SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady of Piel_de_Sapo.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Is dit een hint? Ik heb echt geen flauw idee.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een hint? Ik heb echt geen flauw idee.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
China Girl - Let's Dance (1983)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 3
Melting: 1
ToT: 2
Kat: 3
ToT, The Idiot is van Iggy Pop
Aha jammer dat de rest al weg is danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:13 schreef LompeHork het volgende:
Reorganisatie, overgenomen door Universal Music.
Ach, het was leuke eyecandyquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Aha jammer dat de rest al weg is dan
Gefeliciteerd met de nieuwe baan
Dus? Ik ken wel meer platen niet die nog bekender zijn.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Je bent serieus????
Man, dit was 1 van zijn grootste hits!
Echt niet!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef ToT het volgende:
Bekend nummer, was wat lastiger om de juiste info over te vinden omdat het een cover is.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Dancing in the Street - single duet met Mick Jagger (1985)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 4
Kat: 4
Ahum, Melting Best of Bowie kan ik níet goed rekenen.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
Dancing in the Street - single duet met Mick Jagger (1985)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 4
Kat: 4
Ahum, Melting Best of Bowie kan ik níet goed rekenen.
Gecorrigeerdquote:
Niet het originele albumquote:
Omschrijving was:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet het originele album
Die was niet op een normaal album uitgebracht, alleen op single en verzamel elpees/cd'squote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Niet het originele album
Weet ik maar je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die was niet op een normaal album uitgebracht, alleen op single en verzamel elpees/cd's
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die was niet op een normaal album uitgebracht, alleen op single en verzamel elpees/cd's
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
LET OP!!!!!
Alleen single + jaar te raden
Aha!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:20 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die cover straaltquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
Everyone says hi - Heathen (2002)
[ afbeelding ]
[b]punten:
MsMessy: 5
ToT: 4
Kat: 5
MsMessy en Kat doen het goed![]()
Gaat Melting het nu al opgeven?
Ik geef niet op..... ken alleen maar 2 nummers of zo van Bowie, en niet alles wordt goed gerekend. Dus dan is het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[b] Everyone says hi - Heathen (2002)
[ afbeelding ]
Gaat Melting het nu al opgeven?
Google is your friend!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geef niet op..... ken alleen maar 2 nummers of zo van Bowie, en niet alles wordt goed gerekend. Dus dan is het niet makkelijk.
Geen probleemquote:
Hoe zoek je iets op, als je de titel niet weet?quote:
Dat riep mijn buurvrouw ook vannachtquote:
Zijn mogelijkheden voor!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe zoek je iets op, als je de titel niet weet?
En heb je haar geschonken of is ze niet doenbaar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat riep mijn buurvrouw ook vannacht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Dat riep mijn buurvrouw ook vannacht
Meteen bankstel voor de voordeur geschoven. Neen, ik zie dan nog liever een zombie pandemie uitbreken voordat ik die doequote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En heb je haar geschonken of is ze niet doenbaar?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Fall dogs bombs the moon - Reality (2003)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 6
Kat: 6
ToT het jaar kan ik niet goed rekenen.
Dat zie ik sowieso graag uitbreken, mag ik eindelijk legaal op "mensen" schieten met m'n boog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:28 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Meteen bankstel voor de voordeur geschoven. Neen, ik zie dan nog liever een zombie pandemie uitbreken voordat ik die doe
Volgens wikipedia is het nummer uit 1975?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Golden Years - Station to Station (1976)
[ afbeelding ]
punten:
MsMessy: 7
Melting: 2
Kat: 6
De vele verzamelelpees maakt het blijkbaar erg lastig
Cabin in the Woods, Sinisterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat zie ik sowieso graag uitbreken, mag ik eindelijk legaal op "mensen" schieten met m'n boog.![]()
*kijkt naar tag* doe eens een film die ik MOET zien, liefst horror van de afgelopen 2 maanden.
Al gezien, beiden.quote:
toen is ie geschreven ja..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is het nummer uit 1975?
Maniacquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Al gezien, beiden.
2013 is sowieso niet echt een goed jaar voor de horror merk ik, lijkt alsof ik alles al gezien heb.
Oeh, nog niet gezien, wel uit 2012 maar dat maakt niet uit, mijn dank is grootquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:36 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Maniac
The Collection
Warm Bodies
Juan Of The Dead
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |