En we mogen er morgen weer naar kijkenquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef tong80 het volgende:
Was leuk. Van Rossem is wel in m'n achting gezonken.
Hij heeft niks met voetbal of VI, vermoed ik.quote:
Om eerlijk te zijn vond ik de tweede VI uitzending waarin Van Rossem te gast was niet de beste ooit.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal of VI, vermoed ik.
Verder was die Dennis van der Ven rete-irritant aan het proberen steeds maar grappig te zijn en z'n domheid daarmee aan het verbloemen en duurde het even voordat Sjoerd door had wat de bedoeling van het spelletje was.
Hij zeek Gijppie af.quote:
Dan moet ie er niet te gast willen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal of VI, vermoed ik.
Is dat inclusief de 13.780 kijks op uitzendinggemist?quote:
Nee, dat komt er nog bij. Zijn uitgestelde kijkers.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat inclusief de 13.780 kijks op uitzendinggemist?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1357023
Dat ja.quote:
Er zijn allemaal verschillende rondes met een verschillend spel. Degene met de meeste punten gaat door naar morgen, de andere twee moeten elkaars punten wegspelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja.
Hoe werkt het ook alweer? Ik heb vorig jaar wel gekeken maar weet het niet meer precies.
Oh ja dat laatste wist ik niet meer, tx.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Er zijn allemaal verschillende rondes met een verschillend spel. Degene met de meeste punten gaat door naar morgen, de andere twee moeten elkaars punten wegspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |