SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen wonder dat hij Ajax zou overwegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Elia overigens in een kut team
Hoort hij thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Elia overigens in een kut team
oke manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een 5 star skilla
Fijn voor Elia.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een 5 star skilla
Als je altijd bescheiden wil blijven moet je fan van PSV worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef wolferl het volgende:
TTJongens niet te voorbarig, altijd bescheiden blijven
Die zijn ook niet bescheiden hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je altijd bescheiden wil blijven moet je fan van PSV worden.
Die worden toch ieder jaar kampioen? Althans dat wordt al 3 jaar gezegd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je altijd bescheiden wil blijven moet je fan van PSV worden.
Vreemd. Daar hebben ze alle reden toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn ook niet bescheiden hoor.
klopt, de enige psv'er die ik ken is tuinman niveau 2quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo snugger daar. Zie je al aan het PSV-volk wat hier op FOK! komt.
Ga eens met Davy meeten want het kan nog lagerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:39 schreef handboek het volgende:
[..]
klopt, de enige psv'er die ik ken is tuinman niveau 2
BOERUHHHHHHHHH, Eindhovuhhhh de geakstequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo snugger daar. Zie je al aan het PSV-volk wat hier op FOK! komt.
Ik kom hem wel brengen met Derk en wagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef handboek het volgende:
Ze willen dat Derk naar Bremen komt. Hoor het geschreeuw: Deeeeerukkk Bremen, Deeeeeerukkk Bremen.
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel brengen met Derk en wagen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
Verander de TT maar, dit seizoen gaat het hem niet worden.
Tussenjaar.
Dat dacht die keeper ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM
Ook dit neem ik terug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
Vermeer laat even zien waarom hij eerste keeper is en blijft.
Ja gewoon via stream en ELquote:
Ik denk dat we Vermeer even moeten opwachten en hem even duidelijk zeggen dat hij een transfer moet maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Cillessen ook gewoon beter.....
Maarja na zo'n wedstrijd komen er niet nieuwe aanbiedingen voor Vermeer om hem te verkopen. Ondanks 1 baze redding
Hij had hem maar gewoon moeten laten intikken dus? Moisander begaat de fout.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef CaasS het volgende:
Hé Vermeer die zijn goal uit rent terwijl dat niet nodig is. Alsof hij het moet.
Ja maar bij die eerste goal ging hij ook wel erg snel naar voren. Die bal ging er in maar had er met een voorzet ook in kunnen gaan. Tweede ging hij ook te rammend snel naar voren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij had hem maar gewoon moeten laten intikken dus? Moisander begaat de fout.
Klopt, ik hoop ook gewoon dat Alderweireld blijft. Veltman liet zich ook wat makkelijk wegzetten 1 of 2 keer. Ik had het idee dat hij vanuit die hoek beter op de goal had kunnen blijven staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij had hem maar gewoon moeten laten intikken dus? Moisander begaat de fout.
Wil je ff aan Derk vragen of hij Bojan heeft gezien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah ik merk dat Vermeer weer een keer moest uitkomen
Speelde hij goed?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je ff aan Derk vragen of hij Bojan heeft gezien?
Werd weinig in het spel betrokken maar deed er vaak wel wat goeds mee, zoals een assist en een goal.quote:
Goed verhaal op het andere forum over de moeder van Derk trouwens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je ff aan Derk vragen of hij Bojan heeft gezien?
Mooi zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Werd weinig in het spel betrokken maar deed er vaak wel wat goeds mee, zoals een assist en een goal.
Linkje?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed verhaal op het andere forum over de moeder van Derk trouwens.
Dit was hun 4e oefenwedstrijd. Scheelt dus niet veel met Ajax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef CaasS het volgende:
Iemand die weet hoe ver Werder is in hun voorbereiding?
Minder ver dan Ajax denk ik, de Duitse competitie begint een week later dan de Nederlandsequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef CaasS het volgende:
Iemand die weet hoe ver Werder is in hun voorbereiding?
Echt hopen dat Hoesen in de spits komt dan. Die Kolbeinn kan geen bal goed aannemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef The_Coach het volgende:
Als Ajax niemand kwijtraakt kan het wel eens een heel leuk jaar worden, ze kunnen elkaar makkelijker vinden dan vorig jaar.
Die Bojan is trouwens ook een hele goed speler.
Raar dat Frank hem toch als no.1 spits ziet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hopen dat Hoesen in de spits komt dan. Die Kolbeinn kan geen bal goed aannemen.
Grappig te zien dat sommige nu moeten aanpoten om het niveau van Eriksen, Bojan, De Jong te kunnen bijbenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hopen dat Hoesen in de spits komt dan. Die Kolbeinn kan geen bal goed aannemen.
Frank heeft in Anita ook de no. 1 linksback gezien. En Janssen als no. 1 verdedigende middenvelder. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar dat Frank hem toch als no.1 spits ziet.
En in die 2 gevallen had hij het ook foutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Frank heeft in Anita ook de no. 1 linksback gezien. En Janssen als no. 1 verdedigende middenvelder. Ik bedoel maar.
Toen ook idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En in die 2 gevallen had hij het ook fout,
Ik dacht vorige zomer al johquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voel dat wij naar elkaar toe zijn gegroeid deze zomer.
Hier ben ik blij om, ik dacht even dat dit gevoel slechts van één kant kwam.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voel dat wij naar elkaar toe zijn gegroeid deze zomer.
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 23:20:09Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde... #Ajax http://t.co/Dsg0cEQil7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 23:20:09Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde... #Ajax http://t.co/Dsg0cEQil7 reageer retweet
Ebicilio de voorkeur gegeven boven Özbilizquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Frank heeft in Anita ook de no. 1 linksback gezien. En Janssen als no. 1 verdedigende middenvelder. Ik bedoel maar.
Ik wacht wel tot de transferperiode voorbij is voor ik dit geloofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
Aparte uitspraak inderdaad, wil hem wel eens zien als Liverpool 15 augustus aanklopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de transferperiode voorbij is voor ik dit geloof
Dat dus. Sneijder heeft ook ooit zoiets gezegdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de transferperiode voorbij is voor ik dit geloof
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Sneijder heeft ook ooit zoiets gezegd
Hopelijk heeft ie Eriksen overgehaald.quote:De Jong: 'Transfer niet aan de orde'
Ajax won de laatste oefenwedstrijd in de voorbereiding vrijdag met 2-3 van Werder Bremen. In Meppen blikte Siem de Jong met een tevreden gevoel – met een gezonde dosis onvrede over de twee tegengoals in de slotfase – terug op Ajax’ oefenzege. De aanvoerder koppelde zijn terugblik aan een opvallend statement.
De Jong en het gros van zijn collega-Ajacieden maakten tegen Werder Bremen hun eerste negentig minuten. Het gevoel dat na het eerste complete optreden overheerst is positief. ,,Al begonnen we iets te langzaam. Het was even te traag. Daarna ging het al snel beter en kwamen we verdiend op een 0-1-voorsprong’’, blikt De Jong terug op het treffen met de Bremenaren. Over de hele wedstrijd genomen maakten de Ajacieden een geolied indruk. De arbeid uit de voorbereidingsweken wierp zijn vruchten duidelijk af. ,,In de slotfase werden we wel wat slordig. Al had dat ook met vermoeidheid te maken.’’
Naast sportieve arbeid was de traditionele voorbereidingsweek in De Lutte ook in ander opzicht vruchtbaar. ,,Ik heb besloten me volledig op Ajax te focussen’’, is De Jong openhartig in de tochtige catacomben van de MEP-Arena. ,,Ik heb de hele voorbereiding al een goed gevoel over de groep en over de staf. Ik heb het hier naar mijn zin. Ik zie niet in waarom ik nu weg zou moeten gaan.’’
,,Ik heb een groot deel van de persconferentie, gisteren in de binnentuin van De Bloemenbeek, staan meeluisteren. Het gaat alleen maar over Christian, Toby en Siem. Of we blijven of niet. Ik wil een signaal afgeven. Een transfer is voor mij niet aan de orde, het speelt niet. Het zou mooi zijn als deze groep bij elkaar blijft.’’
Heb je gesprekken met spelers gevoerd?
,,Ja, dat deed ik al in Oostenrijk. Onder andere op de kamer met Christian Eriksen. Gisteren, in De Lutte nog met Niklas Moisander en Christian Poulsen. Maar ook met Marc Overmars en de trainer. Ik heb gisteren tegen de trainer gezegd dat ze op me kunnen rekenen.’’
Desgevraagd toonde Frank de Boer zich content met het statement van De Jong. ,,Dit is een belangrijk signaal. Siem verwoordde precies wat ik zelf ook voel’’, reageerde de Ajax-trainer op de woorden van zijn aanvoerder. ,,Hij weet waar we mee bezig zijn en daar staat hij volledig achter. We hebben een fantastische groep. Ik zag hem na De Graafschap - Ajax al met Marc praten en zelf heb ik deze week met hem gezeten. Ik kan op hem rekenen komend seizoen. Dat hebben we gisteravond ook besproken. Voor hem is een transfer niet aan de orde en wij willen graag dat hij blijft.’’
Wat na de overwinning op Werder Bremen overblijft is duidelijkheid, helderheid. Het Ajax’ raamwerk staat; zo bleek een week voordat de strijd om de Johan Cruijff Schaal losbarst. Ajax en Siem de Jong zijn klaar voor het échte werk in weer een nieuw voetbalavontuur.
Met die 2 worden we met minimaal 85 punten kampioen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef The_Coach het volgende:
Als die blijft zie ik de kans dat Eriksen blijft ook groter worden, met hun 2 zijn we topfavoriet.
Zelfs zonder Eriksen zijn we topfavoriet, al zou het wel een aderlating zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef The_Coach het volgende:
Als die blijft zie ik de kans dat Eriksen blijft ook groter worden, met hun 2 zijn we topfavoriet.
En we zijn topfavoriet voor de CL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die 2 worden we met minimaal 85 punten kampioen.
Wordt weer eens tijd lekker in eind april kampioen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die 2 worden we met minimaal 85 punten kampioen.
En anders kan je gewoon van club wisselen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
Een ingespeeld team die nog niet eens op hun top spelen en eigenlijk alleen maar kan groeien.
Ik heb meer dan vertrouwen in een succesvol seizoen!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders kan je gewoon van club wisselen.
Ik heb liever dat Eriksen blijft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
Het is iig een betere situatie dan die spelers niet tot je beschikking hebben. Elke positie gelijkwaardig dubbelbezet is het streven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef The_Coach het volgende:
Het zal wel steeds moeilijker worden voor de Boer om al die talenten tevreden te houden.
Anderson, Boilesen, Hoessen, Moses etc.
Dit vergeet ik steeds, maar ik kan dit seizoen een seizoen lang naar Jong Ajax kijken iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
die moet blij zijn dat hij bij een club als Ajax in de Jupiler League mag instromen.
Vraag het mij af, ze hebben nu nog maar 3 kanalen en ze spelen volgens mij vaak genoeg op tijden dat er ook Eredivisie wedstrijden bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vergeet ik steeds, maar ik kan dit seizoen een seizoen lang naar Jong Ajax kijken idd
Jong Ajax wil toch op maandag spelen? Dan is er geen eredivisie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vraag het mij af, ze hebben nu nog maar 3 kanalen en ze spelen volgens mij vaak genoeg op tijden dat er ook Eredivisie wedstrijden bezig zijn.
Hm, raar, ik dacht dat ze die tijden iets gingen aanpassen, maar dat zou nogal kut zijn jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vraag het mij af, ze hebben nu nog maar 3 kanalen en ze spelen volgens mij vaak genoeg op tijden dat er ook Eredivisie wedstrijden bezig zijn.
Voetballers gelovenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Stiggie het volgende:
SIEM HELD
Hij is altijd belangrijk voor ons geweestSuper signaal van onze aanvoerder
Speelschema is al bekend hoor, Jong Ajax speelt ook gewoon wedstrijden op vrijdag, zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong Ajax wil toch op maandag spelen? Dan is er geen eredivisie.
Hopen dat ze het toch gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelschema is al bekend hoor, Jong Ajax speelt ook gewoon wedstrijden op vrijdag, zaterdag en zondag.
Anderson en Hoessen? Ken ik nog niet. Jeugdspelers zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef The_Coach het volgende:
Het zal wel steeds moeilijker worden voor de Boer om al die talenten tevreden te houden.
Anderson, Boilesen, Hoessen, Moses etc.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Anderson en Hoessen? Ken ik nog niet. Jeugdspelers zeker?
Al gaan ze uiteindelijk toch wel weg voor meer geld en betere competitie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef Stiggie het volgende:
Ajax is gewoon ook een steeds aantrekkelijkere ploeg voor spelers. Dat begint zijn vruchten af te werpen.
Tot nu toe altijd CL met Frank. Nu een groep die (wellicht) bij elkaar blijft... Grote (jeugd) talenten die bij Ajax willen voetballen uit het buitenland. Fantastische persoonlijke trainers die je bijna nergens anders hebt (Frank, Ronald, Jaap, Dennis etc). Dat een jongen als Bojan kiest voor Ajax terwijl hij ook bij AC Milan kon blijven is ook iets wat een mooie ontwikkeling is. Dan beseffen de jongens die bij Ajax spelen dat Ajax al een geweldige club is om te spelen
Je kent ze binnenkort wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Anderson en Hoessen? Ken ik nog niet. Jeugdspelers zeker?
Ze spelen 16 keer op maandag, ik neem aan dat die wedstrijden sowieso wel live zijn. Daarom zijn ze daar ook gepland.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat ze het toch gaan uitzenden.
Vroeger deden ze dat veel sneller. Nu denken ze er wel bij na en gaan ze niet zomaar weg heb ik het idee. Dat komt denk ik echt door de ontwikkelingen van de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al gaan ze uiteindelijk toch wel weg voor meer geld en betere competitie.
Ze spelen soms toch ook zaterdagmiddag? Dan kan het prima. Alleen zondag en vrijdag wordt lastig dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze spelen 16 keer op maandag, ik neem aan dat die wedstrijden sowieso wel live zijn. Daarom zijn ze daar ook gepland.
Dat zijn nu ook niet echt geweldige clubs. Al is het nog steeds zonde van Anita vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat veel sneller. Nu denken ze er wel bij na en gaan ze niet zomaar weg heb ik het idee. Dat komt denk ik echt door de ontwikkelingen van de afgelopen jaren
Eriksen - Geen Leverkusen
Alderweireld - Geen norwich
Siem - zie het bericht op ajax.nl
Andere cultuur, die ging voor het geld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn nu ook niet echt geweldige clubs. Al is het nog steeds zonde van Anita vorig jaar.
denk dat we met poulsen beter af zijn. Qua ervaring en klootzakkerigheidquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn nu ook niet echt geweldige clubs. Al is het nog steeds zonde van Anita vorig jaar.
Zal toch ook wel met hun eigen verwachtingspatroon te maken hebben. Eriksen denkt bij topclubs mee te kunnen, Anita wist zo onderhand wel dat hij van Ajax niet de stap naar een topclub zou maken en zag Newcastle als een droomtransfer.quote:
Nee joh, Anita was perfect voor Ajaxquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat we met poulsen beter af zijn. Qua ervaring en klootzakkerigheid
Laatste seizoen van Anita was een beest seizoen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee joh, Anita was perfect voor Ajax
Nu mag die lekker toekijken vanaf de bank bij Newcastle.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Laatste seizoen van Anita was een beest seizoen!
Die gaat dit seizoen de stap maken naar een echte topspeler. Beste speler van de Eredivisie worden en dan vertrekken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:05 schreef bjanaan het volgende:
Als Eriksen ook blijft heb je een luxueuze selectie met veel keuzes dan is het volgend seizoen appeltje eitje.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Omdat hij neger is ging hij voor het geld?
quote:Bojan dirigeert Ajax naar oefenzege op Werder Bremen
19/07/2013 22:04
Ajax heeft na Osasuna vrijdag ook Werder Bremen verslagen (2-3). Bij de beoogde basisploeg van trainer Frank de Boer had Bojan Krkic (foto's) vooral voor rust een belangrijke rol in Meppen.
De van Barcelona gehuurde aanvaller was in de eerste helft al twee keer dicht bij een doelpunt voor hij Daley Blind in de 38ste minuut in staat stelde om de score te openen. Vijf minuten later maakte hij zelf 0-2, nadat Siem de Jong hem in stelling had gebracht.
Ook in de tweede helft was Ajax de bovenliggende partij, maar in de slotfase kwam Werder via Akpala terug in de wedstrijd. Christian Eriksen maakte er echter in de 88ste minuut 1-3 van, nadat hij de ver uitgekomen Sebastian Mielitz eenvoudig passeerde. In blessuretijd bepaalde Nils Petersen de eindstand op 2-3. Eljero Elia stichtte na rust veel gevaar namens de club uit Bremen.
Eerder op de vrijdag had een veredeld B-team van Ajax in Emmen nog met 1-0 gewonnen van het Spaanse Osasuna. Voor de Amsterdammers begint zaterdag over een week het nieuwe seizoen met de strijd om de Johan Cruijff Schaal, waarin AZ de tegenstander is.
Laat Jopie Raaskal, de vries en Current93 het maar niet horen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Aardig revolutietje van Cruijff toch wel. Het wordt elk jaar beter en beter.
Zou mooi zijn als we kunnen aanhaken bij ploegen als een Porto of Benfica.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Aardig revolutietje van Cruijff toch wel. Het wordt elk jaar beter en beter.
Ik weet het niet hoor, PSV heeft een totaal nieuw basiselftal.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Als de selectie intact blijft dan is de 4e op rij gewoon zekerheid /.
Als dit seizoen iedereen blijft moet dat dit jaar incidenteel al lukken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we kunnen aanhaken bij ploegen als een Porto of Benfica.
Nou finale Europa League dan ook maar, niet in amsterdam maar oké.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dit seizoen iedereen blijft moet dat dit jaar incidenteel al lukken.
wat is het prijskaartje wat er aan hem hangt dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gaat dit seizoen de stap maken naar een echte topspeler. Beste speler van de Eredivisie worden en dan vertrekken.
Dit jaar incidenteel lukken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als dit seizoen iedereen blijft moet dat dit jaar incidenteel al lukken.
Ajax brengt nooit exacte bedragen naar buiten. 15-16 miljoen minimaal suggereerde verschillende media een aantal maanden geleden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef bjanaan het volgende:
[..]
wat is het prijskaartje wat er aan hem hangt dan?
Of heeft Ajax daar nog niks over los gelaten?
Geen verkeerd middenveld hoor, met Maher en Schaars. Plus een zeer talentvolle voorhoede.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, PSV heeft een totaal nieuw basiselftal.
Zelfs als het niet intact blijft heb ik er alle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Als de selectie intact blijft dan is de 4e op rij gewoon zekerheid /.
Zijn wel mooie bedragen Dortmund heeft al afgewuift toch? Die hebben twee grote aankopen gedaan Mkhitarian en Aubemeyang die laatste is trouwens sneller dan Bolt SICK!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax brengt nooit exacte bedragen naar buiten. 15-16 miljoen minimaal suggereerde verschillende media een aantal maanden geleden.
net zoals vorig jaar dusquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:27 schreef 16meter het volgende:
[..]
Geen verkeerd middenveld hoor, met Maher en Schaars. Plus een zeer talentvolle voorhoede.
Vlak ze niet uit.
Ze moeten wel een keer zorgen voor een goeie verdediging, anders zijn ze weer kansloos.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef Stiggie het volgende:
PSV heeft goed team ja. Maar voordat dat op elkaar ingespeeld helemaal is ben je ook paar maandjes verder. Als bij Ajax niemand weg gaat moet het gewoon te doen zijn en gaan we verder waar we gebleven waren. Zijn we alleen maar sterker geworden tov vorig jaar
Nee, dat is PSV.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:40 schreef The_Coach het volgende:
Misschien is Feyenoord wel onze grootste concurrent.
Vraag het me af ze zijn beter ingespeeld dan PSV lijkt me.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, dat is PSV.
Het kampioenschap zal zoals gewoonlijk weer gaan tussen Ajax en PSV.
Dit seizoen 7 punten meer dan de nummer 2, toch zeker niet krap in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Ajax iedere keer ruim kampioen is geworden.
PSV heeft nooit veel tijd nodig om ingespeeld te raken, hun systeem is doorgaans vrij simpel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Vraag het me af ze zijn beter ingespeeld dan PSV lijkt me.
Voetballend vond ik dit jaar het verschil tussen Ajax en de rest groter dan het aantal punten laten zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:41 schreef MouzurX het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Ajax iedere keer ruim kampioen is geworden. Het zal gewoon weer spannend worden.
In de CL zal Ajax wel meer hebben in te brengen als het team bij elkaar blijft en we niet weer real madrid loten.
Ze hebben wel erg veel talenten en weinig routiniers, maar ik verwacht overigens dat beiden te kort komen om Ajax af te stoppen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV heeft nooit veel tijd nodig om ingespeeld te raken, hun systeem is doorgaans vrij simpel.
Dat wel, maar met goed voetbal kan je gewoon 2de worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voetballend vond ik dit jaar het verschil tussen Ajax en de rest groter dan het aantal punten laten zien.
Je wil Klaassen in het team. Je wilt Eriksen kwijt. Je denkt dat PSV kampioen wordt. Wat heb jij gerookt?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef Nymphetic13 het volgende:
Zeer mooi dat Siem blijft al had ik ook graag gezien dat Klaasen dit jaar zijn positie zou over nemen. Verder een aantal goede talenten die op het punt staan om de stap te maken naar het 1ste. Hopelijk dat die het in de Jupiler league kunnen laten zien voor de rest.
Hoop dat galbak Boerigter nog vertrekt.
Ben vooral benieuwd naar Meleg, Anderson, Hoessen, Ligeon en Veltman zich gaan houden komend seizoen. Hoessen moet toch zeker Stiggy uit de basis kunnen spelen en Ligeon kan weleens beter worden dan v Rheijn. Hoop enigzins dat Eriksen wel naar AC gaat zodat de jeugd weer een extra kans krijgt om vervolgens volgend jaar De Jong te vervangen aan de andere kant is het met een goede Eriksen wel makkelijker om de groepsfase van de CL door te komen. Hoop dat er toch nog 1 of 2 extra spelers uit de jeugd door kunnen stromen.
Denk dat het een mooi seizoen wordt met hopelijk Finale EL en een 33ste landstitel. Al verwacht ik dat PSV kampioen wordt MITS Cucu een TEAM kan smeden van de talenten die daar rond lopen. Iets wat zowel Rutten als Advocaat niet gelukt is de afgelopen 4 jaar dat ondanks de beste selectie.
Maar dat is een gevolg als je een team bij elkaar probeert te kopen dan krijg je toch eerder ego's tegen elkaar.
Je zal toch aan de toekomst moeten werken. Dus ja ik ben liever dit jaar 1 top middenvelder kwijt(Eriksen (wss 16-18 Miljoen) of De Jong) en een talent als Klaassen of Serero een jaar naast die 2de top middenvelder ervaring op doen dan dat je dit jaar beide top middenvelders hebt en ze volgend jaar verliest en dan aan een heel nieuw aanvallend middenveld moet gaan werken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wil Klaassen in het team. Je wilt Eriksen kwijt. Je denkt dat PSV kampioen wordt. Wat heb jij gerookt?
Klaassen komt echt tekort voor het Ajax niveau. En dan kan je beter de Jong verkopen i.p.v. Eriksen. Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar je kan ze dit jaar al veel laten invallen en dan komt het wel goed met aanvallend middenveld volgend jaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:33 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Je zal toch aan de toekomst moeten werken. Dus ja ik ben liever dit jaar 1 top middenvelder kwijt(Eriksen (wss 16-18 Miljoen) of De Jong) en een talent als Klaassen of Serero een jaar naast die 2de top middenvelder ervaring op doen dan dat je dit jaar beide top middenvelders hebt en ze volgend jaar verliest en dan aan een heel nieuw aanvallend middenveld moet gaan werken.
En ja ik denk dat PSV inderdaad dit jaar wel kampioen wordt. PSV had vorig seizoen al een elftal wat de topfavoriet was en de titel had moeten pakken. Dat het PSV niet gelukt is om een TEAM te creëren met al dat bij elkaar gekochte materiaal dat is het geluk geweest van Ajax. Al heeft Ajax natuurlijk ook zeer goed gespeeld vorig jaar ondanks een hoop blessure leed. Maar PSV had in principe de beste individuele kracht net als komend seizoen. Ben ook benieuwd trouwens of Boillesen eindelijk fit blijft en een hoop wedstrijden kan spelen. Hoop dat 1,5 seizoen blessure leed genoeg was.
Gewoon een analyse en voorspelling van mij...
Mensen die denken dat Ajax onoverwinnelijk is.
En ja ben al 20 jaar fan van Ajax.
Over Klaassen wordt nu het zelfde gezegd als over de Jong in zijn 2de jaar. Geef hem de tijd en wissel hem af met Serero en kijk dan over een jaar of 2. Ik denk dat Klaassen zeker beter word dan de Jong. Maar dan ben je wel 3 tot 5 jaar verder. Vergeet niet dat de Jong al zijn 6de of 7de seizoen in gaat bij de hoofdmacht en Klaassen net zijn 1ste volledige(hopelijk) en wie zou er anders de vervanger moeten zijn op het middenveld. Spelers die nu nog niet in de hoofdmacht zitten?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen komt echt tekort voor het Ajax niveau. En dan kan je beter de Jong verkopen i.p.v. Eriksen. Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar je kan ze dit jaar al veel laten invallen en dan komt het wel goed met aanvallend middenveld volgend jaar.
En PSV heeft een geheel nieuw team wat nog niet op elkaar ingespeeld is. Veel jonkies ook, dus die gaan waarschijnlijk grillig presteren. Als Ajax het team bij elkaar houdt worden ze wel kampioen.
Daarom zeg ik ook zet Klaassen naast de Jong of Eriksen afgewisseld met Serero. En Fischer en Hoessen schijnen ook op die posities uit de voeten te kunnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:36 schreef MouzurX het volgende:
Tsja maar die jeugdspelers kunnen ook wel ervaring opdoen in jong ajax of bekerwedstrijden/wedstrijden tegen het rechter rijtje. Ineens een vaste middenspeler missen en daar persée een jeugdspeler te moeten neerzetten hoeft niet tot meer ervaring/een beter team in het volgende jaar te leiden. Een speler kan het ook gewoon nog niet aan kunnen en het halve seizoen verzuipen, dan kan je ze beter op een andere manier ervaring laten opdoen.
Ik denk dat Klaassen minder is dan de Jong, en daar ben ik al geen fan van. Serero ben ik ook nog niet helemaal zeker van, behoorlijk speels. Dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand van buitenaf moet komen als Chris en Siem vertrekken (volgend jaar). En misschien dat die andere positie dan opgevuld kan worden door een jeugdspeler als Andersen, Meleg of Lobotka.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Over Klaassen wordt nu het zelfde gezegd als over de Jong in zijn 2de jaar. Geef hem de tijd en wissel hem af met Serero en kijk dan over een jaar of 2. Ik denk dat Klaassen zeker beter word dan de Jong. Maar dan ben je wel 3 tot 5 jaar verder. Vergeet niet dat de Jong al zijn 6de of 7de seizoen in gaat bij de hoofdmacht en Klaassen net zijn 1ste volledige(hopelijk) en wie zou er anders de vervanger moeten zijn op het middenveld. Spelers die nu nog niet in de hoofdmacht zitten?
En ik ben het eens dat we beter de Jong kunnen verkopen maar daar gaan we nooit geen 16-18 miljoen voor krijgen. En Eriksen schijnt natuurlijk al rond te zijn he met AC Milan.
En betreffende PSV als dat een team wordt en geen bij een geraapt zooitje net als afgelopen seizoen dan is PSV DE grote favoriet HELAAS!!!
Flikker toch een eind op manquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Nymphetic13 het volgende:
En betreffende PSV als dat een team wordt en geen bij een geraapt zooitje net als afgelopen seizoen dan is PSV DE grote favoriet HELAAS!!!
Ben het met je eens dat Klaassen minder is dan de Jong nu maar is Klaassen dan zoveel minder als de Jong 6 jaar terug? Je hebt in de jong AJAX/wissel hoofdmacht nu voor de positie's van Siem en Chris nu resp. Klaassen, Serero, El Hasnaoui en Keskin daarnaast zou je Schone daar nog neerzetten voor de ervaring maar die is toch minder dan Serero of Klaassen. En dan weet ik niet of El Hasnaoui of Keskin al op het niveau van Serero of Klaassen staan. Maar als je dan moet kiezen tussen nu 1 speler kwijt en 1 of 2 jeugdspelers komend seizoen naast De Jong of Eriksen zetten of dit jaar voornamelijk met de Jong en Eriksen spelen en af en toe 1 van de 4 brengen dan kies IK voor optie 1. Maar we zullen het zien na 2 september. Ik blijf erbij voor de ontwikkeling op het middenveld is het het beste als de Jong OF Eriksen de stap naar een buitenlandse club maakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Klaassen minder is dan de Jong, en daar ben ik al geen fan van. Serero ben ik ook nog niet helemaal zeker van, behoorlijk speels. Dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand van buitenaf moet komen als Chris en Siem vertrekken (volgend jaar). En misschien dat die andere positie dan opgevuld kan worden door een jeugdspeler als Andersen, Meleg of Lobotka.
Ik heb liever dat we ruimer kampioen worden, beker erbij winnen en minimaal overwinteren in de CL. En dus de Jong en Eriksen moeten allebei blijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Klaassen minder is dan de Jong nu maar is Klaassen dan zoveel minder als de Jong 6 jaar terug? Je hebt in de jong AJAX/wissel hoofdmacht nu voor de positie's van Siem en Chris nu resp. Klaassen, Serero, El Hasnaoui en Keskin daarnaast zou je Schone daar nog neerzetten voor de ervaring maar die is toch minder dan Serero of Klaassen. En dan weet ik niet of El Hasnaoui of Keskin al op het niveau van Serero of Klaassen staan. Maar als je dan moet kiezen tussen nu 1 speler kwijt en 1 of 2 jeugdspelers komend seizoen naast De Jong of Eriksen zetten of dit jaar voornamelijk met de Jong en Eriksen spelen en af en toe 1 van de 4 brengen dan kies IK voor optie 1. Maar we zullen het zien na 2 september. Ik blijf erbij voor de ontwikkeling op het middenveld is het het beste als de Jong OF Eriksen de stap naar een buitenlandse club maakt.
@Firefox1 kom eens met argumenten
En een onzin dat er wordt verklaard door 1 van de twee....tering.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:18 schreef Tyron het volgende:
jezus wat een boekwerken
ik ga het niet lezen hoor
Schone minder dan Klaasen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Klaassen minder is dan de Jong nu maar is Klaassen dan zoveel minder als de Jong 6 jaar terug? Je hebt in de jong AJAX/wissel hoofdmacht nu voor de positie's van Siem en Chris nu resp. Klaassen, Serero, El Hasnaoui en Keskin daarnaast zou je Schone daar nog neerzetten voor de ervaring maar die is toch minder dan Serero of Klaassen. En dan weet ik niet of El Hasnaoui of Keskin al op het niveau van Serero of Klaassen staan. Maar als je dan moet kiezen tussen nu 1 speler kwijt en 1 of 2 jeugdspelers komend seizoen naast De Jong of Eriksen zetten of dit jaar voornamelijk met de Jong en Eriksen spelen en af en toe 1 van de 4 brengen dan kies IK voor optie 1. Maar we zullen het zien na 2 september. Ik blijf erbij voor de ontwikkeling op het middenveld is het het beste als de Jong OF Eriksen de stap naar een buitenlandse club maakt.
@Firefox1 kom eens met argumenten
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 07:34 schreef Dven het volgende:
Klaassen
Willen dat Boccara een kans krijgt terwijl die bij Ajax op een wedstrijd na nog nooit iets heeft laten zien
Volgens mij is plaatsnemen in de selectie een beloning voor bewezen diensten en mag je daarna jezelf in het eerste bewijzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hoe kan hij zich anders bewijzen dan?
Die hebben gisteren de wedstrijd niet'gezien. Is PSV geen grote concurrent? Scoren toch aardig makkelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die steeds aan komen zetten met Serero.
PSV is de enige en wel een grote concurrent. Denk dat het gewoon weer spannend wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:44 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die hebben gisteren de wedstrijd niet'gezien. Is PSV geen grote concurrent? Scoren toch aardig makkelijk.
