SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geen wonder dat hij Ajax zou overwegen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Elia overigens in een kut team
Hoort hij thuis.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:29 schreef Stiggie het volgende:
Wat speelt Elia overigens in een kut team
oke manquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een 5 star skilla
Fijn voor Elia.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar dan is het nog wel een 5 star skilla
Als je altijd bescheiden wil blijven moet je fan van PSV worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:34 schreef wolferl het volgende:
TTJongens niet te voorbarig, altijd bescheiden blijven
Die zijn ook niet bescheiden hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je altijd bescheiden wil blijven moet je fan van PSV worden.
Die worden toch ieder jaar kampioen? Althans dat wordt al 3 jaar gezegd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je altijd bescheiden wil blijven moet je fan van PSV worden.
Vreemd. Daar hebben ze alle reden toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn ook niet bescheiden hoor.
klopt, de enige psv'er die ik ken is tuinman niveau 2quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo snugger daar. Zie je al aan het PSV-volk wat hier op FOK! komt.
Ga eens met Davy meeten want het kan nog lagerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:39 schreef handboek het volgende:
[..]
klopt, de enige psv'er die ik ken is tuinman niveau 2
BOERUHHHHHHHHH, Eindhovuhhhh de geakstequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo snugger daar. Zie je al aan het PSV-volk wat hier op FOK! komt.
Ik kom hem wel brengen met Derk en wagen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef handboek het volgende:
Ze willen dat Derk naar Bremen komt. Hoor het geschreeuw: Deeeeerukkk Bremen, Deeeeeerukkk Bremen.
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom hem wel brengen met Derk en wagen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
Verander de TT maar, dit seizoen gaat het hem niet worden.
Tussenjaar.
Dat dacht die keeper ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM
Ook dit neem ik terug.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
Vermeer laat even zien waarom hij eerste keeper is en blijft.
Ja gewoon via stream en ELquote:
Ik denk dat we Vermeer even moeten opwachten en hem even duidelijk zeggen dat hij een transfer moet maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind Cillessen ook gewoon beter.....
Maarja na zo'n wedstrijd komen er niet nieuwe aanbiedingen voor Vermeer om hem te verkopen. Ondanks 1 baze redding
Hij had hem maar gewoon moeten laten intikken dus? Moisander begaat de fout.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:06 schreef CaasS het volgende:
Hé Vermeer die zijn goal uit rent terwijl dat niet nodig is. Alsof hij het moet.
Ja maar bij die eerste goal ging hij ook wel erg snel naar voren. Die bal ging er in maar had er met een voorzet ook in kunnen gaan. Tweede ging hij ook te rammend snel naar voren.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij had hem maar gewoon moeten laten intikken dus? Moisander begaat de fout.
Klopt, ik hoop ook gewoon dat Alderweireld blijft. Veltman liet zich ook wat makkelijk wegzetten 1 of 2 keer. Ik had het idee dat hij vanuit die hoek beter op de goal had kunnen blijven staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij had hem maar gewoon moeten laten intikken dus? Moisander begaat de fout.
Wil je ff aan Derk vragen of hij Bojan heeft gezien?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah ik merk dat Vermeer weer een keer moest uitkomen
Speelde hij goed?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je ff aan Derk vragen of hij Bojan heeft gezien?
Werd weinig in het spel betrokken maar deed er vaak wel wat goeds mee, zoals een assist en een goal.quote:
Goed verhaal op het andere forum over de moeder van Derk trouwens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wil je ff aan Derk vragen of hij Bojan heeft gezien?
Mooi zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Werd weinig in het spel betrokken maar deed er vaak wel wat goeds mee, zoals een assist en een goal.
Linkje?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goed verhaal op het andere forum over de moeder van Derk trouwens.
Dit was hun 4e oefenwedstrijd. Scheelt dus niet veel met Ajax.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef CaasS het volgende:
Iemand die weet hoe ver Werder is in hun voorbereiding?
Minder ver dan Ajax denk ik, de Duitse competitie begint een week later dan de Nederlandsequote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef CaasS het volgende:
Iemand die weet hoe ver Werder is in hun voorbereiding?
Echt hopen dat Hoesen in de spits komt dan. Die Kolbeinn kan geen bal goed aannemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef The_Coach het volgende:
Als Ajax niemand kwijtraakt kan het wel eens een heel leuk jaar worden, ze kunnen elkaar makkelijker vinden dan vorig jaar.
Die Bojan is trouwens ook een hele goed speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |