abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129186325

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129186369
:W
Ja doei.
pi_129186403
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:51 schreef D. het volgende:

[..]

Ik probeer een link te leggen tussen de app en de site, maar geen idee hoe ik vanuit de site mijn telefoon moet vinden :N En als ik vanuit de telefoon naar de site wil zegt ie dat ik geen 'connection' heb :N
Ik kon gisteren na het lopen gewoon aangeven dat ik het wilde uploaden vanuit de app van mijn telefoon en als ik dan inlogde met Facebook plaatste hij het op mijn Facebook. Vanaf je telefoon kun je toch gewoon de activiteiten opslaan en dan kun je ze ook via de site van Runkeeper bekijken?

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik vandaag iets zou merken van het hardlopen van gisteren, maar dat blijkt heel erg mee te vallen, wellicht heeft het bier van gisteren wat verdovend gewerkt. Dit heb ik gisterochtend gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/218832429/5539573
pi_129186411
vanuit de runkeeper app moet je bij instellingen kunnen instellen dat je shared met facebook.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_129186441
misschien even telefoon opnieuw opstarten. kan me wel herinneren dat ik dat vroeger ook weleens had
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 15:27:32 #6
18653 crew  D.
pi_129186885
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:03 schreef winterstorm666 het volgende:
misschien even telefoon opnieuw opstarten. kan me wel herinneren dat ik dat vroeger ook weleens had
Ik heb een nieuwe Runkeeper app nu. Met de nieuwe app is zowel de site als fb wel bereikbaar.
Het vreemde is dat ie veel oude activities ziet, maar lang niet alle.

Denk dat de oude app op één of andere manier afgesloten is van de buitenwereld :P
  zondag 21 juli 2013 @ 15:45:50 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187345
Als de tank leeg is is ie leeg.
21.11 km @ 2u40m :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_129187373
zow en met de hitte! petje af hoor!
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 15:47:29 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_129187384
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:45 schreef Jumparound het volgende:
Als de tank leeg is is ie leeg.
21.11 km @ 2u40m :')
Jamaar:

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Jumparound het volgende:
2de tussenstop 15 km. Had Nog niets gegeten dus maar ff en broodje eten.

Nog maar 8 a 9 naar huis. Wat is het warm :')
Vind je het heel gek :o
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 juli 2013 @ 15:47:50 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187396
De laatste 6 waren te veel van het goede
Ecosia
  zondag 21 juli 2013 @ 15:49:14 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187434
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jamaar:

[..]

Vind je het heel gek :o
je hebt gelijk. Planning liep in de soep vanmorgen.
;(
Ecosia
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 15:50:07 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_129187450
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

je hebt gelijk. Planning liep in de soep vanmorgen.
;(
Nawww :*

Nou ja, je hebt toch maar mooi gelopen :) en je bent vast heul bruin nu!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 21 juli 2013 @ 15:55:58 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187598
En het blijft trainen. Deze training was erg leerzaam qua wat mn lichaam aan kan.

Ik zag al aan mn hartslag dat het pittig ging worden 175 bij 6 mn/ km. Normaal is dat 25 slagen lager :)
Ecosia
  zondag 21 juli 2013 @ 15:56:51 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187629
En super bruin ja. Met een verbrande nek :D
Ecosia
pi_129187742
ow ow ow! niet eten van tevoren o|O
  zondag 21 juli 2013 @ 16:01:02 #16
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_129187745
Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol.
S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 16:01:14 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_129187754
En niet insmeren o|O

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol.
Niet miepen, maar lopen (of een poging daartoe doen). Als je een evenement hebt en het is warm, moet je ook lopen. Dus gewoon maar gaan :Y
  zondag 21 juli 2013 @ 16:01:57 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187770
Ecosia
pi_129187783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef winterstorm666 het volgende:
Vetverbranding trainen :Y
  zondag 21 juli 2013 @ 16:03:49 #20
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129187826
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

was het laatste stukje op het randje van boulimia..
Ecosia
pi_129187830
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:00 schreef winterstorm666 het volgende:
Dat doe ik vrijwel nooit. De een loopt prima zonder en de ander weer met.
pi_129187834
quote:
Ik ben toch redelijk vaak 's avonds gegaan de voorgaande weken, beetje door het bos is het dan best te doen
pi_129187842
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

ook dat moet je opbouwen he haha!
pi_129187917
quote:
Hoeveel loop je eigenlijk per keer?
  zondag 21 juli 2013 @ 16:22:45 #25
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129188330
quote:
Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129188589
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:22 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!
En dan ook nog in lang/lang uiteraard. :P
  zondag 21 juli 2013 @ 16:35:12 #27
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129188690
quote:

[..]

Haha dat zal best. Ik vond het gistermiddag al amper te doen terwijl er toen een lekker briesje bij was en het niet al te warm aanvoelde. Deze nacht nog een kort loopje doen, beetje aan het combineren met fietsen de afgelopen 2 weken om meer km bezig te zijn met sport/bewegen en dat bevalt wel. :)
  zondag 21 juli 2013 @ 16:35:19 #28
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129188696
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En dan ook nog in lang/lang uiteraard. :P
Uiteraard, je hebt een hele lange bidon mee (van 700ml gevuld met water, honing en een half limoentje). Maar vandaag was ik gewoon in kort/kort. Show them goods a little.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129189263
quote:

Dit mietje verbrand levend als ie midden op de dag vol in de zon gaat lopen.
Zelfs als ik me insmeer :')
Mare kort kort dus, toe maar _O_
pi_129189441
Pics O+

Steil begin naar Great Houghton

Paardjes en heuvels O+

Hier was het erg mooi, alleen jammer dat 't écht dood liep en ik weer terug moest....

Hoewel dat eigenlijk ook geen straf was, want dat ging over dit paadje..

We hebben hier trouwens ook dijken 8-)

En daar hoort deze bij: http://www.endomondo.com/workouts/219333364/881511

12km in 1 uur en 20 minuten. Op m'n dooie akkertje, met de camelbak. O+
Ging niet helemaal vanzelf, wat verkeerd gelopen en wat moeten zoeken, niet veel zuurstof in de lucht, maar gelukkig wel relatief koel en zulks. Nog een keer m'n schoen uit moeten doen omdat er een grote nare prikkelzooi in terecht was gekomen en ben volgens mij over flink wat privéterrein gehobbeld toen ik verkeerd liep waar het uiteindelijk dood liep. Maargoed, dat mag de pret niet drukken! Gewoon volgende keer ander paadje zoeken :9

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 21-07-2013 17:24:43 ]
Ja doei.
pi_129189558
kun je als (afgetrainde) man zijnde niet beter shirtloos gaan? kan er ook niets schuren enzo
pi_129189603
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
kun je als (afgetrainde) man zijnde niet beter shirtloos gaan? kan er ook niets schuren enzo
ik ben niet afgetraind
pi_129189648
mooi motorbloempje! lijkt me inderdaad super relaxed lopen!
pi_129189870
Was fijn loopje ja O+ Althans, m'n lichaam vond wat anders, heb wel eens fijner gelopen, maar 't was wel genieten, en voel mezelf dan echt zo awesome dat ik daar met m'n rugtasje en alles maar gewoon wat rondloop! Zelfvertrouwenboost ftw. :P
Ja doei.
pi_129189948
^O^
pi_129189968
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
Alleen tokkies gaan zonder kleren over straat.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_129189998
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:54 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dit mietje verbrand levend als ie midden op de dag vol in de zon gaat lopen.
Zelfs als ik me insmeer :')
Mare kort kort dus, toe maar _O_
Moet je zo'n pet opdoen die ze bij de BadwaterUltra ook gebruiken en natuurlijk lange mouwen :P. Ben jij de nieuwe lang-lang-master! >:)

Ik heb echt een hele leuke dag gehad! ^O^ Het parkoers was iets minder dan gedacht, midden op een pad wat je niet echt kon afsnijden was het helemaal volgegroeid met brandnetels, overal brandnetels, dus wij er omheen proberen midden door het bos (met brandnetels :P ) Maar toen konden we op een gegeven moment nog niet verder. Dus dat schoot niet op, toen maar een rondje omgelopen over een verhard fietspad en onze weg vervolgd. Maar dat was wel een beetje een domper, het is wel een trail, maar om volop in de brandnetels te lopen kan niet de bedoeling zijn ;) .
Voor de rest was het wel een mooi bos, waar lekker verkoeling was. In het open veld was het toch echt wel erg warm, maar gelukkig hadden we allemaal genoeg te drinken mee. Ook nog wat stukken gewandeld en pauze gehouden. Was goed zwaar met die hitte.
Mijn camelbak heeft zich de hele route goed gehouden, met een beetje hulp van 2 veiligheidsspelden :) . Erg fijn, maar ook erg veel zweten op mijn rug, maar dat is logisch. Ook gelukkig helemaal geen last van pijntjes gehad en mijn knie voelt weer goed. Kan ik dus mooi voorbereiden voor de Trail de Fantomes! I has a happy! *O*

Daarna nog even doorgereden naar Harderwijk met z'n allen waar we nog even lekker op de boulevard hebben gezeten. Witbiertje erbij en lekker genieten van het weer, beetje ouwehoeren en mensen kijken enzo :P.
Was echt een geslaagde dag, bedankt jongens en meid! :P ^O^ *O*

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Pics O+

[ afbeelding ]
Paardjes en heuvels O+

12km in 1 uur en 20 minuten. Op m'n dooie akkertje, met de camelbak. O+
O+ En heel goed bezig geweest moblo! _O_ Ziet er heel mooi uit daar! Fijn dat het wat minder warm was.
pi_129190055
Klinkt als een geslaagde dag! Wanneer plaats je de foto's? :P
pi_129190082
klinkt heel goed!
pi_129190122
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Was fijn loopje ja O+ Althans, m'n lichaam vond wat anders, heb wel eens fijner gelopen, maar 't was wel genieten, en voel mezelf dan echt zo awesome dat ik daar met m'n rugtasje en alles maar gewoon wat rondloop! Zelfvertrouwenboost ftw. :P
_O_ En wat een mooie foto's!
pi_129190145
Ja het was echt tof. Na al die zolderkamer-autist verhalen had ik me op het ergste voorbereid maar het was heel gezellig! ;)
pi_129190216
Fijn dat 't bij jullie (ook) leuk was Jero en Saysem!!

En nu ik de camelbak heb kan ik ook wat vaker foto's en misschien ook wat filmpjes maken O+ Hoop volgende keer wel op wat meer blauw in de lucht, want dan is 't zó mooi O+
Ja doei.
pi_129190291
Ik heb alleen maar 2 pics van de brandnetels.. ;(
Zo zag dat pad er ongeveer uit, waar we eigenlijk overheen moesten. Met een kleine singletrail erdoor, maar die was ook ondergegroeid..

YUR met als z'n brandnetel-ontwijkskills! :P
pi_129190308
Brandnetels, altijd fijn ;( *kras* *krab*
Ja doei.
pi_129190371
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Brandnetels, altijd fijn ;( *kras* *krab*
:D Dan kan je blijven krabben ja.. pff.. gelukkig allemaal niet heel veel last van gehad.
pi_129190384
yur zonder camo?
pi_129190417
Die foto van YUR is een fake. Hij zweeft niet.
Ja doei.
  zondag 21 juli 2013 @ 17:38:17 #48
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129190466
Het zijn de illuminati!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129191109
Mooie foto's motorbloempje ^O^
En meer pics gewenst van het Harderbos :P
Hier heb ik zojuist de Virrata's uitgelaten voor een klein uurtje in de bossen tussen Bussum en Huizen. En eerlijk gezegd vond ik het veel te warm. Zelfs in het bos in de schaduw was het op momenten bijna niet te harden. Ik werd wel erg blij van mijn schoentjes!
pi_129191122
Oe dat was best wel een netelige situatie waar jullie in terecht kwamen. ;)
pi_129191217
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb alleen maar 2 pics van de brandnetels.. ;(
Zo zag dat pad er ongeveer uit, waar we eigenlijk overheen moesten. Met een kleine singletrail erdoor, maar die was ook ondergegroeid..

YUR met als z'n brandnetel-ontwijkskills! :P

Ook een leuk loopje!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_129191795
Ja vandaag was leuk! Die brandnetels waren wel een beetje een domper :P En dat na 10km de benen van lood waren en gewoon echt niet meer verder wilden ook. Die hitte is niet zo heel erg mijn ding. Maar verder wel een leuke dag gehad!
pi_129191855
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooie foto's motorbloempje ^O^
En meer pics gewenst van het Harderbos :P
Hier heb ik zojuist de Virrata's uitgelaten voor een klein uurtje in de bossen tussen Bussum en Huizen. En eerlijk gezegd vond ik het veel te warm. Zelfs in het bos in de schaduw was het op momenten bijna niet te harden. Ik werd wel erg blij van mijn schoentjes!
Dat lijkt mij ook wel ja! Leuke schoenen zijn dat! Volgende keer ga ik die ook zeker even passen. :)
  zondag 21 juli 2013 @ 18:34:14 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129191866
Ik heb ook een hele fijne dag gehad :Y Met als resultaat slechts 1 foto. We kwamen onderweg een heeeeuuuuule dikke boom tegen. Die lag dwars over het pad. Dus toen heeft Frsh ff wat in elkaar getimmerd, zodat we toch door konden:

SPOILER
F means you're fucked
pi_129191960
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:34 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook een hele fijne dag gehad :Y Met als resultaat slechts 1 foto. We kwamen onderweg een heeeeuuuuule dikke boom tegen. Die lag dwars over het pad. Dus toen heeft Frsh ff wat in elkaar getimmerd, zodat we toch door konden:

SPOILER
Dat mag Frsh dan wel wat beter doen de volgende keer, vond hem nogal gammel :D :P
pi_129192020
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dat mag Frsh dan wel wat beter doen de volgende keer, vond hem nogal gammel :D :P
Ja, zo gammel dat ik niet eens fatsoenlijk naar beneden durfde :')
pi_129192247
bob de bouwer was dus ook mee
pi_129192320
ziet er allemaal heel leuk uit! Knap dat jullie toch zijn gaan lopen! Ik heb dit weekend >200km gefietst, dat was al warm maar door de wind meestal nog koeler dan lopen, dus respect!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 21 juli 2013 @ 18:57:47 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129192466
Guard, kun jij nog in de OP aanpassen dat de PM's voor toegang tot de Endomondogroep voortaan naar mij moeten?
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 19:04:34 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129192604
Die 3 lichtgevende embleempjes op Yur _O-
pi_129192767
Wat leuk dat jullie samen zijn gaan trailen!

Ik ben vandaag rustig 18km gaan lopen. Realiseer me nu wel pas echt goed hoe belangrijk voeding is voor je loopprestaties. Afgelopen week slecht gegeten en dat merk je meteen tijdens het lopen.

SPOILER
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_129192836
wat een bewolkte foto's! waar was jij?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129192877
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:15 schreef La_Tramposa het volgende:
wat een bewolkte foto's! waar was jij?
Ik zit in Seattle, daar is het 's ochtends bijna altijd bewolkt :Y
The sun in your Eyes
pi_129192998
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:16 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik zit in Seattle, daar is het 's ochtends bijna altijd bewolkt :Y
ah ik dacht al, kon nooit Nederland vandaag zijn :p
pi_129193110
Ik heb nu trouwens wel zin in brandnetelkaas :9 Jammer dat het te warm is voor brandnetelthee :P

Overigens geen bultjes of roodheid op m'n benen, terwijl ik toch wel een paar keer vol in de brandnetels ben gestapt :')
pi_129193149
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:25 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nu trouwens wel zin in brandnetelkaas :9 Jammer dat het te warm is voor brandnetelthee :P

Overigens geen bultjes of roodheid op m'n benen, terwijl ik toch wel een paar keer vol in de brandnetels ben gestapt :')
Wist niet dat brandnetelkaas bestond :o
The sun in your Eyes
pi_129193239
Thee is juist prima met warm weer!
pi_129193457
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:26 schreef Onama het volgende:

[..]

Wist niet dat brandnetelkaas bestond :o
Moet je toch eens proberen als je weer in Nederland bent! Vooral lekker om af en toe een paar stukjes af te snijden en dat op te eten, ipv voor op brood - al is dat ook lekker. Omnomnom. Morgen misschien maar weer eens een stuk halen O+

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Thee is juist prima met warm weer!
Bier ook! Nee, ik ga van thee dan helemaal gloeien enzo, zeker omdat ik wat moe ben nu. Ik heb het ook niet per se heel warm nu, dus extra zweten hoeft ook niet.
pi_129193490
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Moet je toch eens proberen als je weer in Nederland bent! Vooral lekker om af en toe een paar stukjes af te snijden en dat op te eten, ipv voor op brood - al is dat ook lekker. Omnomnom. Morgen misschien maar weer eens een stuk halen O+

[..]

Bier ook! Nee, ik ga van thee dan helemaal gloeien enzo, zeker omdat ik wat moe ben nu. Ik heb het ook niet per se heel warm nu, dus extra zweten hoeft ook niet.
Ga ik zeker doen, kan mezelf wel een kaasliefhebber noemen dus dan moet brandnetelkaas zeker uitgeprobeerd worden. :)
The sun in your Eyes
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 19:37:13 #70
155227 crew  Guppy
dus
pi_129193499
Brandnetelkaas :9
pi_129193720
yum brandnetelkaas. heb het in mijn stageperiode toen zelf gemaakt.
en nog een kaasje voor de leraren gemaakt met ipv brandnetels wiet erdoorheen.

ahum! >:) O-)
pi_129193827
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 19:44 schreef winterstorm666 het volgende:
yum brandnetelkaas. heb het in mijn stageperiode toen zelf gemaakt.
en nog een kaasje voor de leraren gemaakt met ipv brandnetels wiet erdoorheen.

ahum! >:) O-)
_O-
  zondag 21 juli 2013 @ 20:37:42 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129195605
quote:
99s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Alleen tokkies gaan zonder kleren over straat.
dit is geen tokkie maar een van de eindbazen der eindbazen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 20:39:51 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_129195724
Ik kwam vandaag ook een ontblote hardloper tegen. Ik vond dat toch een beetje jammer...
pi_129195731
apart dat je ze zoveel ziet met die handbidons. ik vind het verschrikkelijk om daarmee te lopen.
pi_129195763
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kwam vandaag ook een ontblote hardloper tegen. Ik vond dat toch een beetje jammer...
ik eergister ook maar die was wel nom nom eigenlijk! :P
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 20:48:54 #77
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196108
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

ik eergister ook maar die was wel nom nom eigenlijk! :P
Ja? Die ik tegenkwam was al even over de houdbaarheidsdatum heen :')
pi_129196109
Jip vastenburg (stond in de vorige Runnerswold) is nu Europees kampioen op de 5000 meter! 16.03,31 _O_
  zondag 21 juli 2013 @ 20:49:39 #79
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129196135
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
de man (Anton Krupicka, voor degene die hem niet herkend hadden ;) ) hierboven voldoet toch wel aan je wensen Gup? afgetraind en lang haar
  zondag 21 juli 2013 @ 20:50:53 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129196195
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
apart dat je ze zoveel ziet met die handbidons. ik vind het verschrikkelijk om daarmee te lopen.
het lijkt mij ok niets maar misschien een kwestie van wennen, er zjin veel trailers die er bij zweren.
pi_129196216
quote:
17s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef streamnl het volgende:
Jip vastenburg (stond in de vorige Runnerswold) is nu Europees kampioen op de 5000 meter! 16.03,31 _O_
Da's wel rap!

@RD ik vind 'm wat te oud en te mager.
  zondag 21 juli 2013 @ 20:51:49 #82
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129196228
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

in b4 "ja maar hij loopt iig"
pi_129196252
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

meer dit
  zondag 21 juli 2013 @ 20:52:34 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129196255
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Da's wel rap!

@RD ik vind 'm wat te oud en te mager.
29 Hatsie
pi_129196256
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Prima dat ie loopt, maar dan kan ie best wel een shirt aantrekken.
pi_129196275
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

29 Hatsie
Serieus? Hij ziet er echt uit als 40..
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 20:54:53 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196336
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

de man (Anton Krupicka, voor degene die hem niet herkend hadden ;) ) hierboven voldoet toch wel aan je wensen Gup? afgetraind en lang haar
Mwa, ik zou nog wat bijschaven :P wat minder baard en wat meer spier mag. maar ik moet je gelijk geven, ik zou dan nog liever Anton tegenkomen dan wat ik vanmiddag zag :')
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 20:55:56 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196381
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

29 Hatsie
Dafuq?! Is die 29...? Ik had m ook 40 gegeven. Minstens :o
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 20:56:54 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196407
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar put some clothes on, please!!
pi_129196570
Hmm, krijg net een berichtje dat de trainingen morgen en overmorgen niet door gaan vanwege de hitte.. Balen, maar wel begrijpelijk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:03:29 #91
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196643
Ga je zelf een rustig rondje lopen? Ik wel in ieder geval
pi_129196661
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar put some clothes on, please!!
Ja, een wit shirt had prima gekund. Nog steeds niet charmant waarschijnlijk maar wel alweer iets plezanter om naar te kijken. Als je meer vet hebt dan die gast op de foto van Winterstorm moet je wmb gewoon je shirt aanhouden.
  ESF Reporter zondag 21 juli 2013 @ 21:04:39 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_129196689
Ik heb me net ingeschreven voor m'n eerste wedstrijd. :o Ik vind het nu al eng. :')
  zondag 21 juli 2013 @ 21:05:10 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129196714
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, een wit shirt had prima gekund. Nog steeds niet charmant waarschijnlijk maar wel alweer iets plezanter om naar te kijken. Als je meer vet hebt dan die gast op de foto van Winterstorm moet je wmb gewoon je shirt aanhouden.
makes metal note: don't forget to pack your race singlets
pi_129196763
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor m'n eerste wedstrijd. :o Ik vind het nu al eng. :')
welke?
pi_129196786
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

makes metal note: don't forget to pack your race singlets
Ja, jij komt ook nog vanuit de winter, dus je bent nog wit ook! Een beetje een kleurtje kan ook al wel iets goedmaken. Niet veel, wel iets :P
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:07:23 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196787
quote:

[..]

En als je een jaar of 30 ouder bent ook. Eigenlijk, liefst sowieso. Die op de foto van Winterstorm staat niet voor niks op het strand
  ESF Reporter zondag 21 juli 2013 @ 21:07:41 #98
87554 Cee
Welluk?
pi_129196797
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:06 schreef Guard het volgende:

[..]

welke?
Geen grote hoor. Een kleine vakantieloop van 4km in de biest maar men moet klein beginnen hè.

De Ten Miles is voor later. Veeeeeel later. :P
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:08:39 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_129196833
Leuk toch :) veel succes!
pi_129196861
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dafuq?! Is die 29...? Ik had m ook 40 gegeven. Minstens :o
Dat zeg ik zo vaak. Veel ultralopers of ultratrailers plegen roofbouw op hun lichaam en zijn verre van gezond bezig vaak.
pi_129196889
quote:

[..]

Jeej ik mag halfnaakt tijdens de vooroeverloop! :D
pi_129196948
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En als je een jaar of 30 ouder bent ook. Eigenlijk, liefst sowieso. Die op de foto van Winterstorm staat niet voor niks op het strand
moet eerlijk zeggen dat ik wel had gewild dat hij een shirt had aangetrokken. had bijna mijn auto het talud afgestuurd :@
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:12:07 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_129197005
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat zeg ik zo vaak. Veel ultralopers of ultratrailers plegen roofbouw op hun lichaam en zijn verre van gezond bezig vaak.
Klopt ja. Maar ik vind het in dit geval wel shocking. Die Anton is dus net zo oud als Mr Guppy, nou, en die heb je vluchtig even gezien :o lijkt in niks op elkaar! Ja, het haar wellicht, maar dat heb ik afgeknipt :+
  zondag 21 juli 2013 @ 21:12:42 #104
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_129197043
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Hoeveel loop je eigenlijk per keer?
Normaal gezien 2 trainingen in de week, maar omdat boksen nog maar 1 keer in de week door vakantie is, drie keer. Maar ik compenseer het met zwemmen.
Er is me altijd verteld dat je door fijnstof en al die shit tussen 12 en 4 vooral NIET moet lopen.
pi_129197071
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:07 schreef Cee het volgende:

[..]

Geen grote hoor. Een kleine vakantieloop van 4km in de biest maar men moet klein beginnen hè.

De Ten Miles is voor later. Veeeeeel later. :P
hoezo? Als je 4 km kan, kan je die 5 ook :D
maar uiteraard zelf doen wat je leuk vind
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:13:38 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_129197101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:11 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

moet eerlijk zeggen dat ik wel had gewild dat hij een shirt had aangetrokken. had bijna mijn auto het talud afgestuurd :@
_O-
pi_129197107
Ik ben vanavond nog een beetje sportief geweest, samen met mijn vriendin 10km naar garderen gefietst om daar Swets te zoeken. Heb nog onder de tafels gekeken maar kon hem niet vinden, wel een lekker ijsje op! :)
pi_129197154
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Jeej ik mag halfnaakt tijdens de vooroeverloop! :D
Ga je nog wel even veel met je blote barst in het zonnetje zitten? Dit mag ook niet namelijk:

zondag 21 juli 2013 @ 21:15:12 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129197184
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En als je een jaar of 30 ouder bent ook.
}:|
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:16:06 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_129197234
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ga je nog wel even veel met je blote barst in het zonnetje zitten? Dit mag ook niet namelijk:

[ afbeelding ]
Die heeft zn witte shirt nog aan :D
pi_129197237
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben vanavond nog een beetje sportief geweest, samen met mijn vriendin 10km naar garderen gefietst om daar Swets te zoeken. Heb nog onder de tafels gekeken maar kon hem niet vinden, wel een lekker ijsje op! :)

ijsje???? ijsberg!!! nom!!
pi_129197238
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:D haha, ok ok. En helemaal wit dan?
pi_129197241
Terug van lopen. Stiekem zat ik ook eraan te denken om mijn shirt uit te doen :+ (zou ik nooit doen btw :P) want het zweet liep letterlijk over mijn rug (vies bah).

Interval. 4 x 1600 met 800 rust en 2km inlopen/uitlopen. Ik was bang. Maar het viel eigenlijk wel mee. De eerste 3 x gingen wel redelijk, de vierde keer voelde ik me wel alsof ik dood ging (die was gemiddeld met 5:39 ook het langzaamste).
Vandaag heb ik rustiger proberen in te lopen, en ik denk dat de intervallen daardoor ook beter gingen. Maar man, zweet me dood. En volgens mij heb ik een blaar op mijn blaar. But I did it :9

http://www.endomondo.com/workouts/219459974/5661302
  zondag 21 juli 2013 @ 21:18:41 #114
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129197364
laten we duidelijk zijn Gup...die mensen die jij bedoel zijn natuurlijk joggers, geen runners!
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:19:23 #115
155227 crew  Guppy
dus
pi_129197405
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:15 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Sorry :@ 40 dan?

:*
pi_129197420
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:16 schreef Miezziej het volgende:
Terug van lopen. Stiekem zat ik ook eraan te denken om mijn shirt uit te doen :+ (zou ik nooit doen btw :P) want het zweet liep letterlijk over mijn rug (vies bah).

Interval. 4 x 1600 met 800 rust en 2km inlopen/uitlopen. Ik was bang. Maar het viel eigenlijk wel mee. De eerste 3 x gingen wel redelijk, de vierde keer voelde ik me wel alsof ik dood ging (die was gemiddeld met 5:39 ook het langzaamste).
Vandaag heb ik rustiger proberen in te lopen, en ik denk dat de intervallen daardoor ook beter gingen. Maar man, zweet me dood. En volgens mij heb ik een blaar op mijn blaar. But I did it :9

http://www.endomondo.com/workouts/219459974/5661302
*O* Goed bezig hoor! Vooral met dit weer en dan intervallen! Dat moet zeker wel lekker zweten zijn geweest.. :D
  Moderator zondag 21 juli 2013 @ 21:20:29 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_129197448
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
laten we duidelijk zijn Gup...die mensen die jij bedoel zijn natuurlijk joggers, geen runners!
Sowieso. Ik ben m hard voorbij geskate
pi_129197602
Hier ook een klein intervalletje, pff warm :%
http://connect.garmin.com/activity/346134373
  zondag 21 juli 2013 @ 21:30:49 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129197963
hier een rustdag vandaag...en tegenwoordig is rustdag ook echt rustdag dus niet van "ik neem mijn rustdag morgen wel"

vanmiddag fysio...ben bang dat het een van de laatste keren wordt want vandaag volledig probleemvrij na mijn LDL van gister... ik denk dat ze me gaat missen O-)

en vanavond

een keer per jaar naar de musical van de "plaatselijke" musical society..., ben geen die hard musical fan maar deze mensen zijn echt fantastisch en ...Grease, wie kan dat weerstaan?
  zondag 21 juli 2013 @ 21:31:04 #120
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_129197980
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Heej, ik vond m nogal geslaagd ja!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_129198072
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een rustdag vandaag...en tegenwoordig is rustdag ook echt rustdag dus niet van "ik neem mijn rustdag morgen wel"

vanmiddag fysio...ben bang dat het een van de laatste keren wordt want vandaag volledig probleemvrij na mijn LDL van gister... ik denk dat ze me gaat missen O-)

en vanavond
[ afbeelding ]
een keer per jaar naar de musical van de "plaatselijke" musical society..., ben geen die hard musical fan maar deze mensen zijn echt fantastisch en ...Grease, wie kan dat weerstaan?
hetero mannen. :Y
  zondag 21 juli 2013 @ 21:33:13 #122
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129198122
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:32 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

hetero mannen. :Y
RD is een metro man...
when it suits him
pi_129198509
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

*O* Goed bezig hoor! Vooral met dit weer en dan intervallen! Dat moet zeker wel lekker zweten zijn geweest.. :D
Het was de eerste keer dat ik echt druppels langs mijn rug en benen voelde :+ (sorry voor de details :9)
Zat te twijfelen of ik wel moest gaan, moe van werk enzo blabla, maar ben blij dat ik gegaan ben :D
pi_129198707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

en vanavond
[ afbeelding ]
Haha, tof! Veel plezier!

Wolve en ik zijn net uit eten geweest. Wilden eigenlijk naar de pub, maar die blijkt op zondagen alleen de Sunday Lunch te doen... dus zijn we maar uitgeweken naar het Indiase restaurant om ons 3-jarig huwelijk te vieren O+ *burp* goed de tekorten van het rennen van vanmiddag weer aangevuld!
Ja doei.
  zondag 21 juli 2013 @ 21:47:10 #125
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129198799
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

RD is een metro man...
when it suits him
Je bent dol op de underground?
  zondag 21 juli 2013 @ 21:48:06 #126
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129198847
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:47 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Je bent dol op de underground?
die hebben we niet ;) veel te gevaarlijk met al die aardbevingen
pi_129198960
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Haha, tof! Veel plezier!

Wolve en ik zijn net uit eten geweest. Wilden eigenlijk naar de pub, maar die blijkt op zondagen alleen de Sunday Lunch te doen... dus zijn we maar uitgeweken naar het Indiase restaurant om ons 3-jarig huwelijk te vieren O+ *burp* goed de tekorten van het rennen van vanmiddag weer aangevuld!
gefeliciteerd!! *O*
pi_129199145
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:50 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

gefeliciteerd!! *O*
Thanks! Eigenlijk morgen 'pas', maar morgen moeten we hardlopen 8-) :P
Ja doei.
  zondag 21 juli 2013 @ 21:55:21 #129
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129199256
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

die hebben we niet ;) veel te gevaarlijk met al die aardbevingen
Dan ben je ook geen metroman.
pi_129199381
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Thanks! Eigenlijk morgen 'pas', maar morgen moeten we hardlopen 8-) :P
Liefde is... Samen hardlopen op je trouwdag! O+
Gefeliciteerd! *O*
pi_129199397
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:45 schreef motorbloempje het volgende:

Haha, tof! Veel plezier!

*O* *O* *O*
(Alvast) Gefeliciteerd!!

SPOILER
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 22:02:51 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129199676
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:

Ik zit weer thuis! Nog 3 dagen werken en met een beetje mazzel vanaf donderdagavond ruim 3 weken op de veluwe te vinden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 22:05:22 #133
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129199817
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:53 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Serieus? Hij ziet er echt uit als 40..
pi_129200008
Dat ijsje O+ O+ :9~
Ja doei.
  zondag 21 juli 2013 @ 22:10:17 #135
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129200051
Bovendien kunnen we dan morgen alles er weer aflopen wat er vanavond aan gegeten is... :Y)

(Ok, Mo heeft vandaag nog een enorm eind gerend, maar ik zal morgen extra m'n best doen. O-) )
  zondag 21 juli 2013 @ 22:13:00 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129200190
quote:
11s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

inderdaad...die bakvissen hier weten een gespierde, zongebruinde torso van een volwassen man niet te waarderen
pi_129200336
quote:
11s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is dan voor jou toch een compliment? Dat een jonge god van 29 lijkt op iemand van 40? Niet zo boos kijken joh, is niet goed voor je hart.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 22:17:14 #138
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129200398
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat is dan voor jou toch een compliment? Dat een jonge god van 29 lijkt op iemand van 40? Niet zo boos kijken joh, is niet goed voor je hart.
De man ziet eruit als Magere Hein }:|
En ik ben bijna 43 }:|
pi_129200446
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De man ziet eruit als Magere Hein }:|
En ik ben bijna 43 }:|
Dat zeg ik, denk om je hart!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 22:18:33 #140
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129200491
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat zeg ik, denk om je hart!
Die is gelukkig niet geblesseerd.
pi_129200555
quote:
7s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die is gelukkig niet geblesseerd.
Nog niet, maar als je zo boos blijft kijken weet je maar nooit!

En nu planken :W
  zondag 21 juli 2013 @ 22:19:52 #142
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_129200568
IJstijd ijs O+ O+
Liever het hele jaar geen ijs en dan 1x per jaar een IJstijd-ijsje, dan elke week een laf ijsje van een andere toko :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 21 juli 2013 @ 22:20:48 #143
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129200624
positieve dingen vandaag

30+ is echt lekker weer om te lopen (als het niet te ver is)
net het 1ste uur van a view to a kill gekeken
zit tot mn strot vol met burito's
mn kunstgrasveldje ligt erin :P

SPOILER
Ecosia
  zondag 21 juli 2013 @ 22:20:56 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129200634
Nou, mijn perenijsje net was anders ook :9
F means you're fucked
  zondag 21 juli 2013 @ 22:21:07 #145
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129200647
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:15 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

het was de ondertoon en het sacasme wat uit de "40"? really?" naar voren kwam Hatsie dat zeer deed
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 22:26:57 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129201008
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het was de ondertoon en het sacasme wat uit de "40"? really?" naar voren kwam Hatsie dat zeer deed
Op die boot kan ze geen kant op RD...
  zondag 21 juli 2013 @ 22:27:48 #147
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129201064
quote:
4s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op die boot kan ze geen kant op RD...
ga je haar alle hoeken van de boot laten zien?
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 juli 2013 @ 22:29:52 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129201150
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:27 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ga je haar alle hoeken van de boot laten zien?
Dat mag denk ik niet van m'n vrouw :@
  zondag 21 juli 2013 @ 22:31:08 #149
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129201211
quote:
11s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat mag denk ik niet van m'n vrouw :@
och
SPOILER
Ecosia
pi_129201280
Het was gewoon oprechte verbazing! FYi: ik heb liever een vent van 40 met iets meer lijf dan zo'n magere Hein :*

En zo'n iPad mee naar bed is ook waardeloos voor je nachtrust.
  zondag 21 juli 2013 @ 22:33:11 #151
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129201317
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:32 schreef hatsaflats het volgende:
Het was gewoon oprechte verbazing! FYi: ik heb liever een vent van 40 met iets meer lijf dan zo'n magere Hein :*

En zo'n iPad mee naar bed is ook waardeloos voor je nachtrust.
"trilfunctie"
Ecosia
pi_129201359
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:33 schreef Jumparound het volgende:

[..]

"trilfunctie"
Die heef ie niet :( waardeloos apparaat dat het is!
  zondag 21 juli 2013 @ 22:35:04 #153
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129201406
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 22:33 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die heef ie niet :( waardeloos apparaat dat het is!
:D
Ecosia
pi_129202556
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:37 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit is geen tokkie maar een van de eindbazen der eindbazen
[ afbeelding ]
Maar dat is geen straat ;)

Ik vind het ook een beetje overdreven, maar meestal zijn het (ijdele) sporters met een erg goed lichaam en dan vind ik het wel oke. Beter dan de tokkieversie die zonder shirt naar de supermarkt gaat en de hele dag door de stad loopt. Met hardlopen heb je tenminste nog een excuus.
pi_129203124
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Oeps..
  zondag 21 juli 2013 @ 23:09:54 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129203221
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oeps..
Ik heb dat ook :Y
F means you're fucked
pi_129203293
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb dat ook :Y
bij mij is het vandaag ontstaan! broekje had ik er al in staan (maar niet zo'n scherp lijntje), maar bovenlichaam had ik tot nu toe goed afgewisseld met hemdjes.. Maar zo'n dag als vandaag 4 uur fietsen hakt er in :p
pi_129205635
Wat een heerlijk sportweekend was dit zeg, echt heerlijk genoten! Bij elkaar 70 km afgelegd, grootste deel op de racefiets ;). Maar lopen ging ook weer prima! :Y Oh en daarna nog even de zee in gedoken! :D

Vind sporten in de kou maar niks doe mij maar lekker zonnetje!!
pi_129210477
Goedemorgen!
Kan niet meer slapen :s) Mss ga ik nog ff hardlopen, als ik durf en het normaal is op straat :+
pi_129210690
http://www.endomondo.com/workouts/219545148/5661302

Dus... :+
Zie dat daywalker ook al op pad is :9
pi_129210746
Gelukkig bestaat er geen keuring voor hetuiterlijk bij het sporten, dan zou bijna iedereen binnen moeten blijven.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 06:44:42 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_129210771
Nee hoor! Als je gewoon je t-shirt aandoet, mag alles :)
  maandag 22 juli 2013 @ 07:20:06 #163
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129210884
Spierpijn ;(
Maar wel een liter lichter dan gister!
Ecosia
pi_129210941
Zow.. ik ga het warme weer van vanavond niet afwachten, had de wekker gezet om 5:45.. en tegen 6 uur stond ik buiten met Evy, die was deze keer ook extra vroeg opgestaan. Interval training van 25 minuten met 10 min warmup en 10 min uitlopen. Ging op zich best lekker, heb nog wat moeite met de laatste 2 intervallen. Ben niet op tijd hersteld om dat op dezelfde snelheid te kunnen doen als de eersten. Maar goed, daar doe ik het voor, om er beter van te worden.

Ben uiteindelijk blij dat ik het heb gedaan, al vroeg ik me de eerste km wel af waar ik in vredesnaam mee bezig was zo vroeg op de ochtend.

SPOILER
  maandag 22 juli 2013 @ 07:47:07 #165
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129210997
Ben je er inmiddels achter waarom je het doet?
Vind je pace trouwens erg hoog, 4:nogwat, misschien moet je wat minder hard willen. Wacht.. het is interval met Evy? Dan wil je misschien wel hard ja.
pi_129211151
Nah, dit is het 5-10 schema en het zijn zulke kleine intervalletjes dat ik het wel vind kunnen hoor. Al ga je natuurlijk eigenlijk wel gewoon een beetje te snel als je de laatste 2 intervallen niet redt.
pi_129211196
Nu is het wel officieel.
*O* MoBlo en Wolve, van harte gefeliciteerd met jullie 3-jarige huwelijk! *O*
pi_129211372
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 08:16 schreef streamnl het volgende:
Nu is het wel officieel.
*O* MoBlo en Wolve, van harte gefeliciteerd met jullie 3-jarige huwelijk! *O*
[ afbeelding ]
Wat hij zegt. ^O^
pi_129211441
Thanks O+
Ja doei.
pi_129211470
Congrats Moblo & Wolve w/
pi_129211483
Gz !!
pi_129211502
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 08:09 schreef hatsaflats het volgende:
Nah, dit is het 5-10 schema en het zijn zulke kleine intervalletjes dat ik het wel vind kunnen hoor. Al ga je natuurlijk eigenlijk wel gewoon een beetje te snel als je de laatste 2 intervallen niet redt.
Na het terugkijken van de garmin logjes valt het me nog mee.. alleen de laatste iets rustiger moeten doen. Het voelde wat minder snel dan dat het daadwerkelijk was..
  maandag 22 juli 2013 @ 09:06:35 #173
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129211721
Ik vind je lekker, jij bent een lekker ding! Dus. En nu snel richting werk.
  maandag 22 juli 2013 @ 09:12:00 #174
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129211813
rare foto van mezelf :S

SPOILER
en ik vlóóg :D

SPOILER

[ Bericht 28% gewijzigd door Jumparound op 22-07-2013 09:22:03 ]
Ecosia
pi_129212014
Leuk Jump!

En gefeliciteerd MoBlo en Wolve!
pi_129212157
M'n bloedwaarden waren overigens gewoon goed. Zelfs geen ijzertekort.
Ik ben dus officieel een aansteller. Top!
  maandag 22 juli 2013 @ 10:00:09 #177
387431 Frsh
pi_129212586
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 22 juli 2013 @ 10:03:48 #178
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129212669
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:00 schreef Frsh het volgende:
Voor het goede doel: Misschien kunnen wij Anne nog van een en ander voorzien?

http://www.dutchroadrunners.nl/profiles/blogs/bestemmingsplan-voor-een-gelukzoeker

www.facebook.com/annelooptlangzaamhard
Volgens mij is dat ook de vrouw die vaak met haar "KANJER"-spandoek langs verschillende parcoursen staat

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 22-07-2013 10:13:38 ]
F means you're fucked
  maandag 22 juli 2013 @ 10:07:11 #179
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129212766
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 09:33 schreef hatsaflats het volgende:
:N
pi_129212988
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 07:20 schreef Jumparound het volgende:
Spierpijn ;(
Maar wel een liter lichter dan gister!
Een liter lood of een liter veren? 8-)
pi_129213134
Goedemorgen! Ik kan weer kleine stukjes wandelen!! Helaas nog als een slak, maar ik loop in ieder geval niet meer mank. Ik denk dat het dus toch geen zweepslag was. Het is niet blauw geworden en iedere dag voelt het beter aan. Ik moet nog steeds uitkijken, het kramperige gevoel blijft maar ook dat wordt steeds iets minder. Hardlopen daar hoef ik nog niet aan te denken, maar het idee dat ik in ieder geval weer stukjes gewoon kan wandelen over een paar dagen is al fijn

Ga ik straks maar weer onder mijn parasolletje. Dat mensen nu de hele dag in de zon kunnen liggen dat begrijp ik niet. Ik hou het geen minuut vol

Fijne dag!!
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_129213388
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Een liter lood of een liter veren? 8-)
Een liter helium! :D
  maandag 22 juli 2013 @ 10:36:28 #183
387431 Frsh
pi_129213431
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook de vrouw die vaak met haar "KANJER"-spandoek langs verschillende parcoursen staat
Ja, die ja!
pi_129213483
quote:
Tien jaar geleden had ik een bloedonderzoek wegens vermoeidheid, maar ik bleek helemaal gezond te zijn toen de dokter de uitslag vertelde. Diezelfde middag mijn hele leven omgegooid, ontslag aangekondigd e.d. Het was psychisch en dat valt niet te onderschatten. Beste beslissing ooit geweest (op het beginnen met hardlopen na dan).
  maandag 22 juli 2013 @ 10:44:22 #185
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129213605
Dank! w/
  maandag 22 juli 2013 @ 10:46:33 #186
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129213657
Het is hier 16 graden volgens de BBC. ~:)

Gelukkig is het wel weer 25 graden als we vanavond weer gaan lopen. 8)7
pi_129213937
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:39 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Tien jaar geleden had ik een bloedonderzoek wegens vermoeidheid, maar ik bleek helemaal gezond te zijn toen de dokter de uitslag vertelde. Diezelfde middag mijn hele leven omgegooid, ontslag aangekondigd e.d. Het was psychisch en dat valt niet te onderschatten. Beste beslissing ooit geweest (op het beginnen met hardlopen na dan).
Huisarts begon ook al over psychisch, en daar heb ik ook al wat ervaring mee, maar ik wil daar voorlopig nog even niet aan. Ik weet ervaring dat ik nogal kan verzuipen in zelfmedelijden en in spiraaltjes kan belanden, terwijl als ik "gewoon" door blijf gaan het uiteindelijk allemaal vanzelf wel weer beter wordt. Hopelijk word ik dus ook vanzelf wat minder moe. Overigens is het wel bijzonder irritant, gisteren een leuke, maar wel vermoeiende dag gehad en vandaag wil ik eigenlijk alleen maar slapen. Na Ekiden was het precies hetzelfde. En na Wateringse Veld was het helemaal drama.

En ookal mocht ik eigenlijk van mezelf even geen geld uitgeven heb ik wel maar eens een iets ruimere tas besteld voor al m'n loopjes:

SPOILER
Past toch even wat meer in dan in m'n rugtas :D
pi_129213957
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 10:46 schreef Wolve000 het volgende:
Het is hier 16 graden volgens de BBC. ~:)

Gelukkig is het wel weer 25 graden als we vanavond weer gaan lopen. 8)7
Lekker weertje :P, hier iets warmer, vanmiddag 32 graden ofzo. Vanavond iets frisser maar ook nog 25+.
Vanavond ook nog een rondje lopen, als het al bijna donker is. Even kijken of ok hier door het beekje kan plonzen, meteen een goede test voor de oversteek tijdens de fantomes.
In ieder geval heel veel plezier vandaag met z'n tweetjes! En nogmaals gefeliciteerd! *O* Maak er vanavond een mooi jubileumrondje van!
pi_129214437
Gisteren op het heetst van de dag gelopen, omdat ik verder het weekend geen tijd had.
Viel me toch wat tegen. Heb mijn Evy les 17 wel gehaald, maar had mijn benen wel opgebruikt.
Dagje rust en morgen weer vroijk verder.
pi_129214884
kan vandaag toch wel voelen dat ik aardig wat kilometers in de benen heb zitten :o
Mag morgen gaan intervallen, maar eens kijken of ik morgenochtend voreg uit mijn bed kan rollen om dat in de (relatieve) koelte te gaan doen.
  maandag 22 juli 2013 @ 11:43:30 #191
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129215150
Ik ben best blij dat ik vandaag niet hoef te lopen. Benen voelen leeg. Komt zeer waarschijnlijk omdat ik al het bier wat ik de afgelopen zes maanden niet mocht drinken dit weekend tot me heb genomen. De bierpannekoeken waren best lekker overigens.
pi_129216290
Omdat ik vanmorgen te lui was om betijds op te staan ben ik nu net pas terug van m'n loopje. Ik noem het maar een warm-weer training, pfff wat was het heet!
Blij dat ik na 12 km weer voor de deur stond. Had een half litertje water mee maar dat was na 2km ook al kokend heet. Uiteindelijk 12 km in 1:20:17 tijd/tempo heb ik me ook echt niet mee bezig gehouden vanwege de warmte. Volgende keer toch maar eerder uit bed rollen *)
pi_129216457
Vanmorgen vroeg voor een rondje gegaan, door het weekend (bier en ongezondheid) besloten om het kort te houden. (2km tempo). Is het nu verstandig om vanavond/morgenochtend nog een keer voor eenzelfde rondje te gaan?
All management is Strategic Management.
pi_129216527
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:22 schreef GodsSon het volgende:
Vanmorgen vroeg voor een rondje gegaan, door het weekend (bier en ongezondheid) besloten om het kort te houden. (2km tempo). Is het nu verstandig om vanavond/morgenochtend nog een keer voor eenzelfde rondje te gaan?
Als je trainingen kort op elkaar plant, moet je altijd zorgen dat het een ander soort belasting is. Met 2km zal het niet zoveel uitmaken, maar goed even algemene trainingsleer. Dus nu heb je tempoloop gedaan, dan kun je de volgende training het beste interval of LDL doen.
  maandag 22 juli 2013 @ 12:27:07 #195
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129216633
En de volgende keer niet lafjes je rondje inkorten vanwege bier en ongezondheid.
F means you're fucked
pi_129216726
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:27 schreef YUR het volgende:
En de volgende keer niet lafjes je rondje inkorten vanwege bier en ongezondheid.
Dat is een goed punt. Tijd en warmte hielpen ook niet ;)
Genoeg excuses nu bedacht, snel op normaal niveau verder!
Thanks

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als je trainingen kort op elkaar plant, moet je altijd zorgen dat het een ander soort belasting is. Met 2km zal het niet zoveel uitmaken, maar goed even algemene trainingsleer. Dus nu heb je tempoloop gedaan, dan kun je de volgende training het beste interval of LDL doen.
Thanks, hou ik daar rekening mee :)
  maandag 22 juli 2013 @ 12:31:04 #197
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129216763
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:29 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Dat is een goed punt. Tijd en warmte hielpen ook niet ;)
Genoeg excuses nu bedacht, snel op normaal niveau verder!
Thanks

[..]

Thanks, hou ik daar rekening mee :)
Warmte is dan weer wel een prima excuus ;) Sterker nog: Je loopjes niet aanpassen aan de warmte is het stomste wat je maar kunt doen
F means you're fucked
pi_129216789
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Warmte is dan weer wel een prima excuus ;) Sterker nog: Je loopjes niet aanpassen aan de warmte is het stomste wat je maar kunt doen
Edit van eerste bericht zal ik overslaan.
Invloed van warmte is inderdaad groot, vroeg vertrekken lost al veel op gelukkig.
pi_129217126
Kop op, Hatsie! :*
Ik wou dat ik je wat nuttige tips kon geven, maar helaas heb ik die niet echt :')

Morgen weer lopen *O* Zal proberen niet vergeten m'n telefoon (camera) mee te nemen en onderweg te stoppen :P
  maandag 22 juli 2013 @ 12:58:51 #200
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129217682
quote:
Een bloedtest geeft alleen aan of je bloed aan minimale voorwaarden voldoet. Kan best zijn dat je ijzergehalte al erg laag is, maar nog niet de ondergrens van gezond heeft bereikt.

Belangrijk is om goed je eigen grenzen in de gaten te houden. Ik zou ook graag gisteren meegelopen hebben, maar 15 km over onverhard terrein in warme omstandigheden is nog even te veel van het goede.
pi_129218009
Oh ja, voor Gup en anderen die de Runner's world niet binnen hebben gekregen, ze hadden een druk/inkt fout met de adressen. Dus moet je even naam en adres doorsturen naar RW en dan krijg je een nieuwe toegestuurd. Of even op FB kijken, daar stond iets meer informatie geloof ik. :)
pi_129218217
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 12:58 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Een bloedtest geeft alleen aan of je bloed aan minimale voorwaarden voldoet. Kan best zijn dat je ijzergehalte al erg laag is, maar nog niet de ondergrens van gezond heeft bereikt.

Belangrijk is om goed je eigen grenzen in de gaten te houden. Ik zou ook graag gisteren meegelopen hebben, maar 15 km over onverhard terrein in warme omstandigheden is nog even te veel van het goede.
Als ik me ga houden aan m'n gevoelsmatige grenzen zou ik moeten stoppen met lopen en studeren en in plaats daarvan slapen en bankhangen en slapen en bankhangen. Mij niet gezien.

Die trail was misschien niet het verstandigste ooit nee, maar niet verstandig is soms ook wel leuk.
pi_129218343
Hoe zit het met je voedingspatroon? Zuivel en suiker terugschroeven wil nog wel eens wonderen doen.
pi_129219069
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe zit het met je voedingspatroon? Zuivel en suiker terugschroeven wil nog wel eens wonderen doen.
Ik eet uh, niet zo heel erg gezond en het lukt me ook niet heel goed om de moeite te nemen wel gezond te eten. Voor mij alleen eten klaarmaken vind ik niet altijd even leuk, dus kies ik snel voor makkelijk. Ik houd ook niet zo van groente :@ Dus ik slik vitaminepreparaten ter compensatie.

Qua zuivel eet ik eigenlijk alleen kaas, en als ik dat niet meer zou mogen eten weet ik zeker dat ik ongelukkig word, want kaas O+. Al valt mijn kaasconsumptie de afgelopen tijd ook wel mee. Ik eet niet zo vaak meer pasta met gorgonzola, mascarpone, creme fraiche en pecorino. En nog wat extra pecorino omdat het zo lekker is. Af en toe eet ik ook kwark, maar niet veel. Ik drink geen melk en door m'n ontbijtgranen/pannenkoeken gaat rijstmelk. Ik snoep ongeveer nooit, drink vooral thee en water, maar soms wel limonade of groene ijsthee waar wel suiker in zit. En light frisdrank, maar ook niet meer zoveel want ik moet altijd zoveel plassen van aspartaam. En uit bier krijg ik natuurlijk ook nog wel wat suikers binnen. Verder eet ik tarwe-arm omdat mijn maag niet zo van tarwe houdt. Niet helemaal, want ik vind pasta erg lekker en maïspasta niet zo, maar gewoon brood eet ik eigenlijk nauwelijks.
pi_129219192
O+ Pecorino :9
  maandag 22 juli 2013 @ 13:48:16 #206
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_129219253
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als ik me ga houden aan m'n gevoelsmatige grenzen zou ik moeten stoppen met lopen en studeren en in plaats daarvan slapen en bankhangen en slapen en bankhangen. Mij niet gezien.

Die trail was misschien niet het verstandigste ooit nee, maar niet verstandig is soms ook wel leuk.
Volgens je statistieken op Endomondo loop je ongeveer mijn tempo en afstanden. Alleen zie ik niet terug of je ook onverhard hebt gelopen. Voor mij persoonlijk is onverhard lopen een stuk zwaarder dan op de weg en moet ik eigenlijk vaker deze paden opzoeken.
pi_129219445
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:48 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Volgens je statistieken op Endomondo loop je ongeveer mijn tempo en afstanden. Alleen zie ik niet terug of je ook onverhard hebt gelopen. Voor mij persoonlijk is onverhard lopen een stuk zwaarder dan op de weg en moet ik eigenlijk vaker deze paden opzoeken.
Ik loop zelden onverhard :P Normaal loop ik 2x per week op de baan en 2x per week op het asfalt, met soms een kilometer onverhard. Maar na 11 kilometer met ook nog wel wat verharde stukken tussendoor wilden m'n benen echt niet meer en heb ik alleen nog maar gewandeld. Maar ik moet ook wat vaker onverharde paden opzoeken.
  maandag 22 juli 2013 @ 13:55:54 #208
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129219494
quote:
o|O
Je wilt niet weten hoeveel onderzoeken ze bij mijn spontaan ontstane vermoeidheidsklachten hebben gedaan, de complete bingokaart qua bloedprikken, zuurfstofprikken, analyses, sporttesten, hart/long/nier/darm etc. etc. en daar is ook nooit iets uit voortgekomen. Nou ja ik kreeg er een labeltje bij waar ik geen ruk aan had. :+

Gewoon goed luisteren en letten op je eigen lichaam, eigenwijs de grenzen blijven opzoeken en verleggen omdat het voorheen ook kon helpt echt niet. Duurde bij mij alleen een jaar of 6 om dat echt te accepteren. :D
  maandag 22 juli 2013 @ 13:56:58 #209
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_129219535
Gisteren lekker met vriendinlief op de fiets naar het strand geweest, 52 KM in totaal. Heerlijk om te doen :)

Net een kleine 7 KM Gelopen. Lekker rustig gedaan. Ongeveer 5.50/Km.
Voelde als ik nog veel langer door kon, maar dat leek mij niet echt verantwoord.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  maandag 22 juli 2013 @ 13:58:15 #210
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129219581
Ik ga ook weer even sportief doen trouwens, wederom op de fiets. Zo'n 30 kilometer in totaal en nog langs m'n favoriete Rotterdamse ijssalon ook. :9~
pi_129219596
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:55 schreef Lastpost het volgende:

[..]

o|O
Je wilt niet weten hoeveel onderzoeken ze bij mijn spontaan ontstane vermoeidheidsklachten hebben gedaan, de complete bingokaart qua bloedprikken, zuurfstofprikken, analyses, sporttesten, hart/long/nier/darm etc. etc. en daar is ook nooit iets uit voortgekomen. Nou ja ik kreeg er een labeltje bij waar ik geen ruk aan had. :+

Gewoon goed luisteren en letten op je eigen lichaam, eigenwijs de grenzen blijven opzoeken en verleggen omdat het voorheen ook kon helpt echt niet. Duurde bij mij alleen een jaar of 6 om dat echt te accepteren. :D
Wat heeft bij jou uiteindelijk wel geholpen dan?
  maandag 22 juli 2013 @ 14:03:17 #212
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129219732
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 05:40 schreef Miezziej het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/219545148/5661302

Dus... :+
Zie dat daywalker ook al op pad is :9
Ja, heb de hele week niet gelopen dus het moest er echt van komen. Het ging redelijk. O+
Je had geluk dat je mijn activiteit kon zien want mijn garmin was leeg, dus liep met mijn telefoon+endomondo. (is de spibelt ook weer eens gebruikt).

Jij dus ook ff gelopen O+ *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129221081
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik eet uh, niet zo heel erg gezond en het lukt me ook niet heel goed om de moeite te nemen wel gezond te eten. Voor mij alleen eten klaarmaken vind ik niet altijd even leuk, dus kies ik snel voor makkelijk. Ik houd ook niet zo van groente :@ Dus ik slik vitaminepreparaten ter compensatie.
Niet van groente houden kan niet. Er zijn namelijk tientallen verschillende soorten en bij al die soorten heb je honderd manieren van klaarmaken. Test het maar, maar neem er de tijd voor. En je maakt mij niet wijs dat je wel van vitaminepreparaten houdt.
  maandag 22 juli 2013 @ 14:54:03 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_129221110
Die spibelt he, op welke hoogte dragen jullie die? Schiet 'ie bij jullie ook zo snel omhoog?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 22 juli 2013 @ 14:54:41 #215
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129221132
quote:
17s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef Debsterr het volgende:
Die spibelt he, op welke hoogte dragen jullie die? Schiet 'ie bij jullie ook zo snel omhoog?
Op mijn broekrand, gaat geen kant op. Maar dat kan ook niet? Mijn buik zit dan in de weg :@
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129221435
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Niet van groente houden kan niet. Er zijn namelijk tientallen verschillende soorten en bij al die soorten heb je honderd manieren van klaarmaken. Test het maar, maar neem er de tijd voor. En je maakt mij niet wijs dat je wel van vitaminepreparaten houdt.
Oh, ja nee, want dat heeft m'n moeder niet de eerste 18 jaar geprobeerd en ik de afgelopen 8 jaar ook niet. Ik eet wel groente hoor, maar niet van harte en gewoon echt niet genoeg. Vitaminepreparaten zijn in 1 slok weg, groente moet je nog op kauwen enzo :P
pi_129221454
Ik doe hem echt op het breedste deel van mijn heupen en daar blijft hij prima zitten. Merk er niks van dat ik hem om heb.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:07:55 #218
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129221500
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 14:52 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vitaminepillen zijn smaakloos, die glok je zo weg.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:16:06 #219
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_129221709
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik doe hem echt op het breedste deel van mijn heupen en daar blijft hij prima zitten. Merk er niks van dat ik hem om heb.
Hmm, als ik dat doe schiet 'ie dus toch weg..
  maandag 22 juli 2013 @ 15:16:45 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_129221723
quote:
17s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hmm, als ik dat doe schiet 'ie dus toch weg..
Of ik moet 'm nog net iets lager doen maar dan heb ik een zakje op m'n bilnaad denk ik :+.
pi_129221868
Ik verplaats mijn loop naar morgen vroeg in de ochtend. Nu lopen gaat helemaal nergens toe leiden in die hitte! :o
pi_129221935
quote:
11s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:22 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik verplaats mijn loop naar morgen vroeg in de ochtend. Nu lopen gaat helemaal nergens toe leiden in die hitte! :o
Het zou wel ergens toe lijden :P
Ja doei.
  maandag 22 juli 2013 @ 15:24:54 #223
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_129221941
quote:
17s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:16 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Of ik moet 'm nog net iets lager doen maar dan heb ik een zakje op m'n bilnaad denk ik :+.
beter dan in...
Ecosia
pi_129221951
Anyway, ik zal iig even langs de slager voor eiwitten :9 biefstuk :9 en grillworst met kaas :9 (goed, dat is gewoon ongezond maar zooo lekker).
  maandag 22 juli 2013 @ 15:31:55 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_129222180
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:24 schreef Jumparound het volgende:

[..]

beter dan in...
Dat klopt ja. Loopt niet echt ontspannen denk ik.
pi_129222941
Het onweer barst los hier in Noord-Limburg!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juli 2013 @ 16:06:12 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129223354
Ik heb weer heel verstandig besloten om na mijn test van afgelopen zaterdag pas woensdag weer te lopen. Maar ik voel nu echt niets meer aan mijn voet. Misschien loop ik stiekem al eerder.
  maandag 22 juli 2013 @ 16:09:23 #228
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129223447
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb weer heel verstandig besloten om na mijn test van afgelopen zaterdag pas woensdag weer te lopen. Maar ik voel nu echt niets meer aan mijn voet. Misschien loop ik stiekem al eerder.
Contradictio in terminis

Ik zou gewoon even die paar dagen wachten.
pi_129223460
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet verder vertellen dan!
pi_129223476
Ik dacht dat de uitdrukking was: Verstandig duurt het langst? :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 juli 2013 @ 16:10:37 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_129223485
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:09 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Contradictio in terminis

Ik zou gewoon even die paar dagen wachten.
Denk het ook hoor, gelet op de temperatuur wordt het toch pas om 23:00 OF om 06:00 comfortabel lopen. Woensdagochtend is het misshcien net een tikkie koeler na wat onweer dinsdagnacht.
pi_129223500
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:10 schreef Guard het volgende:
Ik dacht dat de uitdrukking was: Verstandig duurt het langst? :P
Nee, de uitdrukking is eerlijkheid duurt het langst.
pi_129223563
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, de uitdrukking is eerlijkheid duurt het langst.
Dan was het: verstand komt met de jaren...
pi_129223581
Dat is het! (ik zat al te denken, er was ook iets met verstand, maar kon er niet opkomen). Ondanks de jaren...
pi_129225187
Gut, waar het tot een uur of 1 écht heerlijk was begint het nu flink te broeien buiten.. dat wordt nog wat vanavond :') en hij voorspelt ook onweer.. dus even zien hoe of wat.. voorlopig is raintoday.co.uk nog leeg _O-

maar een goede onweersbui O+ gezellig O+
Ja doei.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:18:40 #236
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129225420
Vanaf half 9 vanavond mag het los gaan. Tijdens het lopen hoef ik nog geen onweer. oO<
  maandag 22 juli 2013 @ 17:23:23 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129225560
Zou die "camelbag" van de lidl nog wat zijn? Er staat 6l en 400g maar snap nou niet precies wat ze bedoelen.. Slimmere mensen hier?
pi_129225612
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Zou die "camelbag" van de lidl nog wat zijn? Er staat 6l en 400g maar snap nou niet precies wat ze bedoelen.. Slimmere mensen hier?
Als het deze is:
http://www.lidl.co.uk/cps(...)n=showDetail&id=4209

Dan zit dat niet echt een camelbag, maar gewoon een sportrugzak met ook ruimte voor je drinkfles.
Ja doei.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:26:01 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129225619
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:23 schreef Daywalk3r het volgende:
6l bergruimte, en hij is wss 400gram zwaar
F means you're fucked
  maandag 22 juli 2013 @ 17:35:42 #240
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129225869
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:58 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat heeft bij jou uiteindelijk wel geholpen dan?
Ik zal wel even een PM sturen vanavond. Anders wordt het wel heel erg offtopic hier.

En om dan maar even ontopic te blijven, ik voel me net een vaatdoek na het stuk fietsen. De eerste deo die mij droog houdt op zo'n dag als vandaag mag m'n complete pensioen hebben. _O-
  maandag 22 juli 2013 @ 17:51:16 #241
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129226301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik zal wel even een PM sturen vanavond. Anders wordt het wel heel erg offtopic hier.

En om dan maar even ontopic te blijven, ik voel me net een vaatdoek na het stuk fietsen. De eerste deo die mij droog houdt op zo'n dag als vandaag mag m'n complete pensioen hebben. _O-
Lijkt me niet gezond om al het zweet tegen te houden. Gegarandeerd oververhitting!

Douchen/baden in anti-transpiratie deo lijkt me dan ook uitermate ongezond.
pi_129226542
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Lijkt me niet gezond om al het zweet tegen te houden. Gegarandeerd oververhitting!

Douchen/baden in anti-transpiratie deo lijkt me dan ook uitermate ongezond.
Wat zou er gebeuren als je je hiermee inspuit:
Ja doei.
pi_129226573
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:35 schreef Lastpost het volgende:

[..]

^O^

quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat zou er gebeuren als je je hiermee inspuit:
Dan ga je dood.
pi_129226822
;( het was al te mooi om waar te zijn ;(
Ja doei.
pi_129227102
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
;( het was al te mooi om waar te zijn ;(
Je komt wel zweetvrij aan je einde :P
  maandag 22 juli 2013 @ 19:25:03 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129228686
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als het deze is:
http://www.lidl.co.uk/cps(...)n=showDetail&id=4209

Dan zit dat niet echt een camelbag, maar gewoon een sportrugzak met ook ruimte voor je drinkfles.
Juist. Dat was niet echt duidelijk op de nl site. Thnx. ^O^
pi_129228701
lidl rokje en hardloop sokken gescoord. straks even passen na het eten.
  maandag 22 juli 2013 @ 19:26:02 #248
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129228723
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:26 schreef YUR het volgende:

[..]

6l bergruimte, en hij is wss 400gram zwaar
Best logisch ;) Ik kan niet goed denken met deze warmte denk ik. Cpu oververhit.
pi_129228753
:%
Ja doei.
pi_129228811
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Best logisch ;) Ik kan niet goed denken met deze warmte denk ik. Cpu oververhit.
Daar heb ik ook wel wat last van. Voor ik het wist was het alweer 3 uur en had ik nog geen moer aan m'n studie gedaan.
  maandag 22 juli 2013 @ 19:33:31 #251
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129228990
Als je de temperatuur niet meerekent, is het helemaal niet warm! *O*

Zo maar eens richting loopclub! w/
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 19:48:58 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_129229546
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
Oh ja, voor Gup en anderen die de Runner's world niet binnen hebben gekregen, ze hadden een druk/inkt fout met de adressen. Dus moet je even naam en adres doorsturen naar RW en dan krijg je een nieuwe toegestuurd. Of even op FB kijken, daar stond iets meer informatie geloof ik. :)
Ik heb vrijdag al een mailtje gestuurd :') dus ik hoop dat ik m snel krijg!

Vandaag is eigenlijk m'n loopdag, maar ik ga morgenochtend wel weer vroegspoken :+ het is me nu echt te heet af
pi_129229700
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:25 schreef winterstorm666 het volgende:
lidl rokje en hardloop sokken gescoord. straks even passen na het eten.
Oooh ja die wilde ik ook nog halen! Kijken of ze het morgen nog hebben.
pi_129229737
bij ons hadden ze de sokken nog genoeg. en de sportbrillen. maar de rest vd kleding en de rugzakken waren toen al op.
  maandag 22 juli 2013 @ 19:54:42 #255
3011 E.T.
pi_129229761
Eigenlijk moet ik vandaag ook lopen, maar ik denk dat ik een keer skip.
Op zich wil ik wel heel graag, maar het is me echt ff te heet.. woensdag wel weer gewoon met de loopgroep mee :) (op halve kracht dan ;) )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 19:56:55 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_129229852
Skippen mag gerust hoor, vandaag :)
  maandag 22 juli 2013 @ 19:57:43 #257
3011 E.T.
pi_129229882
Die rugzakken waren in de winkel trouwens ook gewoon misleidend.. op het 3M hanglabel stond ook gewoon het drinksysteem afgebeeld.. :{
Hier ook een rokje gescoord en een shirt :) en voor Swets sokken :)
MOet nog wel ff kijken of het broekje onder het rokje niet net ff te kort is (en dus schurende dijen.. )
  maandag 22 juli 2013 @ 19:59:10 #258
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129229951
Net ff te korte broekjes :9
F means you're fucked
pi_129230059
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 19:59 schreef YUR het volgende:
Net ff te korte broekjes :9
haha hangt wel van het lijf erin af he!
  maandag 22 juli 2013 @ 20:02:11 #260
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129230091
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

Da's ook wel weer zo. E.T. kan dat in ieder geval hebben :Y
F means you're fucked
pi_129230093
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

Idd, die hele korte spijkerbroekjes-rage heb ik tot nu toe bij meer mensen gezien die het niet konden hebben dan wie het wel konden hebben..
pi_129230186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:02 schreef YUR het volgende:

[..]

afgaande op de foto`s zeker!
pi_129230204
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Idd, die hele korte spijkerbroekjes-rage heb ik tot nu toe bij meer mensen gezien die het niet konden hebben dan wie het wel konden hebben..
oooooohhhhhh jaaaa!!! :'(
  maandag 22 juli 2013 @ 20:09:23 #264
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129230371
Sokken en sportbril gekocht. Morgen testen.
pi_129230524
Thans voor de Lidl tip. Morgen na het werk even kijken of ik nog sokken kan scoren.

Nu moed aan het verzamelen voor een rondje rennen.
pi_129230643
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:13 schreef Shravani het volgende:
Thans voor de Lidl tip. Morgen na het werk even kijken of ik nog sokken kan scoren.

Niet miepen, maar rennen ;)
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 20:17:31 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_129230680
quote:
99s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Niet miepen, maar rennen ;)
Ikke niet hoor. Morgenochtend. Maar nu niet. Bovendien steekt de wind hier op, en het rommelt. Dan moet je binnenblijven :Y
  maandag 22 juli 2013 @ 20:17:39 #268
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129230684
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:13 schreef Shravani het volgende:

Als je niet gaat rennen mag je geen sokken. :6
  maandag 22 juli 2013 @ 20:18:12 #269
3011 E.T.
pi_129230704
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Geloof me, na 3 kinderen is genoeg bedekkende kleding wel echt een must.. :')
  maandag 22 juli 2013 @ 20:18:47 #270
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129230720
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:18 schreef E.T. het volgende:

[..]

Valse bescheidenheid :)
F means you're fucked
  maandag 22 juli 2013 @ 20:19:15 #271
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129230738
gister huilend voorloopig afscheid genomen van de fysio (in September nog een keer heen voor een check up)... na een hele preek te hebben gehad wat wel en niet te doen
pi_129230785
Zie je , hier typen helpt ! Heb m'n normale kleding uit , nu m'n sportkleding nog aan :7
pi_129230787
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister huilend voorloopig afscheid genomen van de fysio (in September nog een keer heen voor een check up)... na een hele preek te hebben gehad wat wel en niet te doen
Altijd een emotioneel moment. *O*
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 20:20:51 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_129230794
quote:

[..]

Korte broekjes kan jij prima hebben! :Y
  maandag 22 juli 2013 @ 20:21:09 #275
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129230808
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Shravani het volgende:
Zie je , hier typen helpt ! Heb m'n normale kleding uit , nu m'n sportkleding nog aan :7
pics? ;)
F means you're fucked
pi_129230816
quote:

[..]

ET jij kan zo'n kort broekje/rokje makkelijk hebben .
pi_129230858
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:21 schreef YUR het volgende:

[..]

pics? ;)
Haha euh.... Trekt snel sportkleding aan :D 8-)
  maandag 22 juli 2013 @ 20:22:46 #278
3011 E.T.
pi_129230874
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Korte broekjes kan jij prima hebben! :Y
Krijg ik grote schaafplekken van :{
(of nog dikkere dijen kweken, dan schuren ze niet meer maar blijven ze aan elkaar plakken :9 )
  maandag 22 juli 2013 @ 20:23:09 #279
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129230889
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef Shravani het volgende:

[..]

Haha euh.... Trekt snel sportkleding aan :D 8-)
Ik wist dat het ging werken *O*
F means you're fucked
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 20:23:57 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_129230923
quote:
12s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:22 schreef E.T. het volgende:

[..]

Krijg ik grote schaafplekken van :{
(of nog dikkere dijen kweken, dan schuren ze niet meer maar blijven ze aan elkaar plakken :9 )
Ik ook ;( maar gewoon een korte tight kan wel! Of zo'n 2in1 broekje, maar dat staat mij niet
pi_129230945
yo go girl shravani!!!

e.t
ik heb hetzelfde probleem met korte broekjes.. schaven ook altijd.
ik ga hem nu even passen. fingers crossed!
pi_129230951
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik wist dat het ging werken *O*
Hahaha inderdaad! Nog even drinken en dan rustig hobbelen :W
  maandag 22 juli 2013 @ 20:25:20 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129230960
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Shravani het volgende:

[..]

Hahaha inderdaad! Nog even drinken en dan rustig hobbelen :W
Enjoy ^O^
F means you're fucked
  maandag 22 juli 2013 @ 20:26:20 #284
3011 E.T.
pi_129230996
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ook ;( maar gewoon een korte tight kan wel! Of zo'n 2in1 broekje, maar dat staat mij niet
Korte tight gaat prima idd :Y
maar het ging over 'net-te-korte-broekjes' .. en het lidl-rokje is een netwel/netniet (maar wel leuk genoeg om te proberen ;) )
  Moderator maandag 22 juli 2013 @ 20:27:43 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_129231030
quote:
6s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:26 schreef E.T. het volgende:

[..]

Korte tight gaat prima idd :Y
maar het ging over 'net-te-korte-broekjes' .. en het lidl-rokje is een netwel/netniet (maar wel leuk genoeg om te proberen ;) )
Mja, dan is het lastig. Ik zou m dan niet hoeven. Dan ga ik m toch niet aandoen :+
pi_129231053
Behoorlijk potje zweten toch met Jillian in dit weer
  maandag 22 juli 2013 @ 20:50:33 #287
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129231831
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:28 schreef Guard het volgende:
Behoorlijk potje zweten toch met Jillian in dit weer
Vond ze het fijn?
pi_129231963
SPOILER
SPOILER
hij zit niet slecht.. misschien vanavond even een rondje ermee toeren. kijken of hij opkruipt.
ps niet letten op de puinzooi achter en voor me. iets met leger des heils kleding en nog in zakken stoppen.
pi_129231989
Ohhh das prima lang toch! Of is het broekje eronder veel korter?

En haha die troep :P is nog erger dan bij mij
pi_129232066
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef winterstorm666 het volgende:
SPOILER
SPOILER
hij zit niet slecht.. misschien vanavond even een rondje ermee toeren. kijken of hij opkruipt.
ps niet letten op de puinzooi achter en voor me. iets met leger des heils kleding en nog in zakken stoppen.
Rekt dat ook nog een beetje goed mee? Lijkt me helemaal niks eigenlijk zo'n rokje.

En wat een klerezooi idd :D
pi_129232072
het broekje is veel korter dan het rokje.
het geheel is van rekbare stof.
ja ik moet het ook maar even zien of het lekker loopt.
pi_129232325
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Vond ze het fijn?
Volgens mij wel, ze wil me morgen weer zien :P
pi_129233257
Ziet er OK uit dat rokje WS! Ik heb er 1 van decatlon vind het lekkerder zitten dan alleen een korte tight.

Mensen volgens mij ben ik 6 liter lichter dan voor vertrek en verder dan 5,5 km ben ik niet gekomen, maar het is wel even prima zo :D
  maandag 22 juli 2013 @ 21:29:19 #294
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129233329
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:27 schreef Shravani het volgende:
Ziet er OK uit dat rokje WS! Ik heb er 1 van decatlon vind het lekkerder zitten dan alleen een korte tight.

Mensen volgens mij ben ik 6 liter lichter dan voor vertrek en verder dan 5,5 km ben ik niet gekomen, maar het is wel even prima zo :D
Lopen met dit weer is sowieso een prestatie ongeacht snelheid of afstand. Top! Die sokken heb je verdient! ~:)
pi_129233353
nice shravani! je hebt het toch maar geflikt!
pi_129233429
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat rokje zit tijdens het lopen!

@Shravani; goed gedaan!!!
pi_129233494
Thanks all O+ zonder jullie motivatie was ik op de bank blijven zitten ( daar zit ik nu op een handdoek na te druipen)
  maandag 22 juli 2013 @ 21:47:26 #298
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129234088
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 20:54 schreef winterstorm666 het volgende:
SPOILER
SPOILER
Niet slecht, en die troep mag er ook zijn.
pi_129234116
Hoi! O+

Ik ben vet verstandig geweest en heb vandaag met Wolve's groep meegerend op het meest trage tempo dat ik ooit gelopen heb.. :D En het was vet gezellig en leuk :D En m'n spiertjes en alles zijn ook erg blij met me :P

Donderdag een loopje met na afloop chip butties geplanned, en maandag voor het eerst 'The Trunce' doen :o ook met Wolve en wat mensen uit 't groepje van vanavond.

Was echt een super loopje, blij dat ik toch gegaan ben, want was aan het twijfelen of ik wel zou gaan, Wolve heeft me meegesleept (al was een pauzedag op zich ook geen totale ramp geweest na za en zo ook lopen :P )

Nee, tof: http://www.endomondo.com/workouts/219939127/881511
Ja doei.
  maandag 22 juli 2013 @ 21:50:11 #300
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129234188
Ik ga morgen ook weer. Lekker zweten.
  maandag 22 juli 2013 @ 21:57:31 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_129234461
vol
F means you're fucked
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')