Al twee keerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef Jester65 het volgende:
Is dat waterballet al geweest? Heb een stukje gemist.
ja is ook echt niks voor mij. Maar het ziet er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zo'n tent blijft altijd iets arremoedigs houden.
tja neuken op zo'n stretcher is ook niksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Banken die omvallen? Dan moet je wel erg raar doen.
Echt hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zo'n tent blijft altijd iets arremoedigs houden.
Zij heeft wel goeie tettequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
tja neuken op zo'n stretcher is ook niks
Ah dus niet alle rokers zijn slechte mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zou ik dus ook niet doen terwijl ik wel rook.
Nou ja het is ook je slaapkamer, ik rook niet in de slaapkamer dat is gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah dus niet alle rokers zijn slechte mensen.
Is ook een soort Ik Vertrek, maar hem gun je geen gruwelijke dood.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef alors het volgende:
Zo, even mijn tranen weglachen met Ik Vertrek. Ik heb net voor het eerst Into The Wild gekeken
Ik zeg, tijd om het op een zuipen te zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef alors het volgende:
Zo, even mijn tranen weglachen met Ik Vertrek. Ik heb net voor het eerst Into The Wild gekeken
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat er een leuk psychosociaal onderzoek is te doen naar de overeenkomst tussen kijkers van Tour du Jour en Ik Vertrek
Denk dat de meesten wachten op DeMart..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat er een leuk psychosociaal onderzoek is te doen naar de overeenkomst tussen kijkers van Tour du Jour en Ik Vertrek
Iets van 100 km van Clermont-Ferrand. Sowieso een populaire Ik Vertrek-regio.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zeg, tijd om het op een zuipen te zetten.
Betekent wel hoge kijkcijfers voor Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten wachten op DeMart..
En hebben een IQ < 85quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.
Heb TDJ zelfs weggezapt, matige aflevering vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan gelijk naar het topic rollen? FOK!-addictsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ja maar...ja maar....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan gelijk naar het topic rollen? FOK!-addicts
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.
Ah, niet het meest boeiende gebied van Frankrijk geloof ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Creuse.
Edit; Oh je vroeg regio. Dan is het Limousin.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan gelijk naar het topic rollen? FOK!-addicts
Die verbazing van jou is verbazingwekkendquote:
Je hebt een brede interesse kunnen we stellen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die verbazing van jou is verbazingwekkend
Ik kijk overal naar geloof ik...
Ja dat welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt een brede interesse kunnen we stellen ja
Leuk! Dank voor het plaatsenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.tros.nl/tros-t(...)vertrek-verslagen10/
Zou best leuk zijn voor een keer: het zijn altijd mensen die een hotel, restaurant, camping of zoiets gaan beginnen. Maar iemand die bijv. leraar gaat worden in het buitenland is weer eens wat anders.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef Lyrebird het volgende:
Ben ervaringsdeskundige (VS, Japan). Als ze nu bij mij zouden zijn komen filmen, man o man o man
Mijn zwager heeft een resort in Thailand, mijn schoonzus heeft daar, op school, les gegeven. Twee vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn voor een keer: het zijn altijd mensen die een hotel, restaurant, camping of zoiets gaan beginnen. Maar iemand die bijv. leraar gaat worden in het buitenland is weer eens wat anders.
Denk dat er bij Lyrebird veel te weinig drama is hoewel de programmamakers natuurlijk best wel wat kunnen maken. Geen drama = slechte kijkcijfersquote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn voor een keer: het zijn altijd mensen die een hotel, restaurant, camping of zoiets gaan beginnen. Maar iemand die bijv. leraar gaat worden in het buitenland is weer eens wat anders.
Te laat om ze nog aan te melden zekerquote:Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een resort in Thailand, mijn schoonzus heeft daar, op school, les gegeven. Twee vliegen in 1 klap.
Oh een paar kwade leerlingen, iets met verblijfsvergunning, valt wel wat van te maken denk ik bij Lyrebird.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Denk dat er bij Lyrebird veel te weinig drama is hoewel de programmamakers natuurlijk best wel wat kunnen maken. Geen drama = slechte kijkcijfers
Ooit eens op een eiland verbleven dat op een Britse show "Holiday Showdown" was geweest en de eigenaar had geen goede woorden over voor de programmamensen.
De waarheid werd aangedikt, aangestuurd en de dingen die wel goed gingen die werden weggelaten in de uiteindelijke show.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
Tja als je daardoor geen klanten meer krijgt, begrijp ik, maar je weet natuurlijk niet of het was omdat de waarheid niet werd vertoond of juist omdat deze WEL werd vertoond.
Ze hebben inmiddels al 2 kindjes zelfsquote:Op zondag 21 juli 2013 08:13 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Eerlijk is eerlijk, deze mensen hebben het toch voor elkaar.
Ze maken alleen wel erg veel uren. Zometeen een baby... Misschien is het goed voor hun om te weten dat een baby je 's nachts aardig bezig kan houden. Wanneer pak je dan nog je rust?
Overigens heb ik op momenten dat onze baby 's nachts alles bij elkaar krijste vaak gedreigd met de titel van dit topic: 'ik vertrek '...
Nee. Goedemond en daarna Vrije Schaep.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:43 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Morgen komt het niet, of wel?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:43 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Morgen komt het niet, of wel?
Ik zag dat het nu zondag komt, om 21.15!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Goedemond en daarna Vrije Schaep.
Oh dat is mooi! Want op SBS zijn nu ook steeds herhalingen, dan kijk ik liever een herhaling van dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat het nu zondag komt, om 21.15!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is mooi! Want op SBS zijn nu ook steeds herhalingen, dan kijk ik liever een herhaling van dit.
Denk het wel, dit is waarschijnlijk omdat Goedemond er is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Alleen Red mijn vakantie begint binnenkort ook weer geloof ik, dus hoop dat het eenmalig is.
Goedemond is normaal best grappig, prima vervanging dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het wel, dit is waarschijnlijk omdat Goedemond er is.
Ja vind ik ook wel. Ik ga denk ik ook wel kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Goedemond is normaal best grappig, prima vervanging dan.
Zomergasten gaat voor op herhalingen van Ik Vertrek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Zo dus... of gaat iedereen Zomergasten kijken?
Grote kans dat ik hem nog niet gezien heb dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zomergasten gaat voor op herhalingen van Ik Vertrek.
Ik niet. Gast trekt mij niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Zo dus... of gaat iedereen Zomergasten kijken?
snelcursus koken... 't is een interim manager, dus hij weet hoe het moet...quote:
interim bouwvakkerquote:
nee, ze passen zich maar aan aan jouwquote:Op zondag 28 juli 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
Mensen, leer de taal toch eerst voordat je emigreert
Nouja, 't gaat nog redelijk...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:40 schreef tralalala het volgende:
Mensen, leer de taal toch eerst voordat je emigreert
Hij was gewoon zenuwachtig denk ik inderdaad, later ging het wel redelijk bij de burgemeester.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, 't gaat nog redelijk...
Maar ze zijn wel erg optimistisch...
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Fred_B het volgende:
Even wat mentale ondersteuning van de buurman.
dat stukje ziet er in de basis netjes uit, maar nog lang niet af. Maar dat was dan ook 4 maanden werkenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze hebben het toch al redelijk netjes gekregen.
weet jij veelquote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
Lijkt me best irritant dat er waarschijnlijk een cameracrew van minimaal 3 personen aanwezig is, die alleen maar staan toe te kijken.
Je zult maar de cameraman zijn die met die twee opgesloten zat in dat hok.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef tralalala het volgende:
Lijkt me best irritant dat er waarschijnlijk een cameracrew van minimaal 3 personen aanwezig is, die alleen maar staan toe te kijken.
die is het niet, maar die is wel epicquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan zelf niet live kijken, maar als het die Zweedse fietsenmaker is, dan is het sowieso een aanrader.
Ohja dat was wel vrij episch jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan zelf niet live kijken, maar als het die Zweedse fietsenmaker is, dan is het sowieso een aanrader.
quote:In deze aflevering een follow-up van twee families: Twee jaar geleden vertrok familie Oosterbaan naar Tsjechië. Ze hadden alles behalve een soepele start. De familie raakte levensgevaarlijk gewond toen ze werd aangevallen door vier valse bordeauxhonden, het gras voor de camping kon niet worden gepland omdat de buurman er zijn graan had gezaaid en een orkaan verwoestte het gloednieuwe kantinedak. Gelukkig zijn Ronald en Esther rasoptimisten en zetten ze door om hun droom - een eigen camping - te verwezenlijken.
Ook Anita, Dimitry en hun pleegdochter Renate vertrokken. Maar dan naar Zweden. Daar bouwden ze een Western Ranch. Inmiddels hebben ze een bloeiend bedrijf. Toch is er iets wat een donkere schaduw werpt over hun succes. Renate heeft heimwee. Ze mist haar familie en besluit terug naar Nederland te keren. Dit tot groot verdriet van Anita en Dimitry die behoorlijk verknocht zijn geraakt aan hun pleegdochter.
-30. Niks mis mee.quote:
Is volgens mij ook niet echt naar voren gekomen in de aflevering maar is wel het gevalquote:
Haha, en toen werd je wakkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Is volgens mij ook niet echt naar voren gekomen in de aflevering maar is wel het geval
Voor de rest wel een aardige meid. Tot ze met me naar bed wilde
sociaal iig een beperking.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:35 schreef Dven het volgende:
Meisje heeft ook een beperking
Kan me nu trouwens herinneren dat ik ook een keertje daar heb paardgereden
Ik zit momenteel zelfs in Zwedenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sociaal iig een beperking.
Paard gereden in Zweden?
leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit momenteel zelfs in ZwedenWorden hier vaak zomerkampen georganiseerd voor kinderen met een beperking. Af en toe gingen we op de terugweg dan daar overnachten en een dagje paardrijden aangezien wij in het verre noorden zitten en zij redelijk zuidelijk. Zo wordt de reis wat opgebroken
Damnquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef Gia het volgende:
Het zit al tegen en dan lees je dit:
http://www.ronest.com/
Ach wat sneuquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:48 schreef Gia het volgende:
Het zit al tegen en dan lees je dit:
http://www.ronest.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is in 90% van de gevallen zo helaas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef snellejelle het volgende:
Het lijkt erop dat die mensen het niet helemaal goed overdacht hebben.
Zwak uitgedrukt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:51 schreef snellejelle het volgende:
Het lijkt erop dat die mensen het niet helemaal goed overdacht hebben.
de meesten overdenken het nog wel iets meer dan deze mensenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is in 90% van de gevallen zo helaas.
en dan ben je 'de sjaak'quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Zwak uitgedrukt.
En dan gaat ook echt alles dat mis kan gaan ook nog eens mis.
Zou dat Griekse restaurant zonder vergunningen nog open zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de meesten overdenken het nog wel iets meer dan deze mensen
helaas nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou dat Griekse restaurant zonder vergunningen nog open zijn?
Andre en Henka hebben het zelfs niet tot het tweede seizoen weten te redden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zou dat Griekse restaurant zonder vergunningen nog open zijn?
Geen follow-up dus, zonde!quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Andre en Henka hebben het zelfs niet tot het tweede seizoen weten te redden.
Laat Rob het maar niet zien.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Alles met 1 doekje schoonmaken, koelkast, stoeltje.
ons ben zuunig hequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Alles met 1 doekje schoonmaken, koelkast, stoeltje.
ik had mijn dichter graag Henka genoemd, maar mocht nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Heeft iemand nog ergens die aflevering tot z'n beschikking?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had laatst zitten zoeken, ze hebben nu een ander bedrijf in Nederland, heb het nog gepost, wat was het ook alweer, bouwbedrijf? zoiets.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had mijn dichter graag Henka genoemd, maar kocht niet
Hoteldebotel terug naar NL?
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Heeft iemand nog ergens die aflevering tot z'n beschikking?
Deze was ook gieren:quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen follow-up dus, zonde!![]()
Dan maar de herhaling, blijft toch de mooiste aflevering van allemaal.
moet jij wetenquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef Dven het volgende:
Hebben ze het natste plekje van Tsjechie uitgezocht ofzo? Ik zie alleen maar regen
zit nu op de ipad; is de video op pc wel te zien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
Geen idee, ik woon nog wel een 1000 km zuidoostelijkerquote:
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:56 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Heeft iemand nog ergens die aflevering tot z'n beschikking?
Jepquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:58 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
zit nu op de ipad; is de video op pc wel te zien?
volgens mij welquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
krijgt dat joch niet op zn lazer als ie iets eerlijk verteld(over een kapotte koelkast) of was dat niet bij hun?
Nee, dat was in Frankrijk met die ouders die na een half jaar nog geen fatsoenlijk Frans spraken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
krijgt dat joch niet op zn lazer als ie iets eerlijk verteld(over een kapotte koelkast) of was dat niet bij hun?
Dat was bij zo'n gezin in Frankrijk. Waar pa zelf de wasmachine had proberen te repareren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
ah oke. De 'setiing' kwam me bekend voor zoquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, dat was in Frankrijk met die ouders die na een half jaar nog geen fatsoenlijk Frans spraken.
Juist, dat was em jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was bij zo'n gezin in Frankrijk. Waar pa zelf de wasmachine had proberen te repareren.
Echt heel erg. Ze deden zo hun best, spreken de taal heel aardig, en dan laat je gezondheid het afweten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, die slotconclusie hebben ze ook overboord kunnen gooien.
Ik ken deze nog niet.quote:Marga (52) is er helemaal klaar mee. Zes dagen in de week staat ze met haar man Sander (52) en zoon Rick (22) in hun eigen bloemenwinkel. De klanten worden steeds ongeduldiger en veeleisender en ze heeft nooit een moment van rust. Haar gezondheid begint er onder te lijden en daarom besluit ze om samen met man Sander in Frankrijk een relaxter leven te gaan leiden.
Er moet natuurlijk wel brood op de plank komen en daarom besluit het stel opnieuw een handeltje in bloemen te beginnen. Dit keer op de markt met een bijzondere aanvulling: kippendecoraties! Ofwel: theemutsen, eierdopjes en koektrommels versierd met kippen.
Het stel is op van de zenuwen. Want zitten de Fransen wel te wachten op de Hollandse tulpen en snuisterijen? En lukt het de nieuwkomers om überhaupt een plekje op de markt te bemachtigen?
Deze is eigenlijk ook een pareltje. Arme man.quote:
Jij boefje!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ooh kak ik zat onopgemerkt op Nederland 3.
dat was een grapje, damequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Vaya con diosDat is geen Frans oliebol.
Ow even lachen dan hihi.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat was een grapje, dame
Niet will sjouwen
Ik heb de bingo al open staan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Hola![]()
Geen Frans spreken zeker? Geen vergunningen, noem maar op
Is al zovaak goed gegaan...quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In Frankrijk gaan wonen/werken zonder de taal te spreken. Nee dat gaat lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |