Niet meer dan logisch. Hij mag over 3 jaar een ruildeal maken, dan krijgen wij Messi en Neymar en hun Frank.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Frank staat er goed op in het buitenland.
Met een beetje geluk, als je er 5 keer tegen speelt verlies je er 3 denk ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Arsenal kunnen we gewoon hebben hoor
Mwah Arsenal is allang al niet meer zo goed als voorheen, is best zelfs best een matig elftalquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk, als je er 5 keer tegen speelt verlies je er 3 denk ik.
Suarez gaat erheen dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mwoah, ik denk dat Arsenal dit jaar daadwerkelijk gaat versterken en er liep al aardig wat talent rond.
Ik zou Frank nog kunnen begrijpen ook als hij het zou doen. Maar volgens mij wil hij dat nu niet ivm familie en beloftes aan ajax. Op zijn vroegst over 1 a 2 jaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst zien dan gelovenquote:
Zolang Rosell daar zit hoeven we er niet bang voor te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Laat Jopie Raaskal, de vries en Current93 het maar niet horen.
quote:Een transfer van Christian Eriksen naar de Premier League lijkt nu dan echt te gaan gebeuren. Volgens Caught Offside heeft de middenvelder van Ajax namelijk een akkoord bereikt met Liverpool. Dat heeft het medium vrijdag naar buiten gebracht.
Volgens het eerdergenoemde medium heeft de club niet alleen een persoonlijk akkoord met de Deense spelmaker. De club zou zich namelijk ook al gemeld hebben bij de clubleiding van Ajax. Die heeft aangegeven dat Eriksen mocht gaan praten met Liverpool.
Eriksen heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2014, maar liet al meerdere keren weten graag te willen vertrekken bij Ajax. Mocht een vertrek niet lukken, dan is de Deens international bereid om zijn contract bij de landskampioen an Nederland te verlengen.
Die interviewers stellen goede vragen. Redelijk interessant interview dus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)dplan-uitgebreid-toe
En ook met Ac Milan, goed bezigquote:
quote:Tegenover de Engelse krant The daily express zegt voormalig Liverpool-doelman Bruce Grobbelaar dat Liverpool Luis Suarez zo snel mogelijk moet verkopen. Dit om geld vrij te maken voor de komst van Toby Alderweireld en Christian Eriksen.
Grobbelaar speelde tussen 1980 en 1994 440 wedstrijden als doelman voor Liverpool. Hij adviseert de Britse club om Alderweireld de stoppende Jamie Carragher te laten vervangen. Dan moet de bijtende ex-Ajacied wel vertrekken. 'Als Liverpool Suarez kwijt kan raken, dan kunnen ze naar Ajax gaan om Eriksen en Alderweireld te halen. Dat zou een briljante zet zijn omdat ze met Daniel Sturridge al een geweldige spits hebben.
Staat in de tekst, Caught Offside. Dit is alleen al de 85e keer dat ze dit nieuws brengen.quote:
Hij is met Ajax ook mondeling akkoord.quote:
Bruce Grabbelaarquote:
Goed interview van die at5 jongensquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.at5.nl/artikel(...)dplan-uitgebreid-toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |