Nou deze wist ik dus al niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:47 schreef Melting het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoeveel tunes jullie daadwerkelijk herkennen. Zonder naar de player te kijken uiteraard.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..], als het iemand opgevallen was dat we het alfabet volgden zou die gene ondanks zijn/haar score van mij een staatslot krijgen
Ik moest ook spiekenquote:
Daarom één single "Dancing in the Streets"quote:
quote:
Niks nieuws toch?quote:
Bowie heeft alleen op geen van zijn officiele LP's een nummer staan dat met een X begint, vandaar 1984quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
That's the Question!Oh nee, de Q zat er wel bij!
Wat bedoel je hier mee?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zijn het trouwens allemaal verkapte midi-versies? Dat zou wel jammer zijn namelijk
quote:
Klinkt alsof het met een midi-keyboard is gefabriceerd in plaats van de officiele muziek met echte instrumentenquote:
trustequote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt alsof het met een midi-keyboard is gefabriceerd in plaats van de officiele muziek met echte instrumentenkan aan mij liggen trouwens, daar niet van
Nou Everything I do inderdaad bij mij ookquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klinkt alsof het met een midi-keyboard is gefabriceerd in plaats van de officiele muziek met echte instrumentenkan aan mij liggen trouwens, daar niet van
Ik hoor het nu ook.... even langszaam muten deze.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef MsMessy het volgende:
Hé liftversie van Robin Hood film muziekje
Dat was een mooie instinker inderdaad...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom één single "Dancing in the Streets"
Hier niet, ik zing in alle glorie mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef MsMessy het volgende:
Hé liftversie van Robin Hood film muziekje
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook.... even langszaam muten deze.
LOLquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier niet, ik zing in alle glorie mee.
Arme buren.
Armin van Buren?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier niet, ik zing in alle glorie mee.
Arme buren.
Gaat niet lukken tegelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was het maar waarcheck trouwens het verschil met het origineel:
Ahquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaat niet lukken tegelijk.
Ik gebruik VDJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |