abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129143835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]

PSV heeft nooit veel tijd nodig om ingespeeld te raken, hun systeem is doorgaans vrij simpel.
Ze hebben wel erg veel talenten en weinig routiniers, maar ik verwacht overigens dat beiden te kort komen om Ajax af te stoppen.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:48:55 #202
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129143842
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:43 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Voetballend vond ik dit jaar het verschil tussen Ajax en de rest groter dan het aantal punten laten zien.
Dat wel, maar met goed voetbal kan je gewoon 2de worden.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_129144504
Zeer mooi dat Siem blijft al had ik ook graag gezien dat Klaasen dit jaar zijn positie zou over nemen. Verder een aantal goede talenten die op het punt staan om de stap te maken naar het 1ste. Hopelijk dat die het in de Jupiler league kunnen laten zien voor de rest.
Hoop dat galbak Boerigter nog vertrekt.
Ben vooral benieuwd naar Meleg, Anderson, Hoessen, Ligeon en Veltman zich gaan houden komend seizoen. Hoessen moet toch zeker Stiggy uit de basis kunnen spelen en Ligeon kan weleens beter worden dan v Rheijn. Hoop enigzins dat Eriksen wel naar AC gaat zodat de jeugd weer een extra kans krijgt om vervolgens volgend jaar De Jong te vervangen aan de andere kant is het met een goede Eriksen wel makkelijker om de groepsfase van de CL door te komen. Hoop dat er toch nog 1 of 2 extra spelers uit de jeugd door kunnen stromen.

Denk dat het een mooi seizoen wordt met hopelijk Finale EL en een 33ste landstitel. Al verwacht ik dat PSV kampioen wordt MITS Cucu een TEAM kan smeden van de talenten die daar rond lopen. Iets wat zowel Rutten als Advocaat niet gelukt is de afgelopen 4 jaar dat ondanks de beste selectie.
Maar dat is een gevolg als je een team bij elkaar probeert te kopen dan krijg je toch eerder ego's tegen elkaar.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:23:20 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129144629
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:16 schreef Nymphetic13 het volgende:
Zeer mooi dat Siem blijft al had ik ook graag gezien dat Klaasen dit jaar zijn positie zou over nemen. Verder een aantal goede talenten die op het punt staan om de stap te maken naar het 1ste. Hopelijk dat die het in de Jupiler league kunnen laten zien voor de rest.
Hoop dat galbak Boerigter nog vertrekt.
Ben vooral benieuwd naar Meleg, Anderson, Hoessen, Ligeon en Veltman zich gaan houden komend seizoen. Hoessen moet toch zeker Stiggy uit de basis kunnen spelen en Ligeon kan weleens beter worden dan v Rheijn. Hoop enigzins dat Eriksen wel naar AC gaat zodat de jeugd weer een extra kans krijgt om vervolgens volgend jaar De Jong te vervangen aan de andere kant is het met een goede Eriksen wel makkelijker om de groepsfase van de CL door te komen. Hoop dat er toch nog 1 of 2 extra spelers uit de jeugd door kunnen stromen.

Denk dat het een mooi seizoen wordt met hopelijk Finale EL en een 33ste landstitel. Al verwacht ik dat PSV kampioen wordt MITS Cucu een TEAM kan smeden van de talenten die daar rond lopen. Iets wat zowel Rutten als Advocaat niet gelukt is de afgelopen 4 jaar dat ondanks de beste selectie.
Maar dat is een gevolg als je een team bij elkaar probeert te kopen dan krijg je toch eerder ego's tegen elkaar.
Je wil Klaassen in het team. Je wilt Eriksen kwijt. Je denkt dat PSV kampioen wordt. Wat heb jij gerookt?
Oh.
pi_129144771
Mensen die denken dat Ajax geen landskampioen wordt :') .
pi_129144787
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je wil Klaassen in het team. Je wilt Eriksen kwijt. Je denkt dat PSV kampioen wordt. Wat heb jij gerookt?
Je zal toch aan de toekomst moeten werken. Dus ja ik ben liever dit jaar 1 top middenvelder kwijt(Eriksen (wss 16-18 Miljoen) of De Jong) en een talent als Klaassen of Serero een jaar naast die 2de top middenvelder ervaring op doen dan dat je dit jaar beide top middenvelders hebt en ze volgend jaar verliest en dan aan een heel nieuw aanvallend middenveld moet gaan werken.
En ja ik denk dat PSV inderdaad dit jaar wel kampioen wordt. PSV had vorig seizoen al een elftal wat de topfavoriet was en de titel had moeten pakken. Dat het PSV niet gelukt is om een TEAM te creëren met al dat bij elkaar gekochte materiaal dat is het geluk geweest van Ajax. Al heeft Ajax natuurlijk ook zeer goed gespeeld vorig jaar ondanks een hoop blessure leed. Maar PSV had in principe de beste individuele kracht net als komend seizoen. Ben ook benieuwd trouwens of Boillesen eindelijk fit blijft en een hoop wedstrijden kan spelen. Hoop dat 1,5 seizoen blessure leed genoeg was.

Gewoon een analyse en voorspelling van mij...

Mensen die denken dat Ajax onoverwinnelijk is.
En ja ben al 20 jaar fan van Ajax.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:36:45 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129144843
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:33 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Je zal toch aan de toekomst moeten werken. Dus ja ik ben liever dit jaar 1 top middenvelder kwijt(Eriksen (wss 16-18 Miljoen) of De Jong) en een talent als Klaassen of Serero een jaar naast die 2de top middenvelder ervaring op doen dan dat je dit jaar beide top middenvelders hebt en ze volgend jaar verliest en dan aan een heel nieuw aanvallend middenveld moet gaan werken.
En ja ik denk dat PSV inderdaad dit jaar wel kampioen wordt. PSV had vorig seizoen al een elftal wat de topfavoriet was en de titel had moeten pakken. Dat het PSV niet gelukt is om een TEAM te creëren met al dat bij elkaar gekochte materiaal dat is het geluk geweest van Ajax. Al heeft Ajax natuurlijk ook zeer goed gespeeld vorig jaar ondanks een hoop blessure leed. Maar PSV had in principe de beste individuele kracht net als komend seizoen. Ben ook benieuwd trouwens of Boillesen eindelijk fit blijft en een hoop wedstrijden kan spelen. Hoop dat 1,5 seizoen blessure leed genoeg was.

Gewoon een analyse en voorspelling van mij...

Mensen die denken dat Ajax onoverwinnelijk is.
En ja ben al 20 jaar fan van Ajax.
Klaassen komt echt tekort voor het Ajax niveau. En dan kan je beter de Jong verkopen i.p.v. Eriksen. Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar je kan ze dit jaar al veel laten invallen en dan komt het wel goed met aanvallend middenveld volgend jaar.

En PSV heeft een geheel nieuw team wat nog niet op elkaar ingespeeld is. Veel jonkies ook, dus die gaan waarschijnlijk grillig presteren. Als Ajax het team bij elkaar houdt worden ze wel kampioen.
Oh.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:36:52 #208
181126 MouzurX
Misschien?
pi_129144846
Tsja maar die jeugdspelers kunnen ook wel ervaring opdoen in jong ajax of bekerwedstrijden/wedstrijden tegen het rechter rijtje. Ineens een vaste middenspeler missen en daar persée een jeugdspeler te moeten neerzetten hoeft niet tot meer ervaring/een beter team in het volgende jaar te leiden. Een speler kan het ook gewoon nog niet aan kunnen en het halve seizoen verzuipen, dan kan je ze beter op een andere manier ervaring laten opdoen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_129145019
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klaassen komt echt tekort voor het Ajax niveau. En dan kan je beter de Jong verkopen i.p.v. Eriksen. Voor de rest ben ik het wel met je eens, maar je kan ze dit jaar al veel laten invallen en dan komt het wel goed met aanvallend middenveld volgend jaar.

En PSV heeft een geheel nieuw team wat nog niet op elkaar ingespeeld is. Veel jonkies ook, dus die gaan waarschijnlijk grillig presteren. Als Ajax het team bij elkaar houdt worden ze wel kampioen.
Over Klaassen wordt nu het zelfde gezegd als over de Jong in zijn 2de jaar. Geef hem de tijd en wissel hem af met Serero en kijk dan over een jaar of 2. Ik denk dat Klaassen zeker beter word dan de Jong. Maar dan ben je wel 3 tot 5 jaar verder. Vergeet niet dat de Jong al zijn 6de of 7de seizoen in gaat bij de hoofdmacht en Klaassen net zijn 1ste volledige(hopelijk) en wie zou er anders de vervanger moeten zijn op het middenveld. Spelers die nu nog niet in de hoofdmacht zitten?
En ik ben het eens dat we beter de Jong kunnen verkopen maar daar gaan we nooit geen 16-18 miljoen voor krijgen. En Eriksen schijnt natuurlijk al rond te zijn he met AC Milan.

En betreffende PSV als dat een team wordt en geen bij een geraapt zooitje net als afgelopen seizoen dan is PSV DE grote favoriet HELAAS!!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:36 schreef MouzurX het volgende:
Tsja maar die jeugdspelers kunnen ook wel ervaring opdoen in jong ajax of bekerwedstrijden/wedstrijden tegen het rechter rijtje. Ineens een vaste middenspeler missen en daar persée een jeugdspeler te moeten neerzetten hoeft niet tot meer ervaring/een beter team in het volgende jaar te leiden. Een speler kan het ook gewoon nog niet aan kunnen en het halve seizoen verzuipen, dan kan je ze beter op een andere manier ervaring laten opdoen.
Daarom zeg ik ook zet Klaassen naast de Jong of Eriksen afgewisseld met Serero. En Fischer en Hoessen schijnen ook op die posities uit de voeten te kunnen.

Maar wie zijn volgens jullie dan de beste gegadigden om zowel Eriksen als de Jong op te volgen?
Ik hoop zelf ook dat Boccara en El Hasnaoui aan kunnen sluiten bij de hoofdmacht. Ben heel benieuwd hoe die het gaan doen in de Jupiler league. En dan kunnen we komend seizoen misschien 2 kampioenschappen vieren :D
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:49:49 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129145069
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Over Klaassen wordt nu het zelfde gezegd als over de Jong in zijn 2de jaar. Geef hem de tijd en wissel hem af met Serero en kijk dan over een jaar of 2. Ik denk dat Klaassen zeker beter word dan de Jong. Maar dan ben je wel 3 tot 5 jaar verder. Vergeet niet dat de Jong al zijn 6de of 7de seizoen in gaat bij de hoofdmacht en Klaassen net zijn 1ste volledige(hopelijk) en wie zou er anders de vervanger moeten zijn op het middenveld. Spelers die nu nog niet in de hoofdmacht zitten?
En ik ben het eens dat we beter de Jong kunnen verkopen maar daar gaan we nooit geen 16-18 miljoen voor krijgen. En Eriksen schijnt natuurlijk al rond te zijn he met AC Milan.

En betreffende PSV als dat een team wordt en geen bij een geraapt zooitje net als afgelopen seizoen dan is PSV DE grote favoriet HELAAS!!!

Ik denk dat Klaassen minder is dan de Jong, en daar ben ik al geen fan van. Serero ben ik ook nog niet helemaal zeker van, behoorlijk speels. Dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand van buitenaf moet komen als Chris en Siem vertrekken (volgend jaar). En misschien dat die andere positie dan opgevuld kan worden door een jeugdspeler als Andersen, Meleg of Lobotka.
Oh.
pi_129145157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:47 schreef Nymphetic13 het volgende:

Flikker toch een eind op man :') _O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_129145203
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat Klaassen minder is dan de Jong, en daar ben ik al geen fan van. Serero ben ik ook nog niet helemaal zeker van, behoorlijk speels. Dus ik denk eigenlijk wel dat er iemand van buitenaf moet komen als Chris en Siem vertrekken (volgend jaar). En misschien dat die andere positie dan opgevuld kan worden door een jeugdspeler als Andersen, Meleg of Lobotka.
Ben het met je eens dat Klaassen minder is dan de Jong nu maar is Klaassen dan zoveel minder als de Jong 6 jaar terug? Je hebt in de jong AJAX/wissel hoofdmacht nu voor de positie's van Siem en Chris nu resp. Klaassen, Serero, El Hasnaoui en Keskin daarnaast zou je Schone daar nog neerzetten voor de ervaring maar die is toch minder dan Serero of Klaassen. En dan weet ik niet of El Hasnaoui of Keskin al op het niveau van Serero of Klaassen staan. Maar als je dan moet kiezen tussen nu 1 speler kwijt en 1 of 2 jeugdspelers komend seizoen naast De Jong of Eriksen zetten of dit jaar voornamelijk met de Jong en Eriksen spelen en af en toe 1 van de 4 brengen dan kies IK voor optie 1. Maar we zullen het zien na 2 september. Ik blijf erbij voor de ontwikkeling op het middenveld is het het beste als de Jong OF Eriksen de stap naar een buitenlandse club maakt.

@Firefox1 kom eens met argumenten
  zaterdag 20 juli 2013 @ 01:59:17 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129145230
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Ben het met je eens dat Klaassen minder is dan de Jong nu maar is Klaassen dan zoveel minder als de Jong 6 jaar terug? Je hebt in de jong AJAX/wissel hoofdmacht nu voor de positie's van Siem en Chris nu resp. Klaassen, Serero, El Hasnaoui en Keskin daarnaast zou je Schone daar nog neerzetten voor de ervaring maar die is toch minder dan Serero of Klaassen. En dan weet ik niet of El Hasnaoui of Keskin al op het niveau van Serero of Klaassen staan. Maar als je dan moet kiezen tussen nu 1 speler kwijt en 1 of 2 jeugdspelers komend seizoen naast De Jong of Eriksen zetten of dit jaar voornamelijk met de Jong en Eriksen spelen en af en toe 1 van de 4 brengen dan kies IK voor optie 1. Maar we zullen het zien na 2 september. Ik blijf erbij voor de ontwikkeling op het middenveld is het het beste als de Jong OF Eriksen de stap naar een buitenlandse club maakt.

Ik heb liever dat we ruimer kampioen worden, beker erbij winnen en minimaal overwinteren in de CL. En dus de Jong en Eriksen moeten allebei blijven.
Oh.
pi_129145576
jezus wat een boekwerken

ik ga het niet lezen hoor
  zaterdag 20 juli 2013 @ 02:34:29 #215
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_129145820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 02:18 schreef Tyron het volgende:
jezus wat een boekwerken

ik ga het niet lezen hoor
En een onzin dat er wordt verklaard door 1 van de twee....tering.
So confused when you're lost in the groove
  zaterdag 20 juli 2013 @ 07:34:41 #216
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129146951
Klaassen :')

Willen dat Boccara een kans krijgt terwijl die bij Ajax op een wedstrijd na nog nooit iets heeft laten zien :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_129147441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 01:57 schreef Nymphetic13 het volgende:

[..]

Schone minder dan Klaasen?
Narf!
pi_129147514
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 07:34 schreef Dven het volgende:
Klaassen :')

Willen dat Boccara een kans krijgt terwijl die bij Ajax op een wedstrijd na nog nooit iets heeft laten zien :')
:'). Hoe kan hij zich anders bewijzen dan?
pi_129147519
Dat er mensen op die verstandelijk beperkte ingaan, is al helemaal treurig.
pi_129147636
Mensen die steeds aan komen zetten met Serero. :')
  zaterdag 20 juli 2013 @ 09:35:31 #221
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_129147653
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:'). Hoe kan hij zich anders bewijzen dan?
Volgens mij is plaatsnemen in de selectie een beloning voor bewezen diensten en mag je daarna jezelf in het eerste bewijzen.

Het zou wat zijn, waardeloos spel doen belonen met een plaats bij de A-kern. Dan maak ik toch nog kans op mijn debuut in Ajax 1 :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_129147761
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mensen die steeds aan komen zetten met Serero. :')
Die hebben gisteren de wedstrijd niet'gezien. Is PSV geen grote concurrent? Scoren toch aardig makkelijk.
pi_129147840
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:44 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Die hebben gisteren de wedstrijd niet'gezien. Is PSV geen grote concurrent? Scoren toch aardig makkelijk.
PSV is de enige en wel een grote concurrent. Denk dat het gewoon weer spannend wordt.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:03:55 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129148013
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

PSV is de enige en wel een grote concurrent. Denk dat het gewoon weer spannend wordt.
Met de huidige stand van zaken (qua selecties) zie ik PSV niet als de grote concurrent, dat neemt niet weg dat die gewoon 2e kunnen worden.
Nog 40 dagen zo'n beetje dan weten we meer.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:09:02 #225
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_129148089
PSV gaat het nog moeilijk genoeg krijgen om die tweede plek te bemachtigen, compleet nieuw team, wel heel veel jeugdige jongens met weinig ervaring op kritische posities. Natuurlijk, hoop kwaliteiten en veel rek in spelers, maar ik denk dat de mentaliteit een groter probleem gaat vormen dan de pure voetbalkwaliteiten in Eindhoven.
pi_129148117
Dat PSV gisteren won, zegt niet zoveel.
pi_129148145
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 09:50 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ik zie in Feyenoord een grotere concurrent, mits er niet te veel blessures aankomen bij hen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:14:45 #228
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129148173
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:13 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik zie in Feyenoord een grotere concurrent, mits er niet te veel blessures aankomen bij hen.
Smalle selectie wel, als die EL halen zullen ze wel wat punten gaan laten liggen in de competitie
pi_129148181
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Smalle selectie wel, als die EL halen zullen ze wel wat punten gaan laten liggen in de competitie
Vind eigenlijk dat alleen Ajax een vrij brede selectie heeft.
pi_129148190
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Sowieso hebben ze in Augustus wel een druk begin.

PEC Zwolle uit
FC Twente thuis
Nederlands Elftal speelt tegen Portugal (half feijenoord mee)
Ajax uit
Europees
competitiewedstrijd
Europees
competitiewedstrijd
pi_129148214
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Combinatie van jeugd, transfervrije spelers & koopjes die Ajax naar een beter niveau helpen. PSV zoekt bijvoorbeeld de op het oog grotere vissen voor veel meer geld, en die pakken veel vaker slecht uit. En Feijenoord heeft natuurlijk een lege portemonnee
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:18:18 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129148219
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:15 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dat klopt wel, ziet er allemaal vrij goed uit
pi_129148234
Hoe zien jullie eigenlijk de kwestie overwinteren in de Champions League? Vind het nog lastig te zeggen.
pi_129148271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de kwestie overwinteren in de Champions League? Vind het nog lastig te zeggen.
Daar valt niets over te zeggen zolang je de poule niet weet en de transfermarkt nog niet dicht is.
pi_129148338
Bojan ziet er goed uit tegen Werder, kunnen er wel eens 10% sterker op zijn geworden nu.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:34:09 #236
334746 The_Groove
pi_129148402
quote:
Mits we compleet blijven en we een beetje mazzel met de loting hebben kunnen we zomaar ala die Cyprioten recentelijk redelijk ver in de CL komen.

Zoals Chase zegt is er eigenlijk op dit moment weinig zinnigs over te zeggen, feit is dat iedereen weer een jaartje ouder en wijzer is en dat de potentie er zeker is.
pi_129148437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:27 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Bojan ziet er goed uit tegen Werder, kunnen er wel eens 10% sterker op zijn geworden nu.
Hoe heb je die 10% berekend?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 20-07-2013 10:42:06 ]
pi_129148443
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoe heb je die 10% berekent?
rekenmachine.
pi_129148501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:36 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoe heb je die 10% berekent?
*berekend
pi_129148543
quote:
Geen zinnig woord over te zeggen nog natuurlijk. Maar een beetje mazzel met de loting zou wel eens lekker zijn.

Goed nieuws dat De Jong blijft. Uitstekend signaal van de aanvoerder.

Verder heb ik niet zoveel zin om terug te lezen, maar staat er ergens een samenvatting van gisterenavond online?
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:53:11 #241
334746 The_Groove
pi_129148668
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 10:44 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Verder heb ik niet zoveel zin om terug te lezen, maar staat er ergens een samenvatting van gisterenavond online?
Klaassen is beter dan de Jong en Eriksen moet weg :')
pi_129148801
Bedankt!
pi_129149019
Ik hoop dat we voor de verandering weer eens Real Madrid loten.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 11:32:41 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129149263
Theleaguemag twitterde op zaterdag 20-07-2013 om 11:29:16 van Basten....what a playerBack with more later, off to the Feedwell Cafe, the teas are on me! http://t.co/3kZREsHW9M reageer retweet
pi_129149313
quote:
Sowieso valt daar op 2 september pas iets over te zeggen. Ik ga er echt nog niet van uit dat dit team compleet blijft.

Maar als het team compleet blijft, dan sta je er een stuk beter voor dan de afgelopen twee jaar. En de afgelopen twee jaar hield een omkoping ons uit de tweede ronde en eindigden we boven City. Dus dan zou dé kans ontstaan. Maar goed als je uit pot 2 PSG, Juve of Arsenal loot gaat het al bijna onmogelijk worden; daar blijft het grotendeels van afhankelijk.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 11:40:39 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129149375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Sowieso valt daar op 2 september pas iets over te zeggen. Ik ga er echt nog niet van uit dat dit team compleet blijft.

Maar als het team compleet blijft, dan sta je er een stuk beter voor dan de afgelopen twee jaar. En de afgelopen twee jaar hield een omkoping ons uit de tweede ronde en eindigden we boven City. Dus dan zou dé kans ontstaan. Maar goed als je uit pot 2 PSG, Juve of Arsenal loot gaat het al bijna onmogelijk worden; daar blijft het grotendeels van afhankelijk.
Ook met die "omkoping" was het niet overtuigend en op eigen kracht, dan was je namelijk niet afhankelijk geweest van die uitslag. Vorig seizoen vond ik het dieptepunt toch wel tegen Steaua, kan je het wel aardig gedaan hebben tegen een tactisch op een nulpunt spelend Shitty maar dat heeft dan weinig glans als je het af laat weten tegen superboeren uit Oost-Europa.
pi_129149592
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ook met die "omkoping" was het niet overtuigend en op eigen kracht, dan was je namelijk niet afhankelijk geweest van die uitslag. Vorig seizoen vond ik het dieptepunt toch wel tegen Steaua, kan je het wel aardig gedaan hebben tegen een tactisch op een nulpunt spelend Shitty maar dat heeft dan weinig glans als je het af laat weten tegen superboeren uit Oost-Europa.
Inderdaad, een grote teleurstelling. En je schiet jezelf in eigen voet want je blijft nu steeds net buiten pot 2 vallen.
pi_129150186

Frank staat er goed op in het buitenland.
pi_129150313
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Arsenal kunnen we gewoon hebben hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')