Met de huidige stand van zaken (qua selecties) zie ik PSV niet als de grote concurrent, dat neemt niet weg dat die gewoon 2e kunnen worden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV is de enige en wel een grote concurrent. Denk dat het gewoon weer spannend wordt.
Ik zie in Feyenoord een grotere concurrent, mits er niet te veel blessures aankomen bij hen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV is de enige en wel een grote concurrent. Denk dat het gewoon weer spannend wordt.
Smalle selectie wel, als die EL halen zullen ze wel wat punten gaan laten liggen in de competitiequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie in Feyenoord een grotere concurrent, mits er niet te veel blessures aankomen bij hen.
Vind eigenlijk dat alleen Ajax een vrij brede selectie heeft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Smalle selectie wel, als die EL halen zullen ze wel wat punten gaan laten liggen in de competitie
Sowieso hebben ze in Augustus wel een druk begin.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Smalle selectie wel, als die EL halen zullen ze wel wat punten gaan laten liggen in de competitie
Combinatie van jeugd, transfervrije spelers & koopjes die Ajax naar een beter niveau helpen. PSV zoekt bijvoorbeeld de op het oog grotere vissen voor veel meer geld, en die pakken veel vaker slecht uit. En Feijenoord heeft natuurlijk een lege portemonneequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat alleen Ajax een vrij brede selectie heeft.
Dat klopt wel, ziet er allemaal vrij goed uitquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat alleen Ajax een vrij brede selectie heeft.
Daar valt niets over te zeggen zolang je de poule niet weet en de transfermarkt nog niet dicht is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de kwestie overwinteren in de Champions League? Vind het nog lastig te zeggen.
Mits we compleet blijven en we een beetje mazzel met de loting hebben kunnen we zomaar ala die Cyprioten recentelijk redelijk ver in de CL komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de kwestie overwinteren in de Champions League? Vind het nog lastig te zeggen.
Hoe heb je die 10% berekend?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Bojan ziet er goed uit tegen Werder, kunnen er wel eens 10% sterker op zijn geworden nu.
Geen zinnig woord over te zeggen nog natuurlijk. Maar een beetje mazzel met de loting zou wel eens lekker zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaassen is beter dan de Jong en Eriksen moet wegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Verder heb ik niet zoveel zin om terug te lezen, maar staat er ergens een samenvatting van gisterenavond online?
twitter:Theleaguemag twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 11:29:16van Basten....what a playerBack with more later, off to the Feedwell Cafe, the teas are on me! http://t.co/3kZREsHW9M reageer retweet
Sowieso valt daar op 2 september pas iets over te zeggen. Ik ga er echt nog niet van uit dat dit team compleet blijft.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook met die "omkoping" was het niet overtuigend en op eigen kracht, dan was je namelijk niet afhankelijk geweest van die uitslag. Vorig seizoen vond ik het dieptepunt toch wel tegen Steaua, kan je het wel aardig gedaan hebben tegen een tactisch op een nulpunt spelend Shitty maar dat heeft dan weinig glans als je het af laat weten tegen superboeren uit Oost-Europa.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sowieso valt daar op 2 september pas iets over te zeggen. Ik ga er echt nog niet van uit dat dit team compleet blijft.
Maar als het team compleet blijft, dan sta je er een stuk beter voor dan de afgelopen twee jaar. En de afgelopen twee jaar hield een omkoping ons uit de tweede ronde en eindigden we boven City. Dus dan zou dé kans ontstaan. Maar goed als je uit pot 2 PSG, Juve of Arsenal loot gaat het al bijna onmogelijk worden; daar blijft het grotendeels van afhankelijk.
Inderdaad, een grote teleurstelling. En je schiet jezelf in eigen voet want je blijft nu steeds net buiten pot 2 vallen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook met die "omkoping" was het niet overtuigend en op eigen kracht, dan was je namelijk niet afhankelijk geweest van die uitslag. Vorig seizoen vond ik het dieptepunt toch wel tegen Steaua, kan je het wel aardig gedaan hebben tegen een tactisch op een nulpunt spelend Shitty maar dat heeft dan weinig glans als je het af laat weten tegen superboeren uit Oost-Europa.
Arsenal kunnen we gewoon hebben hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sowieso valt daar op 2 september pas iets over te zeggen. Ik ga er echt nog niet van uit dat dit team compleet blijft.
Maar als het team compleet blijft, dan sta je er een stuk beter voor dan de afgelopen twee jaar. En de afgelopen twee jaar hield een omkoping ons uit de tweede ronde en eindigden we boven City. Dus dan zou dé kans ontstaan. Maar goed als je uit pot 2 PSG, Juve of Arsenal loot gaat het al bijna onmogelijk worden; daar blijft het grotendeels van afhankelijk.
Niet meer dan logisch. Hij mag over 3 jaar een ruildeal maken, dan krijgen wij Messi en Neymar en hun Frank.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Frank staat er goed op in het buitenland.
Met een beetje geluk, als je er 5 keer tegen speelt verlies je er 3 denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Arsenal kunnen we gewoon hebben hoor
Mwah Arsenal is allang al niet meer zo goed als voorheen, is best zelfs best een matig elftalquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk, als je er 5 keer tegen speelt verlies je er 3 denk ik.
Suarez gaat erheen dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mwoah, ik denk dat Arsenal dit jaar daadwerkelijk gaat versterken en er liep al aardig wat talent rond.
Ik zou Frank nog kunnen begrijpen ook als hij het zou doen. Maar volgens mij wil hij dat nu niet ivm familie en beloftes aan ajax. Op zijn vroegst over 1 a 2 jaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst zien dan gelovenquote:
Zolang Rosell daar zit hoeven we er niet bang voor te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Laat Jopie Raaskal, de vries en Current93 het maar niet horen.
quote:Een transfer van Christian Eriksen naar de Premier League lijkt nu dan echt te gaan gebeuren. Volgens Caught Offside heeft de middenvelder van Ajax namelijk een akkoord bereikt met Liverpool. Dat heeft het medium vrijdag naar buiten gebracht.
Volgens het eerdergenoemde medium heeft de club niet alleen een persoonlijk akkoord met de Deense spelmaker. De club zou zich namelijk ook al gemeld hebben bij de clubleiding van Ajax. Die heeft aangegeven dat Eriksen mocht gaan praten met Liverpool.
Eriksen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014, maar liet al meerdere keren weten graag te willen vertrekken bij Ajax. Mocht een vertrek niet lukken, dan is de Deens international bereid om zijn contract bij de landskampioen an Nederland te verlengen.
Die interviewers stellen goede vragen. Redelijk interessant interview dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)dplan-uitgebreid-toe
En ook met Ac Milan, goed bezigquote:
quote:Tegenover de Engelse krant The daily express zegt voormalig Liverpool-doelman Bruce Grobbelaar dat Liverpool Luis Suarez zo snel mogelijk moet verkopen. Dit om geld vrij te maken voor de komst van Toby Alderweireld en Christian Eriksen.
Grobbelaar speelde tussen 1980 en 1994 440 wedstrijden als doelman voor Liverpool. Hij adviseert de Britse club om Alderweireld de stoppende Jamie Carragher te laten vervangen. Dan moet de bijtende ex-Ajacied wel vertrekken. 'Als Liverpool Suarez kwijt kan raken, dan kunnen ze naar Ajax gaan om Eriksen en Alderweireld te halen. Dat zou een briljante zet zijn omdat ze met Daniel Sturridge al een geweldige spits hebben.
Staat in de tekst, Caught Offside. Dit is alleen al de 85e keer dat ze dit nieuws brengen.quote:
Hij is met Ajax ook mondeling akkoord.quote:
Bruce Grabbelaarquote:
Goed interview van die at5 jongensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)dplan-uitgebreid-toe
PSV en met name Twente lieten wel zien dat je zonder Europees voetbal meer punten haalt inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Van boekarest verliezen heeft ajax misschien wel eens het kampioenschap opgeleverd. Toendertijd stond ajax er toch echt minder goed voor en dan nog twee wedstrijden extra moeten spelen had zomaar wat verliespunten kunnen opleveren waardoor ze er niet meer in zouden geloven.
Heb je misschien de voorlopige potten indeling? Sinds wanneer is Arsenal pot 2? En hoezo is PSG pot 2? Wat hebben hun gepresteerd de afgelopen 15 jaar in Europa?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waarom zitten hun dan in pot 2?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef J2T het volgende:
Nevermind, heb het al gevonden. Arsenal is pot 1 en PSG is pot 2. PSG heeft precies niks gepresteerd de afgelopen 10 jaar, maar goed, wha eva.
Juventus, Man City en Dortmund pot 3.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef J2T het volgende:
Nevermind, heb het al gevonden. Arsenal is pot 1 en PSG is pot 2. PSG heeft precies niks gepresteerd de afgelopen 10 jaar, maar goed, wha eva.
Pot 1: Bayern, Barca, Chelsea, Manchester United, Arsenal(V4), Porto, Benfica. Real Madrid.
Pot 2:PSG, CSKA Moscow, Marseille(V3), Schalke 04(V4), AC Milan(V4), Shaktar, Lyon, Atletico Madrid.
Pot 3: Juventus, Zenit (V3), Manchester City, AJAX, Dortmund, Basel (V3), Olympiakos, Galatasaray,
Pot 4: Bayer Leverkussen, FC Kopenhagen, Napoli, Anderlecht, BATE Borisov, Celtic (V2),
Mocht PSV zich plaatsen dan komen zij ook in pot 3.
Geen idee ouwe. Voordat de sjeik PSG overnam heb ik sinds het Dinho tijdperk niks gehoord over PSG. Voor mijn gevoel hebben ze al tig jaar niks gepresteerd.quote:
Blijkbaar wel, anders zitten ze niet in pot 2.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:08 schreef J2T het volgende:
PSG heeft precies niks gepresteerd de afgelopen 10 jaar, maar goed, wha eva.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zitten ze niet in pot 2.
Behalve als Marseille/Schalke/Milan/Arsenal niet door de voorronde komtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Juventus, Man City en Dortmund pot 3.
Alles is te koop. Ook succes.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:19 schreef J2T het volgende:
[..]
Geen idee ouwe. Voordat de sjeik PSG overnam heb ik sinds het Dinho tijdperk niks gehoord over PSG. Voor mijn gevoel hebben ze al tig jaar niks gepresteerd.
Waarom is City van pot 4 naar 3 gegaan trouwensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Juventus, Man City en Dortmund pot 3.
Zijn van 2 naar 3 gegaan. Dortmund was pot 4.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom is City van pot 4 naar 3 gegaan trouwens![]()
![]()
oh jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn van 2 naar 3 gegaan. Dortmund was pot 4.
https://nl.wikipedia.org/(...)_Paris_Saint-Germainquote:
Ja of een club uit Milaan. Is in de afgelopen 10jaar ook niet vaak geweest. En weet je, ben ook nog nooit in Lyon geweest dus doe die ook maarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:17 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat we voor de verandering weer eens Real Madrid loten.
Nog maar 2x geweest en 2x verschilende clubsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Manchester schijnt ook een leuk tripje te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |