SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Is dit een hint? Ik heb echt geen flauw idee.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een hint? Ik heb echt geen flauw idee.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
China Girl - Let's Dance (1983)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 3
Melting: 1
ToT: 2
Kat: 3
ToT, The Idiot is van Iggy Pop
Aha jammer dat de rest al weg is danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Reorganisatie, overgenomen door Universal Music.
Ach, het was leuke eyecandyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Aha jammer dat de rest al weg is dan
Gefeliciteerd met de nieuwe baan
Dus? Ik ken wel meer platen niet die nog bekender zijn.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent serieus????
Man, dit was 1 van zijn grootste hits!
Echt niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
Bekend nummer, was wat lastiger om de juiste info over te vinden omdat het een cover is.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Dancing in the Street - single duet met Mick Jagger (1985)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 4
Kat: 4
Ahum, Melting Best of Bowie kan ik níet goed rekenen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Dancing in the Street - single duet met Mick Jagger (1985)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 4
Kat: 4
Ahum, Melting Best of Bowie kan ik níet goed rekenen.
Gecorrigeerdquote:
Niet het originele albumquote:
Omschrijving was:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet het originele album
Die was niet op een normaal album uitgebracht, alleen op single en verzamel elpees/cd'squote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet het originele album
Weet ik maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die was niet op een normaal album uitgebracht, alleen op single en verzamel elpees/cd's
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die was niet op een normaal album uitgebracht, alleen op single en verzamel elpees/cd's
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
LET OP!!!!!
Alleen single + jaar te raden
Aha!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die cover straaltquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
Everyone says hi - Heathen (2002)
[ afbeelding ]
[b]punten:
MsMessy: 5
ToT: 4
Kat: 5
MsMessy en Kat doen het goed![]()
Gaat Melting het nu al opgeven?
Ik geef niet op..... ken alleen maar 2 nummers of zo van Bowie, en niet alles wordt goed gerekend. Dus dan is het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[b] Everyone says hi - Heathen (2002)
[ afbeelding ]
Gaat Melting het nu al opgeven?
Google is your friend!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef niet op..... ken alleen maar 2 nummers of zo van Bowie, en niet alles wordt goed gerekend. Dus dan is het niet makkelijk.
Geen probleemquote:
Hoe zoek je iets op, als je de titel niet weet?quote:
Dat riep mijn buurvrouw ook vannachtquote:
Zijn mogelijkheden voor!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe zoek je iets op, als je de titel niet weet?
En heb je haar geschonken of is ze niet doenbaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat riep mijn buurvrouw ook vannacht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat riep mijn buurvrouw ook vannacht
Meteen bankstel voor de voordeur geschoven. Neen, ik zie dan nog liever een zombie pandemie uitbreken voordat ik die doequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En heb je haar geschonken of is ze niet doenbaar?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Fall dogs bombs the moon - Reality (2003)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 6
Kat: 6
ToT het jaar kan ik niet goed rekenen.
Dat zie ik sowieso graag uitbreken, mag ik eindelijk legaal op "mensen" schieten met m'n boog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Meteen bankstel voor de voordeur geschoven. Neen, ik zie dan nog liever een zombie pandemie uitbreken voordat ik die doe
Volgens wikipedia is het nummer uit 1975?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Golden Years - Station to Station (1976)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 7
Melting: 2
Kat: 6
De vele verzamelelpees maakt het blijkbaar erg lastig
Cabin in the Woods, Sinisterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zie ik sowieso graag uitbreken, mag ik eindelijk legaal op "mensen" schieten met m'n boog.![]()
*kijkt naar tag* doe eens een film die ik MOET zien, liefst horror van de afgelopen 2 maanden.
Al gezien, beiden.quote:
toen is ie geschreven ja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is het nummer uit 1975?
Maniacquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gezien, beiden.
2013 is sowieso niet echt een goed jaar voor de horror merk ik, lijkt alsof ik alles al gezien heb.
Oeh, nog niet gezien, wel uit 2012 maar dat maakt niet uit, mijn dank is grootquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Maniac
The Collection
Warm Bodies
Juan Of The Dead
YWquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, nog niet gezien, wel uit 2012 maar dat maakt niet uit, mijn dank is groot
Het origineel ken ik wel inderdaad, raar dat ik de filmsite weinig check eigenlijk, ik kijk shitloads per weekquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
YW
Is een remake van de klasieker uit de seventies.
Ja, maar ze beginnen nu allemaal in vorm te komenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:44 schreef ToT het volgende:
Melting heeft ontdekt dat je ook stukken tekst in google kunt opzoeken, blijkbaar!
is inderdaad niks mis meequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Dit nummer is trouwens als single behoorlijk geflopt, toch vind ik het helemaal niet zo'n slecht nummer
Hebben we beide nog niet gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Oohhh David Bowie muziek quiz...
Ik doe niet mee hoor, want "This is not America" of "China Girl" is vast niet het antwoord op elke vraag
Die 2e in ieder gevla wel op eentje!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
Oohhh David Bowie muziek quiz...
Ik doe niet mee hoor, want "This is not America" of "China Girl" is vast niet het antwoord op elke vraag
China girl wel hoorquote:
ToT kwam met the Idiot van Iggy Pop uit 1977 als antwoordquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ToT kwam met the Idiot van Iggy Pop uit 1977 als antwoord
Oké.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja? Zou tof zijn, ik wil op zich wel wat doen, hoewel m'n schrijfwerk niet al te best is qua zinsbouw, maar daar hebben we spelcheckers voor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:41 schreef dekatophetspek het volgende:
We willen sowieso meer aandacht gaan besteden aan cultfilms en filmhuiswerk ook.
Altijd welkom!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja? Zou tof zijn, ik wil op zich wel wat doen, hoewel m'n schrijfwerk niet al te best is qua zinsbouw, maar daar hebben we spelcheckers voor.
Ik mis dat wel een beetje, de échte klassiekers die nooit aandacht hebben gekregen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:53 schreef ToT het volgende:
Die ouderwetse zwart-wit horrorfilms die vroeger elke vrijdag op Sat1 kwamen, waren ook masterlijk!
Is dat die waarvan de regisseur later vermoord is?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]die vind ik geweldig, serieus, vaak echt parels in het genre, laatst ook weer eens Salò o le 120 giornate di Sodoma (1975) - IMDb gekeken, wel kleur en een tijdlang gewoon banned geweest, maar erg interessant om te zien.
Ik geloof het wel ja, ding was ook banned in 90% van Europa, ondertussen wel bij getrokken trouwens.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat die waarvan de regisseur later vermoord is?
niet doenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef dekatophetspek het volgende:
Dan kan ik dus nu wel ophouden want die haal ik nu niet meer in...
Een toiletpauze en je bent weer bijquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:57 schreef dekatophetspek het volgende:
Dan kan ik dus nu wel ophouden want die haal ik nu niet meer in...
Ja een oud-collega van me vond die film helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja, ding was ook banned in 90% van Europa, ondertussen wel bij getrokken trouwens.
Ik vond hem oké, niet echt dat ik hem 394723982 keer wil zien ofzo, wel bizarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een oud-collega van me vond die film helemaal geweldig!
Nee maar op Sat1 heb ik ook een keer een gave film gezien; een groep satanisten of zo proberen in de middeleeuwen onsterfelijkheid te krijgen door maagden te offeren. Vlak voro de laatste geofferd wordt, komt de plaatselijke volk in opstand en doodt hen. 1 van die satanisten zegt dat de ritueel al zo ver voltrokken is dat ze in de verre toekomst sowieso wel zullen herrijzen en dat ze dan wraak zullen nemen op de nageslacht van dat volk. Om deze reden worden hun ogen uitgebrand zodat ze blind zullen zijn als ze herrijzen.
En dan zie je op een gegeven moment dat ze in een stadje uit de tijd dat de film gemaakt is, als Nazgul op ondode paarden rondrijden en dood en verderf zaaien. Een huisvrouw gilt zich de longen uit het lijf, waarop eentje zijn paard de deur laat intrappen, en klimt zo op het paard de trap op, waar de vrouw NET voor ze gegrepen wordt het raam uit vlucht!
Geen idee. Het was echt een oeroude film, zwart-wit en volgens mij idd ook aardig cult.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vond hem oké, niet echt dat ik hem 394723982 keer wil zien ofzo, wel bizar
Wow dat klinkt wel vet, ook bekend ergens, maar ik kan het zo niet plaatsen, is het nog te achterhalen wat de titel was?
Ondode paarden? Zijn dat niet gewoon levende paarden dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja een oud-collega van me vond die film helemaal geweldig!
Nee maar op Sat1 heb ik ook een keer een gave film gezien; een groep satanisten of zo proberen in de middeleeuwen onsterfelijkheid te krijgen door maagden te offeren. Vlak voro de laatste geofferd wordt, komt de plaatselijke volk in opstand en doodt hen. 1 van die satanisten zegt dat de ritueel al zo ver voltrokken is dat ze in de verre toekomst sowieso wel zullen herrijzen en dat ze dan wraak zullen nemen op de nageslacht van dat volk. Om deze reden worden hun ogen uitgebrand zodat ze blind zullen zijn als ze herrijzen.
En dan zie je op een gegeven moment dat ze in een stadje uit de tijd dat de film gemaakt is, als Nazgul op ondode paarden rondrijden en dood en verderf zaaien. Een huisvrouw gilt zich de longen uit het lijf, waarop eentje zijn paard de deur laat intrappen, en klimt zo op het paard de trap op, waar de vrouw NET voor ze gegrepen wordt het raam uit vlucht!
Je hebt vast wel eens van de undead gehoord.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ondode paarden? Zijn dat niet gewoon levende paarden dan?
Ja, deel twee ook, zo'n pervert ben ik welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:03 schreef dekatophetspek het volgende:
Necromantik wel eens gezien Lompehork?
Toffe lp blijft hetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
Panic in Detroit - Aladdin Sane
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 16
Melting: 10
ToT: 8
Kat: 14
Oeh bedankt voor het herinneren...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, deel twee ook, zo'n pervert ben ik weleerste deel was beter though. Van de week trouwens Grave Encouters 1 en 2 gezien, tweede viel niet tegen moet ik zeggen!
Welcomequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Oeh bedankt voor het herinneren...
Noquote:
Zoek eens op "Blood Gnome" verreweg de kutste horror die ik heb gezienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
Hmmm al googlend ben ik op een ernstige B-film gestuit: Army of the dead (2008).
De naam zegt me wel ergens wat!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek eens op "Blood Gnome" verreweg de kutste horror die ik heb gezien
Nog erger dan Bad taste?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek eens op "Blood Gnome" verreweg de kutste horror die ik heb gezien
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Tot > Zombie Ass: Toilet of the Dead
Blood Gnome staat niet eens op IMDB, zo slechtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Tot > Zombie Ass: Toilet of the Dead
http://www.videodetective.com/movies/blood-gnome/584757quote:
Blood Gnome (Video 2004) - IMDbquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blood Gnome staat niet eens op IMDB, zo slecht
Stukje "film"
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blood Gnome staat niet eens op IMDB, zo slecht
[..]
http://www.videodetective.com/movies/blood-gnome/584757
Stukje "film"
Euj waarom kon ik hem niet vindenquote:
Nein, ik heb Ziggo, UPC bieden ze hier niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]Zo slecht dat-ie zelfs weigert te laden!
Nee maar volgens mij heb ik er idd al wel stukjes van gezien.
Ken je Sci-fi channel en horror channel wat je vroeger op UPC had?
quote:
wat ?quote:
Hey die kende ik nog niet...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]Op de 15e plaats van deze lijst: IMDb: gory and/or perverted movies! - a list by till-46-450659
My God, wat een titels op die lijst zeg!!!!
quote:
Ik zag een ninja edit van Muisquote:
DAAR hadden ze me pas slechte films op! Aan de overal gelijke filmkwaliteit en slechte acteerwerk en matige CGI te zien maken ze die allemaal zelf, of kopen ze het allemaal bij 1 studio in.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein, ik heb Ziggo, UPC bieden ze hier niet aan
Die lijst of die film? Die film kan ik zo voor je regelen namelijkquote:
Oh dat soort shitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
DAAR hadden ze me pas slechte films op! Aan de overal gelijke filmkwaliteit en slechte acteerwerk en matige CGI te zien maken ze die allemaal zelf, of kopen ze het allemaal bij 1 studio in.
Iets van the human octopus, the human wasp, the human shark en meer van dat soort shizzle!
Whehehe, en flms als Anaconda dan ook zeker?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die lijst of die film? Die film kan ik zo voor je regelen namelijk
[..]
Oh dat soort shitvind ik juist tof man
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
Die Deutsche Kettensagen Massaker zoek ik al jaren naar...
Texas heeft 'm er uit geknikkerd?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, en flms als Anaconda dan ook zeker?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
Hehehe ja slechte films kunnen soms heel tof zijn om te kijken!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hou van slechte horror, de allereerste vampierenfilms, zo slecht
Is dat met die soldaten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja slechte films kunnen soms heel tof zijn om te kijken!
Net als die 2 titels die ik eerder op de avond noemde. Geen horror, maar moet je toch eens gaan kijken: Meggido, en Sound of thunder!_____________________!
Sound of thunder heeft net iets minder dan Titanic gekost om te maken, maar DAMN wat slecht!
Jesus Christ Allin hoef ik niet te Googlen hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik schreef vroeger vaak met de broer van GG Allin (Google die maar eens) Merle Allin, die verzamelde dat soort films op VHS net als ikzelf. Vaak spul mee geruild in die tijd maar op 1 of andere manier nooit aan die duitse horror toegekomen.
Genoteerdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja slechte films kunnen soms heel tof zijn om te kijken!
Net als die 2 titels die ik eerder op de avond noemde. Geen horror, maar moet je toch eens gaan kijken: Meggido, en Sound of thunder!_____________________!
Sound of thunder heeft net iets minder dan Titanic gekost om te maken, maar DAMN wat slecht!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik gooi mijn handdoek in de bowie ring...
Kijk een liefhebberquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jesus Christ Allin hoef ik niet te Googlen hoor
Briljant weleen broer van een vriend van mij was ook VHS-collector en werkte bij een videotheek (en woonde er boven zelfs), heel z'n kamer stond vol met horror op VHS
zelf ben ik op een gegeven moment over gestapt op DVD en nu BR, maar VHS heeft nog steeds iets
Ik ga die msmessy niet meer inhalen en kan even niet op het juiste album komen bij dit nummerquote:
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Kijk een liefhebber
De mooie tijden van VFP.
Komt er dan ook een vinyl meet ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter
Tijd voor een FOK!VHS-meethoewel Betamax wel betere kwaliteit had.
Beste cokenagel welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
deze kat ?
[ afbeelding ]
Kan samenvallen wat mij betreftquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Komt er dan ook een vinyl meet ?
Sound of thunder?quote:
Mijne is langerquote:
Nou deze wist ik dus ook niet en dus ook ik score niets.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:23 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik ga die msmessy niet meer inhalen en kan even niet op het juiste album komen bij dit nummer
quote:
Meestal als een man een lange pink nagel heeft, die gebruikt hij om coke op te snuivenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Kun je aan iemands nagel zien dat-ie coke gebruikt?
Die 3 films ben ik aan het downloaden as we speak!quote:
Lange nagel aan de pink wordt vaak gebruikt om coke mee te nuttigenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Kun je aan iemands nagel zien dat-ie coke gebruikt?
Moet weer goed werkenquote:
Hangt er tussenin, wel een echte klassieker, sowieso het kijken waardquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 3 films ben ik aan het downloaden as we speak!Is toch een soort horror-comedy he? Met Army of darkness enzo?
Ow apart!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal als een man een lange pink nagel heeft, die gebruikt hij om coke op te snuiven
Die dacht vast dat het stoer wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow apart!Om de HAVO hadden we een gastje die een enorm lange pinknagel had!
2 - 3 cm. Jochie was 14 of zo!
Ja ik kan me er niets meer van herinneren, maar volgens mij was hij wel gaaf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hangt er tussenin, wel een echte klassieker, sowieso het kijken waard
The Naked and the Dead (1958) - IMDb dat schiet naar binnen, maar verre van horror.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan me er niets meer van herinneren, maar volgens mij was hij wel gaaf.
Hmmm er was nog ook eentje, een naam van iemand "....and the dead". (Niet Shaun of the dead, een oudere film)
Westernsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:29 schreef dekatophetspek het volgende:
the quick and the dead ? Western van Sam Raimi (Evil Dead)
Hmmm die naam komt me wel bekend voor, maar ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:29 schreef dekatophetspek het volgende:
the quick and the dead ? Western van Sam Raimi (Evil Dead)
Inderdaad. Zo lang dat ik hem nog nooit gehoord had.quote:
John Ford is ook altijd goed ja, heeft een fijne sfeer vind ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik ben vooral liefhebber van The Searchers en andere John Ford westerns...
Heel traditioneel. Ben sowieso ook wel een liefhebber van de films van John Wayne. Soms ontzettend foute films maar toch zeker om aan te zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
John Ford is ook altijd goed ja, heeft een fijne sfeer vind ik.
Nouja fout, meer "fout", in die tijd kon het wel, nu is het gewoon wat anders, maar dat zie je met meer films.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:39 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Heel traditioneel. Ben sowieso ook wel een liefhebber van de films van John Wayne. Soms ontzettend foute films maar toch zeker om aan te zien.
Jaquote:
Ja Meltquote:
Messy krijg de prijsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ziggy Stardust - The Rise and fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars (1972)
[ afbeelding ]
[b]punten:
MsMessy: 24
Melting: 18
ToT: 8
Kat: 23
Broertje, aan jou de eer
Proost!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
Zo zeg, nu heb ik wel een biertje verdient *plop*
Voor een paar google skills, was dat geen slechte score van mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Messy krijg de prijs![]()
quote:
Straks Duitstalig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Hoor de Muppets alkomt goed, Duitse Schlager gaarne.
Baasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Straks Duitstalig.
Eerst een lading film tunes er doorheen jassen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Baasook altijd prima.
Ik hou van Melting-shows
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Hoor de Muppets alkomt goed, Duitse Schlager gaarne.
't is wél veel werk, cover erbij zoeken, en nog zorgen dat het een plakkend plaatje isquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
geen dank we hebben er van genoten en jullie dus ook dat is mooi
Owwww okee!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Luister pas sinds de BroerMuis combo mee he!
Damn.... niet eens in de gaten gehad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
De playlist:
A - Across the Universe - Young Americans (1975)
B - Black Country Rock - The man who sold the world (1970)
C - China Girl - Let's dance (1983)
D - Danincing in the Street - single met Mick Jagger (1985)
E - Everyone says hi - Heathen (2002)
F - Fall dogs bombs the moon -Reality (2003)
G - Golden Years - Station to Station (1976)
H - Here comes the night - Pin Ups (1973)
I - I'm afraid of Americans -Earthling (1997)
J - Jump they say - Black tie, White noise (1993)
K - Kingdome Come - Scary Monster (1980)
L - Loving the Alien - Tonight (1984)
M - Memory of a free festival - Space Odity (1969)
N - Never let me down - Never let me down (1987)
O - Outsite - Outsite (1995)
P - Panic in Detroit - Aladdin Sane (1973)
Q - Queen Bitch - Hunky Dory (1971)
R - Rubber band - David Bowie (1967)
S - Sound and Vision - Low (1977)
T - The pretty things are going to hell - Hours (1999)
U - Untitled Nr. 1 - the Buddha of Suburbia (1993)
V - V2-Schneider - Heroes (1977)
W - Where are we now - the Next day (2013)
X - 1984 - Diamond Dogs (1974)
Y - Yassasin - Lodger (1979)
Z - Ziggy Stardust - The Rise and fall of Ziggy Stardust (1972)
Gelukkig...muziekdeuntjes vind ik sowieso echt heel leukquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
De playlist:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Damn.... niet eens in de gaten gehad.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww okee!
Ja ik heb er een zwik gedraaid. Ja niet allemaal echte schlagers, maar bijvoorbeeld Foxy Foxtrot in het Duits, Smurfenlied in het Duits, maar ook Dennie Christiaan enzo.
Niemand heeft het gezienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Damn.... niet eens in de gaten gehad.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Daarom kan ik nu het staatslot voor mijzelf houden
Dat valt wel mee hoor...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja, maar eer aan jou want jij weet er gegarandeerd veel meer uit je hoofd dan ik.
De "x" klopt nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
De playlist:
Ow, en van elk van de 25 LP's is maar één nummer gedraaid, was nog een hele klus om dat uitgezocht te krijgenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had niet eens door dat het alfabetisch was!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]nice, mijn vrouw kan er niet mee omgaan overigens, en die luistert mee, gaat wat worden dit
quote:
Ja dat was dan wel weer duidelijk!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en van elk van de 25 LP's is maar één nummer gedraaid, was nog een hele klus om dat uitgezocht te krijgen
Waarschijnlijk allemaal, ik ben nog steeds bezig met de playlist voor m'n OST-uitzendingquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:47 schreef Melting het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoeveel tunes jullie daadwerkelijk herkennen. Zonder naar de player te kijken uiteraard.
Hoe doe je dat met 26 letters?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, en van elk van de 25 LP's is maar één nummer gedraaid, was nog een hele klus om dat uitgezocht te krijgen
Nou deze wist ik dus al niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:47 schreef Melting het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoeveel tunes jullie daadwerkelijk herkennen. Zonder naar de player te kijken uiteraard.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..], als het iemand opgevallen was dat we het alfabet volgden zou die gene ondanks zijn/haar score van mij een staatslot krijgen
Ik moest ook spiekenquote:
Daarom één single "Dancing in the Streets"quote:
quote:
Niks nieuws toch?quote:
Bowie heeft alleen op geen van zijn officiele LP's een nummer staan dat met een X begint, vandaar 1984quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
That's the Question!Oh nee, de Q zat er wel bij!
Wat bedoel je hier mee?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn het trouwens allemaal verkapte midi-versies? Dat zou wel jammer zijn namelijk
quote:
Klinkt alsof het met een midi-keyboard is gefabriceerd in plaats van de officiele muziek met echte instrumentenquote:
trustequote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt alsof het met een midi-keyboard is gefabriceerd in plaats van de officiele muziek met echte instrumentenkan aan mij liggen trouwens, daar niet van
Nou Everything I do inderdaad bij mij ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt alsof het met een midi-keyboard is gefabriceerd in plaats van de officiele muziek met echte instrumentenkan aan mij liggen trouwens, daar niet van
Ik hoor het nu ook.... even langszaam muten deze.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef MsMessy het volgende:
Hé liftversie van Robin Hood film muziekje
Dat was een mooie instinker inderdaad...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom één single "Dancing in the Streets"
Hier niet, ik zing in alle glorie mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef MsMessy het volgende:
Hé liftversie van Robin Hood film muziekje
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook.... even langszaam muten deze.
LOLquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier niet, ik zing in alle glorie mee.
Arme buren.
Armin van Buren?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier niet, ik zing in alle glorie mee.
Arme buren.
Gaat niet lukken tegelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was het maar waarcheck trouwens het verschil met het origineel:
Ahquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat niet lukken tegelijk.
Ik gebruik VDJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |