Dat gebruik ik als scheldwoordquote:
En Frits Bom, de vakantieman.quote:
Nee, van internet geplukt.quote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:
Iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:36 schreef Holenmens het volgende:
De reistijd van Peter Jan Rens is langer dan zijn bezoek in de studio
en dat van ons belastinggeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef Holenmens het volgende:
Dus iedereen moet sms'en om een plaat aan te vragen van Fleetwood Mac maar ze bellen niemand terug?
Inkomstenbron lijkt mequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Ik snap eigenlijk dat hele smsen niet op de radio...
Dus ga je om kwart voor 10 naar bedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:40 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga weer. Ik heb morgen om half 9 bij de kapper afgesproken.![]()
quote:3333 is het 3FM SMS nummer. Als je daar een SMS naar toe stuurt, komt deze direct binnen in de 3FM studio, waar de DJ’s 24 uur per dag de SMS lezen. Een SMS naar 3FM sturen kost 25 eurocent per ontvangen bericht. Dat betekent dat je in totaal (want je moet ook verzendkosten betalen van je eigen abonnement/pre pay) ongeveer 45 cent kwijt bent. 3FM is een publieke omroep. Ons doel is interactie, geen winst. Daarom kost een SMS naar 3FM stukken minder dan naar de andere radiostations.
Een SMS aan 3FM kost dus 25 cent per ontvangen bericht. Als je daarnaast een persoonlijke reactie terugkrijgt van een DJ, is dat bericht gratis.
Eerst even tv kijken en dan rond 11 uur slapen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dus ga je om kwart voor 10 naar bed![]()
?
vooruit dan maar, je mag gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Eerst even tv kijken en dan rond 11 uur slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |