Al twee keerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef Jester65 het volgende:
Is dat waterballet al geweest? Heb een stukje gemist.
ja is ook echt niks voor mij. Maar het ziet er wel aardig uit.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zo'n tent blijft altijd iets arremoedigs houden.
tja neuken op zo'n stretcher is ook niksquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef Ambrosius het volgende:
Banken die omvallen? Dan moet je wel erg raar doen.
Echt hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:17 schreef marcodej het volgende:
Zo'n tent blijft altijd iets arremoedigs houden.
Zij heeft wel goeie tettequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:19 schreef Aventura het volgende:
[..]
tja neuken op zo'n stretcher is ook niks
Ah dus niet alle rokers zijn slechte mensen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zou ik dus ook niet doen terwijl ik wel rook.
Nou ja het is ook je slaapkamer, ik rook niet in de slaapkamer dat is gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah dus niet alle rokers zijn slechte mensen.
Is ook een soort Ik Vertrek, maar hem gun je geen gruwelijke dood.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef alors het volgende:
Zo, even mijn tranen weglachen met Ik Vertrek. Ik heb net voor het eerst Into The Wild gekeken
Ik zeg, tijd om het op een zuipen te zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef alors het volgende:
Zo, even mijn tranen weglachen met Ik Vertrek. Ik heb net voor het eerst Into The Wild gekeken
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat er een leuk psychosociaal onderzoek is te doen naar de overeenkomst tussen kijkers van Tour du Jour en Ik Vertrek
Denk dat de meesten wachten op DeMart..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat er een leuk psychosociaal onderzoek is te doen naar de overeenkomst tussen kijkers van Tour du Jour en Ik Vertrek
Iets van 100 km van Clermont-Ferrand. Sowieso een populaire Ik Vertrek-regio.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zeg, tijd om het op een zuipen te zetten.
Betekent wel hoge kijkcijfers voor Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat de meesten wachten op DeMart..
En hebben een IQ < 85quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die zich verkneukelen aan Ik Vertrek zijn ook fan van Maarten van Rossem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |