M'n speakers gingen net kapot na Pearl Jamquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebbers (voornamelijk van Lara, dat beest steelt altijd de show
), mijn nieuwe cover
Dat is de schuld van wolfje. Geen idee waarom, maar het is gewoon zo...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zowel hier als op twitter en FB en dan ook nog hier in het gebouw...
Goedzo!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uit gehuishoud maar ik verveel me te pletter, dus ik denk dat ik toch nog maar ff een klusje aanpak.
En alles is de schuld van Wolfje. Zo.
Die Maaike Dingesboterquote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik luister de hele dag al naar mijn eigen country playlist.
Maar wat is op radio?
Ik zat gisteravond even naar KermisFM tv te kijken. Wat je allemaal voorbij ziet lopen daar, geweldig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:31 schreef Cee het volgende:
Net naar de kermis geweest, man man man wat loopt daar een volk rond.
Je vraagt je af onder welke stoeptegels ze vandaan zijn gekropen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zat gisteravond even naar KermisFM tv te kijken. Wat je allemaal voorbij ziet lopen daar, geweldig.
Ik weet er alles van Cee. Ik heb zelf 4 jaar meegeholpen bij KermisFM. Wat ik daar backstage allemaal ben tegengekomenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Je vraagt je af onder welke stoeptegels ze vandaan zijn gekropen.
Overigens is het maandag dus Roze Maandag, er is nog een Caribische dinsdag, een Kindermiddag, een Singles Friday en blijkbaar is het morgen een dag voor Autisten I kid you not.
Misschien heet het wel Fok!Zondag.
Wat heeft Jeroen Kijk in de Vegte trouwens een plofkop in het echt zeg.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van Cee. Ik heb zelf 4 jaar meegeholpen bij KermisFM. Wat ik daar backstage allemaal ben tegengekomen
Maandag?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is toch ook soort van een Fok meet op de kermis daar? Weet alleen niet wanneer, hoe en wat.
wahahahahahahaquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ik zie nu dus dat het hier gewoon op tv te zien is.Nu heb ik zin om het op te gaan nemen en er dan langs te lopen en dan terug te gaan en mezelf dan terug te zien op tv.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ik zie nu dus dat het hier gewoon op tv te zien is.Nu heb ik zin om het op te gaan nemen en er dan langs te lopen en dan terug te gaan en mezelf dan terug te zien op tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |