Raar dat Frank hem toch als no.1 spits ziet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hopen dat Hoesen in de spits komt dan. Die Kolbeinn kan geen bal goed aannemen.
Grappig te zien dat sommige nu moeten aanpoten om het niveau van Eriksen, Bojan, De Jong te kunnen bijbenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hopen dat Hoesen in de spits komt dan. Die Kolbeinn kan geen bal goed aannemen.
Frank heeft in Anita ook de no. 1 linksback gezien. En Janssen als no. 1 verdedigende middenvelder. Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Raar dat Frank hem toch als no.1 spits ziet.
En in die 2 gevallen had hij het ook foutquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Frank heeft in Anita ook de no. 1 linksback gezien. En Janssen als no. 1 verdedigende middenvelder. Ik bedoel maar.
Toen ook idd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En in die 2 gevallen had hij het ook fout,
Ik dacht vorige zomer al johquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voel dat wij naar elkaar toe zijn gegroeid deze zomer.
Hier ben ik blij om, ik dacht even dat dit gevoel slechts van één kant kwam.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik voel dat wij naar elkaar toe zijn gegroeid deze zomer.
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 23:20:09Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde... #Ajax http://t.co/Dsg0cEQil7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:siemdejong twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 23:20:09Ik heb besloten om me volledig op Ajax te focussen. Een transfer is niet aan de orde... #Ajax http://t.co/Dsg0cEQil7 reageer retweet
Ebicilio de voorkeur gegeven boven Özbilizquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Frank heeft in Anita ook de no. 1 linksback gezien. En Janssen als no. 1 verdedigende middenvelder. Ik bedoel maar.
Ik wacht wel tot de transferperiode voorbij is voor ik dit geloofquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
Aparte uitspraak inderdaad, wil hem wel eens zien als Liverpool 15 augustus aanklopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de transferperiode voorbij is voor ik dit geloof
Dat dus. Sneijder heeft ook ooit zoiets gezegdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot de transferperiode voorbij is voor ik dit geloof
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Sneijder heeft ook ooit zoiets gezegd
Hopelijk heeft ie Eriksen overgehaald.quote:De Jong: 'Transfer niet aan de orde'
Ajax won de laatste oefenwedstrijd in de voorbereiding vrijdag met 2-3 van Werder Bremen. In Meppen blikte Siem de Jong met een tevreden gevoel – met een gezonde dosis onvrede over de twee tegengoals in de slotfase – terug op Ajax’ oefenzege. De aanvoerder koppelde zijn terugblik aan een opvallend statement.
De Jong en het gros van zijn collega-Ajacieden maakten tegen Werder Bremen hun eerste negentig minuten. Het gevoel dat na het eerste complete optreden overheerst is positief. ,,Al begonnen we iets te langzaam. Het was even te traag. Daarna ging het al snel beter en kwamen we verdiend op een 0-1-voorsprong’’, blikt De Jong terug op het treffen met de Bremenaren. Over de hele wedstrijd genomen maakten de Ajacieden een geolied indruk. De arbeid uit de voorbereidingsweken wierp zijn vruchten duidelijk af. ,,In de slotfase werden we wel wat slordig. Al had dat ook met vermoeidheid te maken.’’
Naast sportieve arbeid was de traditionele voorbereidingsweek in De Lutte ook in ander opzicht vruchtbaar. ,,Ik heb besloten me volledig op Ajax te focussen’’, is De Jong openhartig in de tochtige catacomben van de MEP-Arena. ,,Ik heb de hele voorbereiding al een goed gevoel over de groep en over de staf. Ik heb het hier naar mijn zin. Ik zie niet in waarom ik nu weg zou moeten gaan.’’
,,Ik heb een groot deel van de persconferentie, gisteren in de binnentuin van De Bloemenbeek, staan meeluisteren. Het gaat alleen maar over Christian, Toby en Siem. Of we blijven of niet. Ik wil een signaal afgeven. Een transfer is voor mij niet aan de orde, het speelt niet. Het zou mooi zijn als deze groep bij elkaar blijft.’’
Heb je gesprekken met spelers gevoerd?
,,Ja, dat deed ik al in Oostenrijk. Onder andere op de kamer met Christian Eriksen. Gisteren, in De Lutte nog met Niklas Moisander en Christian Poulsen. Maar ook met Marc Overmars en de trainer. Ik heb gisteren tegen de trainer gezegd dat ze op me kunnen rekenen.’’
Desgevraagd toonde Frank de Boer zich content met het statement van De Jong. ,,Dit is een belangrijk signaal. Siem verwoordde precies wat ik zelf ook voel’’, reageerde de Ajax-trainer op de woorden van zijn aanvoerder. ,,Hij weet waar we mee bezig zijn en daar staat hij volledig achter. We hebben een fantastische groep. Ik zag hem na De Graafschap - Ajax al met Marc praten en zelf heb ik deze week met hem gezeten. Ik kan op hem rekenen komend seizoen. Dat hebben we gisteravond ook besproken. Voor hem is een transfer niet aan de orde en wij willen graag dat hij blijft.’’
Wat na de overwinning op Werder Bremen overblijft is duidelijkheid, helderheid. Het Ajax’ raamwerk staat; zo bleek een week voordat de strijd om de Johan Cruijff Schaal losbarst. Ajax en Siem de Jong zijn klaar voor het échte werk in weer een nieuw voetbalavontuur.
Met die 2 worden we met minimaal 85 punten kampioen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef The_Coach het volgende:
Als die blijft zie ik de kans dat Eriksen blijft ook groter worden, met hun 2 zijn we topfavoriet.
Zelfs zonder Eriksen zijn we topfavoriet, al zou het wel een aderlating zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef The_Coach het volgende:
Als die blijft zie ik de kans dat Eriksen blijft ook groter worden, met hun 2 zijn we topfavoriet.
En we zijn topfavoriet voor de CL.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die 2 worden we met minimaal 85 punten kampioen.
Wordt weer eens tijd lekker in eind april kampioen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die 2 worden we met minimaal 85 punten kampioen.
En anders kan je gewoon van club wisselen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
Een ingespeeld team die nog niet eens op hun top spelen en eigenlijk alleen maar kan groeien.
Ik heb meer dan vertrouwen in een succesvol seizoen!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders kan je gewoon van club wisselen.
Ik heb liever dat Eriksen blijft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Gramulanion het volgende:
Het is iig een betere situatie dan die spelers niet tot je beschikking hebben. Elke positie gelijkwaardig dubbelbezet is het streven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef The_Coach het volgende:
Het zal wel steeds moeilijker worden voor de Boer om al die talenten tevreden te houden.
Anderson, Boilesen, Hoessen, Moses etc.
Dit vergeet ik steeds, maar ik kan dit seizoen een seizoen lang naar Jong Ajax kijken iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:41 schreef j0rdiiii het volgende:
die moet blij zijn dat hij bij een club als Ajax in de Jupiler League mag instromen.
Vraag het mij af, ze hebben nu nog maar 3 kanalen en ze spelen volgens mij vaak genoeg op tijden dat er ook Eredivisie wedstrijden bezig zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vergeet ik steeds, maar ik kan dit seizoen een seizoen lang naar Jong Ajax kijken idd
Jong Ajax wil toch op maandag spelen? Dan is er geen eredivisie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vraag het mij af, ze hebben nu nog maar 3 kanalen en ze spelen volgens mij vaak genoeg op tijden dat er ook Eredivisie wedstrijden bezig zijn.
Hm, raar, ik dacht dat ze die tijden iets gingen aanpassen, maar dat zou nogal kut zijn jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vraag het mij af, ze hebben nu nog maar 3 kanalen en ze spelen volgens mij vaak genoeg op tijden dat er ook Eredivisie wedstrijden bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |