SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik kon gisteren na het lopen gewoon aangeven dat ik het wilde uploaden vanuit de app van mijn telefoon en als ik dan inlogde met Facebook plaatste hij het op mijn Facebook. Vanaf je telefoon kun je toch gewoon de activiteiten opslaan en dan kun je ze ook via de site van Runkeeper bekijken?quote:Op zondag 21 juli 2013 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer een link te leggen tussen de app en de site, maar geen idee hoe ik vanuit de site mijn telefoon moet vindenEn als ik vanuit de telefoon naar de site wil zegt ie dat ik geen 'connection' heb
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik vandaag iets zou merken van het hardlopen van gisteren, maar dat blijkt heel erg mee te vallen, wellicht heeft het bier van gisteren wat verdovend gewerkt. Dit heb ik gisterochtend gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/218832429/5539573![]()
vanuit de runkeeper app moet je bij instellingen kunnen instellen dat je shared met facebook.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
misschien even telefoon opnieuw opstarten. kan me wel herinneren dat ik dat vroeger ook weleens hadhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik heb een nieuwe Runkeeper app nu. Met de nieuwe app is zowel de site als fb wel bereikbaar.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:03 schreef winterstorm666 het volgende:
misschien even telefoon opnieuw opstarten. kan me wel herinneren dat ik dat vroeger ook weleens had
Het vreemde is dat ie veel oude activities ziet, maar lang niet alle.
Denk dat de oude app op één of andere manier afgesloten is van de buitenwereld![]()
![]()
Als de tank leeg is is ie leeg.
21.11 km @ 2u40m
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Jamaar:quote:Op zondag 21 juli 2013 15:45 schreef Jumparound het volgende:
Als de tank leeg is is ie leeg.
21.11 km @ 2u40mVind je het heel gekquote:Op zondag 21 juli 2013 14:45 schreef Jumparound het volgende:
2de tussenstop 15 km. Had Nog niets gegeten dus maar ff en broodje eten.
Nog maar 8 a 9 naar huis. Wat is het warm
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De laatste 6 waren te veel van het goedeInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
je hebt gelijk. Planning liep in de soep vanmorgen.quote:
Ecosia
Nawwwquote:Op zondag 21 juli 2013 15:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Planning liep in de soep vanmorgen.
![]()
Nou ja, je hebt toch maar mooi gelopenen je bent vast heul bruin nu!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En het blijft trainen. Deze training was erg leerzaam qua wat mn lichaam aan kan.
Ik zag al aan mn hartslag dat het pittig ging worden 175 bij 6 mn/ km. Normaal is dat 25 slagen lager
Ecosia
En super bruin ja. Met een verbrande nek
Ecosia
Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol.
S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....![]()
En niet insmerenNiet miepen, maar lopen (of een poging daartoe doen). Als je een evenement hebt en het is warm, moet je ook lopen. Dus gewoon maar gaanquote:Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol.
S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....
Ecosia
was het laatste stukje op het randje van boulimia..quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ben toch redelijk vaak 's avonds gegaan de voorgaande weken, beetje door het bos is het dan best te doenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende:
S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hoeveel loop je eigenlijk per keer?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende:
S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....![]()
Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende:
S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En dan ook nog in lang/lang uiteraard.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!![]()
![]()
Haha dat zal best. Ik vond het gistermiddag al amper te doen terwijl er toen een lekker briesje bij was en het niet al te warm aanvoelde. Deze nacht nog een kort loopje doen, beetje aan het combineren met fietsen de afgelopen 2 weken om meer km bezig te zijn met sport/bewegen en dat bevalt wel.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!![]()
![]()
Uiteraard, je hebt een hele lange bidon mee (van 700ml gevuld met water, honing en een half limoentje). Maar vandaag was ik gewoon in kort/kort. Show them goods a little.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En dan ook nog in lang/lang uiteraard.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dit mietje verbrand levend als ie midden op de dag vol in de zon gaat lopen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:22 schreef slacker_nl het volgende:
Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!
Zelfs als ik me insmeer![]()
Mare kort kort dus, toe maar![]()
![]()
Pics
Steil begin naar Great Houghton
Paardjes en heuvels
Hier was het erg mooi, alleen jammer dat 't écht dood liep en ik weer terug moest....
Hoewel dat eigenlijk ook geen straf was, want dat ging over dit paadje..
We hebben hier trouwens ook dijken
En daar hoort deze bij: http://www.endomondo.com/workouts/219333364/881511
12km in 1 uur en 20 minuten. Op m'n dooie akkertje, met de camelbak.
Ging niet helemaal vanzelf, wat verkeerd gelopen en wat moeten zoeken, niet veel zuurstof in de lucht, maar gelukkig wel relatief koel en zulks. Nog een keer m'n schoen uit moeten doen omdat er een grote nare prikkelzooi in terecht was gekomen en ben volgens mij over flink wat privéterrein gehobbeld toen ik verkeerd liep waar het uiteindelijk dood liep. Maargoed, dat mag de pret niet drukken! Gewoon volgende keer ander paadje zoeken
[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 21-07-2013 17:24:43 ]Ja doei.![]()
ik ben niet afgetraindquote:Op zondag 21 juli 2013 17:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
kun je als (afgetrainde) man zijnde niet beter shirtloos gaan? kan er ook niets schuren enzoMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
mooi motorbloempje! lijkt me inderdaad super relaxed lopen!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Was fijn loopje jaAlthans, m'n lichaam vond wat anders, heb wel eens fijner gelopen, maar 't was wel genieten, en voel mezelf dan echt zo awesome dat ik daar met m'n rugtasje en alles maar gewoon wat rondloop! Zelfvertrouwenboost ftw.
Ja doei.![]()
Alleen tokkies gaan zonder kleren over straat.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:03 schreef Stefanovic83 het volgende:
kun je als (afgetrainde) man zijnde niet beter shirtloos gaan? kan er ook niets schuren enzoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moet je zo'n pet opdoen die ze bij de BadwaterUltra ook gebruiken en natuurlijk lange mouwenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dit mietje verbrand levend als ie midden op de dag vol in de zon gaat lopen.
Zelfs als ik me insmeer![]()
Mare kort kort dus, toe maar. Ben jij de nieuwe lang-lang-master!
![]()
Ik heb echt een hele leuke dag gehad!Het parkoers was iets minder dan gedacht, midden op een pad wat je niet echt kon afsnijden was het helemaal volgegroeid met brandnetels, overal brandnetels, dus wij er omheen proberen midden door het bos (met brandnetels
) Maar toen konden we op een gegeven moment nog niet verder. Dus dat schoot niet op, toen maar een rondje omgelopen over een verhard fietspad en onze weg vervolgd. Maar dat was wel een beetje een domper, het is wel een trail, maar om volop in de brandnetels te lopen kan niet de bedoeling zijn
.
Voor de rest was het wel een mooi bos, waar lekker verkoeling was. In het open veld was het toch echt wel erg warm, maar gelukkig hadden we allemaal genoeg te drinken mee. Ook nog wat stukken gewandeld en pauze gehouden. Was goed zwaar met die hitte.
Mijn camelbak heeft zich de hele route goed gehouden, met een beetje hulp van 2 veiligheidsspelden. Erg fijn, maar ook erg veel zweten op mijn rug, maar dat is logisch. Ook gelukkig helemaal geen last van pijntjes gehad en mijn knie voelt weer goed. Kan ik dus mooi voorbereiden voor de Trail de Fantomes! I has a happy!
![]()
Daarna nog even doorgereden naar Harderwijk met z'n allen waar we nog even lekker op de boulevard hebben gezeten. Witbiertje erbij en lekker genieten van het weer, beetje ouwehoeren en mensen kijken enzo.
Was echt een geslaagde dag, bedankt jongens en meid!![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Pics
[ afbeelding ]
Paardjes en heuvels
12km in 1 uur en 20 minuten. Op m'n dooie akkertje, met de camelbak.En heel goed bezig geweest moblo!
Ziet er heel mooi uit daar! Fijn dat het wat minder warm was.
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Was fijn loopje jaAlthans, m'n lichaam vond wat anders, heb wel eens fijner gelopen, maar 't was wel genieten, en voel mezelf dan echt zo awesome dat ik daar met m'n rugtasje en alles maar gewoon wat rondloop! Zelfvertrouwenboost ftw.
En wat een mooie foto's!
![]()
Ja het was echt tof. Na al die zolderkamer-autist verhalen had ik me op het ergste voorbereid maar het was heel gezellig!![]()
![]()
Fijn dat 't bij jullie (ook) leuk was Jero en Saysem!!
En nu ik de camelbak heb kan ik ook wat vaker foto's en misschien ook wat filmpjes makenHoop volgende keer wel op wat meer blauw in de lucht, want dan is 't zó mooi
Ja doei.![]()
Ik heb alleen maar 2 pics van de brandnetels..![]()
Zo zag dat pad er ongeveer uit, waar we eigenlijk overheen moesten. Met een kleine singletrail erdoor, maar die was ook ondergegroeid..
YUR met als z'n brandnetel-ontwijkskills!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
Brandnetels, altijd fijn*kras* *krab*
Dan kan je blijven krabben ja.. pff.. gelukkig allemaal niet heel veel last van gehad.
![]()
Mooie foto's motorbloempje
En meer pics gewenst van het Harderbos
Hier heb ik zojuist de Virrata's uitgelaten voor een klein uurtje in de bossen tussen Bussum en Huizen. En eerlijk gezegd vond ik het veel te warm. Zelfs in het bos in de schaduw was het op momenten bijna niet te harden. Ik werd wel erg blij van mijn schoentjes!![]()
Ook een leuk loopje!quote:Op zondag 21 juli 2013 17:32 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb alleen maar 2 pics van de brandnetels..![]()
Zo zag dat pad er ongeveer uit, waar we eigenlijk overheen moesten. Met een kleine singletrail erdoor, maar die was ook ondergegroeid..
YUR met als z'n brandnetel-ontwijkskills!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja vandaag was leuk! Die brandnetels waren wel een beetje een domperEn dat na 10km de benen van lood waren en gewoon echt niet meer verder wilden ook. Die hitte is niet zo heel erg mijn ding. Maar verder wel een leuke dag gehad!
![]()
Dat lijkt mij ook wel ja! Leuke schoenen zijn dat! Volgende keer ga ik die ook zeker even passen.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mooie foto's motorbloempje
En meer pics gewenst van het Harderbos
Hier heb ik zojuist de Virrata's uitgelaten voor een klein uurtje in de bossen tussen Bussum en Huizen. En eerlijk gezegd vond ik het veel te warm. Zelfs in het bos in de schaduw was het op momenten bijna niet te harden. Ik werd wel erg blij van mijn schoentjes!![]()
![]()
Ik heb ook een hele fijne dag gehadMet als resultaat slechts 1 foto. We kwamen onderweg een heeeeuuuuule dikke boom tegen. Die lag dwars over het pad. Dus toen heeft Frsh ff wat in elkaar getimmerd, zodat we toch door konden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:34 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook een hele fijne dag gehadMet als resultaat slechts 1 foto. We kwamen onderweg een heeeeuuuuule dikke boom tegen. Die lag dwars over het pad. Dus toen heeft Frsh ff wat in elkaar getimmerd, zodat we toch door konden:
Dat mag Frsh dan wel wat beter doen de volgende keer, vond hem nogal gammelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, zo gammel dat ik niet eens fatsoenlijk naar beneden durfdequote:Op zondag 21 juli 2013 18:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat mag Frsh dan wel wat beter doen de volgende keer, vond hem nogal gammel![]()
![]()
![]()
ziet er allemaal heel leuk uit! Knap dat jullie toch zijn gaan lopen! Ik heb dit weekend >200km gefietst, dat was al warm maar door de wind meestal nog koeler dan lopen, dus respect!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Guard, kun jij nog in de OP aanpassen dat de PM's voor toegang tot de Endomondogroep voortaan naar mij moeten?F means you're fucked![]()
Wat leuk dat jullie samen zijn gaan trailen!
Ik ben vandaag rustig 18km gaan lopen. Realiseer me nu wel pas echt goed hoe belangrijk voeding is voor je loopprestaties. Afgelopen week slecht gegeten en dat merk je meteen tijdens het lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
wat een bewolkte foto's! waar was jij?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zit in Seattle, daar is het 's ochtends bijna altijd bewolktquote:Op zondag 21 juli 2013 19:15 schreef La_Tramposa het volgende:
wat een bewolkte foto's! waar was jij?
The sun in your Eyes
ah ik dacht al, kon nooit Nederland vandaag zijn :pquote:Op zondag 21 juli 2013 19:16 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik zit in Seattle, daar is het 's ochtends bijna altijd bewolktIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb nu trouwens wel zin in brandnetelkaasJammer dat het te warm is voor brandnetelthee
Overigens geen bultjes of roodheid op m'n benen, terwijl ik toch wel een paar keer vol in de brandnetels ben gestapt![]()
![]()
Wist niet dat brandnetelkaas bestondquote:Op zondag 21 juli 2013 19:25 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nu trouwens wel zin in brandnetelkaasJammer dat het te warm is voor brandnetelthee
Overigens geen bultjes of roodheid op m'n benen, terwijl ik toch wel een paar keer vol in de brandnetels ben gestapt
The sun in your Eyes
Thee is juist prima met warm weer!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moet je toch eens proberen als je weer in Nederland bent! Vooral lekker om af en toe een paar stukjes af te snijden en dat op te eten, ipv voor op brood - al is dat ook lekker. Omnomnom. Morgen misschien maar weer eens een stuk halenquote:Bier ook! Nee, ik ga van thee dan helemaal gloeien enzo, zeker omdat ik wat moe ben nu. Ik heb het ook niet per se heel warm nu, dus extra zweten hoeft ook niet.quote:![]()
Ga ik zeker doen, kan mezelf wel een kaasliefhebber noemen dus dan moet brandnetelkaas zeker uitgeprobeerd worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Moet je toch eens proberen als je weer in Nederland bent! Vooral lekker om af en toe een paar stukjes af te snijden en dat op te eten, ipv voor op brood - al is dat ook lekker. Omnomnom. Morgen misschien maar weer eens een stuk halen
[..]
Bier ook! Nee, ik ga van thee dan helemaal gloeien enzo, zeker omdat ik wat moe ben nu. Ik heb het ook niet per se heel warm nu, dus extra zweten hoeft ook niet.
The sun in your Eyes
Brandnetelkaas
yum brandnetelkaas. heb het in mijn stageperiode toen zelf gemaakt.
en nog een kaasje voor de leraren gemaakt met ipv brandnetels wiet erdoorheen.
ahum!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:44 schreef winterstorm666 het volgende:
yum brandnetelkaas. heb het in mijn stageperiode toen zelf gemaakt.
en nog een kaasje voor de leraren gemaakt met ipv brandnetels wiet erdoorheen.
ahum!![]()
![]()
![]()
dit is geen tokkie maar een van de eindbazen der eindbazenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Alleen tokkies gaan zonder kleren over straat.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik kwam vandaag ook een ontblote hardloper tegen. Ik vond dat toch een beetje jammer...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
apart dat je ze zoveel ziet met die handbidons. ik vind het verschrikkelijk om daarmee te lopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik eergister ook maar die was wel nom nom eigenlijk!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kwam vandaag ook een ontblote hardloper tegen. Ik vond dat toch een beetje jammer...
Ja? Die ik tegenkwam was al even over de houdbaarheidsdatum heenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ik eergister ook maar die was wel nom nom eigenlijk!
de man (Anton Krupicka, voor degene die hem niet herkend haddenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik kwam vandaag ook een ontblote hardloper tegen. Ik vond dat toch een beetje jammer...) hierboven voldoet toch wel aan je wensen Gup? afgetraind en lang haar
het lijkt mij ok niets maar misschien een kwestie van wennen, er zjin veel trailers die er bij zweren.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
apart dat je ze zoveel ziet met die handbidons. ik vind het verschrikkelijk om daarmee te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Da's wel rap!quote:Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef streamnl het volgende:
Jip vastenburg (stond in de vorige Runnerswold) is nu Europees kampioen op de 5000 meter! 16.03,31
@RD ik vind 'm wat te oud en te mager.![]()
in b4 "ja maar hij loopt iig"quote:Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja? Die ik tegenkwam was al even over de houdbaarheidsdatum heen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
meer ditquote:Op zondag 21 juli 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja? Die ik tegenkwam was al even over de houdbaarheidsdatum heen
29 Hatsiequote:Op zondag 21 juli 2013 20:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Da's wel rap!
@RD ik vind 'm wat te oud en te mager.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwa, ik zou nog wat bijschavenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de man (Anton Krupicka, voor degene die hem niet herkend hadden) hierboven voldoet toch wel aan je wensen Gup? afgetraind en lang haar
wat minder baard en wat meer spier mag. maar ik moet je gelijk geven, ik zou dan nog liever Anton tegenkomen dan wat ik vanmiddag zag
Dafuq?! Is die 29...? Ik had m ook 40 gegeven. Minstensquote:
Tuurlijk. Maar put some clothes on, please!!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmm, krijg net een berichtje dat de trainingen morgen en overmorgen niet door gaan vanwege de hitte.. Balen, maar wel begrijpelijk.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Ga je zelf een rustig rondje lopen? Ik wel in ieder geval[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, een wit shirt had prima gekund. Nog steeds niet charmant waarschijnlijk maar wel alweer iets plezanter om naar te kijken. Als je meer vet hebt dan die gast op de foto van Winterstorm moet je wmb gewoon je shirt aanhouden.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar put some clothes on, please!!![]()
makes metal note: don't forget to pack your race singletsquote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, een wit shirt had prima gekund. Nog steeds niet charmant waarschijnlijk maar wel alweer iets plezanter om naar te kijken. Als je meer vet hebt dan die gast op de foto van Winterstorm moet je wmb gewoon je shirt aanhouden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
welke?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb me net ingeschreven voor m'n eerste wedstrijd.Ik vind het nu al eng.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, jij komt ook nog vanuit de winter, dus je bent nog wit ook! Een beetje een kleurtje kan ook al wel iets goedmaken. Niet veel, wel ietsquote:Op zondag 21 juli 2013 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
makes metal note: don't forget to pack your race singlets![]()
![]()
En als je een jaar of 30 ouder bent ook. Eigenlijk, liefst sowieso. Die op de foto van Winterstorm staat niet voor niks op het strandquote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, een wit shirt had prima gekund. Nog steeds niet charmant waarschijnlijk maar wel alweer iets plezanter om naar te kijken. Als je meer vet hebt dan die gast op de foto van Winterstorm moet je wmb gewoon je shirt aanhouden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen grote hoor. Een kleine vakantieloop van 4km in de biest maar men moet klein beginnen hè.quote:
De Ten Miles is voor later. Veeeeeel later.![]()
![]()
Leuk tochveel succes!
Dat zeg ik zo vaak. Veel ultralopers of ultratrailers plegen roofbouw op hun lichaam en zijn verre van gezond bezig vaak.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dafuq?! Is die 29...? Ik had m ook 40 gegeven. MinstensZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jeej ik mag halfnaakt tijdens de vooroeverloop!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, een wit shirt had prima gekund. Nog steeds niet charmant waarschijnlijk maar wel alweer iets plezanter om naar te kijken. Als je meer vet hebt dan die gast op de foto van Winterstorm moet je wmb gewoon je shirt aanhouden.![]()
![]()
moet eerlijk zeggen dat ik wel had gewild dat hij een shirt had aangetrokken. had bijna mijn auto het talud afgestuurdquote:Op zondag 21 juli 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En als je een jaar of 30 ouder bent ook. Eigenlijk, liefst sowieso. Die op de foto van Winterstorm staat niet voor niks op het strand
Klopt ja. Maar ik vind het in dit geval wel shocking. Die Anton is dus net zo oud als Mr Guppy, nou, en die heb je vluchtig even gezienquote:Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat zeg ik zo vaak. Veel ultralopers of ultratrailers plegen roofbouw op hun lichaam en zijn verre van gezond bezig vaak.lijkt in niks op elkaar! Ja, het haar wellicht, maar dat heb ik afgeknipt
Normaal gezien 2 trainingen in de week, maar omdat boksen nog maar 1 keer in de week door vakantie is, drie keer. Maar ik compenseer het met zwemmen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoeveel loop je eigenlijk per keer?
Er is me altijd verteld dat je door fijnstof en al die shit tussen 12 en 4 vooral NIET moet lopen.![]()
hoezo? Als je 4 km kan, kan je die 5 ookquote:Op zondag 21 juli 2013 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen grote hoor. Een kleine vakantieloop van 4km in de biest maar men moet klein beginnen hè.
De Ten Miles is voor later. Veeeeeel later.![]()
maar uiteraard zelf doen wat je leuk vindMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:11 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik wel had gewild dat hij een shirt had aangetrokken. had bijna mijn auto het talud afgestuurd
Ik ben vanavond nog een beetje sportief geweest, samen met mijn vriendin 10km naar garderen gefietst om daar Swets te zoeken. Heb nog onder de tafels gekeken maar kon hem niet vinden, wel een lekker ijsje op!![]()
![]()
Ga je nog wel even veel met je blote barst in het zonnetje zitten? Dit mag ook niet namelijk:quote:Op zondag 21 juli 2013 21:09 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jeej ik mag halfnaakt tijdens de vooroeverloop!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En als je een jaar of 30 ouder bent ook.
Die heeft zn witte shirt nog aanquote:Op zondag 21 juli 2013 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga je nog wel even veel met je blote barst in het zonnetje zitten? Dit mag ook niet namelijk:
[ afbeelding ]
ijsje???? ijsberg!!! nom!!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben vanavond nog een beetje sportief geweest, samen met mijn vriendin 10km naar garderen gefietst om daar Swets te zoeken. Heb nog onder de tafels gekeken maar kon hem niet vinden, wel een lekker ijsje op!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga je nog wel even veel met je blote barst in het zonnetje zitten? Dit mag ook niet namelijk:
[ afbeelding ]haha, ok ok. En helemaal wit dan?
![]()
Terug van lopen. Stiekem zat ik ook eraan te denken om mijn shirt uit te doen(zou ik nooit doen btw
) want het zweet liep letterlijk over mijn rug (vies bah).
Interval. 4 x 1600 met 800 rust en 2km inlopen/uitlopen. Ik was bang. Maar het viel eigenlijk wel mee. De eerste 3 x gingen wel redelijk, de vierde keer voelde ik me wel alsof ik dood ging (die was gemiddeld met 5:39 ook het langzaamste).
Vandaag heb ik rustiger proberen in te lopen, en ik denk dat de intervallen daardoor ook beter gingen. Maar man, zweet me dood. En volgens mij heb ik een blaar op mijn blaar. But I did it
http://www.endomondo.com/workouts/219459974/5661302![]()
laten we duidelijk zijn Gup...die mensen die jij bedoel zijn natuurlijk joggers, geen runners!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:16 schreef Miezziej het volgende:
Terug van lopen. Stiekem zat ik ook eraan te denken om mijn shirt uit te doen(zou ik nooit doen btw
) want het zweet liep letterlijk over mijn rug (vies bah).
Interval. 4 x 1600 met 800 rust en 2km inlopen/uitlopen. Ik was bang. Maar het viel eigenlijk wel mee. De eerste 3 x gingen wel redelijk, de vierde keer voelde ik me wel alsof ik dood ging (die was gemiddeld met 5:39 ook het langzaamste).
Vandaag heb ik rustiger proberen in te lopen, en ik denk dat de intervallen daardoor ook beter gingen. Maar man, zweet me dood. En volgens mij heb ik een blaar op mijn blaar. But I did it
http://www.endomondo.com/workouts/219459974/5661302Goed bezig hoor! Vooral met dit weer en dan intervallen! Dat moet zeker wel lekker zweten zijn geweest..
![]()
![]()
Sowieso. Ik ben m hard voorbij geskatequote:Op zondag 21 juli 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
laten we duidelijk zijn Gup...die mensen die jij bedoel zijn natuurlijk joggers, geen runners![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hier een rustdag vandaag...en tegenwoordig is rustdag ook echt rustdag dus niet van "ik neem mijn rustdag morgen wel"
vanmiddag fysio...ben bang dat het een van de laatste keren wordt want vandaag volledig probleemvrij na mijn LDL van gister... ik denk dat ze me gaat missen![]()
en vanavond
een keer per jaar naar de musical van de "plaatselijke" musical society..., ben geen die hard musical fan maar deze mensen zijn echt fantastisch en ...Grease, wie kan dat weerstaan?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heej, ik vond m nogal geslaagd ja!quote:Op zondag 21 juli 2013 18:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat mag Frsh dan wel wat beter doen de volgende keer, vond hem nogal gammel
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
hetero mannen.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een rustdag vandaag...en tegenwoordig is rustdag ook echt rustdag dus niet van "ik neem mijn rustdag morgen wel"
vanmiddag fysio...ben bang dat het een van de laatste keren wordt want vandaag volledig probleemvrij na mijn LDL van gister... ik denk dat ze me gaat missen![]()
en vanavond
[ afbeelding ]
een keer per jaar naar de musical van de "plaatselijke" musical society..., ben geen die hard musical fan maar deze mensen zijn echt fantastisch en ...Grease, wie kan dat weerstaan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
RD is een metro man...quote:
when it suits him'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was de eerste keer dat ik echt druppels langs mijn rug en benen voeldequote:Op zondag 21 juli 2013 21:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Goed bezig hoor! Vooral met dit weer en dan intervallen! Dat moet zeker wel lekker zweten zijn geweest..
(sorry voor de details
)
Zat te twijfelen of ik wel moest gaan, moe van werk enzo blabla, maar ben blij dat ik gegaan ben![]()
![]()
Haha, tof! Veel plezier!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
en vanavond
[ afbeelding ]
een keer per jaar naar de musical van de "plaatselijke" musical society..., ben geen die hard musical fan maar deze mensen zijn echt fantastisch en ...Grease, wie kan dat weerstaan?
Wolve en ik zijn net uit eten geweest. Wilden eigenlijk naar de pub, maar die blijkt op zondagen alleen de Sunday Lunch te doen... dus zijn we maar uitgeweken naar het Indiase restaurant om ons 3-jarig huwelijk te vieren*burp* goed de tekorten van het rennen van vanmiddag weer aangevuld!
Ja doei.![]()
Je bent dol op de underground?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
RD is een metro man...
when it suits himIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: