Ik geef niet op..... ken alleen maar 2 nummers of zo van Bowie, en niet alles wordt goed gerekend. Dus dan is het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[b] Everyone says hi - Heathen (2002)
[ afbeelding ]
Gaat Melting het nu al opgeven?
Google is your friend!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef niet op..... ken alleen maar 2 nummers of zo van Bowie, en niet alles wordt goed gerekend. Dus dan is het niet makkelijk.
Geen probleemquote:
Hoe zoek je iets op, als je de titel niet weet?quote:
Dat riep mijn buurvrouw ook vannachtquote:
Zijn mogelijkheden voor!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe zoek je iets op, als je de titel niet weet?
En heb je haar geschonken of is ze niet doenbaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat riep mijn buurvrouw ook vannacht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat riep mijn buurvrouw ook vannacht
Meteen bankstel voor de voordeur geschoven. Neen, ik zie dan nog liever een zombie pandemie uitbreken voordat ik die doequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En heb je haar geschonken of is ze niet doenbaar?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Fall dogs bombs the moon - Reality (2003)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 6
Melting: 1
ToT: 4
Kat: 6
ToT het jaar kan ik niet goed rekenen.
Dat zie ik sowieso graag uitbreken, mag ik eindelijk legaal op "mensen" schieten met m'n boog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Meteen bankstel voor de voordeur geschoven. Neen, ik zie dan nog liever een zombie pandemie uitbreken voordat ik die doe
Volgens wikipedia is het nummer uit 1975?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Golden Years - Station to Station (1976)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 7
Melting: 2
ToT: 4
Kat: 6
De vele verzamelelpees maakt het blijkbaar erg lastig
Cabin in the Woods, Sinisterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zie ik sowieso graag uitbreken, mag ik eindelijk legaal op "mensen" schieten met m'n boog.![]()
*kijkt naar tag* doe eens een film die ik MOET zien, liefst horror van de afgelopen 2 maanden.
Al gezien, beiden.quote:
toen is ie geschreven ja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is het nummer uit 1975?
Maniacquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gezien, beiden.
2013 is sowieso niet echt een goed jaar voor de horror merk ik, lijkt alsof ik alles al gezien heb.
Oeh, nog niet gezien, wel uit 2012 maar dat maakt niet uit, mijn dank is grootquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Maniac
The Collection
Warm Bodies
Juan Of The Dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |