Dat wordt ook een topsjow. Jammer van Fifi.quote:
Kutlul fifi.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt ook een topsjow. Jammer van Fifi.
Ik zou alleen Wouter en Kees omdraaien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op volgorde
Johan
Maarten
Wouter
Kees
Leontien
Maijer ook.quote:
topshow.quote:
Nou NU op SBS Star Trek: First contact!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook al die SBSpulp? Dan is dit nog mild.
En Patty Brard, de eerste die ik zag toen ik zapte...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Het Unieke Talent is weer schijtlollig aan het doen zie ik.
Die is 3x de overtreffende trap van een homo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu wil ik het zien
Ferry Doedens... dat is echt zo een domme lul.
Collega van mij was naar de opnames van Wie ben ik geweest, daar zat hij ook, die vertelde dat Ferry echt superdom is. Nou wist ik dat al, maar dat was wel de bevestiging.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is 3x de overtreffende trap van een homo.
Dat was al wel duidelijk met het marktkleding-incident.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Collega van mij was naar de opnames van Wie ben ik geweest, daar zat hij ook, die vertelde dat Ferry echt superdom is. Nou wist ik dat al, maar dat was wel de bevestiging.
Ja dat is wel zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was al wel duidelijk met het marktkleding-incident.
Je kwam er achter dat het irritantste moet zijn ?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
Net even via Uitzending Gemist de uitzending bekeken. De meest interessante gast, degene die het meest had te vertellen was toch wel Maarten van Rossem.
Ohw, wacht...
Er zijn weinig Nederlanders die ik liever hoor spreken dan Van Rossem.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kwam er achter dat het irritantste moet zijn ?
Ik snap jou echt niet tong, de meeste irritante kwallen die in feite niets te melden hebben vind jij een held.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kwam er achter dat het irritantste moet zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |