Dat gebruik ik als scheldwoordquote:
En Frits Bom, de vakantieman.quote:
Nee, van internet geplukt.quote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Holenmens het volgende:
De reistijd van Peter Jan Rens is langer dan zijn bezoek in de studio
en dat van ons belastinggeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Holenmens het volgende:
Dus iedereen moet sms'en om een plaat aan te vragen van Fleetwood Mac maar ze bellen niemand terug?
Inkomstenbron lijkt mequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Ik snap eigenlijk dat hele smsen niet op de radio...
Dus ga je om kwart voor 10 naar bedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga weer. Ik heb morgen om half 9 bij de kapper afgesproken.![]()
quote:3333 is het 3FM SMS nummer. Als je daar een SMS naar toe stuurt, komt deze direct binnen in de 3FM studio, waar de DJ’s 24 uur per dag de SMS lezen. Een SMS naar 3FM sturen kost 25 eurocent per ontvangen bericht. Dat betekent dat je in totaal (want je moet ook verzendkosten betalen van je eigen abonnement/pre pay) ongeveer 45 cent kwijt bent. 3FM is een publieke omroep. Ons doel is interactie, geen winst. Daarom kost een SMS naar 3FM stukken minder dan naar de andere radiostations.
Een SMS aan 3FM kost dus 25 cent per ontvangen bericht. Als je daarnaast een persoonlijke reactie terugkrijgt van een DJ, is dat bericht gratis.
Eerst even tv kijken en dan rond 11 uur slapen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus ga je om kwart voor 10 naar bed![]()
?
vooruit dan maar, je mag gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Eerst even tv kijken en dan rond 11 uur slapen.
Nergens last van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
Nog meer mensen waarbij Facebook plat ligt?
quote:
Hier al een uur of zo. Reteirritant.quote:
Doet het hier nogquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
Nog meer mensen waarbij Facebook plat ligt?
Je wacht op een belangrijke advertentiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier al een uur of zo. Reteirritant.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je wacht op een belangrijke advertentie?
Nee... Ze hadden het over hoe duur Rob was.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat was die grap over Rabbering dan? Snapte 'm niet.
Hmm volgens mij was het daarvoor. Iets met dat Paul 'veel platen draait', toen zei Paul iets en moesten Jelmer en Fred lachen. Een binnenpretje. Zoiets.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee... Ze hadden het over hoe duur Rob was.
rijke oudersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:14 schreef Qunix het volgende:
Freek weer op vakantie... In paar maanden Tailand, Chersonisos en nu NY.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:45 schreef ddx het volgende:
Jelmer moest ff kwijt dat festivals geen datums en locaties op homepage zetten.
Rolfjenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Toch nog even dit.
De film Now you see me is echt heel erg leuk. Gaat dat zien.
Lang geleden dat het een film gelukt is mij totaal op het verkeerde been te zetten.
Doei.
Ga vakantie vieren ipv hier rond te hangen, lul!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Toch nog even dit.
Lang geleden dat het een film gelukt is mij totaal op het verkeerde been te zetten.
Doei.
hoi meneer Aapquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Toch nog even dit.
Doei.
waar zit je dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ja want ik ga het 3 weken volhouden hier niet te kijken
Jullie nemen dat serieus
Ik dacht niet dat ik dat nog kon realiseren. Ik zal er wel véél minder zijn, ofzo xD
Hier kan ik niet mee omgaan, zoveel onduidelijkheid...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ja want ik ga het 3 weken volhouden hier niet te kijken
Jullie nemen dat serieus
Ik dacht niet dat ik dat nog kon realiseren. Ik zal er wel véél minder zijn, ofzo xD
kusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier kan ik niet mee omgaan, zoveel onduidelijkheid...
Mhihihhiquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kus
ik ga weer iets anders doen.
Effe de kleenex opzoeken
Bekijk de statistieken van dit topic maar, ik moest kruilen (da's een nieuwe kras-huilcombi).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is echt triest de afgelopen week.
Jaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Bekijk de statistieken van dit topic maar, ik moest kruilen (da's een nieuwe kras-huilcombi).
En dat zonder een burnout, respect!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Dit dan: http://www.thuisserver.ne(...)es=50&sub_forum=115&
Mén, je zou er haast een burnout van krijgen!!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Touretappe, TdJ, Avondetappe en soms ook nog KvdB. En dan werk ik ook nog.
Gelukkig bijna op vakantie.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Mén, je zou er haast een burnout van krijgen!!
Baaszin dan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zin want ik heb nog steeds geen piemel
Maar ik hou ook van jou!!quote:
Eigenlijk van iedereen, toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik hou ook van jou!!![]()
Ik zeg het alleen te weinig
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk van iedereen, toch?
Zoals iedereen van jou!
En nu kan ik ook vredig slapen
Nog gehoordquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk van iedereen, toch?
Zoals iedereen van jou!
En nu kan ik ook vredig slapen
Ik ben overgelopen naar een aantal andere topics, sorryquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
blijkbaar niet
dan ga ik maar slapen.
trusten
en goedemorgen aan alle vroege vogels die hun bed uitrollen (of gewoon blijven liggen) en hier hun zieleroerselen (hoe kom ik er op???) neerkwakken.
dat was het. tot later.
Best wel, want afleiding als je de slaap weer eens niet kunt vattenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
nou, lekker is dat!
veel plezier in de andere topica en jij ook alvast slaap lekker
ja, ik vond het ook wel lekker net. net als toen gisteren een snikhete concertzaal uitkwam en in de frisse avondlucht liep. heerlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Haha na 2 nachten was de mug zo dom op in zicht op de muur te gaan zitten, bam dood door een boek.
Dus heerlijk geslapen.
En voel die koelte buiten
heel verstandigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben alleen in mijn studentenhuisje, ,zelfs de onder-, boven- en zijburen zijn weg. Dus ik heb muziek hard aanstaan en alle ramen en deuren openstaan.
Effe alles laten afkoelen voor morgen.
en we zijn er voorlopig nog niet vanaf aangezien ze ook Giel! gaan overnemen binnenkort....quote:
Mooi, zo vroeg staat de radio hier nooit aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en we zijn er voorlopig nog niet vanaf aangezien ze ook Giel! gaan overnemen binnenkort....
Dan lig ik nog in mijn bedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en we zijn er voorlopig nog niet vanaf aangezien ze ook Giel! gaan overnemen binnenkort....
Gaan ze Giel ook vervangen? Ik dacht dat Michiel de vaste vervanger van Giel was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michiel is zelf ook op vakantie tot 10 augustus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gaan ze Giel ook vervangen? Ik dacht dat Michiel de vaste vervanger van Giel was.
Dat klopt. Wanneer is Giel dan op vakantie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:17 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Michiel is zelf ook op vakantie tot 10 augustus.
Volgens mij vanaf 5 augustus, weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer is Giel dan op vakantie?
volgens mij vervangen Timur en Ramon komende week nog Coen en Sander. de weken erna, 2 of 3, vervangen ze Giel. en dan hebben ze ook nog hun eigen weekendprogramma. als dat allemaal gedaan is hebben ze volgens mij iets van 30 dagen achter elkaar radio gemaakt.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer is Giel dan op vakantie?
ja, ze doet volgende week mee aan het NK hotdogs etenquote:
Dat bedoelde ik niet. Maar goed het is geen vrijdag meer, dus mogen dat soort grapjes niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ze doet volgende week mee aan het NK hotdogs eten
Minthy!quote:
Hoi Muis!quote:
ik vond het wel een aardige vent dus voorlopig hoop ik op een jaquote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het wel een aardige vent dus voorlopig hoop ik op een ja
Die etters houden zich dan ook expres stil volgens mijquote:
Idd, pas wat zeggen als het net iets té gênant wordtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Die etters houden zich dan ook expres stil volgens mij
Hoe dat zo ineens?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn hoofd tolt helemaal en nu gaat mijn beeldscherm van links naar rechts
Precies... Valsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Idd, pas wat zeggen als het net iets té gênant wordt
Geen idee. Ik heb gewoon ontbeten en net ook gewoon gelunched. Vaag gedoe allemaal.quote:
Vaag inderdaadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon ontbeten en net ook gewoon gelunched. Vaag gedoe allemaal.
Hai!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Oh dan snapte ik het niet.
Tevens goedemiddag
dat is exact wat ik dacht toen ik met mijn afwasborstel een bord beroerde!quote:
Ik zie geen gemopper op Twitter, het zal wel nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is exact wat ik dacht toen ik met mijn afwasborstel een bord beroerde!
mensen die hun tweets ook allemaal op FB plempenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
Bedrijven die hun Facebook aan hun Twitter-account hebben gekoppeld en daar niet goed mee om kunnen gaan![]()
ik ben zo blij dat ik een eigen wasmachine hebquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben compleet alleen op de gang. Ik denk dat ik zo een wasmarathon houd. Stoelhoezen wassen enzo. Paar keer op en neer rennen in de gang.
En dat waren ook precies mijn gedachten toen ik de douche stond af te kuisen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is exact wat ik dacht toen ik met mijn afwasborstel een bord beroerde!
owja, dat is ook een goeie ja. had ik in Grunn ook last van. mijn wasrek stond in mijn keukentje. als ik wilde koken moest ik em verplaatsen en als ik mijn kamer uitwilde moets ik em weer verplaatsen richting aanrechtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Het delen van een wasmachine is niet zo erg, er zitten genoeg uren in een week zodat iedereen kan wassen. Het is hier meer het tekort aan ruimte om alles laten te drogen.
lief zijn ze he? die socialwerkplaatsradiomakersquote:
Ik vind het zo mooi als autisme ook een plaats in de maatschappij wordt gegeven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lief zijn ze he? die socialwerkplaatsradiomakers
Daar is Fok! toch voor?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi als autisme ook een plaats in de maatschappij wordt gegeven.
Dat klopt, maar dit is op landelijk, offline niveau.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:07 schreef 3rdRock het volgende:
en met Bauke Parcetamollema ga ik de tour kijken. tot later
Ik vraag het je net op Twitter!quote:
M'n speakers gingen net kapot na Pearl Jamquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebbers (voornamelijk van Lara, dat beest steelt altijd de show
), mijn nieuwe cover
Dat is de schuld van wolfje. Geen idee waarom, maar het is gewoon zo...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zowel hier als op twitter en FB en dan ook nog hier in het gebouw...
Goedzo!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uit gehuishoud maar ik verveel me te pletter, dus ik denk dat ik toch nog maar ff een klusje aanpak.
En alles is de schuld van Wolfje. Zo.
Die Maaike Dingesboterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister de hele dag al naar mijn eigen country playlist.
Maar wat is op radio?
Ik zat gisteravond even naar KermisFM tv te kijken. Wat je allemaal voorbij ziet lopen daar, geweldig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:31 schreef Cee het volgende:
Net naar de kermis geweest, man man man wat loopt daar een volk rond.
Je vraagt je af onder welke stoeptegels ze vandaan zijn gekropen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond even naar KermisFM tv te kijken. Wat je allemaal voorbij ziet lopen daar, geweldig.
Ik weet er alles van Cee. Ik heb zelf 4 jaar meegeholpen bij KermisFM. Wat ik daar backstage allemaal ben tegengekomenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vraagt je af onder welke stoeptegels ze vandaan zijn gekropen.
Overigens is het maandag dus Roze Maandag, er is nog een Caribische dinsdag, een Kindermiddag, een Singles Friday en blijkbaar is het morgen een dag voor Autisten I kid you not.
Misschien heet het wel Fok!Zondag.
Wat heeft Jeroen Kijk in de Vegte trouwens een plofkop in het echt zeg.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van Cee. Ik heb zelf 4 jaar meegeholpen bij KermisFM. Wat ik daar backstage allemaal ben tegengekomen
Maandag?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch ook soort van een Fok meet op de kermis daar? Weet alleen niet wanneer, hoe en wat.
wahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ik zie nu dus dat het hier gewoon op tv te zien is.Nu heb ik zin om het op te gaan nemen en er dan langs te lopen en dan terug te gaan en mezelf dan terug te zien op tv.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ik zie nu dus dat het hier gewoon op tv te zien is.Nu heb ik zin om het op te gaan nemen en er dan langs te lopen en dan terug te gaan en mezelf dan terug te zien op tv.
Oh ja, dank je!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou bijna vergeten eten te maken
Toch geen honger, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou bijna vergeten eten te maken
Toch geen honger, eigenlijk.
quote:
omg al die Duckies in de boekenkastquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebbers (voornamelijk van Lara, dat beest steelt altijd de show
), mijn nieuwe cover
Nee die zijn van Laraquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
omg al die Duckies in de boekenkastzijn die van jouw?
Hou het in ieder geval lekker luchtig, het gaat lekker warm wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mint.
Nu al in dubio over wat ik morgen aan ga doenNiet dat er veel keus is met dit weer maar toch. Word het jurkje a, b, c, of d.
Drm jurkje... maar daar heb ik er nogal wat van. Eigenlijk twijfel ik vooral tussen mintgroen/lichtblauwachtig of roze.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou het in ieder geval lekker luchtig, het gaat lekker warm worden
Groen/blauw staat wel mooi bij je haarkleur! Iets met mint is altijd goed natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Drm jurkje... maar daar heb ik er nogal wat van. Eigenlijk twijfel ik vooral tussen mintgroen/lichtblauwachtig of roze.
Oh jeetje... Ik trek vaak maar zo wat uit de kastquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga morgen wel kiezen. Dan wissel ik een uur tijd wel duizend keer van jurkje ofzo.
Dan nu een activiteit uitzoeken waarvan ik zo moe word dat als ik in mijn bed land ik in slaap val.
Herkenbaar. Ik moet morgen naar mijn ouders en met het weer van de komende dagen in het achterhoofd heb ik allen maar korte broeken en jurkjes ingepakt. Maar dat is weer niet zo handig met onze honden. Twijfels dus of ik niet alsnog een lange broek (yeah, I knowquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga morgen wel kiezen. Dan wissel ik een uur tijd wel duizend keer van jurkje ofzo.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
zit ik helemaal klaar voor Millennium op Canvas: http://www.imdb.com/title/tt0097883/
zenden ze deze uit: http://www.imdb.com/title/tt1132620/?ref_=sr_1
bedankt filmtotaal!
Hier draait de droger, verder ook alles klaarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ik ben twee machines was, schone vaat en een schoon huis verder!
Oke.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb alleen maar dingen gedaan waarvan je het resultaat niet ziet. Maandag begint een nieuwe week. Ik ga denk ik maar boek lezen in bed en wachten op die mug
Sander jatte je grapje een 20 minuten geleden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou dat het afwas, en verdomd, m'n afwas is veranderd in afis
Nu nog?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wou dat het afwas, en verdomd, m'n afwas is veranderd in afis
Net klaar met de bbqquote:
Tof! Ik heb morgenmiddag een bbqquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net klaar met de bbq
En verdomme Pino
ja, die Millenniumfilm die ze nu uitzenden is natuurlijk veel beter, maar die heb ik al 2x gezien en heb ik blu-ray liggen dus die ga ik niet op tv kijken. die ander had ik best willen zien. zag er heerlijk slecht uit. zat me ook al af te vragen waarom ze die in hemelsnaam zouden uitzendenquote:
Ach. Zo af en toe een heerlijk slechte film tussendoor is ook best wel eens leuk.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die Millenniumfilm die ze nu uitzenden is natuurlijk veel beter, maar die heb ik al 2x gezien en heb ik blu-ray liggen dus die ga ik niet op tv kijken. die ander had ik best willen zien. zag er heerlijk slecht uit. zat me ook al af te vragen waarom ze die in hemelsnaam zouden uitzenden
zonde. de boeken zijn erg goed. de Zweedse miniserieverfilming ook, maar eigenlijk.....vond ik de USA-remake The Girl with the Dragon Tattoo beter. die was wat spectaculairder. maar tis nog maar de vraag of die een vervolg gaat krijgenquote:Op zondag 21 juli 2013 00:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ach. Zo af en toe een heerlijk slechte film tussendoor is ook best wel eens leuk.
Van de Millenniumtrilogie heb ik hier de boeken van liggen. Die wil ik eerst hebben gelezen voordat ik aan de films ga beginnen. Maar met mijn leestempo kom ik over een jaar of 10 daar pas aan toe
Ik ben vanavond met een beste maat naar World War Z geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:58 schreef SilentChaos het volgende:
1408 is trouwens een geniale film! Een goede vertaling van het boek van Stephen King... Echt een verhaal voor hem
Er zit een waas op je lens grgrquote:
Ik ga er denk ik aan beginnen als ik mijn huidige boek uit heb. Normaal las ik altijd in de trein toen ik nog dagelijks van en naar school ging (ongeveer 3 uur per dag). Nu komt het er op een of andere manier nooit meer van.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zonde. de boeken zijn erg goed. de Zweedse miniserieverfilming ook, maar eigenlijk.....vond ik de USA-remake The Girl with the Dragon Tattoo beter. die was wat spectaculairder. maar tis nog maar de vraag of die een vervolg gaat krijgen
ik heb btw eerst de Zweedse films gezien en daarna de boeken gelezen. geen probleem voor mij
Is mijn telefoon niet gr grquote:Op zondag 21 juli 2013 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er zit een waas op je lens grgr
of is je telefoon gehekt -O_
Ik vlieg trouwens aanstaande zondagavond naar dat eiland toe.quote:
Ongeveer even oud als Neil Young dus die Arena.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
GoedenavondKijk eens waar ik Neil Young heb mogen bewonderen afgelopen woensdag! een 2000 jaar oude arena!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongeveer even oud als Neil Young dus die Arena.
Maar wel tof uiteraard
Jonger dan jij rolfjen.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongeveer even oud als Neil Young dus die Arena.
Maar wel tof uiteraard
Fijne v∆k∆ntie.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vlieg trouwens aanstaande zondagavond naar dat eiland toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |