Hangt er tussenin, wel een echte klassieker, sowieso het kijken waardquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 3 films ben ik aan het downloaden as we speak!Is toch een soort horror-comedy he? Met Army of darkness enzo?
Ow apart!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal als een man een lange pink nagel heeft, die gebruikt hij om coke op te snuiven
Die dacht vast dat het stoer wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow apart!Om de HAVO hadden we een gastje die een enorm lange pinknagel had!
2 - 3 cm. Jochie was 14 of zo!
Ja ik kan me er niets meer van herinneren, maar volgens mij was hij wel gaaf.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hangt er tussenin, wel een echte klassieker, sowieso het kijken waard
The Naked and the Dead (1958) - IMDb dat schiet naar binnen, maar verre van horror.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik kan me er niets meer van herinneren, maar volgens mij was hij wel gaaf.
Hmmm er was nog ook eentje, een naam van iemand "....and the dead". (Niet Shaun of the dead, een oudere film)
Westernsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:29 schreef dekatophetspek het volgende:
the quick and the dead ? Western van Sam Raimi (Evil Dead)
Hmmm die naam komt me wel bekend voor, maar ik denk het ook niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:29 schreef dekatophetspek het volgende:
the quick and the dead ? Western van Sam Raimi (Evil Dead)
Inderdaad. Zo lang dat ik hem nog nooit gehoord had.quote:
John Ford is ook altijd goed ja, heeft een fijne sfeer vind ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:33 schreef dekatophetspek het volgende:
Ik ben vooral liefhebber van The Searchers en andere John Ford westerns...
Heel traditioneel. Ben sowieso ook wel een liefhebber van de films van John Wayne. Soms ontzettend foute films maar toch zeker om aan te zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
John Ford is ook altijd goed ja, heeft een fijne sfeer vind ik.
Nouja fout, meer "fout", in die tijd kon het wel, nu is het gewoon wat anders, maar dat zie je met meer films.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:39 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Heel traditioneel. Ben sowieso ook wel een liefhebber van de films van John Wayne. Soms ontzettend foute films maar toch zeker om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |