Ik ben overgelopen naar een aantal andere topics, sorryquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:46 schreef 3rdRock het volgende:
blijkbaar niet
dan ga ik maar slapen.
trusten
en goedemorgen aan alle vroege vogels die hun bed uitrollen (of gewoon blijven liggen) en hier hun zieleroerselen (hoe kom ik er op???) neerkwakken.
dat was het. tot later.
Best wel, want afleiding als je de slaap weer eens niet kunt vattenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:56 schreef 3rdRock het volgende:
nou, lekker is dat!
veel plezier in de andere topica en jij ook alvast slaap lekker
ja, ik vond het ook wel lekker net. net als toen gisteren een snikhete concertzaal uitkwam en in de frisse avondlucht liep. heerlijkquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedemorgen
Haha na 2 nachten was de mug zo dom op in zicht op de muur te gaan zitten, bam dood door een boek.
Dus heerlijk geslapen.
En voel die koelte buiten
heel verstandigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben alleen in mijn studentenhuisje, ,zelfs de onder-, boven- en zijburen zijn weg. Dus ik heb muziek hard aanstaan en alle ramen en deuren openstaan.
Effe alles laten afkoelen voor morgen.
en we zijn er voorlopig nog niet vanaf aangezien ze ook Giel! gaan overnemen binnenkort....quote:
Mooi, zo vroeg staat de radio hier nooit aanquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en we zijn er voorlopig nog niet vanaf aangezien ze ook Giel! gaan overnemen binnenkort....
Dan lig ik nog in mijn bedquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en we zijn er voorlopig nog niet vanaf aangezien ze ook Giel! gaan overnemen binnenkort....
Gaan ze Giel ook vervangen? Ik dacht dat Michiel de vaste vervanger van Giel was.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Michiel is zelf ook op vakantie tot 10 augustus.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Gaan ze Giel ook vervangen? Ik dacht dat Michiel de vaste vervanger van Giel was.
Dat klopt. Wanneer is Giel dan op vakantie?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:17 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Michiel is zelf ook op vakantie tot 10 augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |