werd de zwarte meteoor genoemd ?
quote:
Ik was een luie technische rechtsbuiten.quote:
Neen.quote:
Neen.quote:
Ohquote:
Je bent niet voor niets kwisdeelnemer op TV geweest in een voetbalkwisquote:
gouden medaillequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef henkde_j het volgende:
Hans van Zetten, Epke zonderland, OS2012, London
quote:
Details detailsquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:
Maurice....'ZIT'quote:
Zoals ook Van Raaijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
Door van Muiswinkel niet meer normaal te zien
Whehe met z'n oogjesquote:
Paul Verhoeven, Kutsplit, Sharon Stonequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Janine Abbring moet even een basic instinct doen.
Schrijf je in om mee te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paul Verhoeven, Kutsplit, Sharon Stone
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef padlarf het volgende:
Toch knap dat Sjoerd weer bovenaan eindigt. Hij lijkt de basis van het spel niet te snappen met zn verhalen steeds.
Kinderen van Geesink spanden nog een rechtszaak aan tegen van muiswinkelquote:
Waarop hij vervolgens als dode Geesink reageerdequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kinderen van Geesink spanden nog een rechtszaak aan tegen van muiswinkel
Echt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kinderen van Geesink spanden nog een rechtszaak aan tegen van muiswinkel
Hardop lacht.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waarop hij vervolgens als dode Geesink reageerde
Vincent Bijlo ookquote:
Vincent Bijlo nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien hoor, op tv.
Oh dacht dat hij dat zo stom zei omdat dat nu eenmaal echt de uitspraak is bij deze Charly.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:02 schreef zoem het volgende:
"sjarlie" zeggen... zeg nou gewoon tsjarlie.
Mooi kutquote:
Dan doen ze bij zanger Jim ook. Daar zegt iedereen ook 'jim' tegen ipv 'djim'. Irritant is dat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat hij dat zo stom zei omdat dat nu eenmaal echt de uitspraak is bij deze Charly.Kon me niet voorstellen dat hij dat zelf verzon.
Kotsen in de kut van een nonquote:
Hoe jij met je weddenschap omgaat is te makkelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
Die vraag over die partijen was echt te makkelijk. Daardoor won die Charly. Jammer
FF kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
http://humortv.vara.nl/ni(...)n-anton-geesink.html
2min55
Gaat ze nog high-fiven ook. Maar ongelooflijk hoe dom er nog gespeeld wordt. Die presentator snapt het ook nog steeds niet. Laat hem gewoon ff les nemen van die Belgische gast.quote:
De Paul van Vliet imitatiequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
http://humortv.vara.nl/ni(...)n-anton-geesink.html
2min55
Karina is lief. Is mijn meissie.quote:
Precies.quote:
Naar mannetje ja.quote:
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:32 schreef Vogeltje88 het volgende:
Moeten ze nou iedere keer klappen bij die 10-secondenvraag?
Terwijl Hitler Oostenrijks was.quote:[img]http://i.fokzin
e.net/p/0s.gif[/img] Op woensdag 24 juli 2013 20:33 schreef Chai het volgende:
Flauw hoor.
De vraag en dat grapje van Charly
Eerste en tweede aflevering wel, heb ik net nog terug gezien. Vorige seizoenen weet ik niet meer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op.Normaal let ik nooit op klappen, maar dit viel me echt op. Dat was eerder niet toch?
Echt hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
vroegrijp, alsof mensen dat gaan zeggen
Kende dat woord niet eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
vroegrijp, alsof mensen dat gaan zeggen
Dennis was nog enigszins te doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het na Dennis nog erger zou worden.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dennis was nog enigszins te doen.
Idd, normaal is ie het zonnetje in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |