Volgens mij vanaf 5 augustus, weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer is Giel dan op vakantie?
volgens mij vervangen Timur en Ramon komende week nog Coen en Sander. de weken erna, 2 of 3, vervangen ze Giel. en dan hebben ze ook nog hun eigen weekendprogramma. als dat allemaal gedaan is hebben ze volgens mij iets van 30 dagen achter elkaar radio gemaakt.....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat klopt. Wanneer is Giel dan op vakantie?
ja, ze doet volgende week mee aan het NK hotdogs etenquote:
Dat bedoelde ik niet. Maar goed het is geen vrijdag meer, dus mogen dat soort grapjes niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ze doet volgende week mee aan het NK hotdogs eten
Minthy!quote:
Hoi Muis!quote:
ik vond het wel een aardige vent dus voorlopig hoop ik op een jaquote:
Absoluut!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het wel een aardige vent dus voorlopig hoop ik op een ja
Die etters houden zich dan ook expres stil volgens mijquote:
Idd, pas wat zeggen als het net iets té gênant wordtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Die etters houden zich dan ook expres stil volgens mij
Hoe dat zo ineens?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:56 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn hoofd tolt helemaal en nu gaat mijn beeldscherm van links naar rechts
Precies... Valsquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:00 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Idd, pas wat zeggen als het net iets té gênant wordt
Geen idee. Ik heb gewoon ontbeten en net ook gewoon gelunched. Vaag gedoe allemaal.quote:
Vaag inderdaadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon ontbeten en net ook gewoon gelunched. Vaag gedoe allemaal.
Hai!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Oh dan snapte ik het niet.
Tevens goedemiddag
dat is exact wat ik dacht toen ik met mijn afwasborstel een bord beroerde!quote:
Ik zie geen gemopper op Twitter, het zal wel nietquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is exact wat ik dacht toen ik met mijn afwasborstel een bord beroerde!
mensen die hun tweets ook allemaal op FB plempenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
Bedrijven die hun Facebook aan hun Twitter-account hebben gekoppeld en daar niet goed mee om kunnen gaan![]()
ik ben zo blij dat ik een eigen wasmachine hebquote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben compleet alleen op de gang. Ik denk dat ik zo een wasmarathon houd. Stoelhoezen wassen enzo. Paar keer op en neer rennen in de gang.
En dat waren ook precies mijn gedachten toen ik de douche stond af te kuisen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is exact wat ik dacht toen ik met mijn afwasborstel een bord beroerde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |