Oeh bedankt voor het herinneren...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, deel twee ook, zo'n pervert ben ik weleerste deel was beter though. Van de week trouwens Grave Encouters 1 en 2 gezien, tweede viel niet tegen moet ik zeggen!
Welcomequote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Oeh bedankt voor het herinneren...
Noquote:
Zoek eens op "Blood Gnome" verreweg de kutste horror die ik heb gezienquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
Hmmm al googlend ben ik op een ernstige B-film gestuit: Army of the dead (2008).
De naam zegt me wel ergens wat!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek eens op "Blood Gnome" verreweg de kutste horror die ik heb gezien
Nog erger dan Bad taste?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoek eens op "Blood Gnome" verreweg de kutste horror die ik heb gezien
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Tot > Zombie Ass: Toilet of the Dead
Blood Gnome staat niet eens op IMDB, zo slechtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:08 schreef dekatophetspek het volgende:
Tot > Zombie Ass: Toilet of the Dead
http://www.videodetective.com/movies/blood-gnome/584757quote:
Blood Gnome (Video 2004) - IMDbquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blood Gnome staat niet eens op IMDB, zo slecht
Stukje "film"
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blood Gnome staat niet eens op IMDB, zo slecht
[..]
http://www.videodetective.com/movies/blood-gnome/584757
Stukje "film"
Euj waarom kon ik hem niet vindenquote:
Nein, ik heb Ziggo, UPC bieden ze hier niet aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]Zo slecht dat-ie zelfs weigert te laden!
Nee maar volgens mij heb ik er idd al wel stukjes van gezien.
Ken je Sci-fi channel en horror channel wat je vroeger op UPC had?
quote:
wat ?quote:
Hey die kende ik nog niet...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]Op de 15e plaats van deze lijst: IMDb: gory and/or perverted movies! - a list by till-46-450659
My God, wat een titels op die lijst zeg!!!!
quote:
Ik zag een ninja edit van Muisquote:
DAAR hadden ze me pas slechte films op! Aan de overal gelijke filmkwaliteit en slechte acteerwerk en matige CGI te zien maken ze die allemaal zelf, of kopen ze het allemaal bij 1 studio in.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nein, ik heb Ziggo, UPC bieden ze hier niet aan
Die lijst of die film? Die film kan ik zo voor je regelen namelijkquote:
Oh dat soort shitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
DAAR hadden ze me pas slechte films op! Aan de overal gelijke filmkwaliteit en slechte acteerwerk en matige CGI te zien maken ze die allemaal zelf, of kopen ze het allemaal bij 1 studio in.
Iets van the human octopus, the human wasp, the human shark en meer van dat soort shizzle!
Whehehe, en flms als Anaconda dan ook zeker?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die lijst of die film? Die film kan ik zo voor je regelen namelijk
[..]
Oh dat soort shitvind ik juist tof man
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
Die Deutsche Kettensagen Massaker zoek ik al jaren naar...
Texas heeft 'm er uit geknikkerd?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, en flms als Anaconda dan ook zeker?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:16 schreef dekatophetspek het volgende:
Hehehe ja slechte films kunnen soms heel tof zijn om te kijken!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hou van slechte horror, de allereerste vampierenfilms, zo slecht
Is dat met die soldaten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ja slechte films kunnen soms heel tof zijn om te kijken!
Net als die 2 titels die ik eerder op de avond noemde. Geen horror, maar moet je toch eens gaan kijken: Meggido, en Sound of thunder!_____________________!
Sound of thunder heeft net iets minder dan Titanic gekost om te maken, maar DAMN wat slecht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |