Al twee keerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef Jester65 het volgende:
Is dat waterballet al geweest? Heb een stukje gemist.
ja is ook echt niks voor mij. Maar het ziet er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zo'n tent blijft altijd iets arremoedigs houden.
tja neuken op zo'n stretcher is ook niksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Banken die omvallen? Dan moet je wel erg raar doen.
Echt hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zo'n tent blijft altijd iets arremoedigs houden.
Zij heeft wel goeie tettequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
tja neuken op zo'n stretcher is ook niks
Ah dus niet alle rokers zijn slechte mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zou ik dus ook niet doen terwijl ik wel rook.
Nou ja het is ook je slaapkamer, ik rook niet in de slaapkamer dat is gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah dus niet alle rokers zijn slechte mensen.
Is ook een soort Ik Vertrek, maar hem gun je geen gruwelijke dood.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef alors het volgende:
Zo, even mijn tranen weglachen met Ik Vertrek. Ik heb net voor het eerst Into The Wild gekeken
Ik zeg, tijd om het op een zuipen te zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef alors het volgende:
Zo, even mijn tranen weglachen met Ik Vertrek. Ik heb net voor het eerst Into The Wild gekeken
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat er een leuk psychosociaal onderzoek is te doen naar de overeenkomst tussen kijkers van Tour du Jour en Ik Vertrek
Denk dat de meesten wachten op DeMart..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat er een leuk psychosociaal onderzoek is te doen naar de overeenkomst tussen kijkers van Tour du Jour en Ik Vertrek
Iets van 100 km van Clermont-Ferrand. Sowieso een populaire Ik Vertrek-regio.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zeg, tijd om het op een zuipen te zetten.
Betekent wel hoge kijkcijfers voor Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten wachten op DeMart..
En hebben een IQ < 85quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.
Heb TDJ zelfs weggezapt, matige aflevering vandaag.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan gelijk naar het topic rollen? FOK!-addictsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ja maar...ja maar....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan gelijk naar het topic rollen? FOK!-addicts
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.
Ah, niet het meest boeiende gebied van Frankrijk geloof ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Creuse.
Edit; Oh je vroeg regio. Dan is het Limousin.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan gelijk naar het topic rollen? FOK!-addicts
Die verbazing van jou is verbazingwekkendquote:
Je hebt een brede interesse kunnen we stellen jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die verbazing van jou is verbazingwekkend
Ik kijk overal naar geloof ik...
Ja dat welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je hebt een brede interesse kunnen we stellen ja
Leuk! Dank voor het plaatsenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.tros.nl/tros-t(...)vertrek-verslagen10/
Zou best leuk zijn voor een keer: het zijn altijd mensen die een hotel, restaurant, camping of zoiets gaan beginnen. Maar iemand die bijv. leraar gaat worden in het buitenland is weer eens wat anders.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef Lyrebird het volgende:
Ben ervaringsdeskundige (VS, Japan). Als ze nu bij mij zouden zijn komen filmen, man o man o man
Mijn zwager heeft een resort in Thailand, mijn schoonzus heeft daar, op school, les gegeven. Twee vliegen in 1 klap.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn voor een keer: het zijn altijd mensen die een hotel, restaurant, camping of zoiets gaan beginnen. Maar iemand die bijv. leraar gaat worden in het buitenland is weer eens wat anders.
Denk dat er bij Lyrebird veel te weinig drama is hoewel de programmamakers natuurlijk best wel wat kunnen maken. Geen drama = slechte kijkcijfersquote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou best leuk zijn voor een keer: het zijn altijd mensen die een hotel, restaurant, camping of zoiets gaan beginnen. Maar iemand die bijv. leraar gaat worden in het buitenland is weer eens wat anders.
Te laat om ze nog aan te melden zekerquote:Op maandag 22 juli 2013 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een resort in Thailand, mijn schoonzus heeft daar, op school, les gegeven. Twee vliegen in 1 klap.
Oh een paar kwade leerlingen, iets met verblijfsvergunning, valt wel wat van te maken denk ik bij Lyrebird.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Denk dat er bij Lyrebird veel te weinig drama is hoewel de programmamakers natuurlijk best wel wat kunnen maken. Geen drama = slechte kijkcijfers
Ooit eens op een eiland verbleven dat op een Britse show "Holiday Showdown" was geweest en de eigenaar had geen goede woorden over voor de programmamensen.
De waarheid werd aangedikt, aangestuurd en de dingen die wel goed gingen die werden weggelaten in de uiteindelijke show.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:22 schreef Karina het volgende:
Tja als je daardoor geen klanten meer krijgt, begrijp ik, maar je weet natuurlijk niet of het was omdat de waarheid niet werd vertoond of juist omdat deze WEL werd vertoond.
Ze hebben inmiddels al 2 kindjes zelfsquote:Op zondag 21 juli 2013 08:13 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Eerlijk is eerlijk, deze mensen hebben het toch voor elkaar.
Ze maken alleen wel erg veel uren. Zometeen een baby... Misschien is het goed voor hun om te weten dat een baby je 's nachts aardig bezig kan houden. Wanneer pak je dan nog je rust?
Overigens heb ik op momenten dat onze baby 's nachts alles bij elkaar krijste vaak gedreigd met de titel van dit topic: 'ik vertrek '...
Nee. Goedemond en daarna Vrije Schaep.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:43 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Morgen komt het niet, of wel?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:43 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
Morgen komt het niet, of wel?
Ik zag dat het nu zondag komt, om 21.15!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Goedemond en daarna Vrije Schaep.
Oh dat is mooi! Want op SBS zijn nu ook steeds herhalingen, dan kijk ik liever een herhaling van dit.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat het nu zondag komt, om 21.15!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is mooi! Want op SBS zijn nu ook steeds herhalingen, dan kijk ik liever een herhaling van dit.
Denk het wel, dit is waarschijnlijk omdat Goedemond er is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:48 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
Alleen Red mijn vakantie begint binnenkort ook weer geloof ik, dus hoop dat het eenmalig is.
Goedemond is normaal best grappig, prima vervanging dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het wel, dit is waarschijnlijk omdat Goedemond er is.
Ja vind ik ook wel. Ik ga denk ik ook wel kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:40 schreef Operc het volgende:
[..]
Goedemond is normaal best grappig, prima vervanging dan.
Zomergasten gaat voor op herhalingen van Ik Vertrek.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Zo dus... of gaat iedereen Zomergasten kijken?
Grote kans dat ik hem nog niet gezien heb dus.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zomergasten gaat voor op herhalingen van Ik Vertrek.
Ik niet. Gast trekt mij niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
Zo dus... of gaat iedereen Zomergasten kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |