Voetballers gelovenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Stiggie het volgende:
SIEM HELD
Hij is altijd belangrijk voor ons geweestSuper signaal van onze aanvoerder
Speelschema is al bekend hoor, Jong Ajax speelt ook gewoon wedstrijden op vrijdag, zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong Ajax wil toch op maandag spelen? Dan is er geen eredivisie.
Hopen dat ze het toch gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelschema is al bekend hoor, Jong Ajax speelt ook gewoon wedstrijden op vrijdag, zaterdag en zondag.
Anderson en Hoessen? Ken ik nog niet. Jeugdspelers zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:35 schreef The_Coach het volgende:
Het zal wel steeds moeilijker worden voor de Boer om al die talenten tevreden te houden.
Anderson, Boilesen, Hoessen, Moses etc.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Anderson en Hoessen? Ken ik nog niet. Jeugdspelers zeker?
Al gaan ze uiteindelijk toch wel weg voor meer geld en betere competitie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef Stiggie het volgende:
Ajax is gewoon ook een steeds aantrekkelijkere ploeg voor spelers. Dat begint zijn vruchten af te werpen.
Tot nu toe altijd CL met Frank. Nu een groep die (wellicht) bij elkaar blijft... Grote (jeugd) talenten die bij Ajax willen voetballen uit het buitenland. Fantastische persoonlijke trainers die je bijna nergens anders hebt (Frank, Ronald, Jaap, Dennis etc). Dat een jongen als Bojan kiest voor Ajax terwijl hij ook bij AC Milan kon blijven is ook iets wat een mooie ontwikkeling is. Dan beseffen de jongens die bij Ajax spelen dat Ajax al een geweldige club is om te spelen
Je kent ze binnenkort wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Anderson en Hoessen? Ken ik nog niet. Jeugdspelers zeker?
Ze spelen 16 keer op maandag, ik neem aan dat die wedstrijden sowieso wel live zijn. Daarom zijn ze daar ook gepland.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat ze het toch gaan uitzenden.
Vroeger deden ze dat veel sneller. Nu denken ze er wel bij na en gaan ze niet zomaar weg heb ik het idee. Dat komt denk ik echt door de ontwikkelingen van de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al gaan ze uiteindelijk toch wel weg voor meer geld en betere competitie.
Ze spelen soms toch ook zaterdagmiddag? Dan kan het prima. Alleen zondag en vrijdag wordt lastig dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze spelen 16 keer op maandag, ik neem aan dat die wedstrijden sowieso wel live zijn. Daarom zijn ze daar ook gepland.
Dat zijn nu ook niet echt geweldige clubs. Al is het nog steeds zonde van Anita vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat veel sneller. Nu denken ze er wel bij na en gaan ze niet zomaar weg heb ik het idee. Dat komt denk ik echt door de ontwikkelingen van de afgelopen jaren
Eriksen - Geen Leverkusen
Alderweireld - Geen norwich
Siem - zie het bericht op ajax.nl
Andere cultuur, die ging voor het geld.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn nu ook niet echt geweldige clubs. Al is het nog steeds zonde van Anita vorig jaar.
denk dat we met poulsen beter af zijn. Qua ervaring en klootzakkerigheidquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn nu ook niet echt geweldige clubs. Al is het nog steeds zonde van Anita vorig jaar.
Zal toch ook wel met hun eigen verwachtingspatroon te maken hebben. Eriksen denkt bij topclubs mee te kunnen, Anita wist zo onderhand wel dat hij van Ajax niet de stap naar een topclub zou maken en zag Newcastle als een droomtransfer.quote:
Nee joh, Anita was perfect voor Ajaxquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
denk dat we met poulsen beter af zijn. Qua ervaring en klootzakkerigheid
Laatste seizoen van Anita was een beest seizoen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee joh, Anita was perfect voor Ajax
Nu mag die lekker toekijken vanaf de bank bij Newcastle.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Laatste seizoen van Anita was een beest seizoen!
Die gaat dit seizoen de stap maken naar een echte topspeler. Beste speler van de Eredivisie worden en dan vertrekken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:05 schreef bjanaan het volgende:
Als Eriksen ook blijft heb je een luxueuze selectie met veel keuzes dan is het volgend seizoen appeltje eitje.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Omdat hij neger is ging hij voor het geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